Anlamlı Aşk Mesajları - Sevgilinizi etkilemenin en kısa yolu sözler.

Biliyorsunuz; kısa bir mesaj sadece yazı olarak gönderildiğinde çok basit ya da yavan kalabiliyor. Bunu mesajın içeriğine göre güzel bir resim eşliğinde yolladığımız zaman daha gösterişli olabiliyor. Evet, lafı daha fazla uzatmayalım ve sizler için hazırladığımız sevgiliye güzel aşk sözleri başlıklı yazımız ile sizleri başa başa bırakalım. Eminiz ki aşağıda yer alan “Sevgiliye romantik Sözler” den birçoğu okuduğunuzda “Evet, tam olarak sevgilime karşı bu hisleri hissediyorum” dedirtecek veya “Bu güzel sözü onunla mutlaka paylaşmalıyım” diye sizleri düşündürtecek! Hadi bakalım,  Hayatımızdaki en güzel renklerden biri olan “Sevgililerimiz” “Eşlerimiz” için Sevgiliye güzel sözleri paylaşma zamanı!


Kısa aşk mesajları

  • Slm sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından?
  • Boğazıma takıldı sevdan. 3 defa sırtıma vur helal de; alışık değilim harama, ondan olacak herhalde.
  • O şekilde bir 'yâr' sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu benzer biçimde beklesin seni.
  • Aşk, öyle bir varlıktır ki onda doğu kimyası var. Bir buluttur, onda yüz binlerce şimşek var… Mevlana
  • Aşk, bir erkeğin ya da bir kadının bir başkasını her şeyin üstünde görmesidir… Lev Tolstoy
  • Dünyaya gelen her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa inan hiç bir şeye değmezdi yaşamak.
  • Okyanusla gök gibiydik hepimiz seninle. İkimizde maviydik beraber gibiydik. Aslen asla birleşmemiştik.
  • Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak anlamına gelir. Sevmeye kabiliyetin yoksa o gözlere bakmayacaksın.
  • O şekilde ucuz değil gül koklamak gül tutan ele diken batmalı. Bir aşka gönül veren o aşkın kapısında yatmalı…
  • Sevgiliye Aşk Sözleri
  • Aşk; bir bakıma sobaya dokunmak gibidir. Bir kere yanarsın, izi kalır. Sonrasında tekrar dokunmazsın yalnız yanına yaklaşırsın.
  • Ya tam açacaksın kalbini yahut asla yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın ya siyahi ya beyazı seçeceksin.
  • Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek koşul değil; yüreğinde duruşunu seversin.
  • Bendeki zeminin anayasadaki ilk 3 maddeye benzer sevgili; değişmez, değiştirilemez, değişmesi öneri bile edilemez.
  • Pis bir çocuk yüzüyüm kapında; fakat dünyanın en pak gözleriyle bakıyorum sana doğru. Şeker değil istediğim, kalbini koy avuçlarıma.
  • Bana büyük bir latife yap gülüm. Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle. Yarına çıkart beni ne olur.
  • O şekilde bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle ki birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak.
  • Yum gözünü aç elini. Kalbim senindir. İster cam kenarına koy güneş alsın. İster can kenarına koy hep sende kalsın.
  • Umarım her eve güvende olmanı, sıcak kalmayı, iyi günler geçirmeni ya da gerçekten iyi söylediğim her şeyi söylediğimde seni sev

Aşkınızın kalbini çalacak kısa aşk mesajları

  • Sensiz bir hayat düşünemiyorum. Seninle olmaktan başka bir dileğim yok bu fani hayatta! Seni çok seviyorum aşkım.
  • Hayatta üç şey güzeldir. Güneşin batışı, suyun akışı ve onun bakışı.
  • Öyle bir gün gelsin ki, evin anahtarı ikimizde de olsun.
  • Belki dünyanın sonu değilsin ama sen benim sol’umda bir dünyasın.
  • Sen, en güzel bir şarkısın kulaklarımda çınlayan. Birlikte güzel günler görmek için her zaman benimle olmaya var mısın?
  • Şu hayatta bir tek seni seveyim, sen de benim sevgimin kıymetini bil, fazlasına ihtiyacım yok!
  • Aşkın en güzel sözleri senin için yazılmış, bütün şarkılardaki en güzel nakaratlar senin güzelliğine bestelenmiş. Sensiz bir yaşam düşünülmüyor ki bir tanem.
  • Sen benim gözümün nuru, ayaklarımın gittiği yol, aldığım nefessin aşkım!
  • Seni tanımadan önce aşkın bu kadar özel ve güzel olduğunu nereden bilebilirdim ki sevgilim.
  • Seninle çizgiler düşsün alnıma ve gözlerimin etrafına. Senle yaşlanayım, sensiz geçip gitmeyeyim bu hayattan. Her zaman benimle olmaya hazır mısın aşkım?
  • Günüm, gecem, ayım, yıldızım, güneşim, sultanım… Sana binlerce övgü sunsam da hiç biri seni tam olarak anlatamaz. Sen benim her şeyimsin sevgilim.
  • İster yar ol, ister yara. Lütfun da başım üstüne kahrın da.
  • Karşıma otursan, saatlerce izlesem yine doyamam sana ben.güzel sözler
  • Bana sorarsan, bir günümü daha sensiz geçirmek istemiyorum.
  • Anlamsızca özlüyorum. Ve bu fazla derin.
  • Whatsapp`a sadece benimle konuşmak için girecek biri lazım.
  • Bir gün sevdiğiniz adamla evlenirseniz gecenin bi yarısı uyandırıp beni seviyormusun diye sorun "delirdin mi kızım sen" derse seviyordur.
  • Seni anlatıp duruyorum insanlara.
  • Yokluğuna alışırım da başkasına gülmene alışamam..
  • Düşünsenize hava soğuk olduğu için elinizi alıp kendi montunun cebine sokan ve orada elinizi ısıtan biri.
  • Nefesi bitene kadar sevmeli insan, hevesi bitene kadar değil.
  • Aynı evin anahtarını taşıyalım istiyorum.
  • Bir insan isterse size sesiyle sarılabilir.
  • Yerin sonsuza kadar yanım olsun..
  • Kimse yoksa ben yanındayım. Seni hep severim. İyi ki varsın.

Manalı aşk mesajları

  • Gökyüzünde birçok yıldız var ama gözüne sadece bir tanesi güzel gelir. Sen de benim için tıpkı böylesin aşkım.
  • Aşkın ne olduğunu bilmiyorsan söyleyeyim sana, aşk sensin, dünya sensin!
  • Saat kaçı gösterirse göstersin, dünya sana dönüyor biricik aşkım.
  • Yürek yüreğe değmişse eğer, elin ele değmesine gerek yok.
  • Aşk kapıyı çaldığında hemen açma! Bazıları, çocuklar gibi zile basıp kaçıyor.
  • Seni sevmek kaderim, ben böyle kaderin ellerinden öperim.
  • Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme. Yanıma gel, mevzu kalbimde!
  • Öyle sevdim ki seni, beni gören herkes yerinde olmak istedi.
  • Sen benim aşk ararken bulduğum değil, hiç aklımda yokken aşık olduğumsun.
  • Bana yüzünü dönme, gece karanlığından çok korkarım.
  • Senin gülüşünle ilkbaharda çiçekler açar, kuşlar en güzel şarkılarını sen gül diye söyler. Seni çok seviyorum hayatım.
  • Yanlış olduğunu bile bile yürüdüğüm yollar sana çıktı. Sen benim en tutsak kaldığım aşkımsın.
  • Sen bile bilmezsin gülüşün ve sevgin bende kaç bahar eder. Seni çok seviyorum hayatımın anlamı.
  • Aşk senin bakmaya tenezzül bile etmediğin gözlerimde kaldı. Bu gözler olmadan da aşkını görebilirim sevgilim.
  • Sen bana Allah’ın en büyük emanetisin. Seni sevmek hem aşktır hem de büyük bir görevdir bana.
  • Aşk tüm dünya insanları arasında benim sana tanıdığım bir ayrıcalıktır. Buna sıkı sıkı sarıl ve sevgimle nefes almanın keyfini çıkar. Seni çok seviyorum.
  • Gözlerime her baktığında o ışıltıyı görmeden yapamıyordum. Söyle şimdi hayat veren bu gözlere bakmadan nasıl günümü geçireyim?
  • Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğim oldun. Seni çok seviyorum.
  • Üşüdüysen söyle sevgilim. Seni bir kat daha seveyim. Cemal Süreya
  • Mehtaplar kadar serin, denizler kadar derin. Senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.


Duygusal Aşk Mesajları

  • Sana aşık olmak, kaybettiğim her şeyi yeniden bulmak gibi...
  • Hayatımın sonuna kadar dünyanın dört bir köşesini araştırabilirim ama senin gibisini bulamam. O yüzden bir yere gittiğim yok, yanındayım.
  • Sen benim dünyam ben senin uydunum. Çekim gücün öyle yüksek ki yörüngenden çıkamıyorum.
  • Kaybedilemeyecek kadar değerlisin.
  • Öperken kokusunu içine çektiysen, özlerken burnun direği sızlar!
  • Olur da bir gün özlersen, başlatma gururuna; çık gel!
  • Aşkımın ortağı kalbimin sahibi, ruhumun eşi, biriciğim olduğun için teşekkürler sana. Her zaman yanımda olmanı istiyorum bir tanem.
  • aşk sözleri romantik ve kısa
  • Sevdiğini belli et. Gizlemek başkalarına fırsat vermektir.
  • Seninle yaşadığım bir anı dünyalara değişmem.
  • Bazen sadece birine sımsıkı sarılmak istersin.
  • Huzurum sensin. Sesin, kokun, sarılışın, gülüşün, kaçamak bakışların, saçların, ellerin.
  • Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!
  • Tesadüfen tanışacaksın tüm geleceğin o olacak.
  • Sana güveniyorum demek, seni seviyorum demekten daha anlamlı.
  • İnsan iki şeyi saklayamaz: Sarhoş olduğunu ve aşık olduğunu.
  • Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş, ama sen gitme ben cahil kalayım.
  • Aşkıma değer katan kadın, en büyük niyetim ve isteğim seninle bir ömür boyu yaşayıp mutlu ve güzel anılar biriktirmek! Her zaman yanımda ol aşkım.
  • sevgiliye anlamlı aşk sözleri
  • Senin olmadığın bir dünyayı hayal bile edemiyorum, sensiz geçen zamana acıyorum. Seni çok ama çok seviyorum.
  • Aşk kalemiyle yazanların değil, yüreğiyle yananların işidir.
  • Seni ne zaman unutacağımı sorma çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum.
  • Kirpiklerine kadar sevdiğim insan, varlığına elhamdülillah.


Anlamlı sevdikleriniz için en sevilen mesajlar

  • Sırf sevgilinin yüzü gülsün diye, bazen saçmalamayı göze almaktı aşk..
  • Hem yüzü gülen, hem yüzümüzü güldüren insanları, hayatımızdan eksik etme Allah'ım.
  • Psikologlara göre birine kendini kaptırma en fazla 4 ay sürmektedir, fazlasına aşk denmektedir.
  • Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun.
  • Aşk sevgilim, seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi.
  • “Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalım.
  • İçimde kocaman bir dünya kurdum. O dünyanın gökyüzüsün.
  • Benim bir şeye ihtiyacım yoktu. Her şeyim sendin.
  • Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın.
  • Sonunu bilmeden izlediğim en güzel filmdi gözlerin.
  • Ve aşk. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktı.
  • “Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
  • İnsan bir kere aşık olur diyenler yanılıyor. Ben sana her baktığımda yeniden aşık oluyorum.
  • Seninle sonsuzluk kısacık bir an gibi geçer.
  • Seni düşündükçe gülümsüyorum; seni düşünmeden duramıyorum o yüzden sürekli gülümsüyorum.
  • Hayatın bu kadar güzel olabileceğini seninle tanışmadan önce bilmiyordum.
  • Senin ruhun ona ait olduktan sonra, Bedenin başkasına ait olsa ne olur.
  • Sen benim geceme ışık yayan yıldız gibisin. Seni gördüğümde artık karanlıktan korkmuyorum sevgilim.
  • Seni o kadar çok seviyorum ki seni her görmeyişimde buna özlemek denemez. Bu bildiğin yangın yeri.
  • Gönül yorgun düştüğü zaman yürek dilsiz kalırmış. Her zaman yanımda ol bir tanem.
  • Gönül almayı bilmeyen kişilere ömür emanet verilmez. Sevginin ve aşkın kıymetini bilenlerle yürürüm bu yolu.
  • Bir gün hayatınıza biri girer ve o an hiç mutlu olmadığınız kadar mutlu olduğunuzu hissedersiniz. İşte buna aşk derler. Tam da şu anda senin gözlerine baktığımda hissettiğim duygu.
  • Tek sevenim sen ol. Geri kalan dünya nüfusuna konuyu ben açıklarım.
  • Ben, istemem pekguzelsozler.com öyle iki günlük sevgili. Yüreğin varsa bir ömür sev beni



Unutulmayan sevgiliye söylenen aşk mesajlaarı var.

Aşk asla doğal nedenlerle bitmez.
Kesinlikle, kesinlikle, olumlu, tartışmasız, şüphesiz, sana aşığım.
Seni her düşündüğümde bir çiçeğim olsaydı … sonsuza dek bahçemde yürüyebilirdim.
Seninleyken çok daha fazla benim.
Aşk aşkım, seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi.
Takvimin en güzel yaprağıydı, seni tanıdığım gün.
Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.
Ben sadece sevmeyi biliyorum, unutmayı öğrenemedim.
Yağmur başladı. Gelse de ıslansak söylediği biri olmalı insanoğlunun.
Hayatıma girdiğin ilk andan beri, her işimi seni düşünerek yapıyorum. Dünyamı tamamen değiştirdin ve ben artık seninleyim. Kalbimin tek sahibi seni çok seviyorum.
güzel aşk sözleri
Özlemek denmez ki buna bildiğin yangın yeri bu.
Beni yokluğun ile savaştırma. Kaybedeceğimi çok iyi biliyorum.
Gönül yorgun düştüğü zaman yürek dilsiz kalacaktır.
Çıkartın tüm sigaraları, bu gece sabaha kadar hayal kurup duracağız.
diye de bişey var.
Sana bakıyor ve yaşamımın geriye kalanını gözümün önünde görüyorum.
Sevgisiz hayat, meyvesi yada çiçeği olmayan ağaca benzer. Khalil Gibran
Birinin uykusundan önce ettiği Dua 'da yer almak hayatta olabileceğin en güzel yerdir.
O yokken "hayır sevmiyorum, unuttum" deyip, onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte..
"5 dakika sesini duyarsın, 23 saat 55 dakika" mutlu olursun.
Mutlu zaman diye bir şey var sevdiğin insanla ışık hızında geçen.
Aşk herkesle güzel değil bence, doğru kişi, doğru zaman şartı gerekli.. Gerisi fasafiso.
İnsan sevmek değil de, güvenmek istiyor. Gerisi zaten geliyor.
Mesajlaşırken sizi gülümseten insanlar önemli.
O'nu gördüğün anın daha ilk saniyesinde heyecanlanabiliyorsan; o aşk olur..
En güzel anılarım, seninle olanlar..
.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top