Erkekleri baştan çıkaran sözler - Afrodizyak etkili sözler

 



Afrodizyak etkili sözler

  • Seni gördüğüm zaman kalbim yerinden çıkacakmışçasına atıyor, seni görünce üzerimde ne varsa çıkarıp atmak geliyor içimden.
  • Bana öpücük yollayıp durma bak yoksa gerçekten seni öpmeye geleceğim.
  • Önce gözlerinin içine saatlerce bakmak, sonra elini tutmak ve sımsıkı sarılmak, sonra nefesini kesercesine dudaklarında öpmek isterdim. Sonra mı …..
  • Bu gece sabaha kadar yanında olmayı ve geceyi hiç uyumadan seninle geçirmeyi ne çok isterdim.
  • Sana hiç görmediğin şeyler göstermek, sana hiç tatmadığın şeyler tattırmak ve hiç bilmediğin yerlere götürmek istiyorum. Avrupa’ya gezmeye gidelim mi?
  • Ben neler gördüm bu hayatta diyordun; sen daha çok şey göreceksin benim yanımda bu hayatta.
  • Yarın senin için iç çamaşırımda dâhil her şeyi kırmızı giyeceğim. Biliyorum kırmızı çok seviyorsun.
  • Yatak odasında beni beklemekte olan yakışıklı tüm işlerimi bitirdim sana doğru geliyorum. Benim işim bitti iş sırası sende.
  • Şimdi yanımda olmanı isterdim, tenine dokunmak kokunu içimde hissetmek ve saatlerce gözlerinin içine nefes almadan bakmak.
  • Bugün senin doğum günün Bitanem sana layık değil ama bir hediye aldım. Ama ben asıl hediyemi kimsenin olmadığı baş başa olduğumuz bir yerde vermek isterdim ama imkanımız olmadı.
  • Bu gece uyumak yok bana saat kaçta gelirsen gel yatağımda seni hazır olarak bekleyeceğim.
  • Sana sarıldığım zaman kalbim küt küt diye değil, kütür kütür atıyor sevgilim.
  • Şimdi yanında olsam sana sabaha kadar aşk hikayeleri anlatır, çerez çıtlatır, playstationda oyun oynardık.
  • Karnını doyurdun mu canım, eğer karnını doyurduysan artık beni düşünmeye başlamışsın demektir. Erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçermiş.
  • Bu gece geçen dersimizin tekrarını yapacağız, derin bölgelere dalmak ve girintili bölgelerde dolaşmak, tepeler üzerinden aşmak.
  • Şimdi sen yanıma gelseydin benimle ne yapmak isterdin? Afrodizyak etkili sözler
  • Canım aşkım sana tek kelimelik cevap hakkı olan bir soru sormak istiyorum. En çok neyimi seviyorsun.
  • Şimdi ben yatacağım seni düşünerek, sonra uykuya dalacağım rüyamda seni göreceğim yanıma geleceksin, usulca yatağıma sokulacaksın, kalplerimiz deli gibi çarpacak, bizim için hiç sabah olmayacak.
  • Senin için önce bir duş alacağım, vücuduma en çok sevdiğin kokulardan süreceğim, sonrası sana kalmış sıra sende.
  • Seni düşündükçe deli oluyorum, seni görünce daha bi fena oluyorum.
  • Yatak odasında beni beklemekte olan yakışıklı tüm işlerimi bitirdim sana doğru geliyorum. Benim işim bitti iş sırası sende.
  • Beni çıldırtmak için bana en çok ne yapmayı seviyorsun?
  • Üzerimdekileri çıkaramıyorum rica etsem bana yardımcı olur beni çırılçıplak soyar mısın?
  • Yatak odamız soğuk onu ısıtmaya ne dersin? Afrodizyak etkili sözler
  • İyi geceler canım aşkım eğer 10 dakika içinde her zaman buluştuğumuz yere gelirsen dudağına güzel bir öpücük kondurabilirim.
  • Erkeğim, yiğidim, tosunum, paşam hadi mercimeği fırına verelim fırın soğumadan.
  • Şuan tek bir şey istiyorum nedir biliyor musun? Sadece yanımda olmanı…
  • Seni o kadar çok özledim ki şimdi yanında olmak seninle nefes nefese kalmak isterdim.



Erkekleri baştan çıkaran sözler 

  • Şimdi yanımda olmanı isterdim, tenine dokunmak kokunu içimde hissetmek ve saatlerce gözlerinin içine nefes almadan bakmak.
  • Bu soğuk kış gününde sıcacık bir insan olsun isterdim yanımda, içimi ısıtan kalp atışımı hızlandıran şimdi bu mesajı okuyan yakışıklım olsun isterdim.
  • Senin için hazırlandım, senin için giyindim sadece gelmeni bekliyorum. Sen geldiğin zaman burayı ateş basacak.  Erkekleri baştan çıkaran sözler 
  • Gel desem gelir misin, nefesimi kesercesine dudaklarımdan öp desem öper misin?
  • Sen gelseydin şömineyi yakacaktık, mercimeği fırına verecektik, portakal suyu sıkacaktık, sabahın ilk ışıklarına birlikte uyanacaktık.
  • Şuan seni düşünüyorum Bitanem sende beni düşünüyor musun?
  • Erkekleri baştan çıkarmayın alttan çıkarmaya başlayın.  Erkekleri baştan çıkaran sözler 
  • Seninle böyle konuştukça hiç zaman yetmeyecek bana, sanki hemencecik sabah olacakmış gibi.
  • Geçen gece seninle bir şey yapmıştık, hani şöyle öpüşmek gibi, dur dur anlatamayacağım sana göstererek anlatayım.
  • Şimdi ben senin yanında olsaydım en çok bana ne yapmak isterdin?
  • Seni öyle öpmek isterdim ki saatlerce nefes almadan nefesine kesercesine öpmek isterdim.
  • Canım sevgilim yatak odasından beklenmektesiniz. Lütfen kalp atışınızı kontrol ederek odaya giriniz.
  • Sen şimdi o yatağı tek başına ısıtamazsın, eğer istiyorsan yanına geleyim o yatağı ateş gibi yapalım.
  • Kırmızı, pembe, beyaz bu gece senin tercihin nedir sevgilim.
  • Önce elime almak, parmaklarımda hissetmek, sonra dudaklarımın arasından içime çekmek; sigarada olmasa bitmez bu dertler.
  • Şuan üzerimde ne olduğunu merak ediyor musun? Anlatmamı ister misin?
  • Bulaşıkları yıkamışam, çocukları uyutmuşam, güzel güzel giyinmişem, seni bekliyorum sevgilim.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top