‍ ANNELER GÜNÜ SÖZLERİ VE RESİMLİ MESAJLARI

 Resimli Anneler Günü mesajları ile sözleri yine bir gün öncesinden paylaşımlarda yer almaya başladı. Anneleri onurlandıran özel bir gün olan Anneler Günü'nde, anlamlı, farklı ve yeni seçenekleri ile paylaşılan Anneler Günü mesajları bu anlamlı güne değer katacak. Annenize sevginizi iletmek istiyor ancak duyduğunuz hisleri anlatacak doğru kelimeleri bulmakta zorlanıyorsanız haberimizde yer alan en şık, uzun, kısa, resimli, anlamlı ve yeni Anneler Günü mesajlarını sizler de tercih edebilirsiniz. Annenize teşekkür etmenize vesile olacak en güzel Anneler Günü mesajlarını sizler için listeledik...



ANNELER GÜNÜ MESAJLARI


- Hiçbir zaman haberim olmadı ama elin hep üzerimde ve koruma kalkanım hep arkamdaydı. Beni en görünmez yerlerde bile görüp koruduğunu bilirdim. Melek annem anneler günün kutlu olsun.


-Bu zamana kadar hep beni düşünen ben üzüldüğümde bin üzülen sevincime koşulsuz şartsız ortak olan annecim, günün kutlu olsun.


-Hastalandığımda şifa, üzüldüğümde derman, sevincimde ortak olan en yakın arkadaşım, dostum, sırdaşım annem… Anneler günün kutlu olsun.


- Bazen en çılgın arkadaşım bazen en olgun dostum olarak hayatımda hep farklı rollerde ama kalbimde hep aynı yerdesin ve iyi ki benim annemsin seni çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun.


Sen hayatımın kutup yıldızı oldun. Nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum. Doğru yolu buldum. Seni seviyorum annem.




ANNELER GÜNÜ MESAJI VE SÖZLERİ: 


Hediye notları ve Whatsapp için anlamlı, kısa, duygusal, en güzel, eşe, resimli Anneler Günü mesajları alternatifleri


Bana sarıldığın her ana, sarılmaya cesaretlendirmeye ve gösterdiğin sevgiye teşekkür ederim. Anneler günün kutlu olsun!


En başından beri, beni besleyen, bana dua eden, benim için endişelenen, beni yönlendiren ve her arayışta beni destekleyen kişi sendin. Sadece ihtiyacım olan sevgiyle her gün orada olduğun için teşekkür ederim.


Anneler günün kutlu olsun! Büyüdüğümde nasıl olmak istediğimin parlayan bir örneği olduğun için teşekkür ederim!


En iyi zamanda bizimle birlikte güldüğün ve en kötü zaman boyunca bizimle kaldığın için teşekkür ederim. Sensiz ne yapardım, canım annem..


-Evlat ne kadar çok hata yaparsa yapsın, anneler hep affedermiş, hatalarım ve günahlarımla beni kabullendiğini için sana minnettarım, anneler gününü kutlarım




RESİMLİ ANNELER GÜNÜ MESAJLARI


Anne güllerin bezemesi, gülden deste anne, sözümde tutuklu, tarifsiz beste anne, yanar yürek, can bitkin kafeste, anne hasret bağırda, anne içimde aheste. Seni çok seviyorum anne, anneler günün kutlu olsun.


Gücüme güç, umuduma umut katan annem. Seni çok ama çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun!


Dünyada kimseyi seni sevdiğim kadar sevemem, bağlanamam. Anneler günün kutlu olsun canım annem.


Sabırlısın, sıcaksın, şefkatlisin, koruyucumsun, bağışlayansın.. Annemsin. Seni çok seviyorum.


-Hiçbir kelime anlatamaz sana olan sevgimi, sen sevdanın varlığı, sen benliğimin özüsün, iki gözüm, aydınlık yüzümsün, anneler günün kutlu olsun.




ANNELER GÜNÜ MESAJI VE SÖZLERİ: 



Penceresiz odamda, ışıkların en nadidesiydin. Akıl hocam, hayat danışmanımdın. Yollar ayrıldı ama kalpler asla. Seni seven yavrun anneler gününü unutmadı. İyi ki varsın annem.


Anne kokusu huzurun adresi, bir gün değil her gün senin günün. Seni çok seviyorum annecim, anneler günün kutlu olsun!


Bana her zaman doğruluğu ve dürüstlüğü öğütleyen bir tanecik annem yolun yolumsa sevginin ışıltısı ışığımdır.


Hayatta tüm zorluklara karşı güçlü kalabilen ve bana da her zaman bunu öğütleyen en güzel önderim canım annem bugün senin günün kutlu olsun.





KISA ANNELER GÜNÜ MESAJLARI VE SÖZLERİ


Cenneti yüzündeki gülümsemende saklayan annecim bugün senin günün kutlu olsun.


Hastalandığımda derman, mutluluklarıma ortak olan en yakın arkadaşım, dostum, sırdaşım, önderim annem… Anneler günün kutlu olsun.


Fedakârlık, sevgi, sabır ve güzellik ne demek tarif et derlerse; annem derdim canım annem seni bir gün değil her gün çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun.


-Gönül bahçemde açan en güzel çiçeksin. Seni çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun.




ANNELER GÜNÜ MESAJI VE SÖZLERİ: 


Hediye notları ve Whatsapp için anlamlı, kısa, duygusal, en güzel, eşe, resimli Anneler Günü mesajları alternatifleri


-Bu dünyadaki en güvenli sığınağım senin kucağın. Benim annem olman bu dünyadaki en büyük şansım. Seni seviyorum annem. Anneler günün kutlu olsun.


Cennet yüzlü, bir tanecik anacığım, anneler gününü kutlar, ellerin öperim


-Mesafeler uzak olsa da yüreğim hep seninle canım annem... Anneler günün kutlu olsun.


-Bana verdiğin sevgiyle bütün dünyam çiçek açtı. Onları hiç soldurmadım annem. Anneler günün kutlu olsun.





ANNELER GÜNÜ MESAJI VE SÖZLERİ: 


-Fedakarlık, sevgi, sabır ve güzellik ne demek tarif et derlerse annem derdim canım annem. Seni bir gün değil her gün çok seviyorum. Anneler günün kutlu olsun.


-Gücüme güç, umuduma umut katan annem Anneler günün kutlu olsun!!


-Dünyanın en güzel annesi, Anneler Günün kutlu olsun.


Hayatımda olduğun için sana minnettarım. Bebekliğimden beri bana gösterdiğin sevgi, sabır ve nezaket için teşekkür ederim. Seni çok seviyorum anneciğim!


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top