Isaac Newton'un Sözleri - Newton'un Unutulmaz Sözleri

 


Isaac Newton, tarihin en önemli bilim adamlarından biri olarak kabul edilir. Newton İngiliz bir bilim adamı ve matematikçiydi. 1643 yılında İngiltere'nin Woolsthorpe şehrinde doğan Sir Isaac Newton, Cambridge Üniversitesi'nden ayrılırken ışık, taş ve gök mekaniği teorilerini geliştirmeye başladı. Yıllar süren araştırmalar, evrensel hareket ve yerçekimi yasalarını oluşturan bir dönüm noktası eseri olan 'Principia'yı (1687) yayınladı. Yaşamı boyunca Newton yerçekimi teorisini, fizik için temel olan hareket yasalarını yayınladı ve yeni bir matematik türü geliştirdi. Ayrıca yansıtıcı teleskop gibi atılımlar yaptı.


  • - 'Yıldızların hareketlerini hesaplayabilirim ancak insanların deliliklerini değil.'

  • - 'Cüretkar bir tahmin olmadan hiçbir keşif yapılmamıştır.'  Güzel Sözler

  • - 'Aşk, köprü kurmaktır. İnsanlar köprü kuracakları yerde duvar ördükleri için yalnız kalırIar.'

  • - 'Eğer diğer insanlardan benim için bir şeyler yapmalarını bekleseydim hiçbir şey yapamazdım.'

  • - 'Her etki bir ters yönde ve eşit bir tepki doğurur.'

  • - 'Eğer işe yarar birşey bulduysam sabrım sayesindedir.'

  • - 'Yaşamınızın kalitesini ilişkilerinizin kalitesi belirler.' Güzel Sözler

  • - 'Ben, benden öncekilerin omuzlarına tırmandığım için onlardan biraz daha ilerisini görebildim.'

  • - 'Tanrı her şeyi ölçüyle yaratmıştır. Ağırlık, sayı ve uzunluk.'

  • - 'Biz düşüncelerimiz değiliz, biz düşüncelerimizin düşüncesiyiz'

  • - 'Dünyaya nasıl göründüğümü bilmiyorum; ama ben kendimi, henüz keşfedilmemiş gerçeklerle dolu bir okyanusun kıyısında oynayan, düzgün bir çakıl taşı ya da güzel bir deniz kabuğu bulduğunda sevinen bir çocuk gibi görüyorum.'

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top