instagram'da paylaşılan fotoğrafın altına yazılacak sözler

sosyal medya hesaplarınızda ve en çokda instagram profilizdeki resimlerin altına yazabileceğiniz birbirinden güzel sözler.  instagram'da paylaşılan fotoğrafın altına yazılacak sözler

Hiçbir şey düşünmezdi sevilmekten, sevmekten başka beni.

İsterse geceleyin ıssızlık içinde olsun, isterse sokakta kalabalık içinde olsun, o hayal havada rakseden bir meşale her dem!

Sana söz geçmişten konuşmayacağım bir daha. Bugün adımlarından başlıyor her şey, bir kıvrımıdır giysinin bana yaşamaktan kalan. Güzel Sözler

Sakın silmeyin, silmeyin boşuna ölümsüz aşkların gözyaşlarını!

Söz ilaç gibidir, azı yaşatır, çoğu öldürür.

Soğuk biri değilim. Gereksiz samimiyeti sevmiyorum. Güzel Sözler

Mutlu olmam sana acı veriyor ama acı çekmen bana mutluluk vermez.

Küçücük hatıraların bıraktığı büyük anlamlar..

Kendi değerini kendin bileceksin, başkasından beklediğin değer her zaman geç kalınmış olandır.

Olmak istediğin kişi ol, başkalarının görmek istediği değil.

Çok paran varsa herkes seni tanır. Paran yoksa sen insanları tanırsın.

Zincire vurulmuş küfürlerimin kilidiyle oynuyorsun, yapma! güzel sözler.

Aradığına ulaşamıyorsan, bil ki sorun hatlarda değil, menfaatlerdedir.

Herkesin menfaatine geldiğin kadar iyisin bu sahte hayatta.

instagram'da paylaşılan fotoğrafın altına yazılacak sözler

Konuşmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattır.

Tek başına hayatı öğrenen insanı kimse yokluğuyla korkutmaz.

Mermi ve çiçek arasındaki tek far şudur! Biri ölmeden önce atılır diğeri ise öldükten sonra…

Ve bir gün kalem diyecek ki; bu kadar yazdığın yeter. Artık çiz gitsin!

Yanında kendimi rahat hissetmediğim biriyle atılacak tek bir adımım yok.

Bir gel diyeni olmayınca şarkılara sığınıyor insan.

Kariyerinden önce bana nasıl davrandığını ve bana neler hissettirdiğini önemsiyorum.

Kimse size iyilik yapmak mecburiyetinde değil. Size iyilik yapanlara bu görevleriymiş gibi davranmaktan vazgeçin ki karşınızdaki insan seve seve daha birçok şey yapsın.

Bazı şeyleri gözlerimle görmeme gerek yok; kalp gözüm yeterince görüyor zaten

Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol belki yanımda yer bulursun.

Seni sevdiğimi göreceksin sevmediğim zaman, çünkü iki yüzüyle çıkar karşına hayat.
instagram'da paylaşılan fotoğrafın altına yazılacak sözler
Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, Öyle derdi.

Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.

Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma âşık olurdun

Biraz seni özledim. Biraz sohbetini. Biraz sesini.
Yazdıklarımız veya paylaştığımız fotoğraflarda hepimiz mutlu hayatlar yaşıyoruz ama madalyonun öteki yüzünü bizden başka kimse bilmiyor.

Sıradan bir şey olup aklına gelmeyi isterdim.

Nasıl ki ben bir hiçim bakmak dururken sana, yüreğin bende diye üstüne titreyerek, olmuşum yavrusunu esirgeyen bir ana.

Herkes aynı hayatta kendini bir şey sanma, ne kadar çok bilirsen o kadar bela başa…
Buna otoriter olmak değil, liderlik becerilerine sahip olmak denir.

Bugün vasat olmak için uyanmadın.

Kötü bir tutum patlak lastik gibidir. Değiştirene kadar hiçbir yere gidemezsin.

Biz girişimciyiz. Bize hayalperest derler ama biz hiç uyumayanlarız.

Hepimiz bir odayı aydınlatma kapasitesine sahibiz. Bazıları girerken, bazıları çıkarken.

Beyinler harikadır. Keşke herkesin bir tane olsa.

Sağduyu deodorant gibidir. En çok ihtiyacı olan insanlar onu asla kullanmazlar.

Bunu görüyorsun? İşte benim sabrım gidiyor.

Herkesin sinir bozucu bir arkadaşı vardır. Eğer bir tane yoksa, o zaman muhtemele
Kendinizle konuşma şekliniz en önemlisi.

Kim mutluysa başkalarını da mutlu edecek.

Konfeti gibi etrafa küstah at.

Marie gibi hayatımı düzene sokmak.

Mutlu olmanın modası asla geçmez.

Mutluluk, sevdiğin şeyi yapmanı izlemektir . Umarım o benimdir.uları değil, uçuşları yakalayın.

Mükemmel insan diye bir şey yoktur, ancak birinin kalbinde mükemmel bir niyet olabilir.

Nereye gittiğimi bilmiyorum ama yoldayım.

Hayat, işe yarayıp yaramadığını görmek için bir şeyler deniyor.

Hayatta birçok yenilgiyle karşılaşacaksın ama asla yenilmesine izin verme.

Neyse benden bu kadar. Hadi senden bahsedelim. Benim hakkımda ne düşünüyorsun?

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top