Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler

 

Bu içerik googlede Kamyon Arkası sözler aşk Komik Kamyon arkası sözler Kamyon Arkası sözler Kısa Ödül Alan Kamyon arkası YAZISI gibi kelimelere öncülük yapmaktadır. daha fazlası için lütfen yorum yapmayı unutmayın.



En sevilen Kamyon arkadası sözler.

  • Hiçbir tabelada yazmaz mutluluğa ne kadar kaldığı.
  • Maziye bakma, mevzu derin.
  • Kader satılmıyor ki iyisini alalım.
  • Araman için illa hata mı yapmam gerekir?Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Bazıları çekici sever. güzel sözler
  • Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız.
  • Çekemeyen anten taksın, hatalıysam aramızda kalsın.
  • Boşuna dönme dünya çift okey bende.
  • Sana gelmediğim gün, sanayiye gittiğim gündür gülüm.
  • Selektör yapma, zamanı gelince sana da yol vereceğim.
  • Hayvan açken, İnsan tokken kudurur.
  • Şoförün hatasını Toprak örter.
  • Martılara seni anlattım suratıma sıçtılar.
  • Ele Minnet edeceğime Renoma Masraf Ederim
  • Yapma bana naz veririm sonra ara gaz.
  • Vallahi miras değil kendi paramla aldım.
  • Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız.
  • Uzun ince kıvrım kıvrım yollar bazen deler geçer yüreğimi, sitem ederim yollara, sevmesini bilen yüreğimi boş koydunuz diye.
  • Dalgasız denizde herkes kaptan…

Unutulmaz kamyon arkası sözler

  • Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin.
  • Âşıksan vur saza, şoförsen bas gaza. Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Sana gelmediğim gün, sanayiye gittiğim gündür gülüm…
  • Vatan için gidiyorum senin için döneceğim.
  • Sağlam şoför kalmaz rampada, Müslüm baba sığmaz ipoda…
  • Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun!
  • Sevme beni benim yok yerim yurdum tek derdim kamyonum.
  • Kasko yok muska var!
  • Ben bir kadını sevdim mi gözüm gibi bakar, ilah gibi taparım ama ki bir yanlışını görmeyeyim bir bidon benzin döker çatır çatır yakarım.
  • Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar müsait bir yerde indiler…
  • Uzun ince kıvrım kıvrım yollar bazen deler geçer yüreğimi, sitem ederim yollara, sevmesini bilen yüreğimi boş koydunuz diye.
  • Biz ferdileri müslümleri dinleriz yolsa Tarkan, Serdar açmaz bizi damardan gideriz yolları…
  • Hatalı sollama yapma rahmetli de iyi sollardı.
  • Avrupa yolları ağlar altımızda, Türk şoförü durmaz yolda…
  • Ömrümü yıllara değil, vefasız yollara verdim.
  • Sen evimde güzel bir eş, ben yollarda çilekeş.
  • Baba yorgun, dalaşma.  güzel sözler
  • Baktım araba kıyak, karı da kıyak, dedim ne ayak.
  • Beatnik isen vur saza, Nihilist isen bas gaza.
  • Benim için ağlama, gözlerinden olursun.

Atarlı kamyon arkası sözler.

  • Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.
  • Birazdan beni geçeceksin ama ileride pişman olacaksın.
  • Kamyoncuyum diye hor görme, yükümüz sevgi yüküdür. Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Önümden kızlar geçer kamyonum da benim gibi iç çeker.
  • Dünyayla nişanlı, ölümle sözlüyüm.
  • Düzde geçme beni, yokuşta mahcup ederim seni.
  • Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsan, çok yaklaşmışsın demektir.
  • Freud da sollardı.
  • Otobanda sessiz bir hayat, seni sevende kabahat.
  • Direksiyonun ustayım, o kahverengi gözlerinin hastasıyım.
  • Ben seni İstanbul boğazında değil Ankara ayazında sevdim.
  • Senin için ölmek mühim değil de kefen giymek tarzım değil.
  • Rampaları yavaş çıkarım güzelleri akşamları kovalarım.
  • Düz yolda giderim geceleri severim renkli gözleri…
  • Şoförsün dediler, kızı vermediler.
  • Şoförün Aşkı Yolda Başlar… Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Dağlarda yol tanımam otobanda yalnız kalmam…
  • Sevme beni benim yok yerim yurdum tek derdim kamyonum.
  • Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar müsait bir yerde indiler.
  • Sevgim ol, kalbim ol, her neyim olursan ol ama göz yaşım olma.
  • Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık. Onlar müsait bir yerde indirler.
  • Baba yorgun soldan sakin geç. Kamyoncu sözleri söyletme şimdi bana.
  • Kader satılmıyor ki iyisini alalım.

Efsaneleşmiş kamyon arkası sözler

  • Önünü görmeden sollama milleti evine acı haber yollama.
  • Sen kalbimde batan güneş, ben yollarda çilekeş… Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Ya rab sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın hakkından gelirim.
  • Yollarda tozu dumana katarım altımda Ford var yaklaşma canını yakarım.
  • Otobanda sensiz bir hayat seni sevende kabahat!
  • İleride güzel günler göreceğiz demişlerdi daha kaç kilometre gideceğiz.
  • BMW’miz yok ki manitamız olsun bizde kamyoncuyuz yolumuz açık olsun.
  • Seni çekeceğime, el frenini çekerim, gönlüm yanacağına lastiklerim yanar.
  • Baba ben vatan borcumu ödemeye gidiyorum sende benim borçlarımı öde!
  • Karşıdan geçen güzele yol veririm ferdi babayla coşarım..
  • Öyle birini sev ki, sen ölünce o hiç yaşamasın.
  • Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara.
  • İstanbul Ankara 6 saat sana sevgim 24 saat..
  • Karayollarında değil senin kollarında öleyim gülüm.
  • Bir elim direksiyonda bir elim viteste olduktan sonra ne kral tanırım ne de kural.
  • Hatalı sollama yapma rahmetli de iyi sollardı.
  • Yollar kamyonuma hasta, ben sana hastayım.  güzel sözler
  • Şoförsen yüklen gaza, seviyorsan gelme naza.
  • Öyle bir sihirbazsın ki beni bile kaybettin gülüm.
  • Ben seni İstanbul boğazında değil Ankara ayazında sevdim.
  • Kamyonumdaki yüküm aşkından hafif be gülüm… Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Avrupa yolları ağlar altımızda Türk şoförü durmaz yolda…
  • Geceleri yolların kralıyız sabahları rüyalarda uçarız.
  • Bir ömür gidelim dedin de mazot mu yok dedik.
  • Öyle bir sihirbazsın ki beni bile kaybettin gülüm.
  • Karı dırdırı, çocuk vır vırı yok yollardan durgunu.
  • Ya çık karşıma ez beni ya da çık kenara izle beni.
  • Gökyüzünde bir yıldız olsaydım ilk sana kayardım.
  • Ananda uzun severdi.
  • Yollar sürüşüme kızlar s**işime hasta.

Komik kamyon arkası sözler

  • Neskafe bile 3'ü1 arada ben hala elizabeth.
  • Güvendiğim dağlara kar yağdıranlar, hazırlanın! Kaymaya geliyorum.
  • Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim.
  • Gökyüzünde bir yıldız olsaydım ilk sana kayardım.
  • Rampada yavaşlarım, geçme beni ileride haşlarım.
  • Bizde sevdik, ama sevmeyi bilmeyene denk geldik.
  • Kader satılmıyor ki iyisini alalım amk.
  • Ya olduğun gibi görün ya da gözüme görünme o*spu.
  • Aşkın bir sabun ise köpürt beni Pakize.
  • Koyamadım hayatımı bir biçime, k*yamadım böyle hayatın dibine.
  • Hiçbir tabelada yazmaz mutluluğa ne kadar kaldığı.
  • Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin.
  • Kamyonum çeker yirmi ton gönlüm ister Paris Hilton.
  • Bizim bileğimiz kadar yüreğimizde güçlüdür.
  • Ömrümü yıllara değil, vefasız yollara verdim.
  • Cehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın.
  • Hayat bana vız gelir aşk bize hız verir.
  • Miras değil alın teri… Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Rampaların ustasıyım Rambrant’ın hastasıyım.
  • Kamyoncuyum diye hor görme, yükümüz sevgi yüküdür.
  • Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım.
  • Baba ben vatan borcunu ödemeye gidiyorum sen de benim borçlarımı öde…
  • Karayollarında değil, senin kollarında öleyim.
  • Ahirette iman yollarda man.
  • Evlat fazla bıdı bıdı yapma baba yorgun.
  • Selektör yapma, zamanı gelince sana da yol vereceğim.
  • Rampada geçme beni düzlükte düzerim seni…
  • Kamyon çeker 10-20 ton gönlüm çeker Paris Hilton…
  • Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim.
  • Otobanda sessiz bir hayat, seni sevende kabahat…
  • Arabasız yol olmaz sensiz hayat olmaz.
  • Uşaklıysan vur saza, şoförsen bas gaza.
  • Rampada yavaş, düzlükte savaş. Kamyon Arkası Sözler - Unutulmaz kamyon arkası sözler
  • Bu yazıyı okuyabiliyorsan baya yaklaşmışsın demektir.
  • Şehirlerde olmasa da lastik izimiz, ara yolları iyi biliriz.
  • Şoförlük direksiyonla gelişir, kalp sevmekle olgunlaşır.
  • İstanbul Ankara 1 saat, sana sevgim 24 saat…
  • Önümden kızlar geçer kamyonum da benim gibi iç çeker.
  • Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım.
  • Cehennemde mevsim yok güzelim, ateşlerde yanacaksın.
  • Şoförsen yüklen gaza, seviyorsan gelme naza.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top