Instagram bio sözleri - etkili, kısa, şekil biografi sözleri.

 

biyografi sözleri, ağır kisa

  •  Herkes dostum olamaz. Hayat benim kimse karışamaz,aşka gelince bir kere sevdim bir daha işim olmaz. !!.
  •  Kardan adam olur, senden adam olmaz….
  •  ~√v^√~√v^√v’^~hani senin için atıyodu ya—————-sen öyle san gerekirse durdururum !.
  •  Çok şerefsiz gördüm ama hiçbiri senin kdr profesyonel değildi.
  •  Sana kar$ı nötr =).
  •  Aramısa qirene 1 teqmeee.
  •  Dışarda bana bakanlar umrumda olmaz çünkü ben normalim onlar anormal. !.
  •  Psikolojim bosuk yayında emei geçen her kesn:s.
  •  Hislerimden emin değilim,belki platonik! fazla sakindi bu çocuk şimdi bir alkolick!.
  •  Güvendiğim tek şey aynaya baktığımda gördüğüm ve yukarı baktığımda göremediğimdir.
  •  Hepiniz benden lrak…cehenneme direk….
  •  Hayatımdaki “geri dönüşüm kutusu” açılmaz hiç benim… tek bildiğim bikerede sildiğim….
  •  Sanalda dayı olanlar ndnse babamın karsısında kuzu oluyolar:.
  •  Sen düşünürsün; ben uygularım! işte farkımız bu!. Güzel Sözler
  •  İtle köpekle uğraşacak vaktim olsaydı veteriner olur, insan gibi görünen hayvanları tedavi ederdim !.
  •  Suskunluğumdan gelir bu içimdeki fırtınalar.
  •  Yanımda olması gerekenler zaten yanımda…defolupp gidenlerr kimin umrundaaaa??.
  •  Laf sokarım laf koyarım üstüme gelirsen bir yumrukta suratına koyarım.
  •  Sana değer verip aşkı bulacağıma x’e değer veririm y’yi bulurum daha iyi….
  •  Senden nefret etmenın hiç bu kadar güzel oldugunu farketmemıstım…farkettırdıgın için saol….
  •  Herşey eskisi gibi olsaydı hala hata yapıo olurdum….
  •  Parcaları kaybolmus puzzle gibisiniz. Kiminizin aklı kiminizin ruhu kiminizin kalbi yok.
  •  Herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeteroralarda benden yok bi düşünsen anlarsın…buralarda senden cok var görsen şaşarsın….
  •  Sırıtıyorum yüsünüze nefretimle.
  •  Sen kutu kutu pense oynarken ben kutu kutu bira içiyordum.
  •  Laf olsun diye konuşmuyorum ki konuşuyorum laf oluyor.
  •  Özentiler kopya french. Kalitem beşş üstünden penç!!!.
  •  Çok tatlısın ama bende şeker hastasıyım
  •  Dondurma kadar tatlısın ama bir o kadar da soğuksun be güzelim.
  •  Hiç yoktu ortak noktamız ve hiç kesişemedik aynı noktada.
  •  Farkında olduğum iςin var oldunuz vazgeςtiğim iςin bugün yoksunuz !.

Kısa Biyografi Sözleri

  •  Seni ben kendime kader saymi$tim, ugruna her$eyi góze almi$tim yúregin ta$tanmi$ ¢øk ge¢ anladim bir damla góz ya$i degmezmls sana !.
  •  ßu kadar kalpsiz olamazsın ama yanlış yoldasın …!.
  •  Sana dü$en susmak çeneni yorma saygılar. !!!.
  •  Yalnızlıımın cewaßı ortada! en azından dier insanlar gibi harctmıorm yüreimi. . ßu ysden yanlıs+ husurluyum. .
  •  $imdi yerlerdesin eski pas pas gißi fi$ini çektim i$in ßitti ….
  •  Sahip oldukların gün gelir sana sahip olur. Herşeyi kaybetmeden asla özgür olamazsın. Kontrolu bırakdibe vur. Hayatı umursamaonunla dalga geç….
  •  Artık kendi kalemimle yazıcam hayatı… durup üzülmücem biten tükenmzlere…!!!.
  •  ßelqi de tanrı ” doğru ki$i ” yi tanımadan önce yanlı$ ki$ilerle tanı$mamı o’nu tanıdıgımda değerini ßilmem için istedi. Sen ßenim ßa$ıma gelen en güzel şey !.
  •  Herkezz a$kınıı yazmı$ duvarlara kağıtlaraa. ßen seni sardım saqladımm yarınlaraa ‘!.
  •  ||||||тєнℓιкєℓιуιмdιяя уαкℓαşмα.
  •  Herkez aynı hayatta kendini birşey sanma.
  •  Hayatta seyirciler ve oyuncular vardır…ben kuralları koydumisteyen seyrederisteyen oynar….
  •  İnsan bilmedigi şeylerden korkar ben herşeyi biliyorum.
  •  Mutluluqm kefenin olucak ben benl blraklp gidişini atlattm intikam almaya gerekh bile yokh benslzlık sana ewlat aclsl gbı koyucak.
  •  Sen benım var ya tırnagıma makas bllee……. Güzel Sözler
  •  Zekanın peşinde koşmayınaptallığı yakalarsınız….
  •  Sarumda yakında asker şimdiden hayırlı teskereler hayatım …. Seni çok seviyorum.
  •  Sαнιρ σlαмαdığιм bιşєу vαяѕα yєтєяιηcє lѕтємєdιğιм lçιηdιя….
  •  Öz€nti. Kaslntl wß. G€nçlik. ! $idd€tl€ iddaa €diyorum ßu g€nçl€r daha çok g€nç xp.
  •  Düqünlerde yanına qelip seni dürterek “sıra sana qeldi” diyen yaşlılardan sıkıldıysan sende aynısını cenazelerde onlara yap… ehehee.
  •  Choqq $erefsiz qördüm ama hic biri senin kadar profesyonal deqildi. !.
  •  ” qülmek kimé yakışıor ? ” sorusuna >> milyon kere cewaßımsın !! ”.
  •  •°°• ιηѕαη σℓмαуαη, ιηѕαηιη ∂єgєяιηι вιℓмєz •°°•.
  •  Gitsende artık ßeni ßağlamaz hani ßir laf vardır ya ¿ kend dü$en ağlamaz.
  •  ßana bulaşma kalbini kırarım üsdüme qelme dünyayl yakarım bu sefqi sana çoq qeldi bndn böylé uzaq olalm.
  •  Kendini ßir şey zanetme!! toprağın altı, kendini vazgeçilmez sanan insanlarla dolu!.
  •  Buqün αğlαr yαrın susαrım ! qözümden αkαn yαşın qün qelir hesαbını sorαrım !.
  •  Bak yeğen ! | dayı sana belediye baksın yeter yaw : )) laf sokan sözler kısa.
  •  Arkamdan konusmaya devam et çünkü karsımda konusacak kadar büyük degilsin!.
  •  Varsın boş kalsın gönül evimvermem kiraya !!! alan temelli alsın, yok öyle 3-5 aya ! laf sokan sözler küfürlü.
  •  ~para etmez geleceğim çocukluğum yaramaz bilsen içimi dersinki ` bu yaşıyor olamaz ~.
  •  Evêt acı çêkiyordum sêndên sonra fâkât unuttuğun birsêy vardı çêktiqim hêr acı beni dêqil içimdêki sêni öldürüyordu*.
  •  Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece. !.
  •  Ruhumn fi$ini çekmk isdiorm. !.
  •  ßeyniniz qbi sizde küçüksünz….
  •  Attıqımız her adım senkronize. (:.
  •  ßıktım ßütün çakma *kronick’lerden !!!.


Instagram Biyografi Sözleri 2022

  •  Son zamanda herkesin derdi ben olmuşum…demekki zamanında iyi koymuşum.
  •  En güzel sevgiliye laf sokan sözler 2019 kısa sayfası – dosta hatta aile üyelerinden birisine bile yakın tanıdıklara karşınızdakinin anlayacağı şekilde arkadaşa laf sokan sözler facebook twitter için hazırladık arkadaşlar.
  •  Onun qüsel olması için makyaj deqil modifiye lasım. !.
  •  Ruhunuzza vernel dayasam yumuşarmı x|.
  •  ‘ vodafone ne demi$??. Anı ya$a. ! =).
  •  Tık. ! tık. ! kim o ?. ! (-ßhen a$k. !-)ßi si*tir qit yha. !.
  •  Ve bilio musunuz; insan maskeleri o yüzsüzlüğünüze hiç yakışmıyo !!…. **.
  •  Kendine uzanacak bi el aramaz mı ?.
  •  Herkes mi güçlü ; kimse ağlamaz mı düşünce?.
  •  Hiç kimsenin yarası yok mu sarılacak?.
  •  Hayatına son vereceğim kurşun kadar değerli misin acaba?herkes mi kusursuz??.
  •  Kuzular lçin aglayan kurtlarda vardır hayatta …!!!. Güzel Sözler
  •  Canım ßile emanetken, kaybedecek neyim olabilirki ?.
  •  Ne kimsenin köpeği olduk nede başkasının köpeğiyle muhattap olduk…uzaaaaa!.
  •  Kendini bi b*k sananlar…. Gerçekten sandıgınız gibisiniz….
  •  Birgün pişman olupta dönersen geri… gönül kapım acık. Ama n*h qirersin içeri…!!!!.
  •  Uğruna ölmedim. uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep!.
  •  Adiliğine boncuk takta nazar değmesin!!!. :d.
  •  Playboy olmaya çalışırken kızların playstationı olanlar. ! komiksiniz!.
  •  Kac qün sürmüş ne farkeder senle herşey ömre ßedel warsın herkes ßizi k0nuşsun ßnm 0ldun ya ßana yeter. !.
  •  Anca miğdemi bulandlrırsln ßu saatten s0nra.
  •  Zormu geldi adam gibi sevmek. !!.




#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top