Güzel Sözler 2023 - Yeni Güzel Anlamlı Kısa Sözler (Resimli)

Güzel Sözler

  • İkimizi bir kefene saralar. Bir mezarda sır olalım sevdiğim.
  • Gözleri gökyüzüm, kokusu baharım.
  • Bazen sana kırgın olduğumu unutup özlüyorum.
  • Tek bir dilek hakkım olsa, daha uzun bir yaşam isterdim. Bu dünyada yaşamak istediğim yılların sayısı, seni ne kadar çok sevdiğimi söylemem için yeterli olmayabilir. Seni seviyorum sevgilim!
  • Umarım her eve güvende olmanı, sıcak kalmayı, iyi günler geçirmeni ya da gerçekten iyi söylediğim her şeyi söylediğimde seni sevdiğimi biliyorsun. Seni o kadar çok seviyorum ki, diğer kelimelerin anlamlarını çalmaya başlıyor.
  • Yüreğinde öyle bir umut taşı ki onu senden kimse almasın. Kalbin öyle bir sevgiyle dolsun ki , isteyen değil hak eden alsın.
  • Kışın yaprağını yere bırakan ağaçlar baharda çiçekler ile bezenir. Senin yokluğun ile kuru bir dala benzeye yüreğim senin varlığınla bahara erişti.
  • Sen bahar isen ben senin yeşerttiğin çiçeğim. Sen güneş isen ben senin büyüttüğün meyveyim. Sen aşk isen ben sana aşık olan deli divaneyim.
  • Papatyalar neden sevilir bilir misin sevdiğim? Çünkü masum aşkın şahidi papatyalardır. O sebeple sana getirdiğim buket papatyalardan yapılmıştır.
  • Ben gökkuşağını severim. Çünkü renk cümbüşünü seyretme imkanını bana verir. Ve seni çok seviyorum. Çünkü tüm kâinat gözlerinde birikmiş durumda.

Anlamsız felsefi sözler

  • Ya sevmesin kimse kimseyi; Ya da akmasın aşk dolu gözlerden yaş.. Ya olmasın aşk denen bu illet, ya da adam gibi sevmeyi bilsin herkes.
  • Gerçek aşık, alnınızı öperek veya gözünüze gülümseyerek ya da sadece boşluğa bakarak sizi heyecanlandırabilecek adamdır.
  • Sevdiğimizde, her zaman olduğumuzdan daha iyi olmaya çabalarız. Olduğumuzdan daha iyi olmaya çabaladığımızda, çevremizdeki her şey de daha iyi hale geliyor.
  • Kapına geldim. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Sen yeter ki "kim o" de. Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim.
  • Sen benim şarkımsın herkesin dili dönmez.
  • Sen bana Allah’ın emanetisin. Seni sevmek aşktır bana.
  • Ve insan kırar göğsüne bastırırken sevdiği şeyi.
  • Daha ona dokunamadan ruhuna aşık oldum. Bu gerçek aşk değilse nedir bilmiyorum.
  • Sana aşık olduğumda daha önce hiç gerçekten aşık olmadığını anladım.
  • Sana aşık oldum çünkü ben kendimi sevemezken sen beni sevdin.
  • Sevgiliye güzel sözler söyler benim yüreğim. Dilim değil yüreğim söyler yüreğim.

Saçma Felsefi Sözler

  • Bugün harika gözüküyorsun. Daha görüşmedik ama nereden mi biliyorum? Çünkü sen her gün harika gözüküyorsun.
  • Sana olan aşkımı taşımaya 1000 tane kalp bile yetmez.
  • Sen yanımda olmadığında kalbimin bir parçası eksik demektir.
  • Seni gördüğüm her gün dalında kuşlar ötüyor. Bahçede çiçekler açıyor. Dünya güzel bir yer olur seni gördüğüm her an.
  • Sen bende ki seni görmek istiyorsun ya. Bende sen o kadar gizlisin ki göstermem imkânsız.
  • Seni o kadar çok seviyorum ki sana aşkımı anlatacak kadar güçlü bir kelime bulamıyorum.
  • Gülümse canım benim. Gülümse ki dünya güzelleşsin. Bir yerde ağlayan çocuklar tebessüm estin ve huzur her an seninle olsun.
  • Her gün aklımda olan ve beni mutlu kılan tek şeysin.
  • Eğer yağmurda ıslanmayı seviyorsan seninle yağmurda gezmeye ve sırılsıklam olmaya razıyım. Yeter ki yağmur altında ıslanır iken yanımda sen ol.
  • Saat kaç olursa olsun saat hep seni ve senli günleri gösteriyor.

aşk sözleri, romantik uzun

  • Sen saatin durmasını istiyorsun ben ise saatin geçmesini istiyorum. Çünkü sen yanıma geliyorsun ben ise senin yanıma gelmeni bekliyorum.
  • Sana kelimelerle anlatamayacağım şeyler var. Gel sarıl ve gülümse bana ki gözlerim sana anlatsın beni ve istediklerimi.
  • Gökyüzü mavi, yeryüzü yeşil aşk ise kırmızı rengi sever. Ben ise senin sevdiğin her rengi.
  • Elinde elma şekeri olan çocuğun mutluluğu gibi seni gördüğümde yüreğime düşen mutluluk. Kaybetmekten korkuyor ama o korku ile mutluluğu yaşamayı unutmuyorum.
  • Karşıma otursan, saatlerce izlesem yine doyamam sana ben.
  • Bana sorarsan, bir günümü daha sensiz geçirmek istemiyorum.
  • Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.
  • Kahverengi gözleri var fakat gökyüzü gibi bakıyor.
  • Şurama batan, şurama batana aşk demeselerdi bıçak derdim.
  • Yar, bütün şiirlerime sebep ettim seni, hakkını helal et!
  • Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.

aşk sözleri, romantik kısa

  • Yüreğini yasla bana sevgili, bir ömür birbirimize yük olalım.
  • Bu kadar sokulma yüreğime ben az sevmesini bilmeyenlerdenim.
  • Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşamüstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.
  • İlla birini seveceksen tene değil cana değeceksin. İlla birini seveceksen, dışını değil içini seveceksin. Gördüğünü herkes sever. Ama sen görmediklerini seveceksin, sözde değil özde istiyorsan şayet; tene değil cana değeceksin.
  • Kömür karası sevdam var benim, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar kadar güzel, bir o kadar da göz alıcı kirli insanlardan uzak tertemiz engin denizlere benzeyen gözlerini hapsettiğim damarlarımdan akıp giden nefesinle kalbime ulaştın, sen benim yaşayamadığım her şeysin sen cansın heyecansın.
  • Bir dermanı yok bu aşkın, ama zaten derman isteyen kim! Çarem de sensin, ümidim de. Yaşamım da sensin, ölüm de. Sen varsan varım. Seni sevmekten gayri ilacım mı var?
  • Yalnız seni değil; sana dair, sana ait bütün şeyleri seviyorum bu akşam. Yine koydum kırık kadehe içeceğimi; gözlerinden başladım sevmeye önce, gerdanına ilişti gözüm sonra bide gerdanından devam ettim sevmeye. Bütün gece dipten tırnağa sevdim seni, yarın gece yine seveceğim bile isteye.

Romantik aşk Sözleri

  • Uyumadan önce, kollarında uykuya dalmanın nasıl bir his olduğunu hep hayal ederim. Bu dünyadaki en iyi duygu.
  • Aşk bir cümle olsaydı eğer tüm sözlükleri, sayı olsaydı eğer tüm matematiği, formül olsaydı eğer tüm kimyayı sana vermek isterdim. Yalnız ben sana sadece sevgimi verebiliyorum.
  • Dünya dönüyorsa seven yüreklerin hatırına dönüyor. Hayat var ise aşk için var ve aşk dediğin sadece mutluluğu barındırmaz bünyesinde. Aksine kedere, mutsuzluk ve gözyaşına da yer verir.
  • Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.
  • Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.
  • Sensin, kalbim değildir. Böyle göğsüme vuran. Sabahattin Ali
  • Aslında bütün insanları sevebilirdim sevmeye ilk senden başlamasaydım.
  • Sen olmayınca buralar buz gibi. Sensizlik bir iklim adı şimdilerde…
  • Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.
  • Beni yokluğun ile savaştırma. Kaybedeceğimi çok iyi biliyorum.


 

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top