Etkili Kısa Aşk Mesajları - Baş döndüren kısa mesajlar.

 İçinizdeki sevgiyi anlamlandırmak ve en iyi şekilde kelimelere dökmenin bir yolu da anlamlı aşk sözlerini paylaşmaktır. En güzel aşk sözleri hem anlamlı hem de romantik olduğu için çok beğenilir. Başka bir yerde kolay kolay bulamayacağınız en özel ve anlamlı aşk sözlerinden bazıları şunlardır:


En etkili Kısa aşk mesajları

  • Aşkın gelişi, aklın gidişi demektir.
  • Öyle sev ki beni, ben bile kıskanayım beni.
  • Mevsimin suçu yok. Yokluğun soğuk.
  • Eğer yağmurda ıslanmayı seviyorsan seninle yağmurda gezmeye ve sırılsıklam olmaya razıyım. Yeter ki yağmur altında ıslanır iken yanımda sen ol.
  • Saat kaç olursa olsun saat hep seni ve senli günleri gösteriyor.
  • Aşk, savunmasız olmaktır.
  • Aşk gözlerle değil, kalple bakar.
  • Aşk rüzgar gibidir, onu göremezsin ama hissedebilirsin.
  • Üşüyorsan sevgilim seni bir kat daha seveyim. Cemal Süreya
  • Gecem senin yüzünden güneşli bir şafağa dönüştü.
  • Gözlerimde yanlış yapamazsın. Mükemmelsin!
  • Nefes kesen sözlükte SİZ anlamına gelmelidir. güzel sözler
  • Ey kalbimin sahibi uçurum. Sen benimle olduktan sonrasında kaybettiklerimin ne önemi var.
  • Sus be gönlüm, ben de biliyorum özlediğimi; sus da bilmesin özlendiğini.
  • Sonucunda yürek yarası olsa da sev, oldukça sev. Usul usul gir yüreğime, gönlüm bağrım çatlasın.
  • Yüzüme okunmuş bir yakarış benzeri biçimindesin aşkım. Oldukça şükür bugün de aşığım sana doğru.
  • Büyük bir zat der ki; eşimle tanıştığım ilk gün, öteki tüm hanımefendilerin cenaze namazını kıldım.

Sevgiliye en etkili aşk mesajları

  • Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir. Ansızın aklına gelip yalnızlaşıyorsa işte o zaman sevmiştir. Turgut Uyar
  • Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine.. Ama hata bizde.. Küçücük yürekle kocaman sevmek ne haddimize..
  • Elbette, ödüllendirildim çünkü sana sahibim.
  • Seni kalbimin Kraliçesi olarak taçlandırıyorum.
  • Gözlerinde aşkı gördüğüm ilk günden beri sana hayranım. Bir ömür boyu benimle kal aşkım.
  • etkileyici aşk sözleri
  • Aşkımı hissetmek için gözlerini kapaman ve bana sarıldığında kalbinim atışını hissetmen yeterli sevgilim.
  • etkileyici aşk sözleri
  • Hayatımı cennetin tüm güzel renkleri ile boyadın ve en güzel melodilerini fısıldadın. Ömrümün sonuna kadar seni aralıksız seveceğim.
  • etkileyici aşk sözleri
  • Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil.
  • Çok uzun zaman önce yalnızdım ve kayboldum, sonra sen geldin ve ben evdeydim. Beni bulduğun için teşekkürler.
  • Seni düşünmek beni uyanık tutuyor. Seni hayal etmek beni uyutuyor. Seninle birlikte olmak beni hayatta tutuyor.
  • Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yan yana gelmedi. Ama gayri resmi birçok hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.
  • Uykuya dalamadığınızda aşık olduğunuzu biliyorsunuz çünkü gerçeklik nihayet hayallerinizden daha iyi. Doktor Seuss
  • Yemin ederim, seni şu anda yaptığımdan daha fazla sevemedim, ama yine de yarın yapacağımı biliyorum.
  • Aşk, Halık'ın kendisine kadar yükselmesi için insana verdiği kanattır… Michelangelo
  • Seni seçiyorum. Ve seni tekrar tekrar seçeceğim. Duraksız, şüphesiz, kalp atışında. Sana seçme devam edeceğiz.
  • Onunla kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem.
  • Okyanusta ölmez de insan, masraf bir kaşık "sevda" da boğulur…
  • İnan gözümde hiçbir değerin yok, ne var ise kalbimde.
  • Ve aşk. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktı.

 

Anlamlı aşk mesajları

  • Aşk namaz kılmaya benzer; niyet ettikten sonrasında etrafa bakılmaz.
  • Kafamda işin yok. Durup durup aklıma gelme. Yanıma gel, konu kalbimde.
  • Ben hayatımda ilk kez bu kadar sevdim birini yasama sebebim oldu resmen tabi en önemlisi de beni canından çok seviyor ben ona kurban olayım
  • Yağmurlu bir günde koşar sana gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla, ansızın dudaklarımı dudaklarıma değdir. Masum bir çocuk gibi konuşursam anla ki sana muhtacım; ver elini elime yalanda olsa bir kez seni seviyorum de…
  • Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.
  • Bana göre aşık öyle olmalı ki, şöyle bir kalkınca, her tarafı ateşler sarsın; her tarafta kıyametler kopsun.
  • Bana yaşadığın şehrin kapılarını aç sana diyeceklerim söylemekle bitmez." Özdemir Asaf
  • Sevmeye layık olmayana hatırlayarak değerli etme. Dönmek mi istiyor, bir şans daha verme. Unutma sevgi yürekli olana yakışır.
  • İlla birini seveceksen tene değil cana değeceksin. İlla birini seveceksen, dışını değil içini seveceksin. Gördüğünü herkes sever.Ama sen görmediklerini seveceksin, sözde değil özde istiyorsan şayet; tene değil cana değeceksin. Hz. Mevlana
  • Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşamüstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.
  • Kömür karası sevdam var benim, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar kadar güzel, bir o kadar da göz alıcı kirli insanlardan uzak tertemiz engin denizlere benzeyen gözlerini hapsettiğim damarlarımdan akıp giden nefesinle kalbime ulaştın, sen benim yaşayamadığım her şeysin sen cansın heyecansın.
  • Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor. Ahmet Arif
  • Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir, bunun için sevgiliye "uçurum" denilir.
  • Aşk davaya benzer, acı çekmek şahide. Şahidin yoksa davayı hiç kazanamazsın. 

Etkili manalı aşk mesajları

  • Kollarımda her zaman güvende hissedebilirsin, gitmene asla izin vermeyeceğim.
  • Gerçek aşık, alnınızı öperek veya gözünüze gülümseyerek ya da sadece boşluğa bakarak sizi heyecanlandırabilecek adamdır.
  • Sevdiğimizde, her zaman olduğumuzdan daha iyi olmaya çabalarız. Olduğumuzdan daha iyi olmaya çabaladığımızda, çevremizdeki her şey de daha iyi hale geliyor. Paulo Coelho, Simyacı
  • Şarkı söylememi talep ediyorsun. Ancak seni görünce lal olduğumu unutuyorsun.
  • Güneş doğsun diye dua ediyorum. Çünkü seni görmek için gündüze ihtiyacım var.
  • Bana seni ilk gördüğümde ne hissettiğimi soruyorsun ya o güne dair hatırladığım tek şey aklımı başımdan alan mucizevi gülüşün.
  • Sen aşktan korkuyorum diyorsun ya bende seni sevmekten korkuyordum ama bak şimdi senden vazgeçemeyenim.
  • Aşk da sen, hasret de sen; ben de sen.
  • Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.
  • Görünüşün, beynin, romantizmin ve yemeklerinizin hepsi A + alır.
  • Güller kırmızı, menekşeler mavi, şair değilim, sadece seni öpmek istiyorum!
  • Kamera mısın Çünkü sana her baktığımda gülümsemek istiyorum.
  • Gökteki bütün yıldızları önüne sersem. Bütün dünya nimetlerini sana versem yine de hakkını ödeyemem
  • Mükemmel olmayabilirim, ama her zaman haklı olmana izin verdim. Ve bu konuda yanlış olmadığımı biliyorum!
  • Seni sarhoş olmayı sevdiğimden daha çok seviyorum. Ve gerçekten, gerçekten sarhoş olmayı seviyorum.
  • Çok güzel olmayı bırakmalısın çünkü kalbim göğsümden tamamen atmak üzere.
  • Gülü bir gün seni her gün gülü solana seni ölene kadar severim.
  • O kadar çok özledim ki her nefes alışım da yüreğim sana koşuyor.

En Güzel Aşk Mesajları

  • Tek bir dilek isteme hakkım olsa, daha uzun bir yaşam isterdim. Bunu da sadece seni daha uzun sevebilmek ve her zaman yanında kalabilmek için isterdim aşkım.
  • güzel aşk sözleri
  • Bu dünyada görüp görebileceğim her şeye ulaştım. Artık benim için en önemli olan şey sen ve senin mutluluğun. Hep benimle kal sevgilim.
  • Mükemmel kadını hayal etmem gerekseydi, sana yaklaşmazdı bile.
  • Aşk birine ihtiyaç duymaktır.
  • Birçok kez aşık oldum … ama her zaman sana.
  • Sevdiğimiz şeyleri oldukları gibi seviyoruz.
  • Bana en çok neyi sevdiğimi sorduklarında, onlara söyleyeceğim, o sendin.
  • Sana olan aşkım her saniye büyüyor.
  • Yapabilirsen hayallerime gel. Seni orada öpeceğim
  • Kışın yaprağını yere bırakan ağaçlar baharda çiçekler ile bezenir. Senin yokluğun ile kuru bir dala benzeye yüreğim senin varlığınla bahara erişti.
  • Sen bahar isen ben senin yeşerttiğin çiçeğim. Sen güneş isen ben senin büyüttüğün meyveyim. Sen aşk isen ben sana aşık olan deli divaneyim.
  • Papatyalar neden sevilir bilir misin sevdiğim? Çünkü masum aşkın şahidi papatyalardır. O sebeple sana getirdiğim buket papatyalardan yapılmıştır.
  • Ben gökkuşağını severim. Çünkü renk cümbüşünü seyretme imkanını bana verir. Ve seni çok seviyorum. Çünkü tüm kâinat gözlerinde birikmiş durumda.
  • Her gün aklımda olan ve beni mutlu kılan tek şeysin.
  • Zamansız gelme elim kolum dağınıksa sarılamam.
  • Sevgi bir güne değil, bir ömre sığmalı.
  • Mutlu olmak kimin umurunda, sen yanımda ol yeter.
  • Her şarkının sana çıktığı saatlerdeyim.
  • Senin en güzel yanın ne biliyor musun? Benim yanım.

Farklı Aşk Mesajları

  • Aşk'a sınır koyamazsın ve aşık oldun mu kalbinin esirisin onun sürüklediği yerdesin; sana acı çektirse bile..
  • Kadını erkeği bilmem arkadaş! İnsan olan sevdiğine kıyamaz.
  • Alnınızdan öpecek adamlara aşık olun. Bir kaç kadını idare edenlere değil.
  • Bir kadın aşka inanmıyorum derken, aslında tek bir şey söylemek istiyordur: "Hadi beni aşka inandır."
  • Elimi tutmasını bilenin, yüreğini ölene dek taşırım.
  • Aşk verme kendi özünde bir eğitimdir. Eleanor Roosevelt
  • Kalbinizi özenle tutmaya ve sevgi ile hazine etmeye söz veriyorum.
  • Şunu bilmeni isterim ki kendimden daha çok senin mutluluğunu düşünüyorum tüm güzellikler seninle olsun. Ömrümün sonuna kadar seni sevmeye devam edeceğimi bilmelisin sevgilim.
  • sevgiliye anlamlı aşk sözleri
  • Hayatında ne zaman zorlukla karşılaşırsan, sevgimi kalbinin en derin yerinde hisset, hayatımın aşkısın.
  • Bütün sonsuzluk, aşkım için kollarıma tam olarak sığacaksın.
  • Sevmek ve kaybetmek, hiç sevmemekten daha iyidir. Alfred Lord Tennyson
  • Tek ihtiyacın aşk. Ama şimdi biraz çikolata acıtmıyor. Charles Schulz
  • Senden gayri her şey bir yana, sen ise sol yanıma! Güzel günlerin hatırına: Seni Seviyorum.
  • Mükemmel kızı çok uzun süre bekledim ve sabrım nihayet işe yaradı.
  • Aşk altın değildir, saklanmaz. Aşığın bütün sırları meydandadır… Mevlana
  • Seni öpmek benim en sevdiğim hobim. Seni tutmak benim en sevdiğim eğlence.
  • Keşke saati geri alabilsem. Size daha önce bulurdum ve daha uzun seviyorum.
  • Beni, bedeni ve ruhumu büyüledin ve seviyorum… Seviyorum… seni seviyorum.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top