Güzel Sözler - 2023 Yılının en sevilen güzel sözleri.

 Birbirinden güzel sözler sizler için bu sayfada toplandı sizlerde en güzel sözleri Blogumuzdan takip edin abartısız reklam ve sade bir düzenle.. 

Güzel Sözler


  • Sadece bir hayatımız ve iki seçeneğimiz var: değiştiremeyeceğimiz bir geçmiş için üzüntü ve pişmanlık ya da nasıl yaşayacağımızı seçebileceğimiz her an için mutluluk. - Marino Bakarini
  • Hayat, bu hayret verici evrenin harikasının anlık bir görüntüsüdür ve bu kadar çok kişinin onu ruhsal fantazide hayal ettiğini görmek üzücü. - Carl Sagan
  • Bir düşünün, asla sahip olmadığım hayata bir bakış atmak için kelimenin tam anlamıyla ölüme dokunmak ve yeniden doğmak zorunda kaldım. - Sapan Saxena
  • Mutluluğu ve kederi hiç bilmediyseniz, hayatı tam olarak deneyimlemediniz demektir. - Lailah Gifty Akita
  • Ben bir şey yapmadım. İnsanlar, kendilerini içimde öldürdüler... - Cengiz Aydın
  • Hayır! Dünya cennet değildi. Düpedüz cehennemdi... - Nazan Bekiroğlu




Yaşama Dair Sözler


  • Hayat problemdir. Yaşamak sorunları çözmektir. - Raymond E. Feist
  • Önemli olan tek şey; hareket halindeki bu an. Anı hayatı ve yaşamaya değer hale getirin. Fark edilmeden ve kullanılmadan kayıp gitmesine izin vermeyin. - Martha Graham
  • Geçmişteki tüm başarısızlıklarımın ve hayal kırıklıklarımın aslında şimdi zevk aldığım yeni yaşam düzeyini yaratan anlayışların temelini oluşturduğuna inanmaya başladım. - Anthony Robbins
  • Yanlış gidebilecek her şeyi öğrendikten sonra, hayatınız yaşamaktan çok beklemekle ilgili hale gelir. - Chuck Palahniuk
  • Susarak yaşayan insanlar, bu hayatta yaşama sevinci olmayan yorgun insanlardır.
  • Belki korkacaksınız ve belki başarısız olacaksınız, ama hayatınızın herhangi bir yerinde risk alma cesareti bence çok değerli bir yaşam tarzı. Emile Hirsch
  • Bazen, yaşamadığım tüm hayatların ağırlığı altında kemiklerimin gerildiğini duyabiliyorum. - Jonathan Safran Foer




Güzel Sözler 2022

  • Geçmiş bir referans yeridir, ikamet yeri değil; geçmiş bir öğrenme yeridir, yaşama yeri değil. - Roy T. Bennett
  • "Sadece yaşamak yetmez," dedi kelebek, "güneş ışığına, özgürlüğe ve küçük bir çiçeğe sahip olmak gerekir." - Hans Christian Andersen
  • Uğruna yaşamaya değer çok şey, uğruna ölmeye değer birkaç şey ve uğruna öldürmeye değecek hiçbir şey yok... - Tom Robbins
  • Bu hayatı yaşamak senin için kolay değil biliyorum; ama hep şunu hatırlamaya çalış, dertleri olan bir tek sen değilsin. - Laini Taylor
  • Yaşama sebebi denilen şey; aynı zamanda ölmek için de mükemmel bir nedendir. - Albert Camus




Hayata Dair Ağır Sitemli Sözler

  • Bir şehre, bir sokağa ne kadar sitem edilebilirse, o kadar sitemliyim bu gece beni kapının önünde bekleten vurdumduymazlığına...
  • Hala bir yerlerde seni affetmek için bekleyen kalbime acıyorum. Yaralarımın sahibi sensin. Sitem etmeye hakkın yok...
  • Tek pişmanlığım aslında, kelimelerimi bile hak etmeyen birine, günlerce güzel cümleler kurmaktı...
  • Benim de ağır sözlerim var; ama onları dile getirebilecek kadar acımasız bir kalbim yok.
  • Hayat adil olmayan bir oyundu. Kimi kuralına göre oynadı, Kimi kafasına göre... - Neşe Ağaoğlu
  • Bazen canın acır hayatta; renksiz giyinirsin çünkü renkler bir şey ifade etmez. O zaman sitem edersin hayata; "Kırılacak başka yerlerim de var hayat..."
  • İtiraf etmek gerekirse; içimdekilerin bana bu denli ağır geldiğini hiçbir zaman hissetmemiştim...
  • Sitem ettiğim dostlarım ve bedelini ağır ödediğim bir sevdam var benim bu hayatta. Her dokunuşta acıtan, her hatırlayışta ağlatan...
  • Mana en ağır yüklerden biridir bu hayatta. İnsanlara taşıyamayacakları manalar yüklemeyin...
  • Seni özlemek beni ağır ağır öldürüyor. Gelmezsin biliyorum, bu da sana ince bir sitemim olsun benim, canın sağ olsun...



Hayata Dair Filozoflardan Felsefi Sözler

  • Yaş sadece bir sayıdır. Aktif bir yaşam sürdürün. - Lailah Gifty Akita
  • Cesur ol! Önce hayat oyununu kazanamama korkusunu yen. - Debasish Mridha
  • Hayatta kesin olan bir şey var ki; sırf acıtıyor diye, hiç kimse gerçeği gerçek dışı kılamaz. - David Weber
  • Başarısızlıktan korkmak, hayattan korkmaktır. Başarısızlık, hayattan öğrenmenin harika bir yoludur. - Debasish Mridha
  • Gerçek hayatta, gerçek nadirdir, yalanlar ise sıradandır. Eraldo Banovac
  • Başarısızlık yaşamın bir parçasıdır, ancak teslimiyet yaşamın sonudur. - Debasish Mridha




Güzel Sözler 2023

  • Hayatımın sefaleti ve trajedisi benim zenginliğim ve ihtişamımdır. - Debasish Mridha
  • Aşkı hayatın her adımında aradığınızda, aşk hayatın her anında sizi arayacaktır. - Debasish Mridha
  • Hayatı zamana karşı ölçmeyin. Hayatı ulaştığınız kilometre taşlarına göre ölçün. - Debasish Mridha
  • Başkalarını koşulsuz olarak sevdiğinizde ve başkalarını sonsuza kadar önemsediğinizde, mutlu bir hayat yaratırsınız. - Debasish Mridha
  • Hayat bir kutlamadır. Özgürlüğü bulmak için zihninizi özgür bırakın. - Debasish Mridha
  • Hayat; aydınlık ve karanlıktan ibarettir. Aydınlığa ulaştığında, aletlerini karanlığa hazırla. - Kamaran İhsan Salih




#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top