4lük sözler - 4lük kısa güzel sözler 4lük mesajlar.

 Birbirinden güzel 4lük sözleri sizler için bir araya getirdik. sizlerde en güzel 4lük şiirler ve 4lük sözler için sitemizi takip etmeyi unutmayın.

4lük dogum günü mesajları

  • Umarım doğum günün ileride yaşayacağın mutlu ve güzel anların ilk günü olur. Yeni yaşında hayatındaki en her şey daha iyi gider ve yüzündeki gülümseme eksik olmaz. Doğum gününü en içten dileklerim kutluyorum.
  • Bu güzel gününde yanında olamamak beni ne kadar üzüyor olsa da kalbimle hayatının her anında yanında olduğumdan emin olabilirsin. Yeni yaşında her dileğin gerçek olsun, neşen hiç eksilmesin, iyi ki doğdun ve varlığın ile bizi mutlu ettin. Güzel Sözler
  • Başımı dizlerine koyduğum zaman tüm zorlukları unutur sana sığınırım. Her anımda yanımda olduğun için beni iyi bir insan yaptığın için çok teşekkür ederim. Hakkın asla ödenmez Anneciğim. Doğum günün kutlu olsun, iyi ki varsın bizimlesin. Seni çok özledim ve seni çok seviyorum iyi ki doğdun nice mutlu güzel yıllara.
  • Hayattaki tek dileğim ileride çocuklarıma senin gibi eşsiz bir baba olabilmek, her an onların yanında olan hissettirmeden destekleyen bir baba, sevgisi sonsuz olan bir baba. Mutlu yıllara babacığım.
  • Yüzündeki haylaz gülümseme seni asla yalnız bırakmasın canım kardeşim. Sen her zaman gül ve bizlere şakalar yapmaya, kızdırmaya devam et. Seni çok seviyorum. İyi ki doğdun, nice beraber yıllara.
  • 365 gün boyunca en güzel anları yaşamanı diliyorum birtanecik kız kardeşim. Sana sahip olduğum için hayattaki en şanslı kişiyim. Bir kardeş, en yakın arkadaşsın bana iyi ki varsın, iyi ki doğdun ve bizimlesin.
  • Doğduğun gün hayatımıza bir güneş gibi doğdun. Bizim için yaşamın, mutluluğun, neşenin kaynağı oldun. Yeni yaşında tüm bu güzellikler umarım ki seni daha fazla bulur ve yıl boyunca yüzündeki o benzersiz gülümseme hiç eksik olmaz. İyi ki doğdun, nice mutlu güzel birlikte yıllara hep birlikte.
  • Anneciğim, yanında olamasam da gittiğim her yerde seni düşünüyorum. Senin varlığın benim için bu dünyayı renkli kılıyor. İyi ki varsın ve nice mutlu güzel yaşlar geçirmeni diliyorum.
  • Bu dünyada doğum günü kutlayan en güçlü ve en eğlenceli insan sensin babacığım. Nüfus cüzdanın da ne yazarsa yazsın sen neşen ile her zaman aramızdaki en genç kişi olacaksın. İyi ki doğdun, nice mutlu yaşlara.
  • Üzüntülerini bir kenara bırakacağın, mutlulukları ve sevinçleri her dakika yanında olup seni yalnız bırakmayacak bir yıl dilerim. Umarım önümüzdeki 365 gün boyunca yüzün güler ve hayatında neşe hiç eksik olmaz. Doğum günün kutlu olsun, nice güzel yıllara.
  • Gözlerimin en parıltılı ışığısın, gülümsemelerimi süsleyen kadınsın, kalbimin atmasının en güzel nedenisin. İyi ki doğdun ve iyi ki benim hayatımın en kaynağısın. Mutlu güzel yıllarımızın olması dileğiyle bir tanem.
  • Cennetten kalbime düşen cemresin sen. Mutluluğun nedeni, hayatımın gün ışığısın. Sensiz dünyam karanlıkların içinde çaresiz. İyi ki hayatımdasın ve iyi ki dünyaya gelip beni buldun. Hep birlikte mutlu eşsiz günler yaşamak dileğiyle sevgilim.
  • Sensizlik susuz yaşamak kadar imkansız. Sensizlik tedavisi olmayan ölümcül hastalıklar gibi. Yaşamıma anlam katan en değerli varlığımsın. İyi ki doğdun.
  • Geri kalan ömrümde yalnızca sen olsan yeter bana, tek bir gülüşün tüm sıkıntıları unutturmaya yeter. Yeni yaşının ilk günü kutlu olsun birtanem, iyi ki doğmuşsun, nice mutlu güzel yıllarımıza.
  • Seninle birlikte yaşamak boş bir defteri en güzel şiirler ile doldurmak gibi her görüldüğü zaman mutlu gülümsemenin nedenisin. İyi ki doğdun aşkım, seni çok seviyorum.
  • Hayatın tahminimden daha güzel olabileceğini gösteren kadın. Seni her şeyden çok seviyorum. İyi ki doğdun!
  • Seni ne kadar çok sevdiğimi merak etme çünkü sana bunu kelimelerle açıklayamam. Yalnızca şunu bil, sen hayatımdaki en değerli varlıksın ve her gün o tatlı gülüşünü görmek için her şeyi yaparım. Beraber geçireceğimiz nice güzel doğum günü kutlamalarına...
  • Sıcak havalarda klimalı ortama girildiği zaman yaşanan mutluluğu, yılın her günü yaşayacağın güzel bir yaş dilerim. Nice güzel, mutlu yıllara. Güzel Sözler
  • Sevgilerin ve mutlulukların en güzelini yaşayacağın, en güzel deneyimlerin hayatına yön vereceği, geçmiş yıllarından daha güzel bir yıl dilerim. Gökyüzündeki maviliklerin huzurunu hissedebileceğin yeni bir yaş olur umarım. İyi ki doğmuşsun.
  • Umuyorum ki yeni yaşında mutluluk ve sevinçler hep seninle yol alır. Sen tanıdığım en eşsiz ve en güçlü insanlardan birisin. Diliyorum ki yeni yaşında tıpkı senin gibi olsun. Nice mutlu anılara.
  • Her doğum günü yeni maceralara atılacağın günün ilk adımıdır. Umuyorum ki yeni maceraların sana yalnızca mutluluk ve huzur getirir. Güzel bir yıl geçirmen dileğiyle, iyi ki doğdun!

4lük Cuma Mesajları

  • Allah’a davet eden, Salih amel işleyen ve ben gerçekten Müslümanlardanım diyen kimseden daha güzel sözlü kim olabilir? (Fussilet Suresi 33. Ayet)
  • Allah’ım! Senden Seni sevmeyi, Seni sevenleri sevmeyi ve Senin sevgine ulaştıran ameli yapmayı isterim…' (Tirmizî, 'De’avât', 73)
  • Bugün Cuma... Rabbim!.. Dualarınızı hayırlı kılarak kabul eylesin. Cumanız bereketli ve gönlünüzce olsun inşallah.
  • Duâ Aşktır, Duâ Huzurdur, Duâ Umuttur. Hayırlı Huzurlu Umutlu Aşk Dolu Hayırlı Cumalar Olsun...
  • Rabbim birliğimizi, dirliğimizi ve beraberliğimizi daim eylesin. (Amin) Hayırlı Cumalar...
  • Ey nefsim! Şeytana yem olmak mı yoksa cennette gül olmak mı niyetin? Bırak yakamı secde edeyim. Sen huzura er, ben imanla öleyim. Rabbim hepimizi imanla ölen kullarından eylesin. Amin. Hayırlı nurlu cumalar. Güzel Sözler
  • 'Üzerine güneş doğan en hayırlı gün cuma günüdür...' (M1976 Müslim, Cum’a, 17) Cumamız mübarek olsun!
  • Yerin, göğün, mülkün ve her türlü iyiliğin sahibi, Yüce Mevlam’ın ümidinizi kaybettiğinizde sizin için yazdığı kaderin, hayallerinizden daha güzel olduğunu hatırlatacağı, gönlünüzce bir gün olsun inşallah. Hayırlı cumalar.
  • Ey Allah'ım aklımızı senin yolunda, nefsimize ve şeytana mağlup etme... Kalplerimizi islam nuruyla bertaraf et ve günahlarımızı bağışla..Amin! Hayırlı Cumalar.
  • Kalbimiz iman ile gönlümüz İslam ile dilimiz Kur’an ile kulağımız ezan ile gözümüz nur ile dolsun… Evimiz huzurlu ve neşeli olsun. Hayırlı Cumalar…
  • İnkâr edenlere gelince; onların amelleri ıssız bir çöldeki serap gibidir. (Nur,39) Hayırlı Cumalar.

4lük ağır abi sözleri

  • Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.
  • Sen tarifi imkânsız bencil bir yaratıksın! Seninle geçirdiğim zamana değil seninle geçirmeyi umduğum hayallerime acıyorum şimdi Pislik!
  • Yıllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim, bir gün vardır yaşamın anlamını değiştirdi bana dair; hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, iste o ani senle yaşadım senle sevdim.
  • Bazılarını geçmişte bıraktım böylece benden geçmiş oldular, kimlerin başına geleceklerse onlara da şimdiden geçmiş olsun.
  • Hayatım senin yolunun üstüne çizilmiş gülüm sensiz olamam, yoluna çıkarım her seferinde hayalinle yatarım soğuk gecelerimde.
  • Bazılarını geçmişte bıraktım böylece benden geçmiş oldular, kimlerin başına geleceklerse onlara da şimdiden geçmiş olsun.
  • Şekil yapma bana ezerim seni fazla kurcalama bozarım seni, delikanlı adam yapmaz geri, ben daima ileri giderim ezerim seni.
  • Rabbim, dedi; Dilimdeki tevekkülü kalbime indir. Tam bir tevekkül nasip et. Mademki kadere iman ettim, dilimdeki tevekkülü kalbime indir.
  • Hiç tanımadığım insanlarla birden yapmacık davranarak birden samimi olacağıma, egolu davranarak doğal olmayı yeğlerim. Yapmacıklıktan iyidir.
  • Âlemde dayı olmuşuz ne fayda sözlerde kral olmuşuz ne fayda, bir güzel sevdik sonunda oda bize bakmıyor batsın bu sevda.
  • Zamana bırak dediler, bende öyle yaptım. Gün, hafta, ay, yıl derken sadece şunu anladım eskiyor, ama eksilmiyor kalp ağrısı.
  • Kurşun kadar hızlı yaşarım hayatı boş kovan gibi düşman doludur barutum geceleri alırım arabamı giderim belanın olduğu yere.
  • Erkeklerin kalbi mezar gibidir, bir giren bir daha çıkamaz, kadınların kalbi 5 yıldızlı otel gibidir giren çıkan belli olmaz.
  • Nice delikanlılar gördük kolunda kız cebinde emanet arkasında sürü. Raconu kahpelik yürüyüşü sahtelik, kalbi var yüreği yok.
  • Tarz yaratmak için ağır abi olma. Ağır abi dediğin sevdi mi tam sever giydiğini herkes beğenir, saygısı sonsuz sevgisi ebedi olur.
  • Reislerle kurduk mekânı dayılarla harcadık bu yolları serserilerle âleme daldık delikanlılarla şekil yaptık, bizler ağır abileriz herkesi severiz.
  • Çocuk yok karşında anlatma masal, kurbağa bekleme olursun sanal, bizim sevgimiz her zaman real, delikanlı gibi seviyoruz ağır abileri izliyoruz.
  • Benim gözüm karadır sevdiğime değer veririm değer verdiğimi severim, sen benim değerimi bilmedin şimdi sokak köşelerinde pekguzelsozler.com değer ara kendine değersiz insan!
  • Firari saatlerin ardından gelen isyankâr sokakların tövbekâr çocuklarıyız biz sevdiğimiz için için yaşar dostumuz için ölürüz ve de hiçbir zaman hiç bir yerde kimseye hesap vermeyiz.
  • Acılara dayanır bu yürek ama senin gibi nankörlere asla! Gözlerimin gördüğü yerden sildim seni bitirdin içimdeki delikanlı sevgiyi, mutluluklar sana yaşadığın namert hayatında.


4lük kapak sözler ve mesajlar

  • Tuvalet kâğıdına kalp deseni ekleyen markayı buradan selamlıyorum. Aşkın nasıl bir şey olduğu ancak bu kadar net anlatılabilirdi.
  • Hayatınızdan çıkarttığınız bir kişi size “benim gibisini bulamazsın” derse eğer, ona şu üç kelimeyi söyleyin: Amaç bu zaten!
  • Gerçekten seviyorsan hiçbir şeyi mazeret etmeyeceksin. Gerçekten seviyorsan eğer sonuna’ kadar değil, ‘sonsuza’ kadar seveceksin.
  • Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor.
  • Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.
  • Bir ahmağın sizi öpmesine izin verebilirsiniz, ancak bir öpücük yüzünden ahmağa dönüşüyorsanız durum çok vahim demektir.
  • Attığınız ya da atacaklarınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.
  • Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız! Karakterim “kim olduğumla” ilgilidir, tavrım “sizin kim olduğunuzla.
  • Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor. Sadece sen yanlış insanlar üzerine hayal kuruyorsun. Montaigne
  • Kendini beğenmiş insanları severim. Hiç kimsenin beğenmediği pekguzelsozler.com bir şeyi beğenmek, ayrıcalıktır.
  • Zor severim ama çok severim! Gerekirse ölebilirim hak edene değeri neyse veririm, yanlışını görürsem tarihe gömerim…
  • Eski sevgilim, marketten hıyar aldığımı görünce; aynı sen dedi. Şimdilik yanıt vermedim ama elbet evde kaşar bitecek.
  • Beni ya sev ya da sevme. Kendimi sevmeyi öğrenmem yirmi küsur yıl sürdü, bir başkasını da ikna edecek kadar zamanım yok.
  • Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler. Tek tek yazıyorum her birini bir kenara. İyi kötü, bir gün ödenecek bedeller.
  • Yalan zekâ işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekân yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.
  • Bırakın ucuz lafları. Benim pahalıya mal olmuş suskunluklarım var. Sustum mu, suratına değil yüreğine vurur cümlelerim.
  • Kırgınlığım lunaparkta unutulmuş bir çocuğun nefreti kadar, sorun atlıkarıncalar değil, arkamdan dönüp duran dönme dolaplar.
  • Para size ancak bir yatak alabilir, iyi bir uyku değil; bir ev alabilir, bir yuva değil; bir arkadaş alabilir, bir dost değil.
  • Doğru zamanda gelen yanlış insana tanıdığın şansı, yanlış zamanda gelen doğru insana tanımadığın sürece üzülen hep sen olursun!
  • Hayatta gözyaşlarımı hak edecek bir insan görmedim. Ya benim gözyaşlarım gereksiz, ya da uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz.
  • Bir adam aylarca çıktığı kızın arkasından “zaten hiç sevmemiştim” diyorsa; cümle başında kullandığım adam kelimesi için özür dilerim.
  • Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer yine kendi kıçınızın üstüdür. Şerefsizim seni seviyorum dedi. Hangisine inanacağıma şaşırdım.
  • Kimileri toprak kadar kıymetli, kimileri bir ot kadar değersiz… Herkes bir şekilde yaşıyor işte. Kimileri şerefli, kimileri şerefsiz…
  • Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım. Haa çok mu sıkıştım; hiç düşünmem hemen harcarım.
  • Yol gidenindir, her gidenin ardından ağlayamam! Maalesef benim yüreğim ahır değil her öküzü oraya bağlayamam.
  • Dilini terbiye etmeden önce yüreğini terbiye et; çünkü söz yürekten gelir, dilden çıkar.
  • En güzel ironisidir dünyanın, seni üzmek istemiyorum diyen herkesin hayatımızın içine sıçması. Kaan Soydan
  • Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.
  • Kapatmaya gücünün yetmeyeceği kapıyı ardına kadar açma, açmaya yüzünün yetmeyeceği kapıyı da tamamen kapatma.
  • Yüz kere yere düşmüş olayım; başkalarına çelme takan biri olmayacağım. Ben kazanan değil, insan olmak istiyorum.

4lük güzel aşk sözleri

  • Aldattıktan sonra köpekler gibi pişmanım deyip, geri dönen sevgiliye, kalp değil bir parça kemik verilir.
  • Minareden düşenin parçası bulunur, bulunur da; gönülden düşenin parçası bulunmaz.
  • Umutlara kanma umutlar bir gün imkânsızlaşır, hayatı tozpembe yaşıyorum sanma her renk bir gün siyahlaşır.
  • Bazen diyorlar: Çok ağır konuşuyorsunuz. Napalım şerefsizlik yapana şiir mi yazalım?
  • Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi.
  • Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: dünya beş para etmiyor.
  • Gitmeyi tercih edenlerin ardından, el sallayın ki; artık sadece bir ‘el’ olduklarını daha iyi görsünler.
  • Bazı insanlar kitle üretim yapan fabrika ürünü gibi ambalaj farklı ama kalite aynı…
  • İçemediğin rakıyı bardağına, yapamayacağın sözü diline, sevemeyeceğin insanı gönlüne koymayacaksın.
  • Bana attığın kazıkları saklıyorum. Bir gün dönersen oturmak için lazım olacak sana.
  • İnsanlara daha ne kadar salak olabilirsin diye sormayın. Yarış zannedip sınırı zorlayanlar var.
  • Boşuna uğraşmayın; ana sütüyle adam olmayan kişi inek sütüyle ancak öküz olur.
  • Bir erkek, bir bayandan daha çok trip atıyorsa o ilişkinin beyin ölümü gerçekleşmiş demektir.
  • Dur beynimi çıkarayım da eşit şartlarda konuşalım demek istediğim insanlar var.
  • Yok, artık sana ait tek zerre bünyemde. Sen koca bir hiç oldun bende, ettiğin tek cümle ile!
  • Hayat bana hiç yeşil ışık yakmadı sorun değil, ben zaten hiç kırmızıda durmadım.
  • Siz benim tellerime, hangi notadan vuruyorsanız, ben o makamdan çalıp söylerim… Sıkıntı yok.
  • Ne kralına giderim, ne alayına… Bir durum varsa kralı da gelir ayağıma alayı da…
  • Kızlar erkeklerin “gelirlerine” erkekler kızların “giderlerine” baktığı sürece, biri gelir biri gider.
  • Dilerim ki, bir gün benden yana şikâyet ettiği ne varsa onlara muhtaç olmasaydın.
  • Arkamdan konuşan insanlar, konuşmaya devam edin. Küçük insanlar konuşur, büyük insanlar konuşulur.
  • Ne kadar sevdin diye soruyorlar. Hep aynı cevabı veriyorum, “HAK ETMEDİĞİ” kadar.
  • Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurdu ya gideceksin.
  • Aşkı tahteravalli olarak düşünün. Birinin sevgisi ağır basarsa diğerinin kıçı kalkar.
  • Yanlış kişiye “senden elektrik aldım” dersen, nasıl biri olduğunu sana faturayı kestikten sonra anlarsın!
  • Sen! Pardon siz mi demeliydim? Siz kaç yüzlüydünüz? Ben yanlışlıkla hanginizi sevdim?
  • Siz kumarda kazanan aşkta kaybeder yalanına inanın! Unutmayın ki; kumarda kazananlar aşkı satın alıyorlar.
  • Hesabını veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın. Çünkü öteki tarafta bulaşık yıkatmıyorlar.
  • Kıyamam dediklerimiz bizi ince ince kıyıp pembeleşinceye kadar kısık ateşte kavurdular.
  • Uzak dur çek elini benden, senin gibi seviyesizleri çok geride bıraktım ben.
  • Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.
  • Bana hava atacağım diye kendini kasma! Damarındaki kanın bile bana hasta.
  • Ben kimseye beni sevsin diye soytarılık yapmam. Ya sever bildiği gibi, ya gider geldiği gibi.
  • Bin sene de okusam, ne biliyorsun diye sorsalar bana haddimi bilirim derim.
  • Küsmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek ve sevilmek için çareler arayın.
  • Herkes pinokyo gibi insana dönüşme şansı bulamadı, kimileri hala odun kaldı.
  • Çevrem çok geniş, diyenlere kısa bir not: 10 tane 10 kuruş 1 lira eder, 2 tane 50 kuruş da!
  • Kafasına kurşun isabet etse kurşun yarım saat beyin arar. Öyle bi gerizekalı.
  • Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor… Sadece sen, yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun…
  • Etme sırtını duvardan başkasına emanet en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

4lük güzel şiir tadında sözler.

  • Değmeyen birine dönüp bakmam. Adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.
  • Seni getiren leyleğin, sende bıraktığı ufak bir izdi, kuş beyinli olman.
  • Eğer niyetin yoksa adam gibi sevmeye, ben de mecbur değilim çocuk büyütmeye.
  • Erkeklerin hepsi öküz değil, sen ahırın kapısında dolaşıyorsun güzelim.
  • Sildim hayatımdan saçma insanları sadece önümdeki gerçeklere bakıyorum.
  • İyileştirir diye medet umduklarımız tekrar tekrar yaralıyor bizi.
  • Doğduğunda kulağına 3 kere karaktersiz diye mi fısıldadılar anlamadım ki.
  • Buğulu camlardaki sözler gibisin; yani nefesim olmadan bir hiçsin.
  • Hani hiç gitmeyecektin, erkek sözü vermiştin. Ne oldu, çükünü mü kestiler?
  • Malı helalden kazanırsan suali, haramdan kazanırsan cezası vardır. İamam Babbani
  • Can da ne oluyor, ince mercan da ne oluyor, canan için harcanmadıktan sonra! Mevlâna
  • Mal cimrilerde, silah korkaklarda, karar da zayıflarda olursa işler bozulur. Hz. Ebubekir
  • Elimizde olan şeyleri çok seyrek düşünürüz, eksik olanları ise daima! Arthur Schonpenhauer
  • Değerli şeyleri saklayan kişiler, onların kölesi olmadan onları koruyamazlar. Lao Tzu
  • Seni ibadet yapmaya layık görmesi, Allah’ın armağanı olarak sana yeter. Ataullah İskenderî
  • Dünya malı için üzülmek kalbe zulmet, ahiret için üzülmek ise kalbe nurdur. Hz. Osman
  • Doğarken dünyaya hiçbir şey getiremediğimiz gibi, ölürken de dünyadan hiçbir şey götürmeyiz. Victor Hugo
  • Hesaba çekileceğini bildiği halde, haram mal toplamaya devam eden kimseye şaşarım. Hz. Osman
  • Dünya malına ve mevkisine karışmak için uğraşıp da ansızın bırakıp gidenlerden ibret alınmalıdır. İmam Rabbani
  • Mal ve mevki sevgisi, suların sebzeleri yeşerttiği gibi insanın kalbinde nifak tohumu yetişir. Ebu Mansur.
  • İnsan her gün biraz daha yaşlanıyor fakat iki şey gençleşiyor. Mal hırsı ve yaşama arzusu. Benjamin Disaraeli
  • Fikir sahibi olmaya, mal sahibi olmaktan ziyade lüzum göreceğimiz gün, hakiki zenginliğin sırrını bulacağız.  Peyami Safa
  • Bu saatten sonra ben başkası için yazarım, sen kendin için okursun!
  • Yanımızda olması gerekenler zaten yanımda, defolup gidenler kimin umrunda.
  • Gidiyor musun? Git! Soytarısı terk etti diye, kralın sarayı yıkılmaz.
  • Piyangonun sana çıkmadığına çok şaşırdım hâlbuki bütün numaralar sendeydi.
  • Salatada seni arıyor gözlerim. Bir hıyarın yokluğu böyle hissedilir işte.
  • Canımı yakacak kadar cesareti olanın, sonuçlarına katlanacak kadar da gücü olmalı.
  • Bazı insanlar hep ‘kaptan’ olurlar, söz konusu ‘dümen çevirmek’ olunca.
  • Dış görünüşe önem verme. Bak elektrik süpürgesine içindeki tüm pisliğe rağmen çekici.
  • Herkese gerektiği değeri vereceksin öküze kravat takmanın bir alemi yok.
  • Çok laf sokuyorsun diyorlar ne yapayım hayatıma burnunu sokanlara şiir mi yazayım.
  • Bugün senin için bir şey yapmıyorsam dün elimden geleni yaptığım içindir.


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top