instagram'da paylaşılacak güzel sözler 2023 - Kısa Sözler

 

Fotoğraf Altı Sözler Kısa

  • Bir kadının güzelliği gözlerinden görülmelidir, çünkü bu onun kalbine giden kapı, aşkın bulunduğu yer.
  • Aşk bir düşmanı bir arkadaşa dönüştüren tek güçtür. Güzel Sözler
  • Her zaman gülümsemeyle tanışalım, çünkü gülümseme sevginin başlangıcıdır.
  • Eğleniyorum. Çünkü, kendim gibi davranıyorum. Sevdiğim şeyi yapıyorum. Önemli olan da bu değil mi?
  • Hiçbir şey düşünmezdi sevilmekten, sevmekten başka beni.
  • Olmak istediğin kişi ol, başkalarının görmek istediği değil.
  • Eğer cesaretin varsa, elimi tut ve beni kalbinin olduğu yere götür. Senin gibi sevmenin nasıl olduğunu hissetmek istiyorum.
  • Eğer bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir
  • Çok paran varsa herkes seni tanır. Paran yoksa sen insanları tanırsın.
  • Zincire vurulmuş küfürlerimin kilidiyle oynuyorsun, yapma!
  • Aradığına ulaşamıyorsan, bil ki sorun hatlarda değil, menfaatlerdedir.
  • Herkesin menfaatine geldiğin kadar iyisin bu sahte hayatta.
  • Konuşmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattır.
  • Tek başına hayatı öğrenen insanı kimse yokluğuyla korkutmaz.
  • Yanında kendimi rahat hissetmediğim biriyle atılacak tek bir adımım yok.
  • Yazdıklarımız veya paylaştığımız fotoğraflarda hepimiz mutlu hayatlar yaşıyoruz ama madalyonun öteki yüzünü bizden başka kimse bilmiyor.
  • Sıradan bir şey olup aklına gelmeyi isterdim.
  • Bir gel diyeni olmayınca şarkılara sığınıyor insan.

Fotoğraf Altına YAZILACAK Sözler

  • Kariyerinden önce bana nasıl davrandığını ve bana neler hissettirdiğini önemsiyorum.
  • Kimse size iyilik yapmak mecburiyetinde değil. Size iyilik yapanlara bu görevleriymiş gibi davranmaktan vazgeçin ki karşınızdaki insan seve seve daha birçok şey yapsın.
  • Bazı şeyleri gözlerimle görmeme gerek yok; kalp gözüm yeterince görüyor zaten.
  • Mermi ve çiçek arasındaki tek far şudur! Biri ölmeden önce atılır diğeri ise öldükten sonra…
  • Ve bir gün kalem diyecek ki; bu kadar yazdığın yeter. Artık çiz gitsin!
  • Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol belki yanımda yer bulursun.
  • Herkes gibi oluyorsun. Lütfen! Yapma ne olursun.
  • Gördüğünü herkes sever, sen onda görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; Ten’e değil, kalbe dokunacaksın.
  • Aklı yarda olanın, gözü yerde olur. Güzel Sözler
  • Özlemin azı çoğu olmaz, ağırdır işte!
  • Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah gibiyim.
  • Aşk bazen o elini ilk tuttuğundaki sıcaklık, gözlerine ilk baktığındaki o ışık ve tenine ilk yaklaştığındaki o tutkudur.
  • Bil ki düşmek değildir insanları üzen. Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren.
  • Az insan, çok huzur.
  • Ben onu, sonu böyle bitsin diye sevmemiştim.
  • Gitmem diyenlerden öğrendik, yalnız kalmayı.
  • İsterse geceleyin ıssızlık içinde olsun, isterse sokakta kalabalık içinde olsun, o hayal havada rakseden bir meşale her dem!
  • Sana söz geçmişten konuşmayacağım bir daha. Bugün adımlarından başlıyor her şey, bir kıvrımıdır giysinin bana yaşamaktan kalan.
  • Sakın silmeyin, silmeyin boşuna ölümsüz aşkların gözyaşlarını!
  • Görücü usulü ile evleneceğim ama beni gören kaçıyor anlamadım.
  • Bisikletimin tekerleği bazılarınızdan daha havalı.


instagram'da paylaşılan fotoğrafın altına yazılacak

  • Bedenimi alabilirsin ama ruhumu da kiraya vereyim bari.
  • Gel evet de adımla seslensen de olur. Canıma cicime gerek yok yani.
  • Üşüdüysen gençliğimi yakabilirsin.
  • Hayata başlarken single player mi seçtik. Bu nasıl bir yalnızlıktır lan?
  • Bazen en kötü karar, kararsızlıktan iyidir.
  • Ve itiraf etmeliyim, seni çok seviyorum. Herhangi bir neden duymadan, bir şeye bağlı kalmadan. Sırf sensin diye.
  • Seni sevdiğimi göreceksin sevmediğim zaman, çünkü iki yüzüyle çıkar karşına hayat.
  • Birinin hayatına öylece girip… Onlar için değerli bir hale gelip, sonra da çekip gidemezsin öylece.
  • Aklına hiç gelir miydi, hiç aklıma gelemeyeceğin…
  • Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; şimdi güzelliklerin bile çirkin.
  • Her dost dosdoğru dost olmuyor. Güzel Sözler
  • Ayrılıktan sonra, kalbini bir müddet ilişkiye kapatmak; yalnızlığı değil, asilliği gösterir.
  • Birinin hayatına öylece girip, onlar için değerli bir hale gelip, sonra da çekip gidemezsin öylece.
  • Ağzımda lokma varken konuşmak kolay da; yüreğimde “sen” varken susmak ne zormuş..
  • Aklına hiç gelir miydi, hiç aklıma gelemeyeceğin.
  • Ben sadece kışın karpuzı yazın portakalı özlerdim. Şimdi bir de sen çıktın başıma.
  • Çay içerken dinlenen şarkılar var. Bir de özlediğimiz, fakat sarılamadığımız insanlar..
  • Severek yaşamak, hayattaki en büyük meydan okumadır.
  • Bana olan bakışların gibi birinin bakıp bakmadığını bilmiyorum ama benim sana baktığım gibi ben hiç kimseye bakmadım.
  • Bir zamanlar senin çirkinliklerin de güzeldi; şimdi güzelliklerin bile çirkin.
  • Senin şerefe kaldırdığın kadehi ben hep mutluluğa kaldırdım. Çünkü senin şerefe benim ise mutluluğa ihtiyacım var.
  • Hissetmeyecek adama ne satırlar yazmışım meğer, dizelerim ağladığında fark ettim.
  • Seni istiyorum. Ama yoksun. Yanımda olman lazım ama yoksun.

instagram sözleri, ağır

  • Sana nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum. Hayatım desem hayat çok kısa, çiçeğim desem çiçek soluyor. Sana canım demeliyim, çünkü bu can sen oldukça yaşıyor.
  • Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak.
  • Ben sevdanın sokağında oturuyorum. Geceler hiç bitmiyor, ben hiç uyumuyorum.
  • Yüreğim hafif ıslaktır benim, kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan.
  • Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün bu ayrılık şarkılarını kurşuna dizeceğim ve seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.
  • Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.
  • Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman. Tıpkı gözlerindeki huzur gibi.
  • Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
  • Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.
  • Kimseye kendinizi acındırmayın.
  • Masumduk nefisle ve şeytanla tanışmadan önce.
  • Bizim de dünyamızda sabah olacak gülüm, düşmezse düşmesin yakamızdan ölüm. Umuduma bin kurşun sıksa da ölüm unutma, umuduma kurşun işlemez gülüm.
  • Kirletirken incitirken sokaklar düşlerimi, örseleyip yok ederken yaşamak yüreğimi, içime saklan hep orda kal. Her solukta duymalıyım seni. Umudumda kal, umrumda ol. Sensiz anlamsızım bitanem.
  • Bizim ömrümüzde ırmaklarımız vardır. Sularında hayallerimizi yüzdürdüğümüz. Bizim ömrümüzde dostlarımız vardır , günler ayrı geçtiğinde üzüldüğümüz.
  • O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
  • Kalp herkeste var; yürek başka bir şey.
  • Bana da yazıklar olsun; çağırsan yine geleceğim.
  • Kaç kere doğruyu söylemek yerine iyiyim dedim biliyor musun?
  • Yağ satardık, bal satardık; ne güzel yıllardı kimsenin kimseyi satmadığı.
  • Eğer hala yalnızsan, Allah seni birilerinden koruyor demektir.
  • Gülmüyorsun ki. Gülsen kapanacak yüreğimde açtığın yara.


biyografi sözleri, ağır

  • Tek ihtiyacım neydi biliyor musun? Bir papatya yaprağı daha.
  • Unutma her ten haz verse de, her omuz güven vermez.
  • Düzen bu: kadın ağlar, erkek bakar. Kadın duyar, erkek duymaz. Kadın sorar, erkek susar. Kadın gider, erkek içer.
  • Gerçek buysa yaşıyorsak kader var da biz yazıyorsak ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin ister kalır ömür boyu seversin.
  • Ve aşk; Bizans kadar kahpe artık.
  • Birine değer verdiğinde canın yanar.
  • Neden sancılar eksik olmaz, iyi insanların yüreğinden?
  • Yediğin, içtiğin senin olsun. Bana “sensiz yaşayamam” deyip de nasıl gebermediğini anlat.
  • Hayata karşı ilk küskünlüğümüz; yanımızda sandığımız kişileri, karşımızda görmemizle başlar.
  • Yakın olmak istediğin insanlara uzaktan bakmak çok zor.
  • Aradığı zaman uyuyormuş gibi rol yaptıklarımız var. Bir de uyurken aradığında ‘uyumuyordum konuşabiliriz’ dediklerimiz.
  • Alıp başımı gitmek istiyorum bu şehirden, nereye olursa.
  • Aşkın her halini gördüm, artık ne hali varsa görsün.
  • Kırılacak 206 tane kemiğiniz varken, aptalın biri gelir kalbinizi kırar.
  • Başkalarının yanlışlarından ders çıkartanlardır hayatı gerçekten öğrenen…
  • Bıçak lazım olursa sırtımdan alabilirsiniz.
  • Kaç gece yalnız başıma ağlamışlığım var benim. Kendi kendime teselli etmelerim. Ne acı.
  • Gidene kal demek acımak gibiydi, sustum. Ben sana acıyamazdım çünkü.


Tatlı Sözler Instagram

  • Annem yaşı ilerledikçe elim kolum ağrıyor diyor, ah be annem benim yaşım kaç ki her gün sol yanım ağrıyor
  • Sevmek belki değerli bir şey olabilir ama sevildiğini bilmek bu dünyada her şeydir.
  • Kimi çok sevsem gidiyor, bir ayrıcalık yap sen gitme olur mu?
  • Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?
  • Yüreğimiz kıymet bilene emanet.
  • Aşk, benim efendim ve kralımdır.
  • Aşkın gelişi, aklın gidişi demektir.
  • Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, suyun damlasında, selin coşkusunda, kimi yanımdasın kimi rüyamda, ama hep aklımdasın sakın unutma.
  • Sen, hayalini kurup, sonunda bulduğum o hayallerimdeki adam değilsin. Sen karşıma çıkıp, bana aşkı hayal ettiren ilk sevgilisin.
  • Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.
  • Ben şimdilerde her şeyi sana bağlıyorum iyi mi...
  • Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.
  • Şu sıralar istediğim tek şey hayatı birkaç yıl ileriye sarmak.
  • Oluruna bırak, olmazsa tekrar bırakırsın.
  • Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak. (Can Yücel)
  • “Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
  • Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, Bir ayrılığı var bir de gözyaşı.
  • Ömürlük olsun.
  • Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.
  • Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.


Biyografi Sözleri

  • Bir keşkeye daha yer yok kalbimde.
  • Ne olursa olsun hep gülümse, sen kahrolup üzüleceğine; hayat ölsün senin tek bir gülüşüne.
  • Neyin var. Dediklerinde, zaten anlayamayacaksın uğraştırma beni demek istediğim insanlar var.
  • Mükemmel olmayabilirim. Evet en azından sahte değilim.
  • Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur.
  • Bazılarına hayvan demek onları yüceltir.. Hayvan olmak için masum olmak gerekir!
  • Sevgi varsa taşıdığın yükün ağırlığı vız gelir. İhanet varsa, akıttığın bir damla yaş bile fazla gelir.
  • Gerçek ne kadar acı olursa olsun, hiçbir şey yalan kadar insanı yaralayamaz.
  • Rahmetin kapısı her an açık. Senin kapın açık mı? Sen ona bak!
  • Bazı insanlar birbirlerini buldukları an kaybetmiştir.
  • Kalkıp gidemediğimiz yerlere dalıp gideriz..
  • Her anı, ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum.
  • Kim derse “geçer” diye. Ona geçsin bu acı.
  • Yaratıcı olun biraz, ama abartmayın. Kaşarı madam, züppeyi adam yapmaya çalışmayın.
  • Gelmeyecek bir gideni, olmayacak bir nedeni beklediniz mi hiç.
  • Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. (Mevlana)
  • Mecnun’un aşkı benim aşkım yanında hiçbir şeydir. Aşkımın ateşi bugün volkanlarla güneş ile yarışır çünkü sana olan sevgim kadar sıcak bir şey bu kainatta yok.
  • Sevgiyi yüreğimde seninle birlikte keşfettim. Seni çok seviyorum.


instagram'da paylaşılacak güzel sözler 2023

  • Mutlu olmak kimin umurunda, sen yanımda ol yeter.
  • Seni hep seveceğim! Geçelim bunları lütfen.
  • Seviştiğin kadın girdiğin günaha değmeli.
  • Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme!
  • Sonunda her şey yoluna girer elbet. Ama bil ki canın yanmadan mutlu olamazsın.
  • Ben bir garip insanım, ne tahtım var ne tacım. Tut elimden Allah'ım, yalnız sana muhtacım.
  • Baktın olmuyor, durmadan bak. Psikolojik baskı sonuçta. İkna edemiyorsan aklını karıştır.
  • Merhaba bunu okuyan kişi. Başına öyle güzel bir şey gelsin ki, birden kahkaha at, mutluluktan ağla.
  • Hayırlısı yakın, vefasızı uzak olsun.
  • Dünya ikiye ayrılmıştı; O ve o olmayanlar.
  • ‘Hayırlısı’ diye bir kelime var ki; bütün kaygıları yok ediyor.
  • İnsanlar yaşamaya devam edecek, bazıları da ölmeye.
  • “Ben sana liman olurum” diyen adamın, denizinde boğuldum ben.
  • Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu.
  • Sevgili günlük; Sen yaz bu defa. Sen anlat yaşadıklarını. Benim yaşayamadıklarımı, göremediklerimi sen anlat. Ömrümü anlat bana, hatırlat sevdiklerimi.
  • Benim yanımda olup olmaman önemli değil sen benim hem aklımda hem de kalbimdesin. Daima. Sonsuza kadar.
  • Gülümsedi gülümsedim, aksi olamazdı.
  • Sevilmek için yalvarıyoruz çağa bak!
  • Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın.
  • Nasıl ki ben bir hiçim bakmak dururken sana, yüreğin bende diye üstüne titreyerek, olmuşum yavrusunu esirgeyen bir ana.
  • Herkes aynı hayatta kendini bir şey sanma, ne kadar çok bilirsen o kadar bela başa…
  • Birisi tarafından derinden sevilmek size güç verir, birisini sevmek size cesaret verir.
  • Gerçek bir arkadaş, dünyanın geri kalanı dışarı çıktığında içeri giren kişidir.
  • Dostluk iki bedende bir akıldır.
  • Aşk müziğe ayarlanmış bir arkadaşlıktır


Hikaye Sözleri Kısa

  • Önemsediğim tek bir şey var, o da artık hiç kimseyi önemsiyor olmam.
  • Ayrılıktan sonra, kalbini bir müddet ilişkiye kapatmak; yalnızlığı değil, asilliği gösterir.
  • Bana senin olduğun şehir lazım.
  • Nasıl oluyor da insan, yaşamına onca güzellik katmış birini günün birinde bu kadar anlamsız bulabiliyor.
  • Bana da yazıklar olsun; çağırsan yine geleceğim.
  • Ah benim sevdasında bencil ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel darmaduman ediyorsun beni.
  • Sorun değil, yalnız olma konusunda genelde iyiyimdir.
  • Bazen birine hakaret etmek için “hayvan” diyorsun ya; Deme!
  • Şimdiki aşklar mektup misali, yazma, yalama, işin bitince postalama.
  • Küfür şeytana mahsustur, tövbe insana. Aşk kadına yakışır, sevmek adama!
  • Seni gerçekten bulmak istesem, arasam bulurdum, ulaşılmaz değil uğraşılmazsın…
  • Her zaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun.
  • Kızlar lütfen turşu kurar gibi hayal kurmayın her hıyarla.
  • Kiminin en büyük hayali zenginliktir, kimininse en büyük zenginliği hayalleridir.
  • Kinim yoktur, affederim. Ama hiç bir zaman eskisi gibi olmam.
  • Bırakıp giden bir gün dönmek ister.  Bırak dönsün ne kaybettiğini görsün.
  • Mavililer giyer deniz olurum, yeşiller giyer bahar olurum, belli olmaz belki birgün beyazlar giyer senin olurum.
  • Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici, çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen birtanesin.
  • Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine o 


  • Gelecekten bahsedenlerin gidişine hastayım.
  • Ölüm dediğin nedir ki? Dönüşü olmayan tatil. Aşk dediğin nedir ki? Gençliği öldüren katil.
  • Rüzgar özür dilese de dal kırıldı bir kere.
  • Kimse yok merak etme, o boş kalan tahtında.
  • Eğer bir fare kediye gülüyorsa, yakınlarda bir delik var demektir!
  • Bazı şeyler var ki söylenmiyor, biz seninle sözleri susarak aştık.
  • Gittikçe sıradan biri oluyorsun, o yüzden lütfen gitme!
  • Üzülme ne olur, bugünler dün olur.
  • Yalnızlığım çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?
  • Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı.
  • İnsanlara gereğinden fazla değer veriyoruz çok yanlış yapıyoruz.
  • Şarkı güzel dedi, o şarkıda sen varsın tabi ki de güzel.
  • Beklediğimden değil ama insan bazen karşısındakinin onun için bir şeyler yaptığını duymak değil görmek istiyor.
  • Bir kadın sadece mutluluktan ağlamalı.
  • Seni şifrem yapacaktım ama “Karakter yetersiz” diyor..
  • Mesela çok özledin ama söyleyemiyorsun.
  • Yağmur başladı…Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.
  • “Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
  • Her insan kendine yakışanı yapar. Çünkü kalite asla tesadüf değildir.



  • "Hiç kimse, diğer bir kimsenin kulu değildir." Hz. Ali 
  • "Cahillerin kalbi dudaklarında, alimlerin dudakları kalplerindedir." Hz. Ali 
  • "Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi."  İmam-ı Azam
  • "Herkes herkese bir lokma şey verebilir ama boğaz bağışlamak, ancak Allah’ın işidir." Mevlana
  • “Besmele çektikten sonra, Fatihayı hiç ara vermeden tek nefeste okumaya gayret et.” Muhiddin Arabi
  • “Vücudun, ilmi ilahide, ilimden ibaret olduğunu müşahade, vahdet-i şuhud’dur.” Ahmed Hulûsi
  • “Bela insanın diline bağlıdır. Bir kimse bir şeyi ‘yapmam’ dedi mi, şeytan her işini bırakıp onu yaptırana kadar uğraşır.” Hz.Muhammed
  • "Allah, dinini düzelten kişinin dünyasını da düzeltir." Hz.Ali
  • "Din bir üsdür, sultan da muhafızdır. Üssü olmayan yıkılmış, bekçisi olmayan da kaybolmuştur." İmam Gazali
  • "Din, Tanrı’yla insanlara karşı duyulan sevgiden başka bir şey değildir." William Penn
  • “Her evin kapısı vardır. Kabirin ki ayak tarafındandır.” Hz.Muhammed
  • “Tasavvuf, Allah (c.c.) ile olan muamelenin saflığıdır. Bunun aslı da dünyadan yüz çevirmedir.” Cüneyd-i Bağdadi
  • “İman iki eşit parçadır. Yarısı sabır,yarısı şükürdür.” Hz.Muhammed
  • “Mümin yumuşaktır. O kadar ki onu yumuşaklığından dolayı ahmak zannedersin.” Hz. Muhammed
  • “Tasavvuf, Hakk’ın, seni senden öldürmesi ve seni kendisiyle diriltmesidir.” Cüneyd-i Bağdadi
  • “Bir kimseyi inada kapılmış çekişmeci ve kendi görüşünü beğenmiş görürsen bil ki, onun ziyanı tamamdır.” Hz. Muhammed
  • “Öğüt olarak ölüm yeter. Gam çekmeye kabir yeter.” Hızır
  • “Teşbih yönü olmayan tevhid görüşü, tanrısallığa uzanan bir yoldur.” A.F.Y
  • “Bir kavme su dağıtan,onların hepsinden sonra su içeçektir.” Hz.Muhammed
  • “Her kişinin iki resülü vardır. Biri zahir, diğeri batın. Zahir dildir, Batın gönüldür. Dil Muhammed’e, gönül Cebrail’e benzer.” Hacı Bektaş Veli
  • “Kıyamet günü herkes birbirinden davacı olur. Hatta tokuşan koyunlar bile.” Hz. Muhammed
  • “İstesem sırf fatiha suresinin tefsiriyle yetmiş beygiri yüklerim.” Hz. Ali
  • “Sen insana ulaşmadan Allah (c.c.)’ı nasıl arıyorsun?.” Muhammed İkbal
  • “Muhakkak ki kulak, göz, kalp, bunların her biri kendi fiillerinden mesul tutulacaklardır.” Hz. Muhammed
  • "Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi." İmam-ı Azam
  • "Din her cihetten yükselmeyi emreder ve insanı yüceltir." Hz.Ali
  • "Din yüzünden gerilemedik, gerilediğimiz için dinden ayrıldık."  Peyami Sefa
  • “İman, aklın çalışmasının ürünüdür.” Ahmed Hulûsi
  • “Kişi anasından iki kere doğmadıkça, Göklerin Melekûtuna ulaşamaz.” Hz. İsa



#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top