Olgun delikanlı Sözler -Aşık delikanlının güzel sözleri.

Sevgilisine delikanlı sözler söyleyen erkeklerden en güzel delikanlı sözler.  Olgun delikanlı Sözler  - aşık delikanlılardan güzel sözler.  


Etkileyici Delikanlı Sözler

  • Eller bana kalpsizsin diyorlar, doğru çünkü kalbimin sende olduğunu bilmiyorlar. Seviyorum.
  • Yamuk ağaçtan düz baston çıkmaz. Her şeyden önce sözlerinin arkasında dik durmayı öğreneceksin.  Olgun delikanlı Sözler 
  • Aşk insanın hem dostu hem de düşmanıdır. İnsanı onun gibi yıkan, onun gibi sevindiren bir şey daha yoktur hayatta.
  • Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layıksın. Çünkü benim için çok özelsin aşkım.
  • Bana seni seviyorum dediğin zaman bu yalan bile olsa bu yalanı dünyanın bütün gerçeklerine değişmeye hazırım. Olgun delikanlı Sözler 
  • Hayatım sana sıradan gelmesin. Ben kendime yeterim. Zamanla alışmayı da bilirim. Ama unutmayı daha öğrenemedim.
  • Eğer hayal edebildiğin bir şeyse, yapabilirsin. Onların peşinden gidecek cesaretin varsa, bütün rüyalar gerçek olabilir.
  • İkiyüzlü dostun olacağına. Delikanlı düşmanın olsun. Hiç olmazsa dostun gibi sırtından değil delikanlı gibi alnından vurur. Olgun delikanlı Sözler 
  • Dua iki şekilde tecelli eder: Ya bizi korkutan şeyi ortadan kaldırır. Yahut da onu yenmemiz için bize güç ve cesaret verir.
  • Servetini kaybeden çok zarar eder. Arkadaşını kaybeden daha çok zarar eder. Fakat cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiş demektir.
  • Kalbimde 3 çiçek yetiştirdim. Sevmek, sevilmek ve beklemek. Sen bunlardan ikisini kopardın. Bana sadece biri kaldı, beklemek.
  • Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün derdini rüzgâra yaz estikçe uzaklara götürsün sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün.
  • Hayatı öyle bir yaşa ki, hayat seni kıskansın. Öyle bir sev ki, ölüm sana acısın. Öyle bir dost ol ki, dostun olmayanlar utansın.
  • Ben seni dün sevmedim çünkü dün bitti ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek…
  • Bir insana zorla kendini sevdiremezsin, bana güven diyemezsin. O bunu hissetmiyorsa tek bir söz söyleyebilirsin sen bilirsin.
  • Küçük kelebeğin tül kanatlarının pırıltılı tozları parmak uçlarıma karıştı. Onlar oradan ne zaman uçarlar sen yüreğimden o zaman?
  • Gözlerinden süzülen bir damla yaş olmak isterdim. Gözlerinden doğup, yanaklarından süzülüp, dudaklarında ölmek için…
  • Dünde bugünde yarında yüreğinde yüreğin kadar yanındayım, kendini yalnız hissettiğinde elini yüreğine koy ben hep ordayım.
  • Geçmişi düşününce bazen çok cesaret göstermeme değil de, tehlikeyi göze almamış olmama üzüldüm. güzel sözler
  • Ulaşamadığın kadına kaşar demeyeceksin, azıcık delikanlı olup bu beni aşar diyeceksin.
  • Bizim rahat edemediğimiz yerde kimse istirahat edemez.

Anlamlı Delikanlı Sözler

  • Bizde kaçan kovalanmaz paşam, gelen ağırlanır, giden uğurlanır.
  • Aramızdaki mesafeler ne kadar uzun olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın. Olgun delikanlı Sözler 
  • Gözlerine bakınca dalar giderim uzaklara. Uzaklara bir yere yalnız ikimizin yasadığı doyasıya kanmak isterim sana. Sana aşığım bebek kokulu yârim.
  • Bir telefon bekliyorum sevgilim diye başlayan seni seviyorum diye biten bir telefon bekliyorum dün gelmesi gereken bugün hala gelmeyen.
  • Dumanımda o yoktu sigarayı bıraktım kadehimde o yoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda o yoktu uyumayı bıraktım, baktım ki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım.
  • Güçlü olman lazım. Her şeye rağmen, üzülmemen lazım. Çünkü güçsüz derler, korkak derler, zavallı derler. Sevdiği için böyle oldu demezler.
  • Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi, şeytan mı bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzağa atsan da olur ben seni seviyorum sen sevmesen de olur.
  • Var mı daha ağır yük, hasreti çekmek kadar. Yaşama sebebimsin, ekmek kadar su kadar. Ayrılığın, hasretin her şeyin bir hazzı var. Seni anmak da güzel seni özlemek kadar.
  • En sonunda bir gün seni gözlerime hapsedip sevgimle boğacağım sonra seni kalbime gömüp Azrail’e hadi al canımı diyeceğim sensiz bu dünyayı asla terk etmeyeceğim.
  • Mutluluk sözünü yutanla değil ne olursa olsun sözünü tutanla yaşanır.
  • Bende simetri hastalığı var yamuk insanlara asla tahammül edemiyorum.
  • Zehirden şifa, soysuzdan vefa beklersen, âlemden şeklini, nüfustan ismini düşürürler.
  • Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar, ben sana onuncu köyden sesleniyorum. Seni çok ama çok seviyorum. Olgun delikanlı Sözler 
  • Hayatı kazanmayı öğrendik ama yaşamayı öğrenemedik hayatımıza yıllar kattık ama yıllara hayat katamadık.
  • Ne kimseyi bir hırs uğruna satarım ne de kimseye yalakalık yaparım. Ben sadece bendeki doğruları yaşarım.
  • Yüreğim hafif ıslaktır benim; kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur, kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan.
  • Ne kolumda kelepçe, ne yanımda gardiyan, ne gönlümde zulüm, ne ensemde ölüm gün yalnızca sen olacaksın gülüm. Olgun delikanlı Sözler 
  • Duyuyorum sana dokunmanın ezikliğini ve düşünüyorum aşık olmanın rezilliğini. İnan yanındayken çekiyorum en çok hasretini.
  • Yıllardır içimde bir çocuk ağlar, işte hep bu yüzden ıslak gözlerim. Sende çekip gitme dayanamam yar, öyle taş değilim sandığın kadar.
  • Seni yıldızlara benzetiyorum yıldızlar kadar parlak, yıldızlar kadar ulaşılması zorsun, ama yıldızlar milyonlarca sen bir tanesin. Olgun delikanlı Sözler 
  • Ne davamızı anlayabilecek bir kız bulabildik ne de kızın istediği kadar basit olabildik.
  • Rakıya sormuşlar ne işe yararsın diye, delikanlıyı susturur soytarıyı coştururum demiş.
  • Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
  • Nasıl doldurduysan hayatımı varlığınla, ben de yazmak isterim adımı defalarca dudaklarımla dudaklarına.
  • Keşke her aşk mutlu bitse keşke her gerçek sevgi layık olanda kalabilse veya unutmak mümkün olabilse…
  • Güller içinde geçse de ömrüm, senin üstüne gül koklamam gülüm, seni koklamaksa ölüm sen buna değersin gülüm.
  • Aşk gülü dikeniyle avuçlamaya benzer. Ellerin kan içinde kalır ama dikenlerin hesabını gülden soramazsın.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top