Instagram foto altı sözler - Sevgiliyle fotoğrafa aşk dolu sözler.

 

kısa İnstagram foto altı sözler

  • Ağlamak için sebeplerim var ama senin varlığın gülümsemek için ağır basıyor.
  • Her sabah uykulu gözlerinden doyasıya öpmek istediğim biri var.
  • Sen bana nasıl her zaman gülümsüyorsun dedin ya seni görünce kederin bana bulaşması mümkün mü sence.
  • Seni düşündükçe gülümsüyorum; seni düşünmeden duramıyorum o yüzden sürekli gülümsüyorum.
  • Sana aşık olmak, kaybettiğim her şeyi yeniden bulmak gibi.    güzel sözler
  • Sen yıldızlara bakmayı seviyorsun bende sana. Çünkü sen benim karanlığımı aydınlatan en güçlü ışık kaynağısın.
  • Sen aşkın ne olduğunu bilmediğini söylüyorsun ya aşk sensin, dünya sensin, hayat sensin. Aşkı çok uzakta arama.
  • Gerçek aşk hikayelerinin asla sonu olmaz. —Richard Bach
  • Sen benim güneşim, ayım ve tüm yıldızlarımsın. — EE Cummings
  • Aptal gibi gözükmeye razı değilsen, aşık olmayı hak etmiyorsun demektir. (A Lot Like Love)

kısa foto altı İnstagram sözleri

  • Keşke zamanı geri alabilsem. Seni daha çabuk bulur ve daha uzun süre severdim.
  • Güller hep ellerinde açsın; ama dikenleri batmasın. Sevda hep seni bulsun; ama seni yaralamasın. Mutluluk hep yüreğine dolsun, ama beni asla unutturmasın.
  • Bazı insanlar için erimeye değer.
  • Aşk rüzgar gibidir. Göremezsin ama hissedebilirsin.
  • Hayatının geri kalanını biriyle geçirmek istediğini anladığın zaman, hayatının geri kalanının bir an önce başlamasını istiyorsun." 
  • Deli gibi severek aklını almalısın kadının. Yarı yolda bırakıp ahını değil.
  • Gerçek bir aşk, dünyanın geri kalanı dışarı çıktığında içeri giren kişidir.
  • Sakın silmeyin, silmeyin boşuna ölümsüz aşkların gözyaşlarını!
  • Kalbimi çaldın ama bende kalmasına izin vereceğim.
  • Aşk ne ünvan tanır ne zenginlik. Bir kraliçeyle kralı oynayan bir soytarı arasında da alevlenebilir. (Shakespeare in Love)
  •  Özel biriyle birlikte olduğunu, çenesini kapatıp karşılıklı susabildiği zaman anlıyor insan. (Pulp Fiction)
  • Eğer yüz yaşına kadar yaşarsan, ben yüz eksi bir gün yaşamak istiyorum, bu yüzden asla sensiz yaşamak zorunda kalmam.— AA Milne
  • Jeny ve ben, köfte ve patates gibiydik. (Forrest Gump)
  • Bir dilek tutma hakkım olsaydı, tüm yollarının bana çıkmasını dilerdim.
  • Yalnızca seninleyken darmadağın oluyorum ve yalnızca seninleyken toparlanıyorum.

İnstagram sözleri

  • Umarım sen dünyadayken hayatın ne kadar harika olduğunu kelimelere dökmeme aldırmazsın. Elton John
  • Hayat aldığımız nefeslerle değil, nefesimizi kesen anlarla ölçülür. (Hitch)
  • Al beni, seç beni, sev beni. — Grey'in Anatomisi
  • Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor, ama ölüyorsun farkında değilsin. (Issız Adam)
  • Birlikte olmayı hak etmeyen milyonlarca insan yan yanayken, ben neden hala senden ayrı nefes alıyorum? (City of Angels)
  • Uyuyamadığınızda aşık olduğunuzu bilirsiniz çünkü gerçeklik sonunda hayallerinizden daha iyidir." - Seuss
  • Neden aşkın başladığı anı bilemeyiz de bittiği zamanı mutlaka biliriz. (L.A. Story)
  • Seni gördüğüm ilk gün, kaderimin en güzel bölümü olduğunu anladım.    güzel sözler
  • Seni severken haddimi aşmak istiyorum. Öylesine sonsuz, öylesine soluksuz, nefesimi keser gibi…
  • Güneş altında söylenmedik söz yokmuş bu yüzden geceleri söylüyorum seni sevdiğimi.
  • Karanlığın içinde ışık tutan, kaybolduğum çöllerin içinde rehberim olan, sevgisiyle beni sahiplenen sevgilim… Seni seviyorum. İyi ki varsın, iyi ki yanımdasın.
  • Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın.
  • Issız bir çölde bulduğum su misali seviyorum seni. Hayatımda değer verdiğim en güzel varlık. İyi ki varsın.


kısa güzel sözler instagram için

  • Aşık olduğun için yerçekimini suçlayamazsın. - Albert Einstein
  • Seni her düşündüğümde bir çiçeğim olsaydı, bahçemde sonsuza kadar yürüyebilirdim. — Alfred Tennyson
  • Aşk senin bulduğun bir şey değildir. Aşk seni bulan bir şeydir. — Loretta
  •  Aşka tamamen teslim olana dek onun ne olduğunu asla bilemeyeceksin. (Fools Rush In)
  • Onu seviyorum ve bu her şeyin başı ve sonu. — Muhteşem Gatsby
  • Bazen en uzun yolculuk iki insan arasındaki mesafedir. (The Painted Veil)
  • Birlikte değilsek, hayatın ne değeri olabilir ki? (Becoming Jane)
  • İnsan, hayatının aşkını gördüğünde zaman dururmuş. (Big Fish)
  • İnsan sevdiğini öldürür diye bir söz vardır ya. Aslında bakın, insanı öldüren hep sevdiğidir. (Fight Club)
  • Kalbin kırılabilir ya da dünyanın en güzel aşkını yaşayabilirsin. Ama denemediğin sürece, asla bilemeyeceksin." (When in Rome)


  • Ama olmuyor değil mi? Bir şeyi ne kadar istersen, o kadar olmuyor.
  • Hayata başlarken single player mi seçtik. Bu nasıl bir yalnızlıktır lan?
  • Görmeden seni isteyen gönlüm. Görünce nasıl dayansın. Hz. Mevlana
  • Sizi sevmiş, size inanmış ve güvenmiş birini hayal kırıklığına uğratmayın.
  • Dorudur, İstanbul şiir yazdırır, Ankara ise roman. Aşk ise çay demlettirir.
  • İplerdeki düğümler bir şekilde çözülür. Asıl mesele boğazındakiler. La Edri
  • Acıyorum sana, yemin ederim böyle bir sevginin içine ettiğin için acıyorum.   güzel sözler
  • Bazen senin hiçbir şey yapmana gerek kalmaz; Allah senin intikamını sessizce alır.
  • İlk başta herkes iyidir. İnsanların ilk söylediklerine değil, son yaptıklarına bakacaksın.
  • Kaç gece yalnız başıma ağlamışlığım var benim. Kendi kendime teselli etmelerim. Ne acı.lım.



#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top