Güzel İltifat Sözleri - Sevgiliye söylenecek Kısa iltifatlar ve Etkileyici güzel mesajlar

 

Sevgiliye güzel sözler

  • Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde…
  • Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.
  • Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın…
  • Ve aşk. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.
  • Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.
  • O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.
  • Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.
  • Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.
  • Senin bir gülüşün benim için hayat öpücüğü gibi. Seni sürekli gülümsetmeye çalışmam bu yüzdendir.
  • Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Belli ki uyurken de sevdim seni.
  • Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin.
  • Bir lades tutuşsak, nesine desen, sesine derim. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim.
  • Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni; önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
  • Gerçek aşk şans oyunları gibi hayali bile mutlu ediyor insanı. Fakat tutturabilene aşk olsun.
  • Sen gidersen sesin gider, kokun gider, yüzün gider. Ay dolanır pusularda, tenim titrer ve gecem biter.
  • Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir…

Güzel İltifat Sözleri 

  • Aşk insanı hayata bağlar hayat ise insanı aşka bağlar.
  • Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur.
  • Aşkı kalem yazmaz ki kitaplarda bulasın.
  • Ey aşk! Sen öyle bir kişisin ki, dünya tokları, senin vuslatının açlarıdır.
  • Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım…
  • Aklımda olduğun sürenin yarısı kadar yanımda olsan, hiç sorun kalmayacak gibime geliyor.
  • Asla sevme, seversen ihanet etme; ihanet edeni de asla affetme…
  • Aşk, ölüme kadar insanda yaşayan tek histir……
  • Bir kişiyi sevmek kolaydır, vazgeçmek zordur.
  • Çok sevilmeye değil, hep sevilmeye ihtiyacım var.
  • Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek.
  • Aşk da önemli olan aynı elleri tutmak değil, bir ömür hiç bırakmamaktır.
  • Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.
  • Sana kötü bir haberim var aşkım. Seni dünden daha çok özlemişim...
  • Bugün günlerden ne? Yoksa sensizlik ertesi mi?
  • Gözlerimin içindeki ülkemsin. Her sokağın ayrı bir devrim...
  • Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana...

Sevgiliye söylenecek Kısa iltifatlar

  • Dünyalar kadar seven bir şehir kadar özlemiyor şimdi...
  • Sen olmayınca buralar buz gibi. Sensizlik bir iklim adı şimdilerde...
  • Ben sadece kışın karpuzu yazın portakalı özlerdim. Şimdi bir de sen çıktın başıma...
  • Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık. Tanıyamam seni...
  • En çok ta çayın demlisini aşkın senlisini seviyorum aşkım...
  • Hadi kalbim topla kırıklarını da duaya gidelim. Yaradan'dan başkası anlamaz bizi...
  • Sen oradan bir canım dersin. Benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burada...
  • Uzağız sevgilim ama yüreğimde uyanıyorsun bugün...
  • Öptüm aşkım geceyi aydınlatan o güzel gözlerinden...
  • Küçücük şu yüreğimde dünyalar kadar sen var...
  • Belki kavga ederiz veya birbirimizi üzeriz ama ne olursa olsun hep yanımda kal bir tanem...
  • Nasıl özlediğimi anlatsam aramızdaki yollar dağlar taşlar utanır...
  • Çok güzel gözlerin vardı. İçinde kaybolacağım cinsten. Ve sanırım kayboldum...
  • Bir tek sen varsın ömrümde aşkım gerisi mi? Vesaire...
  • Seni canımdan çok seviyorum. Seni helalim geleceğim olduğun için saklıyorum kendime...
  • Keşke daha önce karşılaşmış olsaydık, daha önce aşık olurdum sana.
  • Her şey bana baktığın an başladı.

Etkileyici güzel mesajlar

  • Sen bir gül bahçesinde açan en nadide çiçeksin sevdiceğim.
  • Gözlerim, kulaklarım, ellerim ve kalbim sana mühürlü sevdiğim.
  • Anladım ki beni annem senin için doğurmuş bebeğim.
  • Sen gördüğüm en güzel rüyasın hiçbir zaman uyanmak istemediğim.
  • Koku, tat, sıcak... sende her aradığım vardı. Seni soğuk bulanlar, ısıtamayanlardı.
  • İsterse dünyalar sizin olsun, yeter ki o benim olsun.
  • Her gün filiz veren bir sevda benimkisi ve en büyütüyorsun aşkınla beni.
  • Bütün mükemmel sevgililerin sadece kitaplarda olduğunu sanıyordum.
  • Dünyanın bütün güzellikleri sende toplanmış gibi sevgili.
  • Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm
  • Mutluluğu sende bulan senindir. Ötesi Misafir ...
  • En güzel şiirlerde bile yazılamayan bir kafiye gibisin sevgilim.
  • Sevgiyle ilgili tek sorun, seni sevmelere tek bir ömürde doyamayacak olmam.
  • Elini tutup, gözlerine baktığım Seni seviyorum diye haykırdığım “Son Aşkım” sen olur musun?
  • Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun
  • Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.
  • Bir gün beyazlar giyip benim olsana sevdiğim.
  • Ah be adam sana herhangi bir hediye değil, ömrüm armağan edilmeli.
  • Sensiz geçen bir an, en derin boşluktur bana, o yüzden hep sen ol yanımda.

iltifat sözler kısa sözler

  • Sen varsın ya, artık kimse beni yalnız bırakamaz.
  • Bana bu kadar güzel bakan kadının, gelinim olduğunu görmeden ölmek istemem.
  • Ne bakmaya doyuyorum ne de bakarken doyuyorum sana.
  • Senin tarafından sevilmek sadece mutluluk değil aynı zamanda muhteşem bir hediyedir.
  • Senin dünyan kararsın bir ben aydınlatayım aşkımla.
  • Benim en büyük sırrım sensin. Kimseye anlatamam, sadece yaşarım o sırrı.
  • Yanında uyanmak bir rüyanın gerçekleşmesi ve güne başlamanın en güzel gerekçesidir.
  • Gülüşünü göremediğim ve hissedemediğim gün, büyük ihtimalle ölmüş olduğum gündür.
  • Bir kurşun ol saplan kalbime, çıkarırsam namerdim.
  • Sonuna kadar birbirimizi sevelim ve bizi çekemeyenleri çatlatalım.
  • Gördüğüm en güzel rüyasın ne olur uyandırma beni.
  • İsmim aynı isim ama sen söyleyince dudaklarından damlayan bal gibi oluyor.
  • Ne kadar uzakta olursak olalım, hep aynı gökyüzünü paylaşmış olacağız.
  • Bir gün aynı deftere seninle imza atmak istiyorum.
  • Sevdiğiniz kişi tarafından sevilme duygusuna hiçbir duygu eşit olamaz.
  • Sen benim gözümde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için asırlarca ağlamazdım.
  • Ben bir deliyim, sürekli adını sayıklayan.

iltifat sözleri

  • Sana bir gül vermek istiyorum ama korkuyorum sevgilim, ya seni görünce utanır da solarsa diye.
  • Kafamı senden başka bir yana çevirdiğim zaman bile özlüyorum seni.
  • Güzelliğin aklımı başımdan alıyor ve sonra bırakıyorum işi gücü.
  • Kim ne derse desin sen benim duymak istediğim tek şarkısın.
  • Sen günaydın demeden günüm iyi geçmez benim.
  • Yağmurları sevmezdim ta ki altında seninle ıslanıncaya kadar.
  • Aşk bir sonsuzluksa bırak sana bakayım doyasıya.
  • Biz sevdamızı çöpte bulmadık ki çöpe atalım.
  • Sen gittiğinde seni özleyecek kadar değil, eksik kalacak kadar seviyorum.
  • Sen aşkın en güzel çiçeğe konmuş halisin. Seni seviyorum gülüm.
  • Olduğun yerde ne aya gerek var ne de güneşe. Karanlığımı aydınlatanım seni seviyorum.
  • Yanımda olsan şimdi, nasıl da sevesim var seni.
  • Aynı şehir ya da dünyanın bir ucu olması fark etmiyor sevgin içim oldukça!
  • Seni ve sana ait olan her şeyi çok seviyorum sevgilim.
  • Ben seni koklasam nefesimi vermeye kıyamam.


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top