Cemal Süreya Sözleri - Kısa, Etkili Sözleri ve Aşk Sözleri


Cemal Süreya sözleri, aşk

  • Annesinden dayak yediği halde, yine “anne’ diye ağlayan bir çocuktur aşk.
  • Oyuncağın kırıldı diye üzülme çocuk. Büyüyünce kalbin paramparça olacak.
  • Evet, gün geliyor bıkıyorum senden, ama İstanbul’dan bıkmak gibi bir şey.
  • Sen yüzüne sürgün olduğum kadın, karanlık her sokaktaydın, gizli her köşedeydin..
  • Sana rastladığım gün susuzdum, yalnızdım bir çırpıda içtim gözlerini
  • Sesinde ne var biliyor musun? Söyleyemediğin sözcükler var. Cemal Süreya Sözleri
  • Aşklarda bakım istiyor, öğrenemedin gitti.
  • Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı
  • Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim ve gülerken yalan olduğunu kimse anlamaz. Cemal Süreya Sözleri
  • Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemek oldu. Kim sorsa saat kaç diye, cevabım hep aynı… O’na doğru…

  • Kim demiş aşk uğruna ölmek zor? Uğruna ölünecek aşk bulmak zor.
  • Bir takvim ve bir şişe rakı yeter bana. Takvim, senin geleceğin günleri saymaya, Rakı gelmediğin günleri kurtarmaya.
  • Nazar değmesin diye mi kurşun döküyordu kalleşler masum çocuklara?
  • Günlerce konuşmaz, yazmaz, aramaz, sormaz; sonra gelir bir ‘MERHABA’ der, yine o kazanır.
  • Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi seni düşünmek… Biraz heyecan, biraz da düşecekmiş korkusu… Cemal Süreya Sözleri
  • Yaşamaz aşkı günübirlik, arar sevgide derinlik... Arar sevgide derinlik, edecek sana yarenlik…
  • Sen yeter ki içinden de olsa seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın yeter.
  • Biliyorum sana giden yollar kapalı! Üstelik sende hiçbir zaman sevmedin beni. Ne kadar yakından ve arada uçurumlar, insanlar, evler aramızda duvarlar gibi.
  • Zaman lazım sadece, unutacaksın! Nasıl unuttuysan çocukluğunu, kırılan oyuncaklarını. Kırılan kalbini de öyle unutacaksın. Cemal Süreya Sözleri
  • Uğraşmayı bırak artık dünle ve dündekilerle. Bir de hep yanında olanlarla yarına bakmayı dene.
  • Bazen diyorum ki ne olacak söyle gitsin. Sonra diyorum söyleyince ne olacak sus bitsin.


kısa Cemal Süreya sözleri

  • Küçükken anneme mezarlıktan korkuyorum dediğimde “ölüden değil, diriden kork” demişti. Zamanla anladım ki annem yine haklıydı
  • Ben senin sevgilin, baban, ağabeyin, arkadaşınım… Biri bitse biri kalır. Seni hiç bırakmayacağım.
  • Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Kim sorsa saat kaç diye, cevabım hep aynı; o’na doğru.
  • ‘BENİMSİN’ demeden önce ‘SENİNİM’ diyebilmeli insan…
  • Sert rüzgârlar karanlık geceleri severmiş ya, aynı ben seni öyle seviyorum.
  • Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlamaz.
  • Hangi şarkıyı duysam, bizim için söylemiş sanki. Tek yanlı AŞK kişiyi nasıl aptallaştırıyor. Nasıl unutmuşum senin bir başkasını sevdiğini.
  • Öyle güzel bakma bana; Allah yarattı demem severim!!!
  • SEN; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzel çaresizliğimsin.
  • Biz ne zaman yelken açsak sevdalara, kesiliyor bütün rüzgârlar… Ve biz ne zaman bir parça AŞK istesek, yalnızlık kesiyor önümüzü
  • Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık “sevda” da boğulur. Cemal Süreya Sözleri
  • Baktım gülüşünden güzel şiir olur, ben de sevdim gitti.
  • Öylesine sevdim ki seni, öylesine sensin ki! Kuşlar gibi cıvıldar, tattırdığın acılar.
  • Bir kağıda sensizlik yazdım. Yine de çok hoşuma gidiyor. Çünkü, sensizlik kelimesi bile senle başlıyor.
  • Cevap veriyorum zamanla her şey geçer diyen akıllılara; geçen tek şey zamandır anlayan, anlatsın anlamayanlara.
  • Önce sevdiğiniz terk eder sizi, ardından uykunuz. Sonra ne sevdiğiniz geri gelir ne de uykunuz.
  • Acı çektikçe insan olgunlaşırmış. Yalan be! İlk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın.
  • Aslında ayrılıklar değil de, gidenin sevmediği halde ‘ seviyorum ‘ demesi en çok koyuyor insana.
  • Unutsun beni demişsin, bu bana imkânsız geliyor. Çünkü unutmam için önce seni hatırlamam gerekiyor.
  • Seni soruyorlar. Öldü mü diyeyim yoksa dönecek mi? İkisi de imkânsız değil mi? Çünkü biliyorum; asla geri dönmezsin ve biliyorsun; sen benim için asla ölmezsin!
  • Sen dedi; intihar gibisin. Hem herkes tarafından bir kez düşünülen hem de cesaret edilemeyen.
  • Küçükken aldığım dışı güzel, içi hep çürük çıkan elmalı şekerler gibisin. Aranızdaki tek fark; O elmalı, sen ise el’malı. Cemal Süreya Sözleri
  • Yüreğine giden bir bilet kes, cam kenarı değil can kenarı olsun.
  • Biz kırıldık daha da kırılırız. Kimse dokunamaz bizim suçsuzluğumuza.
  • Bir gün ayrıldık ve sevilmekten eskimiş bir renk gibi hissettim kendimi.
  • Aklıma bile gelmiyorsun artık, o kadar kalbimdesin ki!


Cemal Süreya Sözleri kısa ve öz

  • Konuşmuyor, anlatmıyor diye hissetmiyor sanmayın. Kimisi içine atar çığlıklarını.
  • Özlemek, ölmekten sadece iki harf fazla be çocuk.
  • Hiç kimseyi, rüyanda görecek kadar sevme. Çünkü o zaman uyusan da geçmez.
  • Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz.
  • Çok yoruldum sevgili; daha fazla yorma beni. Ben fazlasıyla ödedim zaten, uğrunda kaybettiklerimin bedelini.
  • Birer birer, seve seve çıktığım aşk basamaklarını; onar onar, söve söve iniyorum şimdi!
  • Sana seni seviyorum dediğim kadar, Anneme peki anneciğim deseydim; hazırdı cennetteki yerim.
  • Gölgene bak, beni anlamak istiyorsan; O kadar yakın, ama sana asla dokunamayan.
  • 'Kim demiş aşk uğruna ölmek zor? Uğruna ölünecek aşk bulmak zor.'
  • 'Ben nerde bir çift göz gördümse tuttum onu güzelce sana tamamladım.'
  • 'Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.'
  • 'Bir kadını ortadan ikiye böl; yarısı annedir, yarısı çocuk'
  • 'Gider gibi yapmadım ben, ya kaldım ya gittim. Sen ise kalır gibi yaptın, ama gittin ve ben bittim.'
  • 'Biliyorum sana giden yollar kapalı! Üstelik sende hiçbir zaman sevmedin beni. Ne kadar yakından ve arada uçurumlar, insanlar, evler aramızda duvarlar gibi.'
  • 'Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemek oldu. Kim sorsa saat kaç diye, cevabım hep aynı… O'na doğru…'

  • 'Sesinde ne var biliyor musun? Söyleyemediğin sözcükler var.'  Cemal Süreya Sözleri
  • 'Annesinden dayak yediği halde, yine 'anne' diye ağlayan bir çocuktur aşk'
  • 'Sevgilim olsun istemiyorum. Sevdiğim olsun istiyorum. Her gün görmek değil. Benim olduğunu bilmek istiyorum! Elini tutmak değil. Kıyamadan sadece gözlerine bakmak istiyorum.'
  • 'Baktım gülüşünden güzel şiir olur, ben de sevdim gitti.'
  • 'Biz kırıldık daha da kırılırız. Kimse dokunamaz bizim suçsuzluğumuza.'
  • 'Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim ve gülerken yalan olduğunu kimse anlamaz.'
  • 'Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Kim sorsa saat kaç diye, cevabım hep aynı; o’na doğru.'
  • 'Sen yeter ki içinden de olsa seni seviyorum de; benim kulaklarım çınlasın yeter.'
  • 'Gölgene bak, beni anlamak istiyorsan; O kadar yakın, ama sana asla dokunamayan.'
  • Önce sevdiğiniz terk eder sizi, ardından uykunuz. Sonra ne sevdiğiniz geri gelir ne de uykunuz.
  • Biliyorsun, ben hangi şehirdeysem yalnızlığın başkenti orası. Ve yine sevgili çocuk, biliyorsun, kişi tutkularıyla yalnızlığını adlandırıyor o kadar.
  • Hayat benimse eğer kimse karışamaz ve biliyorum ki herkesle dost olunmaz. Aşka gelince bir kere sevdim işte, bir daha işim olmaz.
  • Neden yorgunsun sorusuna cevap aramaktan, ‘Ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten yoruldum.
  • Annesinden dayak yediği halde, yine ‘Anne’ diye ağlayan bir çocuktur aşk.
  • Mutlu olmanın yolunu, karşıdakini mutlu etmek sanıyorduk. Yanıldık! Çünkü ne kadar mutlu ettiysek, o kadar yalnız kaldık.
  • Kimseyi suçlama, Suçlanacak biri varsa o da sensin. Sonuçta o sana küçük bir umut verdi, Sen ise ona her şeyini verdin.
  • Annem gözyaşları için ekmek kırıntısı gibi değerlidir derdi. Üstüne basıp geçenlerin çarpılışını görmek için bekliyorum seni.
  • Ertesi gün sana kavuşmayacağım için, uyumadığım geceler var benim.
  • Ben ne kadar öbür çiçekleri denesem. Seninki gül oluyor aralarında.
  • Ne ikna edici bir intihar biçimidir; şimdi seninle göz göze gelmek.
  • Keşke birini tam kaybetmeden, ona olan tüm sevgimizi haykırabilsek. Cemal Süreya Sözleri
  • Acı çektikçe insan olgunlaşırmış, yalan be! İlk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın.
  • Ertesi gün sana kavuşmayacağım için, uyumadığım geceler var benim.
  • Ne ikna edici bir intihar biçimidir; şimdi seninle göz göze gelmek.
  • Keşke birini tam kaybetmeden, ona olan tüm sevgimizi haykırabilsek…
  • Yanındaki seni mutlu ettiği sürece kalsın hayatında, zorlama kendini.
  • Dokunulmasa da, görülmese de; kalpte yer verilir bazısına, nedensiz!



#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top