Gitmek İle İlgili Sözler - 2023 Kısa, Anlamlı, Etkili Sözler.

 


Birbirinden güzel sözlerin bir araya geldiği sayfamızda bu gün sizler için en güzel gitmek ile ilgili sözleri paylaşacagız.  en güzel ve etkili kısa güzel sözlerin bir araya geldiği sayfamızda sizlerinde güzel sözleri paylaşması için yorumlar bölümüne bekliyorz.

Gitmek İle İlgili Sözler

  •  Bırakıp gitmekle ilgili sözler 2019 kısa sayfası –.
  •  Giderim bu şehirden sevgimi yanıma alıp giderim bu şehirden sensizligi bedenime sarıp….
  •  Gülüşlerini sevdim bana bakarak seni seviyorum deyişlerini sevdim ama bir bu gidişlerini sevemedim aşkım….
  •  Gitme ceylanım bırakma beni hüsran olur gecelerim çöker bedenim sensiz ben neylerim.
  •  Taş olsa dile gelirdi gitme derdi nerden sevdim vicdansız seni….
  •  Gitmek İle İlgili Sözler
  •  Git gidebildiğin kadar uzaklara yanımda olmadıktan sonra sorun olmaz kendi dünyamda….
  •  Sana son sözlerim yine seni seviyorum demek olucak gitsende bu kalp bir senin için atacak….
  •  Giderken arkana bakma bakarsan birdaha gitme sevdiğim….
  •  Gitmek zayıflıktır seviyorsan sonuna kadar mücadele içinde olmalısın….
  •  Yolları giderek bitirsemde içimdeki seni bitiremedim….
  •  Aşk beklemktir gitmek değil aşk fedakârlıktır kaçmak değil….
  •  Giden gider kalan sahalar bizimdir….
  •  Her gidişin bir dönüşü olsada gülüm son durak ben değilim….
  •  Aşk beklemktir gitmek değil aşk fedakârlıktır kaçmak değil. Gitmek İle İlgili Sözler
  •  Gidişler bitmesede bu hayatta birgün biticek gitmeler bu dünyada. Gitmekle ilgili sözler facebook.
  •  Her yıldız kayıp gidiyor her insan göçüp gidiyor sen gitmişsin hayatımdan çokmu?.
  •  Git gidebildiğin kadar uzaklara yanımda olmadıktan sonra sorun olmaz kendi dünyamda.


Kısa ve anlamlı Gitmek İle İlgili Sözler

  •  Dön ne olur birtanem gitme bırakma beni 4 duvar arasında sana ayrılık sözleri değil mutluluk sözleri yazmak istiyorum.
  •  Bırakma elerimi gitme yanımdan özledim seni sevgilim….
  •  1 dakika yanımdan gitsen özlüyorum seni bendeki aşk sendeki sevgi….
  •  Sen giderken kavak yelleri başımda esti yokluğun cehennem ateşiyle kalbimi eritti.
  •  Yok olurum gidersen vurba beni istersen kalbimden, sensiz yaşayamam ben gidersen….
  •  Gitmek okadar kolayki kavuşmak imkansız bundan sonra bana….
  •  Sana son sözlerim yine seni seviyorum demek olucak gitsende bu kalp bir senin için atacak.
  •  Giderken arkana bakma bakarsan birdaha gitme sevdiğim.
  •  Gitmek zayıflıktır seviyorsan sonuna kadar mücadele içinde olmalısın.
  •  Yolları giderek bitirsemde içimdeki seni bitiremedim.
  •  Gitme kal deseydim kalıcakmıydın yanımda benim yanımda ol desem olucakmıydın yanımda, yalancı sevgili kaçışların zindanım oldu….
  •  Gidişler bitmesede bu hayatta birgü,n biticek gitmeler bu dünyada….
  •  Giden gider kalan sahalar bizimdir.
  •  Her gidişin bir dönüşü olsada gülüm son durak ben değilim.
  •  Gitmek okadar kolayki kavuşmak imkansız bundan sonra bana.
  •  Giderim bu şehirden sevgimi yanıma alıp giderim bu şehirden sensizligi bedenime sarıp.
  •  Giden gitmiştir gideli geçmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir.
  •  Gitme kal deseydim kalıcakmıydın yanımda benim yanımda ol desem olucakmıydın yanımda, yalancı sevgili kaçışların zindanım oldu.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top