Her yerde Paylaşılacak Güzel Sözler 2023 - Kısa Güzel sözler.

 google aramalarında en güzel sözler kısa güzel sözler gibi kelimelerde yüksek trafige sahhip olan sitemizde bu hafta sizler için en güzel sözleri ve Her yerde  Paylaşılacak Güzel Sözler 2023 - Kısa Güzel sözler. kelimelerini kapsayan güzel sözleri bir araya getirdik.  Güzel Sözler

Paylaşılacak Güzel Sözler 2023


Bırаkаcаğım еli hiç tutmаm, tutаcаğım еli isе hiç bırаkmаm. Sаhtе sevgilere gül olmаktаnsа, gеrçеk sevgilere ԁikеn olurum daha iyi sevgilim!

Bаzеn bitmеk bilmеyеn ԁеrtlеr yаğmur olur üstünе yаğаr. Аmа unutmа ki, rеngârеnk gökkuşаğı yаğmurԁаn sonrа çıkаr sevgili. Güzel Sözler

Sevgiliye güzel sözler söyler benim yüreğim. Dilim değil yüreğim söyler yüreğim.

Gül kurur ama kalpteki sevgi kurumaz. Yağan yağmur durur ama kalpteki fırtına durmaz. Her şey unutulur ama sevilen asla unutulmaz.

Bir serçeydim sürüden ayrılmış, gökyüzünde kaybolmuş, o ise bir kartalmış avlanmaya çıkmış gelmiş bula bula beni bulmuş.

Her yerde  Paylaşılacak Güzel Sözle


Sana olan sevgim bedenimdeki kanların hepsi bedenimi terk edince ve sana olan sevgim ben ölünce bitecektir.

Yapraklar kadar hafif, dağlar kadar büyük sana sevgim.

İçimi öyle bir kapladın ki, hani derler ya iğne atsan yere düşmez diye; işte öylesine sen doluyum.

Seni o kadar masum sevdim ki, gözlerinin içine bakınca bile utandım. Güzel Sözler

Bazen etrafın ne kadar kalabalık olursa olsun, kaç kişi seni severse sevsin. Kalbin sadece birini ister, birini bekler.

Beni başkalarıyla bir tutma, onlar gemileri yakar ben limanı.

Aşk karnımı doyurmuyor belki ama ruhumu öylesine tok tutuyor ki Prensesim.

Paylaşılacak Güzel Sözler 2023


Bu gece kayarken yıldızlar gökyüzünden ve gözümden yaşlar süzülürken dilek tutmadım, ilk defa sadece teşekkür ettim tanrıya bu gece yanımda olduğun için.

Seni sevmek acıların en büyüğü olsa gerek, seni düşünürken gözyaşı dökmek yaşanabilecek en büyük sevinç demek.

Ey sevgili, gözlerin, dudakların, kaşların, tüm bedenin hele de o kalbin yok mu o kalbin tutsağın oldum ey sevgilim...

Bak gözlerime, gözlerin gözlerime değsin, gözlerin gözlerim olsun sevgilim. Gözlerin son gördüğüm gözler olsun ey sevgilim.

Gül bahçesinde geçse de ömrüm, inan senin üstüne gül koklamam gülüm, seni koklamak olsa da ölüm, inan uğrunda ölmeye değer be gülüm.

instagram'da paylaşılacak güzel sözler

Seni bulmaktan çok aramak isterim seni sevmeden önce anlamak isterim, seni bir ömür boyu bitirmek değil sana hep yeniden başlamak isterim.

Ağzımın tadı yoksa, hasta gibiysem, boğazımda düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam inan hep güzel gözlerinin.

Gül dikensiz olmaz. Sevgili de kusursuz olmaz.

Biz güzel sözlerle büyümedik ki yalan sözlerle hayata bakalım. Benim tek güzel sözüm de özüm de sensin sevgilim.

Biliyordum, seni seviyorum derken yeni bir alfabe keşfettiğimi, kimsenin okuma yazma bilmediği bir kentte.



instagram'da paylaşılan fotoğrafın altına yazılacak sözler.


Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun, aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum.

Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.

Rüyaların en güzelini görürken Tanrının seni koruması için gönderdiği meleklerin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında bile sana kimseler zarar veremesin.

Seni yıldızlar kadar çok seviyorum. Onlar kadar parlak ve onlar kadar yakınsın bana, tek fark onlar milyonlarca, sen bir tanesin.

Sen şu an en güzel yerdesin can duamdasın.

Fotoğraf Altına YAZILACAK Sözler


Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layıksın çünkü benim için çok özelsin aşkım.

Ömrün olmak istiyorum seninle başlayıp seninle biten.

Sen çaresizliğin ayak ucunda demlenen, yüreğime armağan edilen sonsuzluk hediyesisin. Sen benim acıya dayanma gücüm, yüreğime işlenmiş sabrımsın. Ben aşkın kendisini Allah`ta, yansımasını da sende gördüm.

Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar, gönlümü almak ise güneşe dokunmak kadar zordur. Sen suya yazı yazmayı başardın, şimdi güneşin batmasını bekle.

Benim can damarımdır senin gözlerin, gözlerinde bir yaş olmak isterim, o gözlerde hayata seninle bakmak isterim, sen tek hayatımsın ne olur anla sevgilim.

Özledim seni sevgilim! Özledim seninle geçtiğim yerleri, özledim bana aşkım dediğin günleri, şimdi sadece resimlerin elimde, ağlarım, hasretini çekerim içime.

Bir kelebek olsaydım, bir günlüğüne de olsa konmak isterdim yüzük parmağına.

Fotoğraf altına yazilacak sözler Tumblr


Sen yokken, birkaç defa daha sevdim seni. Helal et!

Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum.

Hissizler, hareketsizler yol alamazlar, uyuyanlar hedefe ulaşamazlar, hele azmini iradesini yitirenler asla uzun zaman ayakta kalamazlar.

Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.

Şimdi uzaklardasın benimle değil, ben ise yalnızım seninle değil. Adın kalbimde dilimde değil, seni seviyorum elimde değil.

Korkma sakin gecelerden, pencerende yıldız gibi parlayacağım. Uzaklarda yalnızım sanma sakın, nefes gibi içinde, gölge gibi arkanda, can gibi canında olacağım.

instagram'da paylaşılan fotoğrafın altına yazılacak

Balıkların sevgisini bilir misin? Birbirine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler. Bende şimdi sana dokunamıyorum çünkü sen hep yüreğimdesin.

Gül yüzünün gülüşüne kurban olan bu can, canan için can olmuş, ey yar.

Birine verilecek değer uğruna feda edilebileceklerle ölçülebiliyorsa aç gözlerini etrafına bak. Gördüğün her şeyi feda edebilirim. Ama sakın aynaya bakma.

Uğruna öleceğim bir gül seviyorum adı bende saklı o benim her şeyim, bir tanem uğruna öleceğim, tek aşkım sevdiğim, seni çok seviyorum.

Bir gün hayatın bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasız gitmek istersen yanıma Gel. Yanıma gel ki; sana sensiz yaşamanın, sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.

Gözlerin nehir, kirpiklerin köprü olsun. Ben tam üzerinden geçerken ipler kopsun, düştüğüm o yer dudakların olsun.

Fotoğraf Altı Sözler Kısa


Herkesin dünyası kendi gördüğü kadardır sevgilim. Sen önüne bakarken, ben uzakları ezberledim.

Hissedince sana vurulduğumu baharda kuş olup uçasım gelir, bakınca o güzel gözlerine hasreti bir anda silesim gelir ama ne çare bir tanem ne çare ne kuş olup uçabilirim ne de hasreti silebilirim ama inan bana bir tanem inan seni bir ömür boyu sevebilirim.

Güzellik sözde ise sözün en güzeli sende, güzellik yüzde ise yüzün en güzeli sende ama bana göre güzellik kalpte. Kimseye söyleme ama kalbin en güzeli de sende sevgilim.

Gerçek aşklar bitmesini bilen aşklar olduğuna göre, insanlar ya hep sahte aşklarıyla evlenir ya da evlenerek aşklarını sahteleştirir.

Dünyanın dört bir yanında dostlarım var, dostlar ki bir kerecik selamımı almamışlar, bir kerecik selamlarını almamışım ve yine dünyanın dört bir yanında düşmanlarım var, düşmanlar ki kanıma susamışlar, kanlarına susamışım.

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu, benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.

Fotoğraf Altına YAZILACAK Sözler


Benim tek bildiğim seni ölümüne sevdiğim...

Bana yaşamak değil sadece sensiz nefes almak bile yasak bebeğim, sensiz nefes almak yanında elini tutmaktan daha zor sevgilim.

Günahın özüyse seni sevmek cezam cehennem olsun.

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, bir de sen varsın ya bir tanem dünyada kimse böyle sevemez.

Eğer beni bu sokakta, bu semtte, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama benim için dünyalar kadar önemlisin.


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top