Kısa Güzel Sözler - Uzun, Etkili, Resimli Sözler.

 


Dünyanın en romantik sözleri

  • Hayatımın sonuna kadar dünyanın dört bir köşesini araştırabilirim ama senin gibisini bulamam. O yüzden bir yere gittiğim yok, yanındayım.
  • Sen benim dünyam ben senin uydunum. Çekim gücün öyle yüksek ki yörüngenden çıkamıyorum.
  • Tahir gibi sev mesela, özür dilerim daha önce gelemediğim için de.
  • Sensiz bir gün daha akşam oldu. İçim el vermiyor. Biz buna gün demeyelim.
  • Hep aklıma geliyorsun. Bak gördün mü senin de gidecek yerin yok.
  • İkiden bir çıkınca bir kalırmış. Yalan! Sen gidince ben kalır mıyım sanıyorsun?
  • Dua gibisin bana. Ne vakit seni ansam, bir huzurun içine düşüyorum.
  • Eğer adına eşlik edecekse soyadım, Allah için ahirete kadar senindir sol yanım.
  • O senin neyin olur dediler. Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.
  • Burası gönül demliği yar. Dile dua, çaya dem, yüreğe kıdem. Aşk’a vefalı olan gelsin.
  • Varsın iki göz odalı bir evimiz olmasın yeter ki senin iki gözün bende olsun…
  • Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.
  • Kaybedilemeyecek kadar değerlisin.

Etkileyici romantik sözler

  • Bir hayal misin yaratıp da hükmedemediğim yoksa bir roman mısın okuyup da bitiremediğim ama şunu iyi biliyorum bir tek sensin merhaba deyip elveda diyemediğim…
  • Sana anlatmak istediğim birçok şey var. Ama anlatmak istediklerimi bir kelime ile ifade etmemi istersen o kelime sadece aşk olurdu.
  • Bir gün hayatınıza biri girer ve o an hiç mutlu olmadığınız kadar mutlu olduğunuzu hissedersiniz. İşte bunun adı aşk. Ben seni gördüğüm o an mutluluğun ne anlama geldiğini öğrendim.
  • Sen yıldızlara bakmayı seviyorsun bende sana. Çünkü sen benim karanlığımı aydınlatan en güçlü ışık kaynağısın.
  • Sana hayatım boyunca bir kez yalan söyledim. O da senin güzel olduğun. Sen güzel değil çok güzelsin.
  • Hayatımda iki şey istiyorum bir seni birde senin gibi gülümseyeni.
  • Hayat sana mutsuzluk mu getiriyor o zaman âşık olun. Ben seni tanıdım, âşık oldum ve mutluluk ile tanıştım.
  • Gökyüzünde birçok yıldız var ama gözüne sadece bir tanesi güzel gelir. Aşk ta bunun gibidir. Çevrende birçok insan vardır ama sen sadece bir tanesine âşık olursun.


Etkileyici aşk sözleri

  • Yağmurlu bir günde koşar sana gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla, ansızın dudaklarımı dudaklarıma değdir. Masum bir çocuk gibi konuşursam anla ki sana muhtacım; ver elini elime yalanda olsa bir kez seni seviyorum de…
  • Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.
  • Mükemmel olmayabilirsiniz, tüm insanlar gibi kusurlu olursunuz. Ama sen benim için mükemmelsin ve önemli olan bu.
  • Sen benim için teksin. Hayatım boyunca hiçbir şeyden bu kadar emin olmamıştım.
  • Gülümsemenizin gücü asla hafife alınmamalıdır. Kalbimi eritiyor ve ruhuma dokunuyor.
  • Tekrar tekrar seni yanında gördüğümde kendimi sıkıştırmalıyım. Sen benim hayalim gerçeksin.
  • Sadece bu dünyanın tüm yaşlarıyla yüzleşmektense seninle bir ömür boyu geçirmeyi tercih ederim.
  • Birisi tarafından derinden sevilmek size güç verirken, birini derinden sevmek size cesaret verir.
  • Bu dünyadaki en iyi ve en güzel şeyler görülemez, hatta duyulmaz, ancak kalple hissedilmelidir. Helen Keller
  • Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni; önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.

SEVGİLİYE KISA AŞK SÖZLERİ

  • Sevgiliye aşk sözleri kısa sözler şunlardır:
  • Aşk sadece gülümsemek değildir. Mutlu olacağını düşünüp, huzura erişmek değildir. Keder dediğinde bulaşır aşka ama aşk ne kadar güçlü ise bu kadar kolay dağıtılır keder rüzgârı.
  • Sen sanıyorsun ki hayatımda bir sen varsın. Bir tek seni sevdim. Hayır hayır ben bir tek seni değil senin bana verdiğin gül yüzlü bebeğimizi de seviyorum.
  • Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel ölüm olsan da gel.
  • Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. Mevlana
  • Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın.
  • Gördüğüm en güzel manzaradır yüzün gözlerin bakışların. Duyduğum en güzel şarkıdır sesin.
  • Ben hayatımda ilk kez bu kadar sevdim birini yasama sebebim oldu resmen tabi en önemlisi de beni canından çok seviyor ben ona kurban olayım

Etkileyici romantik sözler

  • Canım benim bilir misin? Canım dediğimde içimden canım çıkıp sana koştuğunu duyarım hep. Ahmet Arif
  • Bir lades tutuşsak, nesine desen, sesine derim. Bilirsin yüzün aklımdadır hep, ben sesini özlerim.
  • Seneler sürer her günüm yalnız gitmekten yorgunum zannetme sana dargınım ben gene sana vurgunum. Sabahattin Ali
  • Öyle uzaktan seyretme adına hayran olduğum yar. Buyur gel ömrüme, ömrüm, ömrün olsun. Mevlana
  • Aşk, ab-ı hayattır, bu suya dal. Bu denizin her katresi ayrı bir ömürdür…. Mevlana
  • Aşk bir tablodur. Onu doğa çizmiş ve hayat süslemiştir…
  • Hayatıma getirdiğin mutluluk ve neşe için sonsuza kadar minnettarım.
  • Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil her an hiçbir şey seni sevmek gibi değil.
  • Çok uzun zaman önce yalnızdım ve kayboldum, sonra sen geldin ve ben evdeydim. Beni bulduğun için teşekkürler.
  • Seni düşünmek beni uyanık tutuyor. Seni hayal etmek beni uyutuyor. Seninle birlikte olmak beni hayatta tutuyor.

Dünyanın en romantik sözleri

  • Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yan yana gelmedi. Ama gayri resmi birçok hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.
  • Uykuya dalamadığınızda aşık olduğunuzu biliyorsunuz çünkü gerçeklik nihayet hayallerinizden daha iyi.
  • Yemin ederim, seni şu anda yaptığımdan daha fazla sevemedim, ama yine de yarın yapacağımı biliyorum.
  • Seni seçiyorum. Ve seni tekrar tekrar seçeceğim. Duraksız, şüphesiz, kalp atışında. Sana seçme devam edeceğiz.
  • Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah'tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.
  • Sevgi hiçbir engeli tanımıyor. Engelleri atlar, çitler atlar, umutla varış noktasına ulaşmak için duvarlara nüfuz eder.
  • Gerçek sevgili alnınızı öperek veya gözlerinize gülümseyerek veya sadece uzaya bakarak sizi heyecanlandırabilen adamdır.
  • Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.
  • O kadar yakınsın ki seni ben sandım, sana o kadar yakınım ki beni sen sandım. Sen mi benim ben mi sensin şaşırdım kaldım…
  • Yine gece yine hüzün ve yine içimde sen… Ve yine biliyor musun içimde sen olunca hüzünde güzel. Ahmet Hamdi Tanpınar
  • Ne kadar seviyorsun dersen nar kadar derim. Dışımda bir ben görünürüm içimde binlerce sen dökülür.

Etkileyici romantik sözler

  • Sen benim yaşama sebebimsin benim son nefesimsin sebepsiz gözyaşlarım kurduğum tek hayalimsin sen benim cennetimsin.
  • Sevgiliye aşk sözleri şu şekildedir:
  • Aşk rüzgar gibidir, onu göremezsin ama hissedebilirsin.
  • Hayatın bu kadar güzel olabileceğini seninle tanışmadan önce bilmiyordum.
  • Aşk asla doğal nedenlerle bitmez.
  • Kesinlikle, kesinlikle, olumlu, tartışmasız, şüphesiz, sana aşığım.
  • Sen mi? Alırım bir ömür.
  • Aşk gözlerle değil, kalple bakar.
  • Aşk yok artık, kalmamış bu devirde...
  • Yanıma gelmediğinde rüyalarıma beklerim.
  • Dün gece çoban yıldızı ile seni bekledik deniz kenarında sabaha dek. Denizin mavi sularında gözlerinin izi kalmış. Şafak söktü ben deniz kenarında kaldım yalnız sırılsıklam.
  • Seni sevdim ben. Masal ülkemde sevdim, düşler sokağında sevdim. Seni sevdikçe içim kanadı. Kanadıkça sevdim. Seni acılarınla sevdim.
  • Dün gece dolaştığımız sokaklarda yürüdüm. Seni sordu kitap satan adam. Bir de çiçek satan bir teyze vardı hatırlar mısın? Seni GÜL sanmıştı. Gülüm benim Seni Çok Seviyorum.
  • Ey yar! Seninle ölmeye geldim. Ateşsen yanmaya yağmursan ıslanmaya, soğuksan donmaya geldim. Mevlana
  • Birinin gözlerine bakmak onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa o gözlere bakmayacaksın.
  • Hatalı olduğumda beni sev. Korktuğumda beni sar. Ve gittiğimde tut. Çünkü ihtiyacım olan her şey sensin.

Mutluluk aşk sözleri

  • Sonucunda yürek yarası olsa da sev, oldukça sev. Usul usul gir yüreğime, gönlüm bağrım çatlasın.
  • Yüzüme okunmuş bir yakarış benzeri biçimindesin aşkım. Oldukça şükür bugün de aşığım sana doğru.
  • Büyük bir zat der ki; eşimle tanıştığım ilk gün, öteki tüm hanımefendilerin cenaze namazını kıldım.
  • Gözlerin çocukluğuma inmek gibiydi, kim bilir o yüzden inandım her masalına.
  • Aşk diye bir şey oturuyorum. Ne tek taraflı demeye dilim var. Ne de karşılıklı olduğuna ispatım.
  • Tüm şairler sana doğru mı âşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın.
  • Hiç yürek yarası çeken birine aşık olmayın; zira o fert yaralıdır ve yara bandı olarak da sizi kullanır.
  • Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin şayet, halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun.
  • Sevdan üflendi bir defa zaman aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; yüreğim gönlüne emanet.
  • Selam sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından?
  • Boğazıma takıldı sevdan. 3 defa sırtıma vur helal de; alışık değilim harama, ondan olacak herhalde.
  • O şekilde bir 'yâr' sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu benzer biçimde beklesin seni.



#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top