Güzel Anlamlı Sözler - Hayatınıza Yön verecek Güzel Sözler.

 Birbirinden Güzel anlamlı güzel sözlerin sizler için bir araya geldiği sayfamızda sizlerde googlede Manalı kısa güzel sözler güzel sözler, ağır Güzel Sözler güzel anlamlı sözler, aşk Kısa Güzel Sözler Paylaşılacak Güzel Sözler Aşırı Anlamlı Sözler Anlamlı Sözler kelimelerinde öncülük eden sayfamıza hoş geldiniz. 


Hayatınıza Yön verecek Güzel Sözler. 

  • Hayat demek ölümü beklemek demektir. Az çok hepimiz; denizi, yıldızları, ağaçları, işte falanları, filanları göreceğiz. Bir çok şeyin tadına bakacağız, sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını söyleyeceğiz. Öyle ise, gidenin de kalanın da gönlü hoş olsun... - Sadri Alışık
  • İnsanların tek bir kelimelerinden onlarca anlam çıkardığım da oldu, söylenenleri görmezden geldiğimde. Velhasıl, insanları anlamaktan ve insanlara inanmaktan yoruldum. Manalı kısa güzel sözler güzel sözler, ağır Güzel Sözler 
  • Hayat; size değer vermeyen ve sizi anlamayan birine bir saniye ayırmak için bile çok kısa. Hayallerinizin peşinden koşun, insanların değil.
  • Herhangi bir yere gidersen, cennete bile, evini özleyeceksin. - Malala Yousafzai
  • Hayat acımasız, hayat senin düşündüğünden benim gördüğümden yarın başkasının çekeceğinden çok daha zalim, çok daha vicdansız...
  • Bu acımasız hayat sana veda etme şansını bile vermedi bana...
Manalı kısa güzel sözler güzel sözler, ağır Güzel Sözler 


Güzel Anlamlı Sözler 

  • Hayat çok acımasız. Mesela seni her gün gören insanlar var. Ve her gün eriyerek biten ben...
  • Hayatın en acımasız taraflarından biri de en çok unutmak istediklerimizi bir gün mutlaka anlatmak zorunda kalmamız. Unutmak diye bir şey yok. - Tarık Tufan
  • Hayat seni öyle bir noktaya getirir ki, kendini sevdiklerinle savaşırken ve nefret ettiklerinle sevişirken bulursun. Üzülürsün, pişman olursun, sonra biraz zaman geçer ve tersinin bu dünyada işlemediğini anlarsın. güzel anlamlı sözler, aşk Kısa Güzel Sözler Paylaşılacak Güzel Sözler Aşırı Anlamlı Sözler Anlamlı Sözler  güzel sözler
  • Özlemek, ne derin bir duygu böyle; Özlemek, ne uzun mesafe... - Cahit Zarifoğlu
  • Ey umut, ey beyaz örtülerin tükenmez uzunluğu, kimse bir gün sana koşmaktan kendini alamaz. - Edip Cansever

Paylaşılacak Güzel Sözler

  • Bazen; seni, sevdiğinden, hayallerinden, umutlarından vazgeçirecek kadar acımasızdır bu hayat.
  • Hayatın çilesine tahammül gerek, değil mi ki sefa ile cefa müşterek? Sizce ağlamak için göz yaşı mı gerek? Bazen dertliler de ağlar ama gülerek. - Necip Fazıl Kısakürek
  • Senin olduğunu bildiğim şu hayatta, sensiz günlerimi doldurmak, sensiz yaşamak ağır geliyor bana... Manalı kısa güzel sözler güzel sözler, ağır Güzel Sözler 
  • Sonra, kimseyi üzmemek için hayatlarından çıkıyorsun. Canın yana yana onlardan kaçıyorsun. Varsın ben yanayım, başkası yanmasın diyorsun. Büyüyorsun...
  • Acı çekmemek için, aşkı reddetmek gerekiyordu. Bu da hayattaki kötülükleri görmemek için kendi gözlerini çıkarmak gibi bir şeydi. - Paulo Coelho
  • Hayattan pek çok şey öğrenen insanlar, neşeli ve masum kalamazlar. - Dostoyevski

Kısa Güzel Sözler

  • Bazı şeyler düşünerek değil, üzülerek öğreniliyor. - Şule Gürbüz
  • Hayatın acımasız şeyleri var. Ayrılık gibi, özlemek gibi...
  • Hayat bazen çok zor ve insanlar çok acımasız. En güvendiğin insan vuruyor sırtından mesela. "O yapmaz!" dediğin. Hani gözünle görsen gözüne değil de ona inandığın insanlar...
  • Hayat o kadar acımasız ki; Bazen doğru olanı yapmak için en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir. Hayallerimizden bile. - Can Yücel
  • Hayat sıkılarak yaptığınız işler için çok kısadır. Sizi sıkan, yoran, bıkkınlık veren her şeyi ve kişiyi hayatınızdan çıkarın.
  • Hayat güzel bir mücadeledir aslında. Bazen kazanırsın ve kaybetmek yoktur, onun adı öğrenmektir.  güzel sözler
  • Tüm yaşam, kendin olma çabasıdır. Varlığını gerçekleştirmek için karşılaştığın zorluklar, kapasiteni uyandıran ve harekete geçiren şeydir. - Josi Ortega ve Gasset
  • Hayat bir duvardır, başkalarını zorlayarak tırmanmanız gerekir ve siz de itilirsiniz.
  • Hayat şanslar ve değişimlerle doludur ve insanların en zengini; talihsizliklerle karşılaşanlardır. - Aristo
  • Hayat asla sana karşı değildir, çünkü onu yaratan sensin.
  • Hayatımın amacı istediğimi elde etmek değil. Hayatımın amacı, olduğum kişi olmaktır. - Cara Lopez Lee
  • Ayağımıza bir parça çamur bulaşması, günün birinde toprak olacağımızı hatırlatır. - Jose Mauro de Vasconcelos



Paylaşılacak Güzel Sözler

  • Unutma Yunus'um, bu hayattan ilham alan alemden ibret alır. İbret almayan aleme ibret olur...
  • Hayat bir dizi doğal ve kendiliğinden değişimlerdir. Sadece üzüntü yaratan onlara karşı koymayın. Gerçeklik gerçek olsun. Bırakın işler istedikleri gibi doğal olarak ilerlesin.
  • Hayat adil olmayabilir ama Allah adildir. - Omar Suleiman
  • Bak ibret al yere düşen yaprağa, oda eskiden yukardan bakardı toprağa. - Hz. Mevlana
  • Başkalarının bahtiyarlığına imrenme. Çok kimseler var ki, senin hayatına gıpta ediyorlar. - Hz. Mevlana
  • Beden testisi ab-ı hayatla dopdolu, bu beden testisi ise ölüm zehiri ile. İçindekine bakarsan padişahsın, kabına bakarsan yolu yitirdin. - Hz. Mevlana
  • Ne diye böbürlenip büyükleniyorsun? Doğumun bir damla su. Ölümüm bir avuç toprak değil mi? - Hz. Mevlana
  • İncitme! İncittiğin yerden incinirsin. - Hz. Mevlana
  • güzel anlamlı sözler, aşk Kısa Güzel Sözler Paylaşılacak Güzel Sözler Aşırı Anlamlı Sözler Anlamlı Sözler


güzel anlamlı sözler, aşk

  • Hayatım asla boş değil; çünkü kalbim her zaman dolu. - Anthony T. Hincks
  • Hayat, içinden tek bir uyanış olan bir rüyadır. - Jack Sanger
  • Sanma devran döner, sanma hayat adil. O bir masal dostum. Burada cüzdan çalana hırsız diyorlar; taht çalana fatih. - Sarp Palaur
  • Gülümsemeye devam et. Çünkü hayat güzel şey ve daha gülünecek çok şey var. - Marilyn Monroe
  • İnsanları ne kadar düşünürsem düşüneyim beni o kadar düşünmediklerini öğrendim. Ve kalbim ne kadar kırılmış olursa olsun, dünyanın benim acılarımdan dolayı durmadığını öğrendim. - Müşfik Kenter
  • Unutma; Mevsimler değişir, seni üşüten soğuklar, taze gelmiş bir bahara mağlup olur. - Mehmet Deveci Manalı kısa güzel sözler güzel sözler, ağır Güzel Sözler 
  • Ne zaman kendinizi güçsüz hissederseniz, Hayyam'ın; "Ayağa kalk, uyumak için önümüzde sonsuzluk var." sözünü anımsayın.
  • Hissedebilenlerle susarak da anlaşabilirsiniz. - Mario Levi
  • Hayat, tiyatro gibidir; en kötü insanlar, en iyi yerlerde otururlar. - Aristofanes
  • Adalet yok olunca, insanların hayatına değer verecek hiçbir şey kalmaz. - Immanuel Kant
  • İnsan ne denli derin düşünürse düşünsün, sonunda kendini sığ bir aptala laf anlatmaya çalışırken buluyor. - Bob Marley
  • Hayatta; kırgınlık, yorgunluk, bıkkınlık olur da, yılgınlık olmasın azizim.
  • Zamanla insanlardan kaçmak için duvarlar örersin. Çünkü insanlar için yıktığın duvarların altında kalmışsındır.
  • Dilsiz değildir suskunluk, çok şey anlatır anlayana. Kelimelerin anlatamadıklarını haykırır aslında. Bir kaçış değildir suskunluk, bir bakıştan çok daha fazlasıdır. Sessiz çığlıkların bir adım ötesidir. Hayata olan öfken, insanlara olan kırgınlığın ve daha nicesi saklıdır içinde sükunetin. Rest çekmenin "Asil" halidir. Çok şey vardı anlatılacak. O yüzden sustum. Birini söylesem, diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı? - Oğuz Atay
  • Ben yoldaş ararım yolumda; lakin yoldaş aynadır yolcuya, yolu gösterir bana. - Yunus Emre
  • Fazla bağlanmak sağlıksızdı. Bu tür şeyler; en iyi, yaşam beklentisi olan insanlar için ayrılmıştı. - Matthew S. Williams Manalı kısa güzel sözler güzel sözler, ağır Güzel Sözler 
  • Hayattan ve insanlardan hiçbir şey beklemiyorum. Bu sayede de, hiç hayal kırıklığına uğramıyorum. - Jose Mauro de Vasconcelos
  • Bu hayatta beklentim yokmuş gibi davranıp, içime Dünyalar kadar umudu sığdırmaktan yoruldum. - Nilgün Marmara
  • Anlamaya çalışma. Hayat böyledir işte. Hep o kıyamadıklarınız kıyar size. - Anton Çehov
  • Gökyüzünü kaybetmiş bir kuş gibi; üzgün, yorgun ve kırgınım hayata...


Manalı kısa güzel sözler

  • Aşka karşı savaşımı yalnızlığa karşı savaşa, yaşama karşı savaşımı ölüme karşı savaşa takas etmiştim. - F. Scott Fitzgerald
  • Giden gidecek yer buluyor da, kalan kime sığınsın? - Sezai Karakoç
  • Öyle sanıyorum ki; Hayatla ödeştik. O benim istediklerimi vermedi, bende onun verdiklerini almadım. - Ali Mete
  • Mühim Olan "İnsanlık" dediler, inandık. Can olduk, elem olduk, çığlık olduk, sefil olduk; yine de "İnsanlığa" rastlamadık. - Ferit Yüksek
  • İnsan büyüdükçe; dışarıdan görünmeyen yaralar, bir çiçek gibi içimizde açıyor.
  • Kimsenin birbirine acımadığı, birinin ötekine yardım etmeyi aklından dahi geçirmediği soğuk ve umutsuz bir dünyada yaşıyoruz. Yalnızlıktan korktuğumuz ama sürekli yalnız kalmaya çalıştığımız, yalnızlığımızın yetmediği ve bitmediği bir çağdayız. - Ercan Kesal
  • Hayat sana arka arkaya dikenleri gösteriyorsa sakın üzülme, aksine sevin. Çünkü çok yakında gülü de gönderecektir. - Hz. Mevlana Manalı kısa güzel sözler güzel sözler, ağır Güzel Sözler 
  • Hayat avucundaki su gibidir; sen tutmaya çalıştıkça o akıp gider. - Hz. Mevlana
  • Yaşadığımız hayat; elimize tutuşturulmuş rengarenk ve emanet bir oyuncaktan ibaret. Kimisi oyuncağı o kadar ciddiye alır ki ağlar, perişan olur onun için. Kimisi eline alır almaz şöyle bir kurcalar oyuncağı, kırar ve atar. Ya aşırı kıymet verir, ya kıymet bilmeyiz. Aşırılıklardan uzak dur. - Şems-i Tebrizi
  • Birinin hayatındaki en yalnız an, tüm dünyasının parçalandığı ve tek yapabildiğinin boş boş bakmak olduğu andır. - F. Scott Fitzgerald
  • Hayatınızla ne yapacağınızı bulmak denklemin sadece yarısıdır, daha önemli olan yarısı ise bunu kiminle yaptığınızdır.  güzel sözler
  • Kırgınım. Kime olduğunu, neden olduğunu bilmeden. Belki hayata, belki kendime, belki de dilimden düşmeyen keşkelere... - Can Yücel


Aşırı Anlamlı Sözler

  • Kırgınlık değil aslında kalbimdeki; sözlerin dokundu sadece ve yürekten incindim...
  • Hayatımızın büyük bir bölümü istediklerimizin gerçekleşmesini beklemek veya birinin gelmesini beklemekle geçiriyoruz. O limandan, o gemi çoktan hareket etmiş oysa...
  • Hayat, insana bıkkınlık verecek kadar uzun değildir. - Amin Maalouf
  • Allah'ın adaleti o kadar hassastır ki; ne bir santim geridir, ne de bir santim ileri. Tam kırdığın yerden kıracaklar seni. Hayat böyledir işte.
  • Beklemekte olduğun şey, ancak onu beklediğini unuttuğunda gerçekleşir; bu, evrenin "Sen bakarken soyunamıyorum" deme şeklidir. - Küçük İskender
  • Kimse sizi, olduğunuz gibi kabul etmeye yanaşmayacaktır. Bunun için, doğru bildiğiniz şekilde yaşayın. - Charlie Chaplin
  • Bu yalan Dünyadan hepimiz bir şekilde geçip gidiyoruz. Geriye sadece şu kalır; toprağa bir fidan mı ektin yoksa topraktan bir fidan mı söktün? Hak mı dağıttın yoksa hak mı yedin? Gönül mü yıktın yoksa gönül mü kurdun? Hayat işte bu kadar basit ve sadedir.
  • Bu hayat benim. Yarısını başkaları için yaşadım. Geriye ne kadar ömrüm kaldı bilmiyorum. Belki kırk yıl, belki bir gün. Geriye kalan hayat benim ve ben nasıl istiyorsam öyle geçecek. Ben bu gemiden mutlu ineceğim... - Nadide Hayat Filmi





#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top