Uzun Aşk Mesajları - Sevgilinize uzun uzun aşkınızı anlatın.

 Aşk Mesajları, aşk hissiyatın belki de en güzelidir. Birini sevmek, ona karşı bir şeyler hissetmek, insanı insan yapan duyguların başında yer alır. Aşkı güzel kılan durumlardan birisi de bu hissiyatı karşı tarafa belirtmektir. Aşk sözleri ve mesajları da de bunun için en doğru araçtır. Zira, uzun ya da kısa olması fark etmeksizin göndereceğiniz duygusal bir aşk mesajı dahi son derece özel ve anlamlıdır. Kimimiz aşk mesajı yazarken zorlanırken kimimiz ise duygularını çok kolay kelimelere döker.


Uzun Aşk Mesajları

  • Sevgi hiçbir engeli tanımıyor. Engelleri atlar, çitler atlar, umutla varış noktasına ulaşmak için duvarlara nüfuz eder. Maya Angelou
  • Gerçek sevgili alnınızı öperek veya gözlerinize gülümseyerek veya sadece uzaya bakarak sizi heyecanlandırabilen adamdır. Marilyn Monroe
  • Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.
  • Gözlerine baktığımda hiçbir şey önemli değil.
  • Bu gün, sonsuza dek tamamen senin olmaya söz verdim.
  • Uyumadan önce düşündüğüm son şey ve uyandığımda hatırlamam gereken ilk şey sen olacaksın.
  • Sevgi dolu kollarında yatmak yeryüzündeki cennettir.
  • Aşkını benden esirgemediğin sürece seni her şeyden daha çok seveceğimi bilmeni isterim. Sensiz bir dünya düşünemem hayatımın anlamı!
  • etkileyici aşk sözleri
  • Aşkı gören yok, duyandan da haber yok. Aşk sadece hissedilir ve kalpten bir şelale misali taşar. Seni de bu sevgimle doldurmak istiyorum benim güzel sevgilim.
  • etkileyici aşk sözleri
  • Kimse benim için ne kadar mükemmel olduğunu bilemez.
  • Hayatta tutunacak en iyi şey birbiridir. Audrey Hepburn
  • Uyumadan önce, kollarında uykuya dalmanın nasıl bir his olduğunu hep hayal ederim. Bu dünyadaki en iyi duygu.
  • Aşk bir cümle olsaydı eğer tüm sözlükleri, sayı olsaydı eğer tüm matematiği, formül olsaydı eğer tüm kimyayı sana vermek isterdim. Yalnız ben sana sadece sevgimi verebiliyorum.
  • İmkan olmayanı düşünürken seni buldum. Sen imkansız olarak görünürken gerçeğin ta kendisini buldum: Seni Seviyorum.
  • Kelebek kadar bile olsa ömrümüz, tüm ömrümce, başka şey düşünmeden seni sevecem.
  • Bence aşkın kusursuzluğu mükemmel değil. Taylor Swift
  • Gülümsemen sarhoş edici. Kalıyor, kalbimi büyülüyor.
  • Seninle yürüyeceğim ve sonuna kadar seni takip edeceğim.
  • Bu gece kalbimde seninle uyuyacağım.
  • Seni seviyorum, dünyada söyIenmesi en koIay olduğu gibi cesaret etmesi de en zor sözlerdendir. Her aşık kalbi dayanamaz söylemeye. Benim gönlümdeyse seni sevmekten gayri bir söz yok sevgilim. Cesur olmam gerektiğini bana sen öğrettin.
  • Bana nasıl nefes almayı unutturuyorsun.
  • Aşık olmak ve kaybetmek hiç sevmemekten daha iyidir.
  • Birini mükemmel olduğu için aşık olmuyorsun, aksine olmadıkları gerçeğine rağmen aşık oluyorsun.

Güzel Aşk Mesajları

  • Sen bana nasıl her zaman gülümsüyorsun dedin ya seni görünce kederin bana bulaşması mümkün mü sence.
  • Kanatlarım yok belki ama senin varlığının verdiği mutluluk ile göklerde uçuyorum.
  • Ağlamak için sebeplerim var ama senin varlığın gülümsemek için ağır basıyor.
  • Sen benim geceme ışık yayan yıldız gibisin. Seni gördüğüm an karanlıktan korkmuyor yüreğim.
  • Sen benim göklere gönderdiğim duanın yeryüzündeki cevabısın…
  • Sen benim için teksin. Hayatım boyunca hiçbir şeyden bu kadar emin olmamıştım.
  • Gülümsemenizin gücü asla hafife alınmamalıdır. Kalbimi eritiyor ve ruhuma dokunuyor.
  • Tekrar tekrar seni yanında gördüğümde kendimi sıkıştırmalıyım. Sen benim hayalim gerçeksin.
  • Sadece bu dünyanın tüm yaşlarıyla yüzleşmektense seninle bir ömür boyu geçirmeyi tercih ederim.
  • Sana istediğin her şeyi veremeyebilirim. İsmini sonsuza den gökyüzüne yazmayabilirim ama sana söz veriyorum seni her koşulda seveceğim.
  • güzel aşk sözleri
  • Dünyada istediğim en büyük şey senin yanında bir ömür geçirmek olurdu sevgilim.
  • Birisi tarafından derinden sevilmek size güç verirken, birini derinden sevmek size cesaret verir. Lao Tzu
  • Bu dünyadaki en iyi ve en güzel şeyler görülemez, hatta duyulmaz, ancak kalple hissedilmelidir. Helen Keller güzel sözler
  • Mükemmel olmayabilirsiniz, tüm insanlar gibi kusurlu olursunuz. Ama sen benim için mükemmelsin ve önemli olan bu.
  • Bir dermanı yok bu aşkın, ama zaten derman isteyen kim! Çarem de sensin, ümitim de. Yaşamım da sensin, ölüm de. Sen varsan varım. Seni sevmekten gayri ilacım mı var?
  • Aşk, ab-ı hayattır, bu suya dal. Bu denizin her katresi ayrı bir ömürdür…. Mevlana
  • Aşk bir tablodur. Onu doğa çizmiş ve hayat süslemiştir… Voltaire
  • Hayatıma getirdiğin mutluluk ve neşe için sonsuza kadar minnettarım.

Unutulmayan Aşk Mesajları

  • Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel. Ümit Yaşar Oğuzcan
  • Gelecekse beklenen beklemek güzeldir özleyecek ise özlenen özlemek güzeldir ve sevecekse sevilen o hayat her şeye bedeldir
  • Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek; bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
  • Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Belli ki uyurken de sevmişim seni. Cemal Süreyya
  • Sus be yüreğim! Ben de biliyorum özlediğimi. Sus da, bilmesin özlendiğini. Özdemir Asaf
  • Aşkın ilk soluğu mantığın son soluğudur.
  • Seni gördüğüm her gün dalında kuşlar ötüyor. Bahçede çiçekler açıyor. Dünya güzel bir yer olur seni gördüğüm her an.
  • Sen bende ki seni görmek istiyorsun ya. Bende sen o kadar gizlisin ki göstermem imkânsız.
  • Seni o kadar çok seviyorum ki sana aşkımı anlatacak kadar güçlü bir kelime bulamıyorum.
  • Gülümse canım benim. Gülümse ki dünya güzelleşsin. Bir yerde ağlayan çocuklar tebessüm estin ve huzur her an seninle olsun.
  • Sen kalbimin kazanan ve tek sahibisin.
  • Biri sevilir çünkü sevilir. Sevmek için hiçbir neden gerekmez.– Paulo Coelho, Simyacı
  • Bir öpücük alabilir miyim? Geri vereceğime söz veriyorum ??
  • O kadar yakınsın ki seni ben sandım, sana o kadar yakınım ki beni sen sandım. Sen mi benim ben mi sensin şaşırdım kaldım… Mevlana
  • Büyük aşklar ya sonsuzdur, yahut onsuz.
  • Sevinçli olmak gerekli değil, sen başucumda ol yeterli.
  • Yanlış olduğunu bile bile yürüdüğüm yolsun sen.
  • Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.
  • Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.
  • Kapına geldim. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Sen yeter ki "kim o" de. Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim. Mevlana
  • Bir çift göze aşık ve öteki tüm gözlere körüm.
  • Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.
  • "Öylesine" sevilmeye değil, "Sürekli" sevilmeye muhtacım.
  • "Yan yana" ayrı yazılır, hepimiz hep "sıkıca" olalım…
  • Gittin… Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda…

Sevgiliye En kısa aşk Mesajları

  • Ben seni kirpik uçlarına kadar deli ve delice seviyorum.
  • Herkes birini bulabilir ama önemli olan birbirini bulmak.
  • Eğer seni içimdeki o küçük kız çocuğuyla tanıştırmışsam, bil ki ölene kadar hep yüreğimdedir izin.
  • Çirkin kadın var mıdır yok mudur bilmem ama "adam" olana sevdiğinden daha güzel bir kadın yoktur.
  • Gerçekten seven insan sinirlenir, küfür eder, bağırır çağırır ama asla gidiyorum demez.
  • Güzel diye sevmedik, sevgimiz güzeldi bizim.
  • Playstation oynarken oyunu durdurup sevgilisine mesaj atan erkekleri üzmeyin kızlar.
  • Çünkü gerçek aşk bulunmaz inşa edilir.
  • Konuşmak istemiyorsan, sarıl.
  • Kalbinden geçen kaderin olsun inşallah.
  • Anıların en güzeli seninle birikiyor..
  • Bir insanla birlikte ne kadar saçmalıyorsanız, o kadar samimisinizdir.
  • Keşke şuan da senden bi mesaj gelse sadece tek kelime yazsa. "Özledim."
  • Uyanır uyanmaz seni özlemeye başlıyorum ve bütün günüm özleminle nasıl başa çıkacağımı düşünmekle geçiyor.
  • Çok özlediğin halde sarılamadığın insanlar var mesela. Bu her şeyden kötü.
  • Bir gün birisi çıkar gelir ve sen bütün gidenlere teşekkür edersin.
  • Kimi yanımda kimi rüyamda, ama sen hep aklımdasın hayatım. Seni çok seviyorum.
  • Aşkından yollara düştüm, iştahtan kesildim. Hep senin aşkından düştüm bu hallere, gel derdime derman ol sevdiğim.
  • Aşkın gözyaşları sevgilinin omzunu ıslatır, gönüller bir arada attıkça bu hissedilen aşk masalıdır.
  • Seni sevdiğimi anlaman için ne bir işaret bekle ne de zaman. Sen kalbimin en derin yerinde sevgi dolu kalacaksın.
  • Bir gün dudakların kurursa eğer, okyanusu ayaklarına getiririm. Yollar ne kadar uzun olsa da her zaman yanında olduğumu hisset sevgilim.
  • Bеn sаnа gönlümü vеrԁim diyorsun ya hani. Bеn sаnа hiç gönlümü verir miyim? Çünkü gönül ԁеԁiğin toprağa düşünce toz olur, toprak olur. Bеn ise sаnа ruhumu veririm aşkım.
  • İçimde tuttuğum sürece benim olan bir nefes gibisin. Bırakırsam gidersin, bırakmazsam da beni öldüreceksin.
  • Sen gidersen sesin de gider kokun da. Her zaman benimle kal aşkım.
  • Ve bir gün gelir, tüm Duâlar kabul olur. Yeter ki inanmaktan vazgeçmeyin..
  • Güzel şeyler hiç bitmesin, mesela senin sevgin.
  • Güzel şarkılar biriktirdim, birlikte dinlemelik. Gelsene.

Anlamlı Kısa Aşk Mesajları

  • Sana anlatmak istediğim birçok şey var. Ama anlatmak istediklerimi bir kelime ile ifade etmemi istersen o kelime sadece aşk olurdu.
  • Bir gün hayatınıza biri girer ve o an hiç mutlu olmadığınız kadar mutlu olduğunuzu hissedersiniz. İşte bunun adı aşk. Ben seni gördüğüm o an mutluluğun ne anlama geldiğini öğrendim.
  • Sen yıldızlara bakmayı seviyorsun bende sana. Çünkü sen benim karanlığımı aydınlatan en güçlü ışık kaynağısın.
  • Sana hayatım boyunca bir kez yalan söyledim. O da senin güzel olduğun. Sen güzel değil çok güzelsin.
  • Hayatımda iki şey istiyorum bir seni birde senin gibi gülümseyeni.
  • Hayat sana mutsuzluk mu getiriyor o zaman âşık olun. Ben seni tanıdım, âşık oldum ve mutluluk ile tanıştım.
  • Gökyüzünde birçok yıldız var ama gözüne sadece bir tanesi güzel gelir. Aşk ta bunun gibidir. Çevrende birçok insan vardır ama sen sadece bir tanesine âşık olursun.
  • Aşk sadece gülümsemek değildir. Mutlu olacağını düşünüp, huzura erişmek değildir. Keder dediğinde bulaşır aşka ama aşk ne kadar güçlü ise bu kadar kolay dağıtılır keder rüzgârı.
  • Aşkınıza gönderebileceğiniz sevgiliye kısa sözler için tıklayın
  • Sen sanıyorsun ki hayatımda bir sen varsın. Bir tek seni sevdim. Hayır hayır ben bir tek seni değil senin bana verdiğin gül yüzlü bebeğimizi de seviyorum.
  • Sen aşkın ne olduğunu bilmediğini söylüyorsun ya aşk sensin, dünya sensin, hayat sensin. Aşkı çok uzakta arama.
  • Dünya dönüyorsa seven yüreklerin hatırına dönüyor. Hayat var ise aşk için var ve aşk dediğin sadece mutluluğu barındırmaz bünyesinde. Aksine kedere, mutsuzluk ve gözyaşına da yer verir.
  • Vazgeçilmez olan sen değildin. Vazgeçmek istemeyen bendim.
  • Erkek sevdiği kadını üzmekten sakınmalıdır. Gül koklanır fakat hırpalanmaz.
  • Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim; cennette köşküm olurdu.
  • Aşk, iki insan bir münasebet değil, bir nefeslik ömürde binlerce mana demek.
  • Yağmur başlayınca gelse de ıslansak diyeceği biri olmalı insanın.
  • Sonra sen geldin, güldün. Gönlümdeki en kurak topraklar papatya bahçesi oldu.
  • Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken, Başka şişelerden şarap olmuşuz. Ne olursa olsun bizden ve aşkımızdan vazgeçme sevgilim.
  • Eğer yanıma gelmezsen, ben de rüyalarımda seni beklerim bir tanem.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top