Dogum Günü Mesajları - Kısa doğum günü Mesajları




Doğum Günü Sözleri - 2023

  • Her gün gülümsememin sebebi sensin. Tutkumuz asla kaybolmayacak. Seni çok seviyorum birtanem. Doğum günün kutlu olsun.
  • Bu dünyada benim için senin tatlı gülümsemenden daha değerli bir şey yok sevgilim. Doğum günün kutlu olsun.
  • Sen yaşadığım ömür, en güzel günlerimsin. Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle doğum günün kutlu olsun sevgilim.
  • Mutlu Yıllar. Sen her günü anında daha parlak hale getirmeyi bilen bir arkadaşsın. İyi ki varsın can arkadaşım.
  • Doğum günün kutlu olsun! Arkadaşlığımız ve bu yıl birlikte geçirdiğimiz tüm eğlenceli zamanlar için teşekkür ederim canım arkadaşım.
  • En iyi arkadaşları bulmak zordur. Bu yüzden bu özel günde arkadaşlığının benim için ne kadar önemli olduğunu bilmeni istedim. En yakın arkadaşım olduğun için teşekkür ederim. Doğum günün kutlu olsun.
  • Hayatımın bir parçası olduğun için. Benim için ne kadar önemli ne kadar değerli olduğunu anlamışsındır. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
  • Canım arkadaşım iyi ki doğdun. Sağlık, başarı,  mutluluk kısacası hak ettiğin her şey yeni yaşında seninle olsun. dogum günü mesajları
  • Bana verdiğin tüm güzel anıların için teşekkür ederim. Birlikte yaşlanalım ve daha kaç doğum gününü kutlarsak kutlayalım, her zaman senin için burada olacağım. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Bensiz hayatın nasıl olacağını hiç düşündün mü? Evet, ben de göremedim. Senin sayende aşkta şanslıydım canım. Aşk dolu bir gelecek inşa edelim seninle sevgilim. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.
  • Güzellikle, huzurla, umutla ve sevgiyle dolu bir yeni yaşın olmasını diliyorum. Seninle neler göreceğiz, hangi güzellikler bizi bekliyor tahmin bile edemezsin. Seni çok seviyorum doğum günün kutlu olsun hayatım.
  • Benim hayatım, varlığınla renklenen yerini hiçbir şey dolduramaz. Hayalinle dolu dolu geçen zamanlarda bunu daha da iyi anlıyorum. Şimdi uzanıp sana dokunur gibi, kelimelerimle yanındayım. İyi ki doğdun sevgilim.
  • Tüm mevsimleri bir tek güne, tüm yılları bir tek mevsime sadece senin için sığdırmaya razıyım. Ömrünün en güzel yıllarını, en güzel saatlerini daima benimle geçirmen dileğiyle. İyi ki doğmuşsun bir tanecik sevgilim.
  • Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde seninle kutluyorum. Nice yaşlara.
  • Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsa da dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.
  • En iyi arkadaşıma mutlu yıllar, aptal şakalarıma gülen ve aptalca ve aptalca şeyler yaptığımda bile yanımda duran tek arkadaşsın. Doğum günün kutlu olsun.
  • Gerçek arkadaşı olmamak, yalnızlığın en kötüsüdür. İyi ki varsın arkadaşım, iyi ki doğdun nice yaşlara.
  • Sabah gözlerini açtığın andan gece uykuna kadar sevgi ve neşe dolu bir doğum günü dileğiyle arkadaşım.




Duygusal doğum günü mesajı uzun

  • Sıradan bir arkadaş, sizi asla ağlarken görmez. Gerçek arkadaşın omuzları, sizin gözyaşlarınızdan sırılsıklam olmuştur. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.
  • Gerçek dostluğun için minnettarım. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
  • Tanıştığımız andan itibaren en iyi arkadaş olacağımızı biliyordum. Sanki  ailemin bir parçasıydın hemen tanıdım seni. Doğum günün kutlu olsun.
  • Sana dünyadaki tüm sevgi ve mutlulukları Rabbim’den dilemek istiyorum. Doğum günün kutlu olsun dostum.
  • Saatlerdir parlak bir fikir arıyorum sana hoş bir mesaj yollayabilmek, pırıl pırıl bir yaşam dileyebilmek için. Doğum günün kutlu olsun!
  • Arkadaşlık ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcacık bir kucaksa dünya durana dek arkadaşımsın. Doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım.
  • Beni senden başkası anlamıyor. Bir aile gibi en iyi arkadaşım en iyi kardeşim var. En iyi arkadaşımın doğum günü kutlu olsun.
  • Sevgilim seni ne kadar sevdiğimi gösterecek kadar iyi bir hediye yok. Ama seni ömür boyu sevecek bir hediyem kalbim var. Yanımda olmasan da kalbim hep senin hediyen olarak kalacak. Sağlıklı mutlu bir hayatın olsun aşkım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Bir gün, bu güne baktığımızda, sanırım bunun gelecek birçok doğum gününün sadece ilki olduğunu fark edeceğiz. Şimdi seninle kutlamayı umuyorum, ve 100 yıl sonra da seninle kutlamayı umuyorum. Doğum günün kutlu olsun, geleceğim. Doğum günün kutlu olsun tatlım.
  • Arkadaşım olduğun için kendimi çok şanslı hissediyorum. Umarım doğum günün de senin kadar özeldir. Tüm hayallerin gerçek olsun. Bu kadar iyi bir arkadaş olduğun için teşekkürler. Doğum günün kutlu olsun.
  • Bana çok yardım eden ve ben bile kendime güvenmediğim halde asla pes etmeyen tek kişi sensin. Benimle birlikte olduğun için teşekkürler arkadaşım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Hayatımda olduğun için çok şanslıyım çünkü bu dünyaya geldiğin günden daha özel bir şey olamaz. Özel yaş günün olduğu gibi benim için de o kadar özelsin sevgilim. Yanımda olmasan da en içten kutluyorum doğum gününü. Nice güzel yılları birlikte geçirmemiz dileğiyle. Özlemim, prensesim. Seni çok
  • Tıpkı gün güneş olmadan başlamaz gibi, hayatım da senin dokunuşun olmadan başlamıyor. Dünyamın en güzeli. Yanımda olmasan da sıcaklığın kokun hiç bir zaman üstümden çıkmaz. Doğum günün kutlu olsun tatlı aşkım.
  • Üzgün olduğumda beni güldürüyorsun; Stresli bir gün geçirdiğimde bana fıkra anlatırsın. Bugün benim için yaptıkların için teşekkür ederim. Mutluluğu fazlasıyla hak edenlerdensin. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.

Arkadaşa doğum günü mesajı anlamlı

  • Hep zamana yenik düştük, esiri olduk anlamsız koşuşturmaların. Ama bir kez adını yüreğimize kazıdığımız dostlarımızı hiçbir zaman unutmadık. Güzel arkadaşım doğum günün kutlu olsun.
  • Acıların bir kum tanesi kadar küçük, mutlulukların nisan yağmuru kadar bol olsun. Hayatta bir kere ağlarsan o da mutluluktan olsun arkadaşım. Nice mutlu yıllara seni çok seviyorum.
  • Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, sana hep hep yeniden başlamak isterim. Doğum günün kutlu olsun bir tanem.
  • Sen, bende heves değilsin. Heves olsan çoktan biterdin. Sen bende nefessin, ancak ben ölünce bitersin. İyi ki doğdun. Aşkım. dogum günü mesajları
  • Sana günde o kadar çok aşık olmak la o kadar meşgulüm ki bazen nefes almamayı unutuyorum. Doğum günün kutlu olsun erkeğim.
  • Bütün hayallerin, bütün umutlarınla birlik olsun, dileklerin, duaların kabul olsun, doğum günün kutlu olsun sevgilim.
  • Sen benim; bugünüme sevgimesajlarim.com şükür ve yarınıma dua edişim, azla yetinişim, çoğa göz ԁikmeyişimsin aşkım. Doğum günün kutlu olsun.
  • En derin, en içimdesin, sen benim en güzel derdimsin. Doğum günün kutlu olsun yakışıklım.
  • Yaşamımın en güzel parçası, en önemli ayrıntısı olduğun için çok şanslı ve çok mutluyum. İyi ki doğdun biricik sevgilim.
  • Biricik sevgilim seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü, seni seviyorum. İyi ki doğdun Sevgilim.
  • Benim şiirlerim çay kokar, düşlerim sade sen. Demlikte nefesin, bardakta gamzen… Doğum günün kutlu olsun canım.
  • Ne zaman biri bana en iyi arkadaşımın kim olduğunu sorsa, hemen seni düşünüyorum. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.
  • En iyi arkadaşın olmaktan gurur duyuyorum. Mutlu ve sağlıklı bir doğum günün olsun.
  • Allah sana ve sevdiklerine sağlıklı, uzun ömürler nasip etsin. Hayal ettiğin her güzel şey için rabbim hayallerini dileklerini gerçekleştirsin. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
  • Hayat; yaşamayı, mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; hak etmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk; paylaşmayı bilen için vardır. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.
  • Hayatın beklediğimden daha harika olabileceğini gösteren insan. Seni hayattaki her şeyden daha çok seviyorum. İyi ki doğdun!
  • Hayatım aldığım her nefeste ve attığım her adımda seni düşünüyorum. Nice doğum günlerde birlikte olmak dileğiyle…
  • Hayatta dilediğim tek dilek hep sen yine sen. İyi ki varsın sevgilim iyi ki doğdun ve hayat seni çıkardı karşıma.
  • Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır. Sen benim hayat ışığımsın. Varlığımın tek nedeni, doğum günün kutlu olsun.
  • Seni kaybetmek değil bulmak isterim, aslında içindeki seni, özündeki hissi, kalbindeki beni… Bil ki yalnızca ama yalnızca seni. İyi ki doğdun bir tanecik sevgilim.





etkileyici doğum günü mesajları, arkadaşa

  • En güzel hangi çiçek kokar bilmiyorum ama bana en güzel sen kokuyorsun. Seni çok özledim İyi ki doğdun sevgilim.
  • Sen çok özelsin ve bu yüzden güzel yüzündeki gülücükler ömür boyu tükenmesin. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
  • Arkadaş arkadaşı satarken, onca kötü arkadaşlar varken sen en kötü zamanımda bile benimle kaldın. Doğum gününde sadık dostluğunu ne kadar takdir ettiğimi bilmeni isterim. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.
  • İyi ki doğdun arkadaşım, doğum günün kutlu olsun. Bugün bütün pastaları, sevgiyi, sarılmayı ve mutluluğu fazlasıyla hak ediyorsun. Gününün tatlı geleceğin parlak olsun canım arkadaşım.
  • Süslü sözler söyleyemem, göstermelik olsun diye hediye alıp gelemem. Uzaktasın diye unuttum diyemem. Doğum günün kutlu olsun hatırlanmak olsun bu seneki hediyen.
  • Acı ve hüzün yıldızlar kadar uzak, mutluluk göz bebeğin kadar yakın, umutların gerçek, mutlulukların sonsuz, doğum günün kutlu olsun…
  • Seni tanıdığım ilk gün dün gibi aklımda. O günden bu yana hayatıma kattıkların için sana kocaman teşekkür ederim. İyi ki seni tanımışım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Hep senin gibi harika bir arkadaş olmayı istemişimdir. Ama dünyada senden daha iyi bir arkadaş olmadı. Doğum günün kutlu olsun.
  • ayatımdaki en büyük sevinç seni gülümserken görmek. Bugün olabildiğince gülümseyebileceğin bir gün olsun. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Sevgilim, sana gelmiş geçmiş en mutlu doğum gününde sevgi öpücüklerimi gönderiyorum. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Hayat hiç ummadığınız anda mucizedir aslında. Benim mucizem sana dair yaşanan ne varsa. İyi ki doğdun Sevgilim. dogum günü mesajları
  • Ömür boyu yüzündeki gülücükler eksik olmasın sevgilim. Sevgi mutluluk seninle birlikte olsun. Umarım sonsuza kadar yaşatacağın en güzel anıların olur. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.
  • Sen başıma gelen en iyi şeysin. Doğum gününe özel olması gereken çok özel bir kutlama yapalım ve sana benim için ne kadar önemli olduğunu hatırlatayım sevgilim. Doğum günün kutlu olsun.
  • Senin gibi biriyle tanışacağım hiç aklıma gelmemişti. Tüm günlerin doğum günün kadar özel olmalı. Özel yaş gününde sağlığın huzurun ömür boyu daim olsun. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.
  • Uzak diyarlarda yaşayan bir adamı seviyorum. Gözleri güneş gibi bakan, kirpiklerinde mısralar saklı bir adamı. İyi ki doğdun hayatım.
  • Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet, sevdamın sonundaki ömrüm olur musun? Sevgilim doğum günün kutlu olsun.
  • Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki senelerini benimle geçirmen dileğiyle. Senli benli senelere sevgilim, seni seviyorum.
  • Gözlerindeki ışıltıya ve birlikteyken gülmene bayılıyorum sevgilim. Yeni yaşına girdiğin gibi, her doğum gününde yanında olmak istiyorum sevgilim.
  • Seninle öyle bütünüm ki. Sen bensin, ben de senim. Senin doğum günün benim de doğduğum gündür. İyi ki varsın, iyi ki doğdun!
  • Bugün günlerden sen. Ve ben senin kulun kölen. Dile benden ne dilersen sevgilim emrine amade bu yürek. İyi ki doğdun Sevgilim.



Anlamlı doğum Günü Mesajları

  • Sen yaşadığım ömür, en güzel günlerimsin. Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle doğum günün kutlu olsun sevgilim.
  • Seni sevmek her gün daha da kolaylaşıyor. Şimdi bir kez daha sevgi ile yaşlandın diyeyim. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Ellerini tutamasam da kalbin benim yanımda olsun… Tek dileğim ruhun bir ömür benimle dolsun… Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Sen benim ilk aşkım sana tutsak bu biçare hep yanında olacak bundan sonra. Birlikte nice güzel yıllara. İyi ki doğdun Sevgilim.dogum günü mesajları
  • Hayatım boyunca senin kadar tatlı biriyle tanışmadım. İyi ki kalbime hayatıma girmişsin gönlümün sultanı uzak da olsak da her daim bu kalp senin olacak bir tanem. Doğum günün kutlu olsun.
  • Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle… Doğum günün kutlu olsun!
  • Koca bir çölde kum tanesi olmak ya da okyanusta su damlası, ama en güzeli milyonlarca insan arasında senin arkadaşın olmak. Nice mutu yaşlara arkadaşım…
  • Yeni yaşın dilediğin tüm güzellikleri, beklemediğin sürprizlerle getirsin. Mutlu yıllar canım arkadaşım.
  • Tonton bir nine olduğunda bahçendeki sandalyene oturup eski günlerine daldığında hatırlamak istediğin kadar güzel günler seninle olsun arkadaşım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Tüm güzel anılarımız için teşekkür ederiz. Sen olmasaydın, dünya benim için renksiz olurdu. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
  • Bugün geride kalan bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken, geleceğin sana mutluluklar getirmesini diliyorum.
  • Hayatımı yaşamaya değer hale sevgimesajlarim.com getirdin. Yüzüme gülümsemeyi getiriyorsun ve dokunuşun beni ne kadar sevdiğini ve beni önemsediğini gösteriyor. Benim tatlı sevgilim. Doğum günün kutlu oslun.
  • Erkek Sevgiliye Doğum Günü MesajıKız Sevgiliye Doğum Günü MesajıUzaktaki Sevgiliye Doğum Günü MesajıUzaktaki Sevgiliye Doğum Günü Mesajı ResimliUzaktaki Sevgiliye Doğum Günü Mesajı UzunUzaktaki Sevgiliye Doğum Günü MesajlarıUzaktaki Sevgiliye Doğum Günü Sözleri
  • Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu, benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.
  • Duygular vardır anlatılamayan, sevgiler vardır kalplere sığmayan, dostluklar vardır hiçbir şekilde yıkılmayan, bazı insanlar vardır asla unutulmayan sen de onlardan birisin arkadaşım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın öyle bir dost edin ki seni asla bırakmasın. Doğum günün kutlu olsun, arkadaşım.
  • Kalbin hangi güzel şey için çarpıyorsa her doğan güneş sana onu getirsin. Doğum günün kutlu olsun dostum!
  • Gökyüzünde yıldızlar gökkuşağındaki renkler gerçek bir dost kadar değerli olamaz, bütün yıldızlar dostum olsa senin gibi bir dost karşısında parlak kalamaz. İyi ki doğdun güzel arkadaşım.
  • İyi ve kötü zamanlarda her zaman senin yanında olacağım. Doğum günün kutlu olsun dostum. dogum günü mesajları
  • Senin gibi bir arkadaşım olduğu için çok şanslıyım. İyi günde kötü günde birlik olduk. Geçirdiğimiz tüm güzel günlere yenilerini de eklememiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun.
  • Hayatımın parçası olduğun için çok mutluyum. İyi ki doğdun sevgilim.




  • Hayat bizi binlerce kilometre uzaklara savurmuş olsa da kalplerimiz her Uzaktaki Sevgiliye Doğum Günü Mesajları daim yan yana atıyor, doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Riya ile paranın padişahı değiliz biz. Parçalanmış gönül hırkalarını yamar giyeriz biz. Arkadaşlarla ağlar arkadaşlarla güleriz biz. Canım arkadaşım nice mutlu yıllara.
  • Sana sevgi, umut ve sonsuz sevinç ve mutluluk diliyorum. En iyi arkadaşım olduğun için teşekkür ederim. Doğum günün kutlu olsun.
  • O masum yüzünde acı ve hüzün hiç olmasın, gözlerinde mutluluğun en parlak yıldızı parlasın, arkadaş eli elini hiç bırakmasın. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım…
  • Gelemedik ama sevgimesajlarim.com unutmadık da; doğum günün kutlu olsun, tüm güzellikler seni bulsun! Nice yıllara. Sağlık başarı, mutluluk seninle olsun. Doğum günün kutlu olsun.
  • Seninle daha uzun yıllar süren arkadaşlık ve doğum günlerini sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım. dogum günü mesajları
  • Her mum hayatının ışığıdır, pastanda ki mumlar çoğaldıkça yaşamın daha çok aydınlanacaktır. Yeni yaşın kutlu olsun.
  • Gönüller birdir dünyalar ayrı olsa da. Arkadaşlıklar, sevgiler, aşklar yalan olsa da umurumda değil dünya yansa da biz dostu unutmayız dost uzakta olsa da. Doğum günün kutlu olsun.
  • Sessizce açsam kapını ve girsem koynuna. Öylece baksan ve sarılsan bana, gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde…Nice birlikte yıllarımıza inşallah yolunu bekler oldum
  • Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle. Daha nice doğum gününü beraber geçirmek dileğiyle…
  • Senede bir gününü değil ömrümü paylaşmaya hazırım, iyi ki varsın iyi ki benimsin. Doğum gün kutlu olsun canımın içi seviyorum seni. dogum günü mesajları
  • Cennet açıldı ve Rabbim seni benim için gönderdi. Seni ilk gördüğümde kalbimin birkaç parça dan sıyrıkları nasıl atladığını hep hatırlayacağım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Uzakta olabilirsin ama, kalbimden asla uzağa gitmedin. Bugün senin en özel günün. Yeni yaşın sana sağlıklı mutlu gelecekler nasip etsin. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.
  • Her gün gülümsememin sebebisin. Tutkumuz asla geçmeyecek ve bu özel günde aşkımız hep parlayacak.  En tatlı şekerimin bugün doğum günüsü. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.
  • Sen benden uzak olduğunda köpüklü dalgaların kumlu kıyıya çarpması gibi kalbim seni daha çok arıyor. Tüm kalbimle sana mutlu yıllar diliyorum sevgilim. Doğum günün kutlu olsun.
  • Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle. Daha nice doğum gününü beraber geçirmek dileğiyle.
  • En güzel dualarımda sen varsın ve sen, Rabbimin bana en özel armağanısın. İyi ki doğdun yaşama sebebim.
  • Seninle geçirdiğim bir kaç saat, sensiz olduğum bir ömre bedel. Doğum günün kutlu olsun Erkeğim.
  • Bu gün her zaman parlak ve güzel olması gerekiyordu çünkü hayatımın aşkı bu gün doğdu. İyi ki doğdun sevgilim.
  • Sen bu gezegendeki en sevimli insansın. Bu günü sonsuza dek özel yaptın. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Hayatımdaki varlığın yeter bana sevgilim. Beni her zaman mutlu hissettiriyorsun. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Doğum gününde, ne istersen onu elde etmek isterdim. Nereye gidersen git başarılı ol sevgilim. Mutlu yıllar. Doğum günün kutlu olsun.
  • Gözlerinin içine kaybolduğumda her zaman gerçek benliğimi bulurum. Sen benim kurtuluşumun ışığısın. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Seninle öyle bütünüm ki. Sen bensin, ben de senim. Senin doğum günün benim de doğduğum gündür. İyi ki varsın, iyi ki doğdun!


  • Hayatım boyunca gelip giden bir sürü arkadaşım oldu. Kalın ve ince bir şekilde yanımda olan birkaç arkadaş tan senin kadar yakın olduğum kimse yok. En iyi arkadaşımın doğum günü kutlu olsun.
  • Yeni yaşında da, hep olduğun gibi, sevgi dolu, mutlu ve neşeli kal.Her şey gönlünce olsun doğum günün kutlu olsun.
  • Yeni yaşının sana sağlık, mutluluk ve huzur vermesi dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım. dogum günü mesajları
  • Doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım. Allah hep gönlüne göre versin mutlu yıllar.
  • Büyürken paylaştığımız yıllar benim için hazine gibi. Her kahkahamızı hatırlıyorum. Doğum günün kutlu olsun, sevgili dostum.
  • Bugün belki de çok kişiden doğum günü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun en farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın.
  • Rabbim seni bugün ve her zaman bereketle müjdelesin, huzurla, sevinçle, kötülükten belalardan korusun canım arkadaşım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Güller, laleler, bütün çiçekler solar. Çelik ve demir kırılır ama sağlam arkadaşlık ne solar ne de kırılır. Doğum gününü kutlarım canım arkadaşım.
  • Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Nice seneler.
  • Kimsesiz zamanların yalnızlığında, aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde, küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba, arkadaşım. Doğum günün kutlu olsun.
  • Hatırlar mısın doğduğun günü. Sen ağlarken herkes gülüyordu. Öyle bir ömür yaşa ki öldüğünde herkes ağlasın, sen mutlulukla gülümse. İyi ki doğdun.
  • Bu gece, hayatı istediğimiz gibi seninle yaşayalım sevgilim. Sen doğum günlerinin en güzelini hak ediyorsun. İyi ki varsın. İyi ki doğdun prensesim. Uzak olsan da bil ki kalbim ömrün boyunca hep yanında olacak.
  • Doğum günün kutlu olsun aşkım, iki insan tek yürek olduk seninle, ne mutlu ki seninle birlikteyim, doğum günün kutlu olsun aşkım.
  • Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu, benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.
  • Sen benim ruh eşim, ortağım ve en güvenilir arkadaşımsın. Sensiz hayatımın nasıl olacağını hayal bile edemiyorum. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.
  • Bu gün gülüşün kadar güneşli ve senin kadar güzel olsun. Her gün parlıyorsun, ama bu günde en parlak olanı parlatıyorsun. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.
  • Sen ol da; ister yar ol, ister yara; lütfun da başım üstüne, kahrın da. Sen benim başımın tacısın. İyi ki varsın doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere.
  • Kalbime neşe getiren özel bir insanın doğum günün kutlu olsun. Birlikte geçirdiğimiz her an için minnettarım ve mutluluğumuzun hiç bitmemesini diliyorum sevgilim.
  • Gülmek gülenin, yıldızlar gecenin, mutluluk sadece senin olsun. Tüm kötülükler senden uzak, doğum günün kutlu olsun erkeğim.
  • Sadece bugün değil, seninle geçen her gün çok değerli. Yaşamımın parçası olduğun için çok mutluyum. İyi ki doğdun!
  • Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet, sevdamın sonundaki ömrüm olur musun? Sevgilim doğum günün kutlu olsun.
  • Yeryüzündeki en şanslı insan benim çünkü dünyanın en harika insanının sevgilisiyim. Mutlu Yıllar, tatlı prensim.
  • Sen doğdun çünkü kaderimsin! Sen doğdun çünkü nefesimsin! Sen doğdun çünkü sen yalnız benimsin! İyi ki doğdun biriciğim!
  • Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki senelerini benimle geçirmen dileğiyle. Senli benli senelere sevgilim, seni seviyorum.
  • Harika bir arkadaş olduğun için teşekkür ederim. Beni hiç bir zaman yanıltmayan tek arkadaşlarımdan bir tanesisin. Doğum günün kutlu olsun.
  • Gülmek gülenin, yıldızlar gecenin, mutluluk sadece senin olsun. O kadar mutlu ol ki gözlerinden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadaka olsun. Doğum günün kutlu olsun Arkadaşım.
  • Dedim, diyorum ve sonsuza dek diyeceğim; iyi ki doğmuşsun canım arkadaşım.


 

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top