Sevgiliye kısa günaydın mesajları - Sevgiliye anlamlı günaydın mesajları.

Sevgiliye kısa günaydın mesajları 

  •  Günaydın. Günüme değer katan, günümü aydınlatan en büyük güneşim.
  •  Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Günaydın tatlım.
  •  Günaydın uykucu şirinim benim yeni bir güne beraber günaydın diyelim.
  •  Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim, nefesim, gözüm, her şeyim günaydın.
  •  Yine bir gün daha seni düşünmekle geçecek. Günaydın aşkım. Sevgiliye anlamlı günaydın mesajları.
  •  Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin. Günaydın sevgilim.
  •  Günaydın aşkım; günaydın seninle başlayan her güne.Sevgiliye kısa günaydın mesajları 
  •  Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.
  •  Sen yanımda olamasan da bugünde rüyamda yanımdaydın, bugün ellerini tutamasam da yarın ellerinle buluşacağım, günaydın bir tanem.
  •  Doğan her yeni günün sabahında içimde gözlerini görebilme aşkı olmasa bu hayatın hiç bir anlamı kalmazdı. Günaydın aşkım.
  •  Hadi gel tut ellerimi! benimle yan! benimle meydan oku her çaresizliğe! benimle uyu benimle uyan. Günaydınlar aşkım.
  •  Her sabah güneş senin gözlerinden doğar ve huzur senin nefesinle iner yeryüzüne. Günaydın sevgilim, gün, seninle aydın!.
  •  Günaydın yüreğime doğan aşk meleğim, günün aydın olsun. İyi ki varsın, seni çok ama çok seviyorum sevdiceğim.
  •  Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.
  •  Bende diyorum güneş neden bir anda parladı. Meğer benim canım aşkım uyanmış. Günaydın meleğim.
  •  Bugün mutluluk yağmurlarıyla sırılsıklam olman dileğiyle. Günaydın aşkım.Sevgiliye kısa günaydın mesajları 
  •  Günaydın ay yüzlüm günaydın sabahımı aydınlatan güneşim günaydın hayatımın anlamı aşkım.
  •  Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugün de günaydın olsun güneşime.

 Sevgiliye anlamlı günaydın mesajları.

  •  Uykumda bile özlediğim, asla doyamadığım ve doyamayacağım en değerli varlığım. Günaydın, yeni günümüze hoş geldin. Sevgiliye anlamlı günaydın mesajları.
  •  Sensiz her uyandığım sabah ölüm gibi gelir bana, hayalin gelince gözlerime o zaman cenneti yaşarım sensizliğimde günaydın sevgilim günüm aydın seninle.
  •  Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte inşallah.
  •  Adını güneşe yazsam güneş batmamak için ant içer, gözlerini yıldızlarla paylaşsam yıldızlar kaymamak için yemin eder, ben sana yeminliyim sevgilim günaydın.
  •  Seninle hayat rüya gibi, seninle her şey güzel seninle siyahın anlamı var seninle beyazın saflığı var seninle bugünün güneşi var günaydın her şeyim.
  •  Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; süreyya yıldızım, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın.
  •  Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.
  •  Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle. Sen’li ben’li sabahlara sevgilim, günaydın seni seviyorum.
  •  Seninle geçen her anın güzelliği, bakabildiğim gözlerinde, tutabildiğim ellerinde değil, bana ait aşk dolu yüreğinde gizli. Günaydın aşkım.
  •  Her yeni günün, bir önceki günden daha güzel ve daha aydın olsun sevgilim. Hayırlı sabahlar.Sevgiliye anlamlı günaydın mesajları.
  •  Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Günün aydın olsun mutluluk sebebim.
  •  Günaydın, günün aydın olsun can tanem. Öpüyorum kocaman gözlerinden, burnundan.
  •  Mesaj atarak değil de. Öperek uyandıracağım o günün hasretiyle. Günaydın.
  •  Geçip giden günlere değil seninle gelecek yeni günlere hasretim sevgilim, günaydın güneşim.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top