Sevgiliye Sözler, Sevgiliye Güzel Sözler, Sevgiliye Mesajlar, Sevgiliye Güzel Mesajlar

 Sevgiliye Sözler

Bu sayfamızda; Sevgiliye Sözler, Sevgiliye Güzel Sözler, Sevgiliye Mesajlar, Sevgiliye Güzel Mesajlar yer almaktadır. 








SEVGİLİYE GÜZEL SÖZLER


Öyle sev ki beni, ben bile kıskanayım beni.


Sen aklıma gelince, ben kendime gelemiyorum.


Sen bilemezsin gülüşün bende kaç bahar eder.


Sen, benim hayatta başıma gelen en güzel şeysin.


Günüm seninle başlasaydı, sabahları çok severdim.


Sen yoksan her şey eksik, sen varsan her şey tamam!


Senin en güzel yanın ne biliyor musun? Benim yanım!


Sus! Çok süslü laflara gerek yok. Ömrüme yar ol yeter.


İçimde kocaman bir dünya kurdum. O dünyanın gökyüzüsün.


Sevgili dediğin ya senin gibi olmalı ya da hiç olmamalı.


Hasretinle yanan bir yürek var uzaklarda ama, hep seninle.


Aşk da sen; hasret de sen, ben de sen!


Her şarkının sana çıktığı saatlerdeyim.


Özlüyorum. Fazla değil işte, her saniye.


Aşk ile tamamlandı bu gönül. Yani seninle…



AYRILAN SEVGİLİYE GÜZEL SÖZLER

İster yar ol, ister yara. Lütfun da başım üstüne kahrın da.


Uçmak için kuş olmak gerekmezmiş. Aşkın yeter bana sevgilim.


Ya kadersin, ya keder. İkisi de Rabb’dan dedim, sevmeye değer…


Güzelliğin kaynağı olan SENİN için bir ömür feda etmek az bile…


Belki dünyanın sonu değilsin ama sen benim solumda bir dünyasın.


Üşüdüysen söyle sevgilim. Seni bir kat daha seveyim. Cemal Süreya


Bir kelebeğin kanadına düşen, çiğ tanesine benzer sana olan aşkım.


Tek sevenim sen ol. Geri kalan dünya nüfusuna konuyu ben açıklarım.


Koy başını dizimin üstüne, sen rüyalarına dal, ben cennet güzelliğine.


Gül yüzünün gülüşüne kurban olan bu can, CANAN için can olmuş, ey YAR.


Gönlüm senin gözlerine tutulmuşken, dillere düşen bu halin adıdır Aşk.


Aşk, seninle güzel bir tanem. Sen, benim ömrüme ömür katan nefesimsin.



SEVGİLİYE GÜZEL MESAJLAR


Halim sana beyandır ey YAR! Artık bu kalp sensizliği daha fazla taşıyamaz.


Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, Bir ayrılığı var bir de gözyaşı.


Senin aşkını dağlara yazacaktım ama aşkımdan daha büyük bir dağ bulamadım.


Diyorum ki sevgili: Ellerimi tutan ellerin, cennete götüren rehberim olsun.


Erkek sevdiği kadını üzmekten sakınmalıdır. Gül koklanır fakat hırpalanmaz.


Ne demektir sevgili? Yüreğine talip, hislerinin sahibi, mutluluğumun ortağı.


Ey Sevgili! İlacım da sensin, çarem de sensin. Yüz parça olmuş gönlümün nuru.


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top