Kısa Güzel Sözler - Kısa Sözler, Unutulmayan Güzel Sözler

 




Kısa Güzel Sözler


  • Ben her bahar aşık olmam ama her bahar gitmek isterim. Gittiğim olmadı hiç, ama olsun. İstemek de güzel. - Can Yücel
  • Ben birini sevmiyordum. O da beni sevmiyordu. Bir gün bir yerde randevulaştık. Ben gitmedim. O da gelmedi. Geleceğim, bekle dedi, gitti. Ben beklemedim, O da gelmedi Ölüm gibi bir şey oldu. Ama kimse ölmedi. - Özdemir Asaf
  • Sessizce gitmek gerek bazen, toz kaldırmadan, bulandırmadan, kırmadan ve daha fazla kırılmadan... - Nurullah Özcan
  • Ama böyle uçurumdan aşağı bırakıp gitmek olmaz ki. İzin verseydin, koşsaydım arkandan dizlerim parçalanana kadar.
  • Gitmek çözüm değil elbet, ağlamak da dindirmiyor acıları; lakin bazen, ağlayarak gitmek gerek...
  • Bazen her şeyi orada öylece bırakıp gitmek, hiçbir şeyi hatırlamamak istersin. Pişmanlıklarını, üzüntülerini... Çünkü ne kadar bağlı olsan da ne kadar çok sevsen de yoluna devam etmek zorundasın.
  • Kendi kendime yük olmaya başladım. Kaçıp uzaklara gitmek, her şeyi unutmak istiyorum. - Oscar Wilde





Anlamlı Kısa Güzel Sözler


  • Bir kadın, sevildiği bir kalpten çekip gitmişse şayet; mutsuz olmayı, hatta mutsuz ölmeyi göze almış demektir. - Ali Koç
  • Öyle bir gitmek ki bu; sabahın erken saatlerinde derin uykudayken, uyanma diye yanından yavaşça kalkıp gitmek gibi...
  • Gider gibi yapmadım ben, ya kaldım ya gittim. Sen ise kalır gibi yaptın, ama gittin ve ben bittim. - Cemal Süreya
  • Gitmek istiyorum uzaklara, biraz kendimden birazda senden alıp. Biliyorum ki, sen en yok halinle bile bende ki çoksun. Ve biliyorum ki, sen içimdeki tarifi imkansız sonsuzumsun...
  • Bir çay ver azizim. Kalışları, bitişleri, bekleyişleri, gidişleri ahirete saklayanlar için...
  • Aslında onu değil onun bizde yarattığı güven duygusunu severiz. Ve asıl içimizi acıtan, onun gidişi değil o güveninin yitişidir. - Gore Vidal
  • Çekip gitmek istiyorum; kimsenin benim kim olduğumu bilmediği ve kimseye hiçbir şey açıklamak zorunda kalmadığım bir yere...
  • Gün ağır, hüzün kokuyor şarkılar. Dalıp dalıp gidiyor gözlerin, pencere kenarlarında sessizce... - Gülten Alp
  • Bazen hislerini, duygularını kaybedersin ve çekip gitmek istersin, ardından kimse "gitme, kal" demez.
  • Gitmek, gözlerinde gitmek sürgüne. Yatmak, gözlerinde yatmak zindanı. Gözlerin hani... - Ahmed Arif
  • Gitmek gibi geleceğim, Denizin delisin, Delinin denizi gibi. O ne kadar giderse... - Özdemir Asaf




Etkili Kısa Güzel Sözler


  • Ardımda bırakıp gitmek istediğim koca bir şehir ve küçük hisler var...
  • Ne kadar kalmak istesek de bazen gitmek zorunda kalırız. Ve ne kadar gitmek zorunda olsakta, kalmaktan yanadır sol yanımız. - Aziz Nesin
  • Hani olur ya, bana gelmeye kalkışırsın bir gün. Korkma! Kalkış... Sonra gitme, kal... Kış dışarısı, üşürsün... - Ezel Roz Manaz
  • Gözümüz kapılarda kaldıkça, daralır içimiz. Gitsek kırarız korkusu, kalsak rahat değiliz... - Şükrü Erbaş
  • Aşk, bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır. Sevmeyenin aklı, gerçekten sevenin kalbi kazanır bu savaşı. - Nazım Hikmet Ran
  • Gitmek sadece bir eylemdir. "Unutmak" ise kocaman bir devrimdir. - Nazım Hikmet Ran
  • Gülüşüyle hayat veren, gidişiyle can alır...
  • Bazen gitmek gerek, değersizleştiğini hissettiğin yerden...
  • Dost ise, düşünme ver ömrünü gitsin. Dost değilse. Hiç bekletme yol ver gitsin. - Hz. Mevlana
  • Şimdi yalnızlığıma dayanma vakti. Kendine iyi bak sevgili senin için gitme vakti... - Sıla Şişman
  • Kuş olup uzaklara gitmek ister bazen insan, kendisinin kanatsız bir kuş olduğunu unutarak...
  • Bugün gitme vakti, hayata yeniden başlayıp bir adım daha olgunlaşma vakti. Kimsesizliğin içinde kendinle yaşama vakti. Uzaklara dalıp, bir seni bir o günleri düşünme vakti. Çünkü bugün bitme vakti içimde ki seni öldürme vakti... - Sıla Şişman
  • Geceden ne bekler ki insan? Biraz sessizlik... Sessizlik... Kaybolup gitmek ister bu yaşamdan. Gecenin en karanlığında. En karanlığında. Karanlık... - Fatih Alıç




Kimsenin duymadığı kısa güzel sözler


  • Hiçbir yere gitmek istememek, fakat olduğun yerde kalmaya da katlanamamak diye bir şey var, insanın içini kemiren...
  • Her şey bu kadar üst üste gelince, kaçıp gitme isteği doğdu içimde. Yorulduğumdan mı, korktuğumdan mı yoksa bıktığımdan mı bilmiyorum; ama çekip gitmek istiyorum artık...
  • Kalkıp gidemediğiniz yerlere, dalıp gidersiniz... - Mehmet Deveci
  • Vefasızlara gitme, onlar birer yıkık köprüdür. - Hz. Mevlana
  • Zordur dönüp gitmek arkani çünkü iki tarafta bilir, giden kalır aslında, kalan zaten gitmiştir...
  • Sonra gitgide hissizleşiyorsun azizim. Kimse ne muhabbet ehli, ne de yol arkadaşı gibi görünmüyor gözüne...
  • Gitmek gibi geleceğim, Denizin delisin, Delinin denizi gibi. O ne kadar giderse... - Özdemir Asaf
  • Gitmez dediğiniz herkes tek tek terk ederken sizi kimseye güvenmemeniz gerektiğini anlayacaksınız.
  • Her şeyi bırakıp kaybolmak istiyorum ortalıktan. Kimse bulmasın, kimse bilmesin, kimse görmesin beni! Sadece kaçmak istiyorum herkesten, kendimden, hele hele aklımdan...
  • Şimdi uzaklara gitmek lazım. Doldurup bavula ertelenmiş coşkuları, rüzgârları sırtlamak, martıların peşine düşüp asfalt bilmez topraklara koşmak lazım... - Paulo Coelho
  • Bazen arkaya bakmadan çekip gitmek gerekir, insanların korkak olduğunu düşünmelerini umursamadan, senden beklentisi olan kişilerin hayal kırıklığını önemsemeden gitmek gerekir...
  • Gitme demek çok zor değil mi? Kal desen, kalamam zaten. Hep bu "zaten"ler "keşke"ler mahvetti binlerce aşığı... - Poyraz Karayel




4lük kısa güzel sözler


  • Aşk'ta "gitmek" ve "unutmak" çok zordur; ilki mümkün olsa da, ikincisi çoğu zaman imkânsızdır. - Cem Keçe
  • Sana gitme demeyeceğim; ama gitme Lavinia... - Özdemir Asaf
  • Şu telaşlarım bir bitse diyorum. Belki uzaklara giderim, çoktandır gitmek istediğim yollar var. - Ahmed Arif
  • Unutma; her gidiş bir ayrılık değildir. Çünkü bazen ne kadar uzağa gidersen git, yüreğin hep bıraktığın yerdedir. - William Butler
  • Gitmek gerekir bazen, fazla yormadan, daha çok bıktırmadan.. Eğer vaktiyse, ardına bile dönüp bakmadan. - Can Yücel
  • Çok sevmene rağmen arkanı dönüp gitmek zorundasın; çünkü insanlar değişmez...
  • Her gidiş bir dönüşü terk eder. Gitmeden önce düşün; çünkü döndüğünde bulduğun aynı olmayacak giderken bıraktığınla... - Aldous Huxley
  • Bazen kaçıp gitmek istiyorum buralardan. Ardımda kimi, neyi bıraktığımı düşünmeden... Kaçışların en kafiyeli dizelerine karışmak, kaybolmak istiyorum...
  • Vazgeçmek sandığınız kadar kolay değil. Yarası hep kalıyor bir yerlerde, hiç gitmemek üzere...




 Sevgiliye kısa güzel sözler

  • Bunalıyorum bazen. Herkesi, her şeyi olduğu yerde bırakıp gitmek, belki de kaçıp kaybolmak istiyorum...
  • Gitmek cesaret ister, gideceğin yer neresi olursa olsun, sevdiklerinle arana mesafe girince, varış yerin hiçbir anlamı kalmaz. Vedalaşmak zor iştir.
  • Birilerine kendimi açıklamaktan, anlatmaktan o kadar çok yoruldum ki; küçük bir çocuk gibi her şeyi, herkesi, bırakıp, saklanmak, kaçıp gitmek istiyorum...
  • Boynuma doladı ipi; gelişin. Sandelyeme vurdu astı; gidişin...
  • Gitmek gerek bazen. Bazen buralardan, bazen bu zamandan, bazen bu yerlerden, bazen herkesten, her şeyden... - Afet Şaşmaz
  • Sen gitme. Çünkü kaybolmuş gibi hissediyorum sen gidince. Eksiliyorum. Bilemiyorum ellerimi nereye koyacağımı. Boğazım düğümleniyor, yutkunamıyorum...
  • Canımı Yakan Gidişlerin Değildi Zaten! Canımı Alan O Zifiri Sözlerindi...
  • Ne derler bilirsin; Eğer sırtını dönüp gittiğinde arkandan gelmiyorsa, o zaman dönüp giderek doğru şeyi yapmışsın demektir. - Duygu Asena

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top