Sinirli Olduğunu Belli Eden Sözler - kısa etkili güzel sözler 2023

 

Laf Sokucu Sinirli Sözler

  •  Haram olsun dedikleri şey sensin galiba boğazımda değil yüreğimde kaldın.
  •  Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelince de pamuk şekersiniz. Güzel Sözler
  •  Yokluğunu dert etmeyeceğim insanların, tribini de çekmek zorunda değilim!.
  •  Allah’ım nolur geri zekalı insanları benden uzak tut. Ben sinirli biriyim.
  •  Ben kısa bir aşk yaşamadım ki yalanlar içinde seni tatmin edeyim, ben seninle umutlarıma baktım ama sen onları benden çaldın.
  •  Yıllar sonra, bir gece uyanacaksın. Aklına ben geleceğim, yanında yatan başkası olacak. Kalkacaksın, bir sigara yakacaksın, düşüneceksin, ağlayacaksın.
  •  Dünya’ya ağlayarak geldim nefret ederek gidiyorum! sayende sevgiyi öğrendim huzurla, nefreti de öğrendim ağlarcasına.
  •  Ne yürek kaldı sana verecek, ne de inancım kaldı seninle bu yolda gidebilecek, kızgınlıklarım içimde kör oldu, seni toprağa gömecek. Güzel Sözler
  •  Kızgınlık hainde söylediklerini iyi düşün, pişman olacağın sözleri söyleme bana, kaldırmaz kalbim gerisini.
  •  Sanma ki aşkınla delirdim, şimdi nefretim bağrımda hançer misali gezerim, bu satırları okursan çok daha iyi anlarsın benim nefretimsin artık sevdiğim değil.
  •  Ters, düz, hayatımın sadece arasındaki gözyaşı oldun, umutlarımda sayende kayboldu.
  •  Bana yapmayacaktın bunu. Sen umutlarımı, hayallerimi yıktın. Oysaki ne değer vermiştim sana, beş para etmezmişsin.
  •  Büsbütün unuttum seni eminim, maziye karıştı şimdi yeminim, kalbimde senin için yok bile.
  •  Yolunda ölüm olsa gelirdim seninle her acıya giderdim ama sen buna değmezsin vefasız insan.
  •  Senden beklemezdim bu davranışları, ya ben seni hiç tanıyamamışım, ya da sen benim hiç olmamışsın.
  •  Kızgınlık halinde söylediklerini iyi düşün pişman olacağın sözleri söyleme bana kaldırmaz kalbim gerisini.
  •  O lanet olası gururun bittiğinde sakın geri dönme… çünkü senin gururunun bittiği yerde benim gururun başlayacaktır.
  •  Biz sevgiyle büyüdük bu yolda şimdi nefretle ilerliyoruz yolumuzda….
  •  Nefret mesajlarını kendine sakla ben artık yokum hayatında!
  •  Meçhul olmuş lakabım gittiğinden beri. Kaybettim kendimi gel güzel gözlüm. Bulayım yine benliğimi.
  •  Bir kişiye ederinden fazla değer vermeyeceksin. Biz verdik de ne oldu.
  •  Ne aşklar vardır kim bilir yaşanmayı bekleyen, ne aşıklar vardır kim bilir yaşadıklarından nefret eden. Güzel Sözler
  •  Bir daha ayrılık yok dedin inanmıştım senin sözüne, kocaman bir yalanmış sevgin, şerefsiz çıktın sen sevgilim.
  •  Tatlı bir rüyanın içinde nefreti tanıdığım, tattığım ve yaşadığım bir yalansın!.


İnsanlara Kızgın Sözler

  •  Oysaki bir seven ve bir sevilendik bu hikâyede ve şimdi nefretin içinde düşmanız iki cephede sen ve ben!.
  •  Gelme bana canın sağ olsun, dönme bana yolun açık olsun, ben şimdi başka kalplerdeyim. Bu da sana kapak olsun.
  •  Dünya’ya ağlayarak geldim nefret ederek gidiyorum! sayende sevgiyi öğrendim huzurla, nefreti de öğrendim ağlarcasına.
  •  Dünyamı kararttın, canımdan can aldın. Askın adı batsın, bırak sevdan yüreğimde kalsın. Sen orada nefretimle yan.
  •  Hayatın en hüzünlü anı sevdiğin insanın buna hiç değmediğini gördüğün andır ve en büyük kaybın onun için harcadığın zamandır.
  •  Bana dünyadan, hayattan, sevgiden ve en önemlisi aşktan nefret ettirdiğin için teşekkürler. Bende nefret etmeyi öğrendim.
  •  Dünya döndükçe sen hep bana dönmeye başını her yastığa koyduğun da beni görmeye her kahkahamda gözyaşı dökmeye ben yaşadıkça sen ölmeye mahkûmsun.
  •  Allah sana öyle bir ceza versin ki, benim seni sevdiğim gibi sende bir başkasını sev ve bir başkası benim seni sevdiğim kadar nefret etsin senden. Güzel Sözler
  •  Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişirsen yolunu kaybedersin.
  •  Öyle nefret ettim ki bazı insanlardan. Rabbim dedim, canımın yangınına vesile olanlara yeryüzü cehennem olsun. Güzel Sözler
  •  Kimine duadır kimine beddua. Kime ne yaşattıysan sen de onu yaşa….
  •  Kimin yanında yaşadığın umrumda bile değil. Bir gün bana ait hayallerle öleceksin.
  •  Yemin olsun sana gülersem bir daha. Yemin olsun elini tutarsam bir daha sen kızdırdın beni buda sana elvedam.
  •  Her gecenin laneti üstünde olsun beni kızdırdın dertler senin olsun, belki o zaman benim gidi dertlerle mutlu olursun.
  •  Ne kadar kızsam da sana içimde aşkın yakıyor kalbimi adeta, seviyorum seni ama kızgınım sana bunu unutma.
  •  Sen o kadar tatlısın ki kızsam da kıyamıyorum sana gözlerin geliyor aklıma gülümsüyorum o anda delice seviyorum seni ama kızgınım hala sana.
  •  Dualarımla ümitlerime sıcak bakıyorum sen çıktın artık hayatımdan geriye bakmıyorum.
  •  Nefretimi içime atıyorum her defasında seni kırmak istemiyorum ama artık kendime kızıyorum sana elveda.
  •  Duygularımın sürüklediği uzun ve karanlık yolda, kırılan umutlarımı arıyorum sensiz.
  •  Yaşanacak ne varsa yasadım bu hayatta garson yolun sonuna geldik hesabı getir artık.
  •  Güçlü olmanın türlü yolları vardır, dürüst olmanın bir tek!.
  •  Üç kuruşluk insana beş kuruşluk değer verirsen aradaki iki kuruşa seni satar.
  •  Herkes seviyorum diyor kimisi düğüne kadar kimisi ölene kadar.
  •  Göründükleri gibi olmalıdır insanlar. Eğer değillerse hiç görünmesinler daha iyi.
  •  Terk etmek kolaysa senin için el sallamak zor olmayacak benim için.
  •  Öyle bir severim ki seni, dengeni kaybedersin. Kiliseye girer  ‘selamün aleykum ‘ dersin. Sadri alışık.
  •  Tez bıraktığın yerlerde değil iz bıraktığın yerlerde hatırlanırsın.
  •  Eğer aşıksan biriyle konuşurken karşındaki insana bakarsın ama gördüğün kişi farklı olur.
  •  Kaybettiğinde değil vazgeçtiğinde yenilirsin.

Sinirli Olduğunu Belli Eden Sözler

  •  Hala anlamadım sen mi adamlıktan uzaksın yoksa adamlık mı senden uzak?.
  •  Yakışıyorsa saklamaya ne hacet yeri geldiğinde güleceksin elbet.
  •  Kalbim açıktır girmesini bilene ben düşmem kimsenin peşine gelmesini bilene.
  •  Gölgene de lafım yok o da adam sanıp senin peşinden geliyor.
  •  İntihar köprüsü gibiyim bugünlerde, gözümden de gönlümden de düşen düşene.
  •  Karakter parayla satılsaydı bazılarına hediye alırdım. Güzel Sözler
  •  Hayatta iki şeye dikkat edin; yolda yürürken kavşaklara bir de yüzünüze gülen yavşaklara!.
  •  Farkını koyduğun yerde değil. Kaliteni koyduğun yerde şeklin olur.
  •  Kuş konduğu dalın kırılmasından korkmaz, çünkü güvendiği dal değil “kendi” kanatlarıdır.
  •  Ey sevgili! senin duanla dünyaya gelmedim ki bedduanla öleyim ben.
  •  Deli tarafıma denk gelmeyin, zira orda ben bile hükümsüzüm. Zararlı çıkarsınız yeminle.
  •  Büyük hayaller küçük insanlarla yaşanmaz.
  •  Benim hayatım ezanla başladı selayla biter gönlü olana değil alayına gider.

 Nefret edilen sevgiliye kısa mesajlar

  •  Hayat ne garip yaşarken elinden tutan yok ölünce omzunda taşıyan çok.
  •  Sana döneceğimi düşünüyorsan şu kadarını söyleyeyim; “ben de çocukken radyonun içinde insan var zannediyordum.
  •  Attığın yumruğu bil yediğini değil paşam.
  •  Hani ben kötüyüm ya senin gözünde. Hiç düşünüyor musun acaba; sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde!. Güzel Sözler
  •  İki dakika adam ol desem kaç dakikam kaldı diye soracak insanlar var.
  •  Ne gariptir ki şu hayatta yaşarken elinden tutacak insan bulamazsın ölünce omuzlarda taşınırsın.
  •  Salağa yattık dediysek uyuduk demedik, herkes haddini bilecek.
  •  Ne sen beni unutursun ne de ben seni, zaman bizi ayrı kalmaya alıştıracak ama unutmaya asla.
  •  Bazılarını çocukken 3 kere havaya atıp 2 kere tutmuşlar.
  •  Senin istediğin gibi biri değilsem isteklerini değiştir o zaman ben değişmem.
  •  Yuva yıkan insanın yuvası olmaz.
  •  Verme sırrını kendinden başkasına emanet, en yakın dostunda bile vardır ihanet.
  •  Senin gibi ucuz ve değersiz birini sevdiğim için özür dilerim.
  •  Her kıyafetin içinde insan yoktur insanı insan yapan onun vicdanı ve merhametidir.
  •  Ben matematik kadar hoşgörülü değilim tek yanlışın bana yeter.
  •  Sanma ki her kalıbın içindeki insandır! insanı farklı kılan merhamettir, vicdandır.
  •  Zor günde el olanın, iyi günde uzattığı eli kıracaksın!.
  •  İnsanlarda güzel olan yüzüdür, yüzde güzel olan sözdür, ama insanı insan yapan ağzından çıkan sözüdür.
  •  Makberden kaçar gibi çıkmalısın kefeninden. Öyle bir öl ki toprağın bile haberi olmasın susuzluğunun terlemesinden.
  •  Siz siz olun kimsenin çayına kaşık olmayın çünkü şeker eriyince işiniz biter.

 Sevgiliye aldatana  Sinirli sözler ve mesajlar

  •  Mutluluk nedir onu bilemem ama acının kitabını yazabilirim. Sevgi nedir onu bilemem ama yalnızlığın heykelini yaparım.
  •  Bir insana verebileceğin kadar sevgin yoksa ona umut dolu gözlerle bakma.
  •  Her şeyi kendine göre değil her şeyi bize göre uyarla her şeyi kendin için değil her şeyi ikimiz için iste.
  •  Bana zoru anlatma o, benim hayat felsefem. Öfkeyle kalkarsam zarar vermeden oturmam.
  •  Yediğin içtiğin senin olsun. Bana ” sensiz yaşayamam ” deyip, bensiz nasıl ” geberemediğini ” anlat.
  •  Hiçbir insan için ağlamaya değmez. Çünkü değen insan zaten ağlatmaz.
  •  Ne aşklar vardır kim bilir yaşanmayı bekleyen, ne aşıklar vardır kim bilir yaşadıklarından nefret eden.
  •  Sigarayı kibritle yakmak kadar zordu seni anlamak galiba çakmak lazımdı.
  •  Kulağına küpe olsun diye söylemiyorum. Aklına geldiğimde kulakların değil ‘yüreğin’ çınlasın!.
  •  Gerçekleri gördükçe senden nefret ediyorum, yalanlar içinde bir hayatı seninle yaşıyorum!.
  •  Ben sana sevgi dolu umutlar besledim sen hepsini görmemezlikten geldin, şimdi sıra bende görmüyorum seni kasma kendini boşuna. Güzel Sözler
  •  Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın.
  •  Biraz gözyaşı biraz hüzün işte benim gerçek adım acılar, sen anlamazsın o kabiliyet kalmamış hayata pembe gözlüklerle bakan serseri uzak dur benden istemiyorum seni.
  •  Silah gibi sözlerin vurdu beni gözlerin, özlüyorum eski günleri bitsin bu kızgınlık hadi dön geri.
  •  Huzurlu yaşamak istiyorsan kızdırma beni mutlu olmak istiyorsan benden başkasına bir daha bakma. Güzel Sözler
  •  Nefrete sevgiden daha fazla güvenirim çünkü nefretin sahtesi olmaz.
  •  Kin besliyorum sana karşı içimdeki nefret iflah olmaz, kızgınım sana neşem yok bu aralar.
  •  Artık istediğin kadar karıştır aklımı, içinde kendini bulamayacaksın.
  •  Bazı insanlara geri zekalı bile diyemiyorum. O bile bir ölçüde zeka gerektiriyor. Nejat işler.
  •  Nefret ediyorum senden neden bu kadar acı neden? neden sevdim seni neden soruyorum kendime nedenler içinde cevaplar gelmiyor içimden.
  •  Seni üzenlere bir yere kadar katlanacaksın. Sonra büküp katlayacaksın ve bir zarfa koyup postalayacaksın.
  •  Mutluluğun resmini çizemem ama kederin heykelini bile dikerim.
  •  Evleneceğin kızın geçmişi senin için önemliyse, başka kızların geleceğine dokunma.
  •  Aç kalbini ben geldim çakırım, bir kez yemin ettim seni sevmeye.
  •  Seni hala unutmadım, her köpek gördüğümde hatırlıyorum.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top