Tahrik edici sözler - En Etkili baştan çıkarıcı sözler

 

En Etkili baştan çıkarıcı sözler

  •  Geceyi nasıl bekleyeceğiz ki, baksana daha kaç saat var elime düşmene?.
  •  Dudaklarını ısırma. Yoksa kendimi tutamayacağım.
  •  Ellerimi mi yoksa dilimi mi daha fazla kullanacağıma gece karar vereceğim.
  •  Bu gece sabaha kadar yanında olmayı çok isterdim. Güzel Sözler
  •  Ben neler neler gördüm şu hayatta. Bakalım sen bana neler göstereceksin.
  •  Yatak odamda her şey kırmızı renktedir. Ben de bu gün içim dışım kırmızıyım.
  •  İki saat yatağa gelmeni mi bekleyeceğim, koşarak gelmelisin.
  •  İç çamaşırı seçmeme yardım eder misin?.
  •  Şimdi yanında olsam bana kötü bir şeyler yapmak ister miydin?. Tahrik edici sözler
  •  Biliyor musun, iç çamaşırı giymedim. En Etkili baştan çıkarıcı sözler
  •  Vaatlerini kendine sakla, ben icraata bakarım.
  •  Yapma! biraz yavaşla!.
  •  Dudaklarını deliler gibi öpmek öpmek istiyorum.
  •  Senin yatağına girmek ve hiç çıkmamak istiyorum.
  •  En çok ne yapmayı seviyorsun?.
  •  Seni sabaha kadar mahvetmek istiyorum.
  •  Tahrik etmeye çalışma beni.
  •  Dün gece rüyamda seni gördüm.
  •  En çok neyimi seviyorsun?.
  •  Sana bakınca içim bir fena oluyor.
  •  Şu an ne düşünüyorsun.
  •  Dudaklarına bakınca deli oluyorum.En Etkili baştan çıkarıcı sözler
  •  Yaaa! yapma bana böyle.
  •  Yanında olsam ne yapmak isterdin?.
  •  Aklımdan hiç çıkmıyorsun.
  •  Sen de ben de aynı şeyi mi düşünüyoruz?.
  •  Keşke şimdi yanımda olsaydın.
  •  Seninle bu gece aynı evde baş başa olmak isterim.


Tahrik edici sözler

  •  Bekle bekle nereye kadar. Külle ne yapılabilir? önemli olan ateşin en gür vaktinde ısınmasını bilmek.
  •  Çok dikkat çekici bir vücudun var. Gözlerimi senden bir an olsun ayıramıyorum.
  •  Yatağa girmeden önce gerdanıma mutlaka parfüm sıkarım, güzel kokular olmadan sevişilemeyeceğine inanırım.
  •  Seni öpmek, dokunmak ve sarılmak istiyorum. Güzel Sözler
  •  Emin ol ki bu eteğin altındakileri gördüğün zaman kalbin şimdikinin iki misli hızlı atacak.
  •  Her yerini saatlerce öpmek istiyorum.
  •  Ne duruyorsun, harekete geçme zamanın daha gelmedi mi?.Tahrik edici sözler
  •  Şu an üstümde olan şu elbiselerden ve ayakkabılardan kurtulup çırılçıplak yatağa serilmek istiyorum.
  •  Yatakta sert mi seversin yumuşak mı?.
  •  Seni düşünüyorum.
  •  Yanında olmamı ister miydin?.
  •  Özledin mi beni?. En Etkili baştan çıkarıcı sözler
  •  Seni deli gibi istiyorum.
  •  Kokunu özledim.
  •  Beni çıldırtmak için elinden geleni yapıyorsun.
  •  Cinsel ilişki hakkında ne düşünüyorsun?.
  •  Uyarmakta fayda var. İlk görüşmede veya çok samimi olmadığınız bir kadına bu sözleri söylemeden önce bir düşünün. İlişkiniz bu sözler için şu an hazır mı?.
  •  Gider gitmez önce bir duş alacağım sonra o gül aromalı kremle güzelce bir cildimi nemlendireceğim.
  •  Merak etme, her ne biliyorsam onları sana da öğreteceğim.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top