Komik Sözler 2023 - Çok Güldüren Komik Mesajlar, Komik Sözler.

 Günümüzde pek yok farklı konu ele alınmak suretiyle farklı ve komik mesajlar hazırlanıyor. Bu mesajlar kalıp olarak hazırlandığı için kolayca insanlar sevdiklerine gönderebilmektedir. Özellikle arkadaşlarınız, sevdiğiniz insan ya da ailenizden birilerinin keyfi kaçtı zaman, onlara en komik ve en özel mesajları gönderebilirsiniz. Üstelik resimli olarak hazırlanmış olan bu mesajlar, eğlenceyi bir kat daha arttırıyor. Sevdiğiniz insanların gününü daha neşeli ve eğlenceli hale getirebilmek için, çok güzel ve birbirinden komik mesajlar bulunmaktadır. Her insanın karakter yapısına ve espri anlayışına bağlı olarak, farklı mesajlar arasından tercih yapmak suretiyle göndermek mümkün.

En komik sözler

  • Adamın biri bir gün koştur koştur eczaneye gidip eczacıdan sinek ilacı istemiş. Adamın telaşlı haline uzun uzun bakmış eczacı, adam hala sinek ilacını bekliyormuş acelesi olmasına rağmen. Eczacı demiş ki; ayy sineğinizin nesi var ki?
  • Sevmenin ve sevilmenin bu kadar ucuz olduğu bir ülkede alkol neden pahalı olur ki?
  • Allah’ım! Vallahi kendim için değil sen annem için şöyle yakışıklı, uzun boylu, esmer, zengin, zengin ve çok zengin bir damat nasip et.
  • Ben kurduğum hayallerin böyle suya düşüp kaybolacağını bilsem balık olurdum ya.
  • Çalar saatin çalmasına 30 saniye mi var, çeker yorganımı uyurum. Ben prensipleri olan birisiyim.
  • Allah`dan mal mülk istedim, sanırım mal kısmını yüksek sesle söyledim. Yağdırıyor kurban olduğum.
  • Facebook hesabın var, niye durum güncellemiyorsun dedim. Abi durumum yok dedi, sarıldık ağlaştık. Güzel Sözler
  • Eve hırsız girip, odamın dağınıklığını görse “Biri benden önce davranmış” der geri çıkar, o derece.
  • Bazen kaçmak istiyorum. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Vazgeçiyorum.
  • Evladım sınav kâğıdına baktım, yazın okunmuyor. Kışın okuyun o zaman hocam.
  • Bir kızın çantasından çıkanlar ile ıssız adada yeniden hayat kurabilirsiniz.
  • Bir gün her şey çok yoluna girecek, hepsi düzelecek ve sorunlar geçip gidecek diye çok korkuyorum hayır bünyem alışık değil mutlu filan olurum, kesin hemen hastalanırım ben.
  • Aynı hatayı iki kez yapmam ben… En az 5-6 kez yaparım ki iyice emin olayım.
  • Sabah gözlerimi açtığımda yapmak istediğim tek şey, yeniden kapatmak oluyor.
  • Leğen kemiği ne doktor bey, fakir miyim ben? Bir daha bakın lütfen küvet falandır o, leğen olsa duramazdım.
  • Annem namazda yüksek sesle “Allahu ekber” diyorsa etrafta bakmam gereken bişey var demektir.
  • Otursam sıkılıyorum, gezsem yoruluyorum, hiçbir şey yapmasam başım ağrıyor.
  • Hayat çok zor. Sabah erken kalkman gerekmediği zaman, sabah erken uyanırsın. hayat böyle de saçma.
  • Yeni giyilen çoraplarla banyoda ıslak yere bastığım an kaçıp gidesim geliyor buralardan. Çok uzaklara. Öyle dertleniyorum.
  • Sanki dumanla mesaj yolluyorum, 0 saat sonra cevap veriyor, zahmet etmeseydin.
  • İlla hayattan bir ders çıkarılacaksa ilk matematiği çıkaralım bence.
  • Özet çıkarırken size de sanki her yer önemliymiş gibi geliyor mu? Yoksa tek yapan ben miyim?
  • Zayıf olmak güzel olabilir ama yemek yemek daha güzel.
  • Bişey sorucam düğünlerde gelen pastayı neden alkışlıyoruz?
  • Sağlamcı bir yapım var benim. Reklamlarda kirli bir çamaşır görünce çantasından litrelik deterjan çıkaran kadın neyin kafasını yaşıyor olabilir ki.
  • Filmlerde adam bombayı patlamasına  saniye kala imha ediyor. Ben 3 saat olduğunu görsem bile korkudan ülke değiştiririm.
  • Ben daha çocuk yaşta “geçişli edilgen çatılı fiil” görmüş insanım. Tabii ki tek başıma zorlukların üstesinden gelebilirim.
  • Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık. Güzel Sözler
  • Şimdi ki ilişkilerin hepsi aynı SMS paketleri gibi. Bir haftalık paketi olanlar var, bir aylık paketi olanlar var ha bir de her yöne paketi olanlar var, onlar çok ayrı.
  • Bazı insanları görüyorum aynı ağaç gibi, tıpatıp. Uzaktan bakıyorsun bir endamlı, bir boylu bir poslu ama yanına gidip bir bakıyorsun ki ne endamı, en boyu bildiğin odun.
  • Bir gün bir oğlum olursa adını mafya koyacağım, hep mafya babası olmak isterdim zaten.
  • Artık işler üç şekilde yürüyecek buralarda; bir olması gerektiği gibi, iki olmaması gerektiği gibi ve son olarak da doğru veya yanlış umurumda değil benim canımın istediği gibi.
  • Telefonumun şarjı % olduğunda prize koşarken kendimi, yaralıyı içeriye yetiştirmeye çalışan hemşire gibi hissediyorum.
  • Taksici ‘3 lira bozuk yok, hakkını helal et’ dedi. Ben de ‘3 liralık daha sür’ dedim. Şuan eve doğru yürüyorum. Fakiriz ama keriz değiliz.

  • 5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.
  • Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.
  • Gün gelir beni mumla ararsın çünkü salaksın telefonla aramak aklına gelmez.
  • Kışın hava arada bir güneşli olabiliyor ama yazın arada bir kar yağmıyor neden acaba. Kafamda deli sorular.
  • Eleman yazmış artık bütün acıları içime atıyorum. ya sen lahmacun musun? Kır pidesi misin sen? Ne acı atması.
  • Neymiş kendimi çok pozitif hissediyorum. Ya sen gebelik testi misin? Alkali pil misin? Akü müsün? Nesin sen. Güzel Sözler
  • Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama “yürümek isteseydik otobüse binmezdik diyen genci tebrik ediyorum.
  • Kızın isminin yanında parantez içinde tanımıyorsan ekleme yazmış ama 4.896 arkadaşı var mübarek mahalle muhtarı.
  • Kızın boyu .50, sen benim sinirli halimi görmemişsin diyor. Ya biz seni göremiyoruz ki hallerini nasıl görelim? Güzel Sözler
  • Sevgilimle Everest dağının tepesine çıktık. Hazır çıkmışken terk ettim. Sonuçta her şeyi ‘zirve’de bırakmak lazım.
  • Bir daha dünyaya gelsem cilalı taş devrinden bu tarafa geçmezdim. İş yok, para derdi yok, gir mağaraya yat uyu. Miss gibi.
  • Neymiş birini seviyorsak serbest bırakacakmışız. Dönerse bizimmiş dönmezse Hiç bizim olmayacakmış ! Güvercin besliyoruz sanki.


  • Daha önce hiçbir yerde duymadığınız en muzip ve komedi dolu sözleri yaratıcı komik sözler başlığı altında sıraladık;
  • Alma kadının ahını sıçar aheste aheste…
  • Yemin ediyorum tişört almanın sonu gelmiyor. Alıyorum alıyorum hala giyecek tişört yok.
  • Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.
  • Babam gecenin bir saati odama girip, hiç alakasız ve gayet sinirli bir şekilde, ben senin yaşında babaydım dedi ve odasına gitti.
  • Annem uyuyan babama 'çay içer misin' dedi babam da uyanıp 'içerim' dedi içti uyudu. Annem mi daha garip, babam mı?
  • Pazarın bir ucundan sonuna doğru fiyatları sorarak ilerleyen, dönüşte de en ucuz tezgahın yerini eliyle koymuş gibi bulan canlıya anne denir.
  • 'Canım naber?' diyorum 'hiç, bilgisayara format atıyorum' diyor. Başlamadan bitti bu iş, ya format atmayı bilen kadın mı olur, bordo bereli misin?
  • Babama kız arkadaşımı gösterdiğimde 'kıza büyü mü yaptın lan' demişti. İlkte insan gülüyor ama düşününce koyuyor.
  • Pazar gününden cuma gününe geçebileceğimiz bir tünel kazıyorum köşeyi dönmem an meselesi
  • Geçenlerde bir taksi çevirdim, hala dönüyor.
  • Derste “hep aynı parmakları görüyorum” diyen hocama; değişik olsun diye, orta parmağımı kaldırdım. Dersten attı, mağdurum!
  • Sosyal medya üzerinden arkadaşlarınıza gönderebileceğiniz veya hikayelerinizde paylaşabileceğiniz resimli komik sözler burada yer alıyor.
  • Çok dengesizsin dedi, Sol tarafıma çok yüklendin ondandır, dedim. .
  • Zayıf görünmenin tek bir yolu olduğunu buldum: Şişman insanlarla takılmak.
  • Rahmetliyi nasıl bilirdiniz? – Rihanna gibiydi + Açılın cenazeyi ben yıkarım
  • E-okul fotoğrafını göster; seviyorum diyorsa senindir, sevmiyorum diyorsa da haklıdır. Şimdi yalana gerek yok.
  • Gittiği için arkasından üzüleceğim tek şey, internet.
  • Allah’ım sen onu benim elime düşür gerisini ben hallederim
  • İsviçreli bilim adamlarının yaptığı bir araştırmaya göre dünyada en fazla araştırmayı İsviçreli bilim adamları yapıyormuş
  • Aşk sözle baslar, dudak ile beslenir, dokuz ay sonra baba diye seslenir
  • Neredesin diye soruyor ise bir kadın, koordinat vermenize lüzum yok..!'Bir ömür sendeyim' demeniz yeterlidir.
  • Milletvekili olsam Survivor’a katılırdım. Neden Kanka? Zaten dokunulmazlığım var direk finale kalırdım...
  • Benden Ne Köy Ne de Kasaba Olur! Demeyin torpiliniz varsa il bile olursunuz
  • Karısını öldürüp yeni yaptığı evin temeline gömen adamdan şok itiraf!
  • Dünyanın en büyük yalanı: – Onlarında size selamı var
  • Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık
  • Kıza; “Seninle ciddi düşünüyorum.” dedim, “İspatla” dedi. Takım elbise giyip oturdum karşısına, şu an ülke sorunlarını konuşuyoruz.
  • Dilenciden para çalayım dedim, tekerlekli sandalyedeki adamı ayaklandırdım çok mübarek bir insanım.
  • Zorla güzellik olmaz, estetikle olur...

  • Halimiz itten beter Keyfimiz paşada yok.
  • “Prens Charles olmak da zor. Bakkala gidip bir şeyler alınca para diye ananın resmini veriyorsun.”
  • Gülmeyi sevenler için kahkaha attıracak en komik sözleri bu bölümde sıraladık. Komedi dolu bu sözleri Story'de de paylaşabilirsiniz.
  • Az veren candan, çok veren AIDS olur
  • Ben gidiyorum.-nereye Senden uzağa.-Neden+ Koşa koşa gelip sana sarılmak için..
  • Başkalarının seni ezmesine izin verme; ehliyet al, sen onları ez.
  • Telefonumun şarjı %1 olduğunda prize koşarken kendimi hastayı acile yetiştirmeye çalışan hemşire gibi hissediyorum.
  • Bir soyguncu bankayı soyduktan sonra kasadaki elamana sorar, - Sen beni bankayı soyarken gördün mü.- evet gördüm der hırsız adamı alnından vurur. Sağ taraftaki çifte döner siz beni hırsızlık yaparken gördünüz mü der adamın gözleri parlar -ben görmedim ama karım gördü der
  • İngilizce öğreniyorum: Sheep: koyun. Don't sheep: koymayın
  • Bir kadın ağlıyorsa yanına yaklaş, saçlarını okşa, gözlerine bak ve de ki; "Mango'da indirim varmış''
  • "Ne zaman ki birisinin dedesinin adı Berkecan olur, işte o zaman çağ atladık derim."
  • "Kafasına sıçan kuşu şansa yorup, sayısal kuponu alan toplumun; ağzına sıçan insana olan aşkına şaşırmamak gerek."




#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top