Fransızca Sözler - Fransızca Aşk Sözleri, instagram sözleri.

 
instagram hesabınızda paylaşa bileceğiniz birbirinden güzel fransızca aşk sözleri sizler için bir araya getirdik sizlerde en güzel aşk sözleri ile instagram hesabınızı renklendirin. en güzel aşk sözleri kısa instagram sözleri biografinize ekleye bileceğiniz en güzel fransızca biografi sözleri.

Fransızca Sözler

  •  La plus belle phase d'amour est dite dans le silence d'un regard. En güzel aşk sessiz bakışlarla anlatılandır.
  •  Une poésie, c’est un sourire un jour de pluie, L’amour, un poème qui se récite chaque jour. - Şiir, yağmurlu bir günde gülücüktür. Aşk bir şiirdir, hergün kendini okuyan.
  •  Je t'aime de tout mon coeur.. - Seni bütün kalbimle seviyorum Fransızca Sözler
  •  Ce qui ressemble à l’amour est toujours de l’amour. - Aşk her zaman aşk gibi görünür. Fransızca Sözler Güzel Sözler
  •  J’entends ta voix dans tous les bruits du monde. - Dünyadaki bütün seslerde senin sesini duyuyorum.
  •  Les sentiments et la tendresse sont les deux organes principaux de l’amour. - Duygular ve hassasiyet aşkın iki ana organıdır.
  •  Toi tu es mon soleil. - Sen benim güneşimsin.
  •  Aimer, C’est un soleil dans la vie, une étoile qui nous guide la nuit, une mélodie sans bruit… - Aşk, Hayatın içinde güneş, Gece yol gösteren yıldız, Gürültüsüz bir melodidir…
  •  Tes yeux sont mon paradis. - Gözlerin benim cennetimdir.
  •  L’amour, et surtout c’est vivre… - Aşk herşeyden önce yaşanılasıdır… Fransızca Sözler
  •  De toi à moi, de moi à toi, il suffit d’un regard, d’un sourire complice pour découvrir le monde merveilleux de l’amour. - Senden bana benden sana bir bakış bir gülümseme yeter, harika aşk dünyasını keşfetmek için. Güzel Sözler
  •  Tu seras toujours l’amour Qui fait vaciller mon coeur. - Hep kalbini kiranı seversin
  •  La vie est plus belle avec toi. - Hayat seninle daha güzel.
  •  Toi tu es mon souffle. - Sen benim nefesimsin.
  •  Toi tu es le sens de ma vie. - Sen benim hayatımın anlamısın.
  •  Je veux mourrir avec toi. - Seninle ölmek istiyorum.
  •  Je défierai le soleil, les étoiles, toutes les galaxies. - Meydan okuyorum, güneşe, yıldızlara ve bütün galaksilere.
  •  Aimer, ce n’est pas regarder l’un l’autre, c’est regarder ensemble dans la même direction. - Aşk birbirine bakmak değildir, aynı yöne beraber bakmaktır.



Fransızca Aşk Sözleri

  •  L’amour ce n’est pas qu’un sentiment… c’est une renaissance. - Aşk sadece bir duygu değildir, rönasansdır.
  •  Aimer et être aimé, c’est sentir le soleil des deux cotés. - Sevmek ve sevilmek güneşi iki taraftanda hissetmektir.
  •  Tu crois que ce coeur t’oublieras? - Bu kalp seni unuturmu sanıyorsun ?
  •  Partout y’as tes. - Heryerde sen varsın.  Fransızca Aşk Sözleri
  •  Que les séparations sont pour toi. - Ayrılıklar senin olsun. (Ayrılıklar senin için)
  •  Tu es l’amour de mes reves. - Sen rüyalarımın aşkısın.
  •  La mort ne te sépareras pas de moi. - Ölüm seni benden ayıramaz.
  •  Mon ange. - Meleğim benim.
  •  Jai froid sans toi. - Sensiz üşüyorum. Güzel Sözler Güzel Sözler
  •  Tu es unique pour moi. - Sen benim için benzersizsin (eşsizsin).  Fransızca Aşk Sözleri
  •  Mes mots sont juste pour toi. - Sözlerim sadece senin için.
  •  L’amour est comme le vent, On sent quand il vient, Mais ne peut pas le garder, S’il s’en va!!! - Aşk rüzgar gibidir, Gelişini hissedersin, Ama gidişine dayanamazsın!
  •  L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art. - Aşk sadece bir duygu değildir, Bir sanattır aynı zamanda.
  •  L’amour réunit les coeurs qui s’aiment. - Aşk, birbirini seven kalpleri bir araya getirir.
  •  Je suis heureuse avec toi. - Seninle mutluyum.  Fransızca Aşk Sözleri
  •  L’amour, c’est comme une fleur qui réunie parfum et couleur; c’est ce qui fait brûlé dans nos coeurs passion et douceur… - Aşk çiçek gibidir kokuların ve renklerin buluştuğu kalplerimizi yakan tutku ve kibarlık…
  •  Mon amour je t ‘aime. - Aşkım seni çok seviyorum.
  •  Mon coeur ne bat pas sans toi. - Kalbim sensiz atmaz.
  •  Tu es partout ou je regarde. - Baktığım heryerde sen varsın.
  •  Tes mains me manques. - Ellerini özledim.
  •  Mon bébé. - Bebeğim benim
  •  Je mourrai pour toi. - Senin için ölürüm.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top