Kısa Sözler 2022 - En güzel, Kısa, Anlamlı Sözler Ve Mesajlar.


Unutlmayacak kadar güzel sözler , kısa anlamlı ve etkili mesajlar ve güzel sözler sizler için burada.. daha fazlası için sizlerin güzel begeni ve yorumlarını bekliyoruz. 


Kısa Sözler 2022

  • Yüreğimdeki tüm seslerle yaptığım anketlerin sonuçlarına göre ben sana resmen aşığım.
  • Kim bilir belki yaralarımızı üflerken öğrendik, ıslık çalmasını. - Sunay Akın
  • Oyuncak ve insan kalbi çok benzer birbirine. Bazen tamiri olmaz ikisinin de. - Sunay Akın
  • Öğrenilmesi en zor duygu, kaybetmek ve vazgeçmektir. - Kahraman Tazeoğlu
  • Aşk odur ki gerisi vesairedir... - İskender Pala    güzel sözler Güzel Sözler
  • Keşke birini tam kaybetmeden, ona olan tüm sevgimizi haykırabilsek. - Cemal Süreya
  • Rüzgar yelkensiz de olsa gene rüzgardır. Ama rüzgarsız yelken bir bezdir. - Özdemir Asaf
  • Geç de olsa anlamıştım. Benim için hiçbir şey senden eski değildi... - Cezmi Ersöz
  • Sevilenin yanlışı görünmez, sevilmeyenin görüntüsü yanlıştır. - Özdemir Asaf



En güzel, Kısa, Anlamlı Sözler 

  • Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk. - Murathan Mungan
  • Gerçek değer; gelmesiyle boşluk dolduran değil, gitmesiyle boşluk yaratandır - Özdemir Asaf
  • En koyu yalnızlık bile bir tanığa ihtiyaç duyar. - Cemal Süreya
  • Sen bildiğim gibi kalmadın ama ben unuttuğun gibiyim hala. - Murathan Mungan
  • Boşuna yorulma gönül, sadece sevmek yetmiyor. - Özdemir Asaf Güzel Sözler
  • Sürekli başkalarının kötülüğünden söz ederek kendini iyi kılamazsın. - Oğuz Atay
  • Çok görme bu halimi... Elimde olmayan şeyler vardı ellerin mesela!
  • Sen benim şarkımsın, başkasının dili dönmez. Hayatıma hoşgeldin...Güzel Sözler
  • Sen bu hayatın bana verdiğin en güzel hediyesin sevgilim. Seni her an çok seviyorum.
  • Seni ne kadar sevdiğimi tahmin değil, belki tahammül edemezsin.


En güzel, Kısa, Anlamlı Mesajlar.

  • Hoş geldim bitkim, örtüm, yaprağım. İçimde senden başka bir fırtına kopmadı.
  • Sensizliğin dilini çözsem de henüz şivesine alışamadım aşkım
  • Aşkın damarlarımda gezen bir ilah sensiz olamam ki ben hem vallah hem billah.
  • Sensiz bir dünya yüklemsiz bir cümle gibi yarım.
  • Bana hayranlıkla bakmanı seviyorum
  • Seni seviyorum çünkü her sabah kalktığımda bir günü daha seninle geçirecek olmanın mutluluğunu yaşatıyorsun bana.    güzel sözler
  • Seni seviyorum çünkü seninle her gün hayatı yeniden keşfediyorum.
  • Seni seviyorum, çünkü sorgulamıyorsun yargılamıyorsun beni. Olduğum gibi kabul ediyorsun
  • Deli gibi sarhoş olup her şeyi iki tane gördüğümde bile sen birtanesin aşkım.
  • Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir. - Murathan Mungan



instagram'da paylaşılacak güzel sözler


  • Bir insana sırrınızı verdiğinizde, özgürlüğünüzü de verirsiniz... - Elif Şafak
  • Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur. - Cemal Süreya
  • Seni seviyorum çünkü ben her güne seninle başlıyorum, seninle bitiriyorum.
  • Gayri yazdıklarımda arama kendini! Çünkü ben suskunluğuma görüyorum seni sevdiceğim
  • Yanında olmasam bile seninle olduğumu hissediyorum
  • Ben seni severek güzelleştim her şeyim.
  • İyikilerimin en çok yakıştığı insansın! Seni seviyorum.
  • Senin güzel olduğun için değil, seni özel olduğun için çok seviyorum.
  • Ben seni öylesine değil, ölesiye seviyorum kadınım.
  • Aşka inanmayanlara her seferinde inatla seni anlattım.    güzel sözler Güzel Sözler
  • Seni ve sana ait olan her şeyi çok seviyorum sevgilim.
  • Seni çok seviyorum ve bu benim ömrüme ömrü katıyor.



Manalı kısa güzel sözler

  • En sevdiğim, en güvendiğim, en değerlim olman dileğiyle, hayatıma hoşgeldin.Sen olmayınca buralar buz gibi. Sensizlik bir iklim adı şimdilerde aşkım
  • Bugün günlerden ne? Yoksa sensizlikertesi mi?
  • Papatya gibisin beyaz ve ince eziliyor ruhum seni görünce.
  • Küçücük gözbebeğimden, hayatıma girdin de kocaman kalbimin neresine sığamadın da gittin? - Kahraman Tazeoğlu
  • Adamın öyle bir bakışı, gülüşü var ki sanırsın içinden evlenme teklifi ediyor.
  • Cennetin fragmanı gibiydi gülüşün. Güzel Sözler
  • Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti.
  • Yüzünü dönme bana ne olur dünyam cehennem olur yüzüme gül ne olur sensiz hayat bana haram olur gül yüzlüm.
  • Ayırma gözlerimden çocuksu gözlerini, o sakin o yalansız, o kuytu gözlerini...
  • Saçların değişmiş gülüşün aynı...




Güzel Anlamlı Sözler

  • Kitaplarda altını çizdiğim güzel cümlelerin hepsi sana gelsin.
  • Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen; bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.
  • Aramızdaki aşk diyorsun, aşkı da kaldır sevgilim. Sadece sen ve ben kalalım bir ömür boyu...
  • Belki aramızdaki cümlelerde öznemiz hep gizliydi. Ama yüklemimiz hep belli... Seni deliller gibi seviyorum.
  • Sevgimiz yavaş yavaş süzülen çisil yağmur gibi ama ırmakları taşıran cinsten...    güzel sözler
  • Birbirimizi öyle sevelim ki şeytan bile bizi gördüğünde 'Bismillah' desin...
  • Ayağını bastın odama. Kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi... Hoşgeldin hayatıma...




Kısa Sözler 2022


  • Eğer geçekten iyi ve güzel bir aileye sahipseniz bunun değerini, onları kaybetmeden bilmeli ve onlara daha sıkı sarılmalısınız. Eğer ne kadar şanslı olduğunuzun farkında değilseniz, çevrenize bakmalı ve insanların hayatlarını incelemelisiniz. O zaman göreceksiniz ki çevrenizdeki çoğu insandan çok daha şanslısınız ve bunun kıymetini bilmelisiniz. Sevginizi hiç korkmadan yansıtmalı ve utangaç tavırlar sergilemektense içinizdekileri açık açık belli etmelisiniz.
  • Aile her şeydir. Ailen yanında değilse sıfırsın, yoksun. Hiç kimsesin. Ailen arkanda değilse, hiçbir şeysin. Onlar senin ellerin. Bak; kolların, bacakların. Onlar vurur tekmeyi, tetiği onlar çeker; sen sanırsın ben çektim, ben vurdum. Ailen korur seni gerektiğinde. Sen de aileni korursun. - Çukur, idris Koçovalı
  • Daha ne kadar ailemden göremediğim sevgiyi başkalarında aramaya devam edeceğim.
  • Mutluluk, çocukluktur. Çocuklukta büyüyünce geçer, yerini mutlu bir aileye bırakır.
  • Ne kadar güzel yerlere gidip, gezip eğlenip vakit geçirsem bile bana ailemin yanında bulduğum huzuru vermiyor. Aile saadeti böyle bir güzellik. Güzel Sözler
  • Bir babanın çocuğuna vereceği en güzel hediye, annesini sevmektir.
  • Galiba bir aile olmak, arada kan bağı olmasından çok, sevgi bağı olmasıyla ilgili. - Jim Stovall
  • Ömrümün sonuna kadar senin gibi bir anneye ve babaya sahip olmak istiyorum. Yanımdan hiç ayrılmayın ve ellerimi hep tutun istiyorum. İyi ki varsınız ve iyi ki benim ailemsiniz. Sizleri çok seviyorum.
  • Kalabalık aileler en güzelidir. Çünkü kalabalık ailelerde yapılan kahvaltılar, yenilen yemekler ve içilen çaylar her zaman neşelidir huzur doludur.
  • Ana babanız doğumunuzdan sorumludur, yaşamınızdan değil.


 

Instagram Foto altı güzel sözler.

  • Aile bağları o kadar ağırdır ki taşımak için iki kişi gerekir, hatta üç. - Alexandre Dumas
  • Anne gezindiğin bağ, baba yaslandığın dağdır. Ömrümün en güzel çağı annen ve babanla olandır. - Ataol Behramoğlu
  • Ömrünüzü değerli kılan her şey aile değerlerinde gizlidir. Eğer kendinizi sorgulamak ve aslınızı öğrenmek istiyorsanız ailenizi araştırmakla işe başlayabilirsiniz. Böylece size dair gizli kalmış ne varsa gün yüzüne çok daha kolay çıkartırsınız.
  • Görmüş geçirmiş bir dedeye sormuşlar. Dede ailenin başı kadın mıdır, erkek mi? Erkek baştır. Peki, kadın nedir? Kadın boyundur, başı nereye isterse oraya çevirir. Güzel Sözler
  • Aile dediğin, huzur demek. Girerken lanet etmediğin, korka korka girmediğin kapı demek.
  • Annenizin o güzel ve lezzetli yemeklerini yedikten sonra, onlara alıştıktan sonra başka birisinin yemekleri artık o kadar da lezzetli gelmiyor değil mia Bu herkes için aynı şekilde olsa gerek ki anne yemeği her yerde aranıyor. Ama bu meraklısına özel Ayvalık sızması zeytinyağı ile eşinizin yemekleri de tıpkı annenizinki gibi güzel ve lezzetli olacak. Bu özel zeytinyağı ile yapılan her yemek sofraların en mis kokulu yemekleri olacak.
  • Biz insana; "Bana şükredin, anne babanıza da teşekkür edin" diye vasiyet ettik. Dönüş banadır. - Lokman Suresi, 14. Ayet
  • Kadın cennettir. Kadın annedir. Kadın ailedir. Kadın kız çocuğudur. Kadın iffettir. Kadın peygamberi doğuran anadır.
  • Ana babaların çocuklarına göstereceği en büyük sevgi, onlarla kuracağı arkadaşlıktır. - Henry Ford
  • En değerli anıları aileyle oluşturan, ilk adımını aile ile öğrenen, düştüğünde onlar sayesinde ayağa kalkan ve sevginin sınırlarının olmadığını onlarla öğrenen biz değil miyiz?
  • Yalnızlık Allah'a mahsus her canlı bir eş arar, taşın kalbi yok ama onu bile yosun sarar. - Hz. Mevlana

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top