Aşk Sözleri - Kısa, Etkili, Anlamlı ve Özlü Sözler.

Kısa aşk sözleri

  • Bana seni ilk gördüğümde ne hissettiğimi soruyorsun ya o güne dair hatırladığım tek şey aklımı başımdan alan mucizevi gülüşün.
  • Sen aşktan korkuyorum diyorsun ya bende seni sevmekten korkuyordum ama bak şimdi senden vazgeçemeyenim.
  • Özlemek denmez ki buna bildiğin yangın yeri bu.    güzel sözler
  • Sen benim en kıymetlimsin en güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin sen benim hakikatlimsin. En derin en içimdesin sen benim en güzel derdimsin…
  • Dava: Bir aşk hikâyesi Davacı: Yalnızlık Davalı: Ayrılık Şahit: Yeminler Suçlu: Sevgilim Ceza: Sonsuza dek seveceğim.
  • Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.
  • Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yan yana gelmedi. Ama gayri resmi birçok hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.
  • Sevgiliye kısa anlamlı sözler ve etkileyici aşk sözleri şunlardır
  • Yum gözünü aç elini. Kalbim senindir. İster cam kenarına koy güneş alsın. İster can kenarına koy hep sende kalsın.
  • Aşık odur ki, Allah'tan aldığı aşk emanetini Allah'a verir. Aşk mezhebinde her şey yüce Aşk'a kurbandır.
  • Seni gönülden seven insan için iyi gün kötü gün yoktur. Ne zaman yanında olması gerekiyorsa o zaman yanında olur.

aşk sözleri, romantik

  • Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir. Ansızın aklına gelip yalnızlaşıyorsa işte o zaman sevmiştir. Turgut Uyar
  • Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine.. Ama hata bizde.. Küçücük yürekle kocaman sevmek ne haddimize..
  • Bana göre aşık öyle olmalı ki, şöyle bir kalkınca, her tarafı ateşler sarsın; her tarafta kıyametler kopsun.
  • Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç sana diyeceklerim söylemekle bitmez."
  • Sevmeye layık olmayana hatırlayarak değerli etme. Dönmek mi istiyor, bir şans daha verme. Unutma sevgi yürekli olana yakışır.
  • Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor.
  • Görünüşün, beynin, romantizmin ve yemeklerinizin hepsi A + alır.
  • Güller kırmızı, menekşeler mavi, şair değilim, sadece seni öpmek istiyorum!
  • Kamera mısın? Çünkü sana her baktığımda gülümsemek istiyorum.
  • Gökteki bütün yıldızları önüne sersem. Bütün dünya nimetlerini sana versem yine de hakkını ödeyemem
  • Mükemmel olmayabilirim, ama her zaman haklı olmana izin verdim. Ve bu konuda yanlış olmadığımı biliyorum!    güzel sözler
  • Seni sarhoş olmayı sevdiğimden daha çok seviyorum. Ve gerçekten, gerçekten sarhoş olmayı seviyorum.

Hiç bilinmeyen Aşk Sözleri

  • Çok güzel olmayı bırakmalısın çünkü kalbim göğsümden tamamen atmak üzere.
  • Gülü bir gün seni her gün gülü solana seni ölene kadar severim.
  • O kadar çok özledim ki her nefes alışım da yüreğim sana koşuyor.
  • Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.
  • Gelecekse beklenen beklemek güzeldir özleyecek ise özlenen özlemek güzeldir ve sevecekse sevilen o hayat her şeye bedeldir
  • Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek; bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
  • Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Belli ki uyurken de sevmişim seni.
  • Sus be yüreğim! Ben de biliyorum özlediğimi. Sus da, bilmesin özlendiğini.
  • Hiç kimsenin iyi gelmediği yerden sarıyorsun yaralarımı hiç kimsenin dokunamadığı yerden kanatıyorsun sonra.
  • Beklenmedik anda çaldın kapımı, içerisi dolu mu boş mu diye… Boştu sevgilim, ama seni görünce diyemedim boş diye. O yürek orada hemen dolmuştu. Aşkın bana ömürlük olmuştu. Seni seviyorum.
  • Ah benim sevdasında bencil; ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma gelişini seveyim: ne güzel darmaduman ediyorsun beni.
  • Senin gözbebeklerin var ya, kadın kadın gülen, insan insan bakan gözbebeklerin. Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta. Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Bir açarsın ki mutluyum. Bir kaparsın her şey elimden gitmiş.
  • Sana yerine getiremeyeceğim sözler veremem, fakat istersen hiç kullanılmamış tertemiz bir kalp verebilirim.

Anlamlı aşk sözleri

  • Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.
  • Dünyadaki en şaşırtıcı, güzel, seksi, sevgi dolu, kibar ve sinir bozucu kadınsın. Sonuncuyu dahil ettim, böylece dürüst olduğumu biliyordun!
  • Senin gözbebeklerin var ya kadın kadın gülen insan insan bakan gözbebeklerin. Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta. Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Bir açarsın ki mutluyum. Bir kaparsın her şey elimden gitmiş.    güzel sözler
  • Şehrime gel sevgili. Yarın çık gel. Bırak her şeyi bir bekleyenim var de gel. Gel ki bu şehir adımlarınla anlamlansın. Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın. Gel ki nefes alayım. Gel. Nazım Hikmet
  • Sen benim bakışına hasret kaldığım sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim hasretim bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim öfkem kinim sevincim umudum düşüm rüyam hayalim ama en çok ağlatan en çok kanatansın. Sen tarifi imkânsızımsın.
  • Ey sevgili ilacım da sensin çarem de sensin. Yüz parça olmuş gönlümün nuru da sensin. Çaresiz gönlüm de senden başka ne varsa hepsi yok oldu. Beni kimsesiz bırakma! Gel!

  • İyiyi ara, doğruyu ara, güzeli ara fakat kusuru arama.
  • Asla vazgeçmeyin, kaybedenler yalnızca vazgeçenlerdir.
  • Dertsiz dua soğuktur. Dertliyken yapılan dua gönülden kopar.
  • Edep aklın tercümanıdır. Herkes edebi kadar akıllı, aklı kadar şerefli, şerefi kadar değerlidir.
  • Uzağımda ama her gece kalbimde uyuyor.
  • Her elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma.
  • Sabır vazgeçmek değil, umudu yarına ertelemektir.
  • Allah de ve sus! Başka hiç bir şey söylemeye değmez.
  • 10 kilitli kapıdan daha güvenlidir babanın evde oluşu.
  • Uçmak için kuş olmak gerekmiyor küçük sevinçler olsun yeter. (Cemal Süreya


 

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top