Tatlı Mesajlar - Dünyanın en tatlı Sözleri Güzel Sözler

Sizde sevdiklerinizi mutlu edecek sözleri bulun  bu sayfa google aramlarında Dünyanın en tatlı Sözleri Baldan tatlı Sözler sevgiliye Komik tatlı Sözler Tatlı Sözler Kısa En tatlı sevgili konuşmaları Güzel dikkat çekici tatlı bir söz Sevgiliye tatlı Sözler uzun Tatlı Sözler Sevgiliye içeriklerie ev sahipligi yapmaktadır. 




Dünyanın en tatlı Sözleri

  •  Cümlelerimin gizli öznesinde hep sen varsın.
  • Sensin, kalbim değildir. Böyle göğsüme vuran.
  • Tam güldüğün yerde başlar yazılan tüm şiirler.
  • Kahverengi gözleri var fakat gökyüzü gibi bakıyor.
  • Sen gelsen; bana sarılsan, üstüm başım aşk koksa.
  • Yar, bütün şiirlerime sebep ettim seni, hakkını helal et!
  • Sen neyin yağmurusun ki, yüreğime düşünce can oldun
  • Müsaitsen şayet, seninle biraz kavuşmaya ihtiyacım var.
  • ocukluk yaptın da gönlüme salıncak mı kurmadım
  • Yüreğini yasla bana sevgili, bir ömür birbirimize yük olalım.
  • İstediğin kadar uzak ol, seni unutmayacak kadar derin hissediyorum.
  • Kendime intihar süsü verip öldüreyim dedim. Süsleyince çok tatlı oldum kıyamadım.
  • Cuma gibi bekledim seni, cumartesi gibi mutlu oldum, pazar gibi sevdim seni, pazartesi gibi üzdün beni.  güzel sözler
  • Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun?
  • Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
  • Kanadı kırık bir kuş gibiyim. Uçsam uçamıyor, göçsem göçemiyorum. Yarım bırakılmış bir düş gibiyim. Yardan da, serden de geçemiyorum.
  • Bir kuş misali uçsa dudaklarım sana doğru, konsa kıpkırmızı dudaklarına irkilir misin… Yoksa onu alıp kendine, seninkileri bana gönderir misin?
  • Her gece geliyorsun. Ben seni yaşamın armağanı olarak karşılıyorum; sımsıkı sarılıyoruz. Gülümsüyoruz. Görülmemiş güzellikte gülümsüyorsun.
  • en bir deliyim, sürekli adını sayıklayan.
  • Omzun en güzel yastık bana en güzel uykularımı uyuyacağım.
  • Benim sadece sana ihtiyacım var. Sesine gözlerine mesajlarına cümlelerine.
  • Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm
  • Aynaların bile göremeyeceği kadar güzelmişsin sevgilim...
  • Az şey değil seni sevmek. Düşünüyorum da, içimde bir sevinç dallanıyor.

Dünyanın en tatlı Sözleri Baldan tatlı Sözler sevgiliye Komik tatlı Sözler Tatlı Sözler Kısa En tatlı sevgili konuşmaları Güzel dikkat çekici tatlı bir söz Sevgiliye tatlı Sözler uzun Tatlı Sözler Sevgiliye



En Güzel Tatlı aşk sözleri ve mesajları

  • Kadınlar tatlı sözleri severler. Ama tatlandırıcı koyulduğunu anlayacak kadar da zekidirler.
  • Ne yapacaksın, gönül kuşu diye bir kuş cinsi var; hangi dala konacağını bilemezsin ki.
  • Umutlarinin bittigi yerde düslerine saril; Düslerini paylasacak birini ararsan ben burdayim Kadınlar tatlı sözleri severler.
  • O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
  • O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.
  • Bir gün bir rüzgar eserse oralara , seninle olan dostluğumuzu fısıldasın kulaklarına, Unutma sende o rüzgarla bir tutam sevgi yolla bana.  güzel sözler
  • Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet
  • Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.
  • Beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve sadakat karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
  • Bir günümü sensiz geçirmek çok ağır geliyor inan bana sevgilim seninle her saniyenin değerini biliyorum ama saniyeler senin değerini hala bilmiyor bebeğim.
  • Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
  • Bir önceki yazımız olan Gelin Arabası Sözleri başlıklı makalemizde Erkeklere özel komik gelin arabası yazıları, Gelin arabası sözleri ve Resimli gelin arabası sözleri hakkında bilgiler verilmektedir.
  • İlişki durumum; yeşil bağın üzümü, yola diktim gözümü. Ne gelen var ne giden, kime diyem sözümü
  • Dünde, bugünde, yarında Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!
  • Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin.
  • Sonra, aynı gökyüzüne baksak, aynı güneşe, aynı aya. Ya da aynı havayı içimize çekeriz. Sonra deriz ki; ne kadar çok şeyimiz ortakmış. Haydi birbirimizi de sevelim.
  • Ben seni öylesine değil, ölesiye seviyorum kadınım.

Dünyanın en tatlı Sözleri Baldan tatlı Sözler sevgiliye Komik tatlı Sözler Tatlı Sözler Kısa En tatlı sevgili konuşmaları Güzel dikkat çekici tatlı bir söz Sevgiliye tatlı Sözler uzun Tatlı Sözler Sevgiliye

Baldan tatlı Sözler sevgiliye

  • Sen aklıma gelince her şeyler gülümserdi. Ağaçlar şarkı söyler, rüzgar tatlı eserdi... - Sabahattin Ali
  • Uzaktan seviyorum seni; kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan, sadece seviyorum... - Cemal Süreya
  • Konu gözlerindeki tatlı gülüş ile başlayıp sana aşık olmam ile son buldu.
  • Uyumalıyım çünkü rüyamda da seni göreceğim sevgilim.
  • Bir tek seni sevdim onca şey arasından.
  • Ben seni koklasam nefesimi vermeye kıyamam.
  • Kalbimi titreten tek şey sensin sevdiğim. Seviyorum seni.
  • Seni sevmek ve seni bu kadar özlemek imtihan olarak yeter.
  • Hiçbir şeyin yoksa, tatlı söz ikram et. - Osman Nuri Topbaş
  • Her bir tatlı sözden bir gül açar, her bir acı sözden bir diken biter. - Muzaffer Ozak
  • Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor seni candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim. - Shakespeare
  • Ah karamela şekerim, aşk tatlı da insanlar berbat! - Haydar Ergülen
  • Kadınları güzel yapan tanrı, şirin yapan şeytandır. - Victor Hugo
  • Bana tatlı yalanlar söyle. Yüzüme bak. Bana beni sevdiğini söyle, yalan olsa bile...
  • Ah kirpiklerini sevdiğim adam, nasılda tatlı göründün gözüme yalan söylerken...
  • İçilen çay gibidir hayat. Kimi zaman acı kimi zaman tatlı...
  • Gönlünü, sözünü, gözünü, canını sevdiğim.
  • Seni severken aklımın durmasını da seviyorum.

Dünyanın en tatlı Sözleri Baldan tatlı Sözler sevgiliye Komik tatlı Sözler Tatlı Sözler Kısa En tatlı sevgili konuşmaları Güzel dikkat çekici tatlı bir söz Sevgiliye tatlı Sözler uzun Tatlı Sözler Sevgiliye

Tatlı Sözler Kısa

  • Kalp dediğin zaten atıyor, marifet ritmi değiştirebilende.
  • Eğitilen erkek, eğitimli olur. Kadın ise kuşaklara damgasını vurur.
  • Koy başını dizimin üstüne, sen rüyalarına dal, ben cennet güzelliğine.
  • Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni; önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
  • Manzarası sen ol gözlerimin, her baktığımda yeni mutluluklar göreyim.
  • Sensiz bir gün daha akşam oldu. İçim el vermiyor. Biz buna gün demeyelim.
  • Kalbi kırdıktan sonra gelen özür, doyduktan sonra sofraya gelen tuz gibidir.
  • Aşk, iki yalnızlığın birbirine dokunması, birbirini koruması ve selamlamasıdır.
  • Günaydın ömrüme ömür diye kattığım adam, yaşama sebebim, seninle yaşamak için 1 milyon nedenim var.  güzel sözler
  • Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir Çünkü sen benim için daima teksin!
  • Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun Benim artık bir gökyüzüm var.
  • Bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir benim için. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.
  • Geceleri uzaklara çığlık olur sesim, denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece sırf senin için kapanıyor gözlerim.
  • Her sabah uyanıp yüzünü güneşe verdiğinde, gücünü alamazsın sıcak sevgilerden, Unutma sakın bir sevgi bin sevgi doğurur ve o sevgilerden yepyeni bir dünya kurulur.
  • Hangi parfüm şişesine sığabilir ki kokun?
  • Benim adım en güzel senin sesinde şekillendi.
  • Ölene kadar sana sarılmak istiyorum. Hepsi bu.
  • Seni seviyorum çünkü her sabah kalktığımda bir günü daha seninle geçirecek olmanın mutluluğunu yaşatıyorsun bana.
  • Kokun yokken nefes almak bile büyük yük bana



Sevgiliye tatlı Sözler uzun

  • Ben kattım sana biraz öyle sevdim seni. Çünkü sen de bensiz; o kadar güzel değilsin hani.
  • İyi ki aynacı değilim. Her gün ayna kırardım. Sana baktığı için. Sen baktığın için.
  • Benim sadece sana ihtiyacım var. Sesine gözlerine mesajlarına cümlelerine.
  • Hayatını anlat deseler ben hep senden bahsederim.
  • Bunca kalabalık içinde sığındığım tek limansın.
  • Senden başka kimsede bulamadığım huzurumsun.
  • Tatlı bakışından, şirin gülüşünden öptüm sevdiğim.
  • Gelecekte ki eşime not; bitter çikolata seviyorsan gel.
  • Kalp ritmimi değiştiren biri var, onu seviyorum.
  • Kısa cümlelerle sev onu; Seviyorum de sadece.  güzel sözler
  • Aynı aşk dilini konuşmamızı seviyorum.
  • Saçma sorularını, ciddi cevaplarını seviyorum.
  • Aklımdan geçenleri okumanı seviyorum.
  • Kulağıma fısıldamanı seviyorum.
  • Hayatıma kattığın güzellikleri seviyorum.
  • Beni her halimle beğenmeni seviyorum.
  • Bana hayranlıkla bakmanı seviyorum.



Güzel dikkat çekici tatlı bir söz

  • Aslında bütün insanları sevebilirdim sevmeye ilk senden başlamasaydım.
  • Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın yeter ki senin iki gözün bende olsun…
  • Sığınacak kimsem yok demeyin. Allah’ın gücüne gider. Hepiniz Allah’a emanetsiniz.
  • Cuma gibi bekledim seni, cumartesi gibi mutlu oldum pazar gibi sevdim seni pazartesi gibi üzdün beni.
  • Öyle uzun uzun anlatmaya gerek yok. Yaşlanınca birbirimizin bastonu olalım istiyorum, gerisini sen anla.
  • Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.
  • Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiç bir yere bırakmam!
  • Aklıma her gelişinde gözlerim dalar bir hayalin derinine. Bilinmez bir duygu sarar bedenimi. Birden seni görürüm o hayalimde Gözlerim yasla dolar; Seni Sevdikçe…
  • Seninle saatlerce konuşmayı seviyorum.
  • Her derdin ilacı; bir tatlı tebessüm, iki güzel söz. - Mustafa Kutlu
  • Bir çocuğun yüreğindeki saflıkla seviyorum seni.
  • Onca kalbin arasında kalbim senin kalbini sevdi.
  • Ben seni severek güzelleştim her şeyim.
  • Nefesim tutulurcasına seviyorum kadınım seni.
  • Seni ve sana ait olan her şeyi çok seviyorum sevgilim.
  • Aşka inanmayanlara her seferinde inatla seni anlattım.
  • Seni çok seviyorum ve bu benim ömrüme ömrü katıyor.
  • Dün görüşemedik. İki yüzyıl görüşememişiz gibi geldi ve üç yüzyıllık göresim geldi seni... - Cemal Süreya
  • Seçtiğim hayat sevdiğim insansın sen.
  • Gözlerin bana şiir yazdırıyor sevgilim. İki tatlı söz ettiğinde kalem elime tutuşuyor...
  • Aklıma geldin, gitmek bilmiyorsun.
  • Gülüşünü öpmek istediğim biri var.
  • Gözleri gökyüzüm, kokusu baharım.
  • Hiçbir şeyin yoksa tatlı söz ikram et.
  • Değişme! Sen en çok senken güzelsin.
  • Sen kokan biri olurum bazı laflarımla.
  • Bir gülüşü var kelebek görse ömrü uzar.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top