Kapak Sözler - Felç eden kapak sözler, Güzel Sözler.

 Felç etkisi bırakan agır sözler güzel sözler kapak sözler ne dersen de ama efsane güzel sözler var iyice bir göz at.. 


Atarlı kapak sözler

  • Evet tatlım sen Ali Baba'nın çiftliğindeki yılansın.
  • Tam yılan olarak, dünyaya gelecekmişsin de son anda Allah seni affetmiş gibi.
  • Kız yılan, hala sürünmeye devam mı?
  • Yılan da biraz talihsiz. O sarılır, sen saldırıyor sanırsın...  kapak sözler
  • Yılan insanın sadece canını alır. Kötü arkadaş cehenneme sürer de ebedi hayatını mahveder. - Mevlana
  • İnsanlar kavga için yaratılmamıştır. Yılanların zehri vardır, aslanların pençeleri, timsahın keskin dişleri, insanın ise beyni vardır...
  • Her umut, içinden kumru yerine yılan çıkabilecek bir yumurtadır. - H. Friedrich Amiel  kapak sözler
  • Ey insan, dilini muhafaza et, seni sokmasın Çünkü o, büyük bir yılandır. Kabirlerde, kahraman ve cesur kimselerin bile kendileriyle karşılaşmaktan çekinip, dilinin kurbanı giden nice kimseler vardır. - İmam Şafii
  • Akrabanın düşmanlığı ve dostların eziyeti, yılan zehrinden daha fenadır. - Hz. Ali (r.a.)




Sarhoş etkisi veren kapak sözler

  • Evde kedi köpek beslemekle hayvan sever olunmaz. Hayvan sever dediğin benim gibi koynunda yılan besleyecek. - Küçük İskender
  • Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın, diyerek yaşattığınız yılanların bir sonraki hedefi siz olursunuz.
  • Deri değiştirmeyen yılan ölür.  kapak sözler
  • Bu dünyada kanadı kopmuş kuş, kurumuş ağaç, suyu çekilmiş havuz, dişleri dökülmüş yılan ne ise, fakir insan da odur. - Şüdraka
  • Zirvelerde kartallar da bulunur, yılanlar da. Ancak birisi oraya süzülerek, diğeri ise sürünerek gelmiştir. Önemli olan nereye gelmiş olduğunuzdan çok, nereden ve nasıl geldiğinizdir.
  • Hadi, yılanın ayağı yok da yerde sürünür. Ee! Kırkayağın kırk ayağı var, o da yerde sürünür. Demek ki iş ayakta değil kafada.
  • Yılan kendi eğrisini görmemiş, deveye boynun niye eğri demiş.  kapak sözler
  • Nisan yağmuru yılanın ağzına düşünce zehir, midyenin ağzına düşünce inci olurmus. Sen neyin yağmurusun ki yüreğime düşünce can oldun.
  • Bizim sohbetimiz Nisan yağmuruna benzer. Balığın ağzına düşerse inci olur, yılanın ağzına düşerse zehir olur. - Muhammed Celaleddin-i Rumi (Mevlana)
  • Korkak insanlar, başaklı buğday sapını bile yılan sanır. - G. Gardony





Kapak Etkili Sözler

  • Yüksek tepelerde hem yılana, hem kuşa rastlanır; birisi sürünerek, öteki uçarak yükselmiştir. - Cenab Şahabettin
  • Eğer tamahkar ve doymaz bir karaktere sahipse hür sayılan biri dahi köledir. Asıl hür, köle bile olsa gözü tok ve kanaatkar olan kimsedir. - Bünan Bin Muhammed
  • Bazen öyle seversin ki; yılan olsa sarılır, yalan olsa inanırsın!  kapak sözler
  • Tatlı dil yılanı deliğinden çıkartır, öküzü değil. Neden dönmediğini şimdi anladım...
  • İnsanlar böyledir; kimileri yılan, kimileri yalan...  kapak sözler
  • Arının içtiği suyun tadını nasıl anlatırsın ki içtiği her damla suyu zehire çeviren yılana?
  • Denize düştük, yılana sarılalım mantığı her zaman lehimize işlemeyebilir. Belki denizle değil, yılanla imtihan oluyoruzdur.
  • Bazı insanların değişmesini beklemeyin yılan sadece derisini değiştirir huyunu değil.
  • Seni her gördüğümde benimle uğraşma diye su içmeye başlıyorum ne demişler "su içene yılan bile dokunmazmış"
  • Dünyaya yılan olarak gelseydim bu kadar sürünmezdim be kardeşim...  kapak sözler
  • İnsanoğlu çiğ süt emmiştir. Kuzu gibi bakar ama yılan gibi sokar. - Kemal Tahir
  • Çevremde artık yılan, yalancı, yavşak ve sürtük görmek istemiyorum. Beni başka bir gezegene gönderin. Yeter bu kadar pislik görmekten retinam yandı.


başdönmesi yapan kapak sözler. 

  • Allah seni süründürsün derdim de sen sürünüyorsun zaten dimi yılan seni...
  • Yılan seni takip etse beli bükülür sen hala benim içim iyi...
  • Google'a yılan çevirisi yazsam çıkar mı acaba tatlım dediklerini anlamıyorum.
  • Sen yılansan ben de yılan terbiyecisiyim az ötede tısla.  kapak sözler
  • Hangi dansları seviyosun desem yılan dansı dersin sinsirella çekil şurdan
  • Okuldaki o sinsirella yılan sürüsünü ve arizona kertenkelesi kabilesini görmeye henüz hazır değilim.
  • Kızım 12 hayvanlı Türk takviminde yılan yerine senin resmini koyacaklar hala masum ayaklarına yatıyosun.
  • Kızım sen Harry Potter yılan dili konuştuğunda çeviri yapıyorsun çok masumsun aynen.
  • Bebeğim canlı yayın aç da millet yılan belgeseli izlesin.


Kapak Sözler

  • Hiçbirinize güvenmiyorum. Çünkü; sizin iyi niyetleriniz bile kötü.
  • Hak etmediğim şeyleri bana yaşatanlara bir intikam borcum olsun.
  • Verdiğim değerin kıymetini bilmiyorsan, çektiğim si*tire bozulmayacaksın.
  • Uzaktan hepiniz iyi insanlarsınız ama lütfen uzak durun.
  • Ve ben sapasağlam ayaktayken, sen Sapı Sağlam kazıklar yiyeceksin.
  • Sabrımın sınırları taştığında hayatımdan silemeyeceğim insan yoktur.
  • Bikinili fotoğraflarını profil resmi yapan kızlar; tipten kaybediyorsunuz diye götten kazanmaya çalışmayın!
  • İlla köpek olacağım diyorsanız sadakati öğrenin havlamayı değil!
  • Basit insanlarla uğraşma unutma kartallar sinek havlamaz.
  • Çok fazla konuşmaya gerek yok aslında. Sen, benden daha kötülerine layıksın.
  • Aklını alırdım ama ucuz mal bende alerji yapıyor…Sevgimi anlayamadın mı gözlerimdeki yaştan, atalarımız doğru demiş eşek ne anlar hoş laftan.
  • Eskiden altını çizdiklerimin şimdi ise üstünü çiziyorum.
  • Küfür etmeyi bende sevmiyorum ama şerefsizlik yapana teşekkür edemem.
  • Ben güçsüzüm düşerim ağlarım canım acır yaralarım ve kusurlarım var, sırf bu yüzden insanım. Sıradanım.
  • Ahlak deyince; kadından konuşmaya başlayan herkes ahlaksızdır.
  • Sen bu kalp yükünü kaldıramadıysan ben el atarım. Senin çivin çıkmış ama bilirsin ben çok iyi çakarım.





#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top