Kısa Aşk Sözleri - Etkili, Anlamlı, Kısa Ve Yanlızlık sözleri

Etkileyici aşk sözleri

  • Kahrolsun diyorum sadece yan yana olmadığımız her yer bana cehennem!
  • Ey gönlümün yarısı,, aklıma koydum seni ama aklım kalmadı. Yüreğime bıraktım, sana doymadı.
  • Halbuki ben senin düşmekten korkmuş olduğun o uçurumunda dibinde bulunuyorum.
  • Seni içimde her zaman yaşamak istiyordum ve senin uğruna öldürdüklerimi bir bilsen kendin oturur ağlarsın.
  • Şu hayatımda tekrar tekrar yaşamak istediğim, diğer tüm zamanların yanında bir yıldız gibi parlayan tek bir anı seçmem gerekirse o an, seninle tanıştığım an olurdu.
  • Seninle sonsuzluk kısacık bir an gibi geçer.
  • Seni düşündükçe gülümsüyorum; seni düşünmeden duramıyorum o yüzden sürekli gülümsüyorum.
  • Hayatın bu kadar güzel olabileceğini seninle tanışmadan önce bilmiyordum.
  • Sana aşık olmak, kaybettiğim her şeyi yeniden bulmak gibi...


Dünyanın en romantik sözleri

  • Aşk, öyle bir varlıktır ki onda doğu kimyası var. Bir buluttur, onda yüz binlerce şimşek var…
  • Aşk, bir erkeğin ya da bir kadının bir başkasını her şeyin üstünde görmesidir…
  • Dünyaya gelen her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa inan hiç bir şeye değmezdi yaşamak.
  • Okyanusla gök gibiydik hepimiz seninle. İkimizde maviydik beraber gibiydik. Aslen asla birleşmemiştik.
  • Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak anlamına gelir. Sevmeye kabiliyetin yoksa o gözlere bakmayacaksın.
  • O şekilde ucuz değil gül koklamak, gül tutan ele diken batmalı. Bir aşka gönül veren o aşkın kapısında yatmalı…
  • Aşk; bir bakıma sobaya dokunmak gibidir. Bir kere yanarsın, izi kalır. Sonrasında tekrar dokunmazsın yalnız yanına yaklaşırsın.
  • Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazıma düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam, inan hep güzel gözlerinin hasretindendir.
  • Çıkarsız sevdim seni üşürken ısınmaya hasret gecelerde. Yalansız sevdim seni ölüme esen sabah yellerinde…
  • Ne zaman umurumda ne mekân benim. Yarından vazgeçtim dünden vazgeçtim. Ne bu ömür benim ne de can benim. Ben seni göreli benden vazgeçtim.
  • Kır kalemin ucunu. Bundan sonraki yolculuğumuz aşk yolculuğudur. Aşkı kalem yazmaz ki kitaplarda bulasın.


Etkileyici romantik sözler

  • Ah benim sevdasında bencil ama yüreğinde sağlam sevdiğim. Aklıma pekguzelsozler.com gelişini seveyim ne güzel darma duman ediyorsun beni.
  • Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın bense hep arkandan ağladım.
  • Sen gittin önce soğuk bir rüzgar ardından bahar gitti. Çiçekler soldu. Kelebeğin kanat sesleri sensizliğin seslerine karıştı. Çabuk dön sevdiğim sen gittiğinde sevgiler de gitti hayatımdan.
  • Bu aralar okuduğum kitaplar ve romanlar hep seni anlatmış. Omuzundan dökülen İPEK saçlarını, yıldızlar gibi parlak gözlerini, seni anlatmış
  • İstediğin kadar uzaklara git hiçbir şey değişmiyor buğulu gözlerimde. Bir gül uzatıyor ellerin masum bir çocuk gibi. Ne kadar uzaklara gidersen git gitmemiş gibisin. Çünkü sen bir sevgilinin düşlerinde yaşıyorsun.
  • Sana öylesine tutkunum ki seni öğrendikçe öğrenmek istiyorum. Bir çocuğun düşlerindeki merak büyüdükçe büyüyor. Sende saklı kalan bir rüya var kimsenin göremediği. Rüyalarda buluşmak dileğimle SEVGİLİ.
  • Bir balık olmak istiyorum gözlerinin okyanuslarında, bir ressamın bakışlarında seni çizmek, bir şairin şiirinde seni anlatmak, bir bestecinin şarkılarında seni bestelemek istiyorum. Bağırmak istiyorum delicesine SENİ SEVİYORUM..
  • Sevgili, güzel sevgili, ey sevgili aşk dediğin, bana baktığın o gözlerindeki kocaman bir dünyadır. Aşk dediğin, benim o dünyada kendimi bulmamdır. Aşk dediğin, adındır. Aşk dediğin, o güzel suretinin aslıdır.
  • İnsan bir kere aşık olur diyenler yanılıyor. Ben sana her baktığımda yeniden aşık oluyorum.
  • Seni sevmek için o kadar çok sebebim var ki… Sebepleri say desen haftalarca sürer sayamam.
  • Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına sen kalayım.

Anlamlı aşk sözleri

  • Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.
  • Öylesine güzel seviyorum ki seni öylesine saf öylesine temiz öylesine derin. Ve öylesine değil. Özdemir Asaf
  • Hadi gel tut hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara…
  • Takma dişlerimizin yerlerini unutana kadar seveceğim seni. Tansiyonum düşse bile sen düşme diye tutacağım seni.
  • Ya tam açacaksın kalbini yahut asla yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın ya siyahi ya beyazı seçeceksin.
  • Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek koşul değil; yüreğinde duruşunu seversin.
  • Bendeki zeminin anayasadaki ilk 3 maddeye benzer sevgili; değişmez, değiştirilemez, değişmesi öneri bile edilemez.
  • Pis bir çocuk yüzüyüm kapında; fakat dünyanın en pak gözleriyle bakıyorum sana doğru. Şeker değil istediğim, kalbini koy avuçlarıma.
  • Bana büyük bir latife yap gülüm. Kaldır gecenin lacivert perdesini gülümseyen gözlerinle. Yarına çıkart beni ne olur.
  • O şekilde bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle ki birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak.

Mutluluk aşk sözleri

  • Üfleme suru ey İsrafil Aşkta çok yanasım var. Yar’a şeker şerbetle varasım var. Sen gelme ey Azrail bu canı Yar’e Aşkla veresim var. Hz. Mevlana
  • Yüreğim hafif ıslaktır benim kuytu köşelerde ağlamaktan ve rengi hafif uçuktur kurusun diye kaç kez güneşe asmaktan.
  • Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.
  • Bir isteğim var sadece senden onun kokusunu al getir onu saçlarını al getir hatta mümkünse onu al getir bana rüzgâr.
  • Sen bana nasıl her zaman gülümsüyorsun dedin ya seni görünce kederin bana bulaşması mümkün mü sence.
  • Kanatlarım yok belki ama senin varlığının verdiği mutluluk ile göklerde uçuyorum.
  • Ağlamak için sebeplerim var ama senin varlığın gülümsemek için ağır basıyor.
  • Sen benim geceme ışık yayan yıldız gibisin. Seni gördüğüm an karanlıktan korkmuyor yüreğim.
  • Şarkı söylememi talep ediyorsun. Ancak seni görünce lal olduğumu unutuyorsun.
  • Güneş doğsun diye dua ediyorum. Çünkü seni görmek için gündüze ihtiyacım var.


 

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top