Babaya güzel sözler - Babasını özlemle ananlar için duygusal sözler.

Babası ölenler için tasarladığımız bu sayfada babasını özleyenler için özlemlerini yansıta bilecekleri sözleri bir araya getirdik. Sizlerde baba sözleri yada babaya güzel sözler arıyorsanız dogru adrestesiniz. birbirinden farklı ve anlamlı baba sözleri sizler için burada bu sayfa googlede  Kızından babaya Güzel Sözler Babaya Güzel Sözler Kısa Babaya güzel sözler Babaya güzel sözler uzun duygusal Babaya güzel hitaplar Bir kızın baba sevgisi Baba oğul sözleri Kısa Babasızlık sözleri içeriklerine öncülük etmektedir. 




Babaya güzel sözler

  • bazı geceler çok dayanılmaz oluyor. Geçmişe olan özlem ve sevgi kokusunu üzerimden atamıyorum. Ne kadar aciz bir durumda olsam da yinede seni özlüyorum baba...
  • Ölmüş bütün babaları suçluyordu bir şair bu gece öyle özledim ki suçlayamıyorum seni...
  • Onlar baba sevgisiyle büyüdü ben baba özlemiyle baba yokluğunla büyüdüm.
  • Sen gelir elinden tutarsın diye içimde yaşattığım bir çocuk var baba.
  • Hayattan tek dileğim ilerde çoçuklarımın babalar gününde ağlamamaları...
  • Babalar gününe babasız giren çocuklar var. Onları üzecek şeyler paylaşmayın...
  • Bizler babası olduğu halde varlığını göremeyen ve onu yaşayamayan şanssız mutsuz yalnız çocuklarız. Babaya güzel sözler
  • Sen babasız bir kızın yolda yürürken babasıyla gezen bir kızı gördüğünde içinin nasıl alev aldığını bilir misin?
  • Belki babam başımı okşasaydı geçmez dediklerimde geçerdi.
  • Hala annesine babasına sarılan çocukları görünce gözlerim dolar.  güzel sözler
  • Yaralı bir kadın bir gün şöyle yazmıştı güncesine; 'Bizim coğrafyamızda babalar kızlarının ilk aşkı değil ilk yarası olurlar.' Babaya güzel sözler 
  • Babana istediğin zaman sarılabiliyorsan üzgünüm sen bizimle üzülemezsin.




Babasızlık sözleri

  • Çünkü her erkekte senin sevgini aradım merak ettim baba baba sevgisi nasıl olur merak ettim...
  • Baba omuzlarım eziliyor bu kadar yükün altında kıyabiliyormusun küçük kızına?
  • Önünüze çıkan her insanda baba sevgisi aramak babadan bir parça bulmaya çalışmak belki de bu yüzden herkesi kaybetmek... Anlatabiliyor muyum? Babasızlık sözleri
  • Baba ben ki soğuktan zangır zangır titrediğim gecelerde senin izmaritlerini avucuma basmış çocuğum. Şimdi istediğin kadar yak ateşle tutuşmam.
  • Bilir misiniz babalar kızlarına ellerini uzatırsa kızlar onu cehenneme kadar takip eder.
  • Gelmesi imkansız birini her akşam beklemek nasıl bir şey biliyor musunuz? Babam kokunu özledim... Babasızlık sözleri
  • Bak bütün tınılar isyan. Bütün kemanlar gece. Duysana kopuk ve uzak bir şeyler var aramızda. Ya beni bırak ya sarıl bana babacım...
  • Kavuşma niyetinde değilim. Kavuşmanın kolla olmadığını ilerlemenin ayakla sağlanmadığını görmeye gözün duymaya kulağın yetmediğini öğrendim baba...






Meşhur baba sözleri

  • Ne çok özlemişim seni baba, belki de şu anda hayatta bu noktada olmamın yani hem iyi yanlarının hem kötü yanlarının en büyük sebebi sensin. hani çok sevdiğin ama bunu asla gerçekten gösteremediğin kızın var ya, ben var ya aslında bilsen nasıl gurur duyuyorum seninle.
  • Ne çok yormuşuz birbirimizi. ne çok hatalar yaptın baba ve ben ne çoğuna tanık oldum. ne çok kırgınım sana, kızgınım da aslında ama onu bi kenara bırakıyorum şu anda, hem de uzun zaman sonra ilk kez. ah be baba, var olduğunu söylediğin o sevgini sinirinin ardına saklamasaydın keşke, keşke biraz görebilseydim, keşke büyürken ilk önce babam tarafından sevildiğime daha doğrusu sevilmeye layık olduğuma inanabilseydim de yanlış adamların karşısında kendimi bu kadar değersiz görmeseydim. Meşhur baba sözleri  güzel sözler
  • Benim düştüğümde kaldıracak bir babam olmadı düştüğüm yerdeki yaralı kız çocuğu olarak kaldım. Meşhur baba sözleri





 Baba sözleri Damar

  • Babasız babalar günü geçirmek sorun değil zaten her gün yok bir gün olmaması acıtmaz da gözümüze soka soka babalarıyla olmasalar keşke mutlu aile taploları ciğerlerimi söküyor nefes alamıyorum...  Baba sözleri Damar
  • Ve ben seni o kadar çok özlüyorum ki.. Artık ağlayamayacak kadar çok...
  • Bir kız annesiz büyüyebilir ama babasız asla. Her gün dönmesi için dua eder. Babası ile bir anısı olması için dua eder ağlayarak...
  • Sizin hiç babanız öldü mü? Benim bir kere öldü. Aldılar. Yıkadılar. Götürdüler. Babamdan ummazdım bunu. Kör oldum...  Baba sözleri Damar
  • Bazen sadece karton toplayan bir adamın kızı olmaya bile razı olursun 'kızım' demek kutsaldır her kendisine 'baba' diyenin ağzına yakışmaz bu laf.  Baba sözleri Damar
  • Benim yalnızlığımın adı babamdı. En büyük yalnızlığım babamdı...
  • Ben hiç bir bayram babamın elini öpmedim ve bu yüzden bütün bayramlar bana cehennem oldu o yüzden bu bayram lütfen yapmacık aile sevgilerinizi dışarıya yansıtmayın...
  • Bir babam gittiğinde bir de sen gittiğinde acıdı bu kadar kalbim...





Kızından babaya Güzel Sözler

  • babasıyla her şeyini paylaşan onunla arkadaş gibi olan ve babası tarafından sevilen insanlar gerçekten dünyanın en şanslı insanları. Kızından babaya Güzel Sözler
  • Ben en çok da kızım kelimesinden nefret ettim. Sen bana bi kere bile söyleyemedin diye baba.
  • Bir adam düşünün saçlarınızı okşamış yaralarınızı sarmış size babanızı hissettirmiş unuturmusunuz? Ben ölsem unutmam.
  • Babalar kızlarını çok severmiş. Bugün öyle dediler. Sahi öyle mi?
  • Nasıl anne sevgisi kutsalsa; Bir o kadar yücedir baba duygusu. Önce filizlenir körpe yürekte sevgisi. Sonra bire bin veren başak olur yaprak olur dal olur çiçek olur renk olur koku olur bahar olur. Öyle bir yerleşir ki yüreğe; Yürek asil yürek ol Kızından babaya Güzel Sözler
  • Senin olmayışın gibi mezarın bile yanımda değil. Çok özledim seni babam...
  • Bugün kimisi için ulusal bir bayram kimisi için de acı bir ölüm yıl dönümü. Bugün babalar günü...
  • Babasıyla her şeyini paylaşan, onunla arkadaş gibi olan ve babası tarafından sevilen insanlar gerçekten dünyanın en şanslı insanları.  güzel sözler
  • Ve bugün babasının kucağında ağlayan bir kız yüzünden ağladım... Kıskanmaya bile yüzüm olmadı...
  • Hani her güzel şeyin sonu var derler ya ben zaten sana sarıldığım ilk gün bu güzel şeyin sonunun olacağını anlamıştım baba...
  • Sevildikçe çiçek açarmış ya insan ben çöle döndüm baba. Şimdi içimde tek yetişen dikenlerim var... Kızından babaya Güzel Sözler
  • Babam bir tartışma sırasında 'Senin bir ailen var.' demişti. Keşke bu cümleyi kumak yerine hissettirseydi.




Ayaz Erdoğan - Baba Sözleri arayanlara özel.

  • Derin yaralar bırakırmış bazı fotoğraflar babasız büyüyen çocuklarda.
  • Bana bir masal bile anlatmadın baba bu yüzden hayatım boyunca bir hayal bile kuramadım.
  • Gülüp eğleniyoruz diye bizi güçlü sanıyorsunuz ama içinde "baba" geçen her şeyde gözlerimizin dolduğunu bilmiyorsunuz...
  • Belki böyle dağıtmazdım babam yaşasaydı. Ayaz Erdoğan - Baba Sözleri
  • Biliyor musun baba en güçsüz olduğum konu sensin.
  • Babasıyla her şeyini paylaşan onunla arkadaş gibi olan ve babası tarafından sevilen insanlar gerçekten dünyanın en şanslı insanları.
  • Sen bu diyardan göçüp gittiğinden beri kendimi yetimhanede ailesinin gelmesini bekleyen çocuklar gibi hissediyorum babam... Ayaz Erdoğan - Baba Sözleri
  • Babalar gününde babasız olmayı ben size anlatamam sizde anlamazsınız zaten...


Oğlundan babaya Güzel Sözler

  • Babam değil acıtan. Babalık kavramı. Çünkü tanımıyorum onu...
  • Babamın sesindeki yorgunluğu duyunca üzülüyorum dayanamıyorum...
  • Sen gelir elinden tutarsın diye içimde yaşattığım bir çocuk var baba.
  • Babam öldüğünde bir yanım ölmüştü. Kalan sağ yanım yaşamaya yetmiyor Tanrım.
  • Gel baba ben 3 yaşımda olayım sen 35 elimden tut parka gidelim. Yatağıma yatır masal anlat saçımı okşa. Bir gece gel baba bir gündüz veya sabah saat 5 te gel hiç gitmemişsin gibi affederim baba hiç gitmemişsin gibi...
  • Bak bayram geldi Baba kandiller yandı... Sen gelmiyorsun....




 

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top