Kısa Güzel Sözler - Etkisinden Duyamayacağınız Güzel Sözler

Sizlerde birbirinden güzel kısa sözleri arayanlardansanız ve googlede kısa sözler, ağır Anlamlı kısa sözler Güzel Sözler kısa kaliteli-sözler kısa gibi aramalar yaptıysanız boşa dolanmayın birbirinedn güzel ve efsane sözler sizler için blogumuzda. 

Kısa Sözler, Kapak

  • Aylardan aralık, yine bir yıl daha bitiyor, yoksun sen. Ne zaman olacaksın, yoksa, yoksa benim bittiğim yerde, sen mi başlayacaksın... - Uğur Akbulak Kısa Güzel Sözler
  • Eylül Bitti, Ekim de bitecek. Kasım da ellerin üşüyecek, Aralık'ta ısınmak için geleceksin biliyorum. Hoş geldin Aralık...
  • Sana gel diyemem ama kapımı aralık bırakırım... Kısa Güzel Sözler
  • Aralık'tı, sabahtı. Yağmur sise yağıyordu. Sana sevmeyi anlatıyordum. Anlamıyordun. Bana özlemeyi anlatıyordun. Anlamıyordum... - Nihat Nikerel
  • 21 Aralığın anlamı büyük bende. Yılın en uzun sensizliğini yaşıyorum bu gece...
  • Düşünsene Bu Aralık'ta beni soruyorsun, aldığın cevap başın sağ olsun...
  • Kötülük kapısını aralık etmeye gelmez, ardına kadar açılır. - Cenap Şahabettin
  • Her mevsimin kendine özgü rengi vardır. Nisan yeşille, eylül sarıyla, aralık beyazla özdeştir. - Melek Altun


anlamlı kısa sözler, hayatla ilgili

  • Bakma aylardan Kasım mevsimlerden sonbahar olduğuna. Sen ne zaman istersen çık gel! Benim kapım her zaman aralık sana!
  • Kasımda aşk başkadırcılara ayrılan süre bitti. Şimdi aralıksız sevmek isteyenlerin zamanı. Bu da olmazsa direk ocak başı. Kısa Güzel Sözler
  • Bir aralık gecesi. Dışarıda kar yağıyor. Yılbaşı süsleri caddeleri aydınlatıyor. Üzerimde en sevdiğim yumuşak hırkam. Almışım elime koca bir fincan kahveyi, oturmuşum cam kenarına, seyrediyorum dışarıyı. Arkada seni hatırlatan en sevdiğim şarkı kulaklarımı okşuyor. Ve ben vanilya kokan hırkama biraz daha sarılıp güzel günleri düşlüyorum...
  • Aynada gördüğüm yüzün, dudağı gam, gözleri hüzün. Ben Aralık gecesinde hapsolmuşum, adı var kendi yok gündüzün...
  • Aralık'da her şeyin bir günü var. İmkan ver, bizim de bir günümüz olsun. Kısa Güzel Sözler
  • Aralık ayında tanışmıştık seninle kışın ortasında çiçekli yollardan yürütmüştün beni. Ben şimdi nasıl vazgeçeyim senden? - Furkan Taha Postallı
  • Aralığın son mısralarındayız, günlerden ne bilmiyorum. Ama ben bugün de seviyorum seni...
  • 1 Aralık Perşembe günü rebiülevvel ayına giriyoruz. Peygamber efendimiz (s.a.v) bu ayda dünyaya gelmiştir. 11 aralık ise mevlit kandilidir. Peygamber efendimiz buyuruyor ki: "kim bu ayda girildigini birbirine haber verirse onu cennetine alması için kıyamete kadar Allaha dua edeceğim"
  • Bir başkasını düşünmek, zindanımızın kapısını aralamak demektir...
  • Aralık kapıdan soğuk geliyor. Tam kalbimin üzerine bu akşam. - Edip Cansever - Sona Kalsa
  • Aralık ayı cici aşkların ayıdır.


Anlamlı kısa sözler

  • Aralık ayı geldi çattı. Senenin son ayı, kışı da beraberinde getirdi. Herkese senenin bu son ayında sıcacık ve keyifli sohbetler diliyoruz. Kısa Güzel Sözler
  • Aralık ayı geldiğinde yılbaşı gelmiş demektir. Her yerde asılan yılbaşı ışıkları ve yapılan süslemeler insanı çocuk gibi neşelendirmeye yetiyor.
  • Aralık ayı tabi. Orada olsak çok soğuk abi burada yaşanmaz der...
  • Aralık ayında doğan erkekler hareket ve çalışkanlığı temsil ederler. Bu ayda doğan kadınlar kararsız olurlar. - Mine Söğüt Kısa Güzel Sözler
  • Sana kapım aralık bile değil artık. Sen o kapıyı ardına kadar kapattın...
  • Böyle aralara serpiştirilmiş yabani suskunluklar, aynı dili konuşmayanların sohbetlerinin nakaratlarıdır; belli aralıklarla tekrarlanır. - Bit Palas / Elif Şafak
  • Bu Aralık'ta bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun... Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun...
  • Bu Aralık ayında rengimiz kırmızı olsun. Aşkımızı anlatsın...
  • Aralık; takvim yapraklarında eksilen ayı değil, insanların arasında eksilen uzaklığı sevdiren ay...
  • Ömrün en mavi göğünü Aralık ayı boyar. - Melih Cevdet Anday


kaliteli-sözler kısa

  • Belki soğuk bir Aralık akşamında şehir buz kesmişken biz, aynı kaldırımda yan yana sessizce yürürken ruhlarımızın konuştuğunu duyabiliriz... Kısa Güzel Sözler
  • Biri seni kurtarsın istiyorsun, o kapının tekrar çalmasını diliyorsun; ama sen o kapıyı kapatmamışsın, sen o kapıyı aralık bırakmışsın...
  • Soğuk bir aralık sabahında, gökyüzünde beliren güneşe benziyordu yüzün. Bir kez gülsen, ısınacaktı tüm şehir.. - Bektaş Şenel
  • Hava soğudu, Aralığın son günleri. Kar yağacak, bembeyaz olacak unutulmuşluğum...
  • Bu işler böyleydi işte... İnsan bir Aralık gecesi kaldırımın üstünde kalıveriyordu.
  • Ne beyazız kendi başımıza ne siyah, gibiyiz onlarca renk arasından kalkıp griye. demiş şairin biride bir şiirinde...
  • Aralık ayında her şey başkadır, kışın soğuğu gelir sıcak olan kalpleri üşütür dayanamayan sevgiler ayrılırlar. Kısa Güzel Sözler
  • Bir ışık var içimde aralık ile gelen soğukla birlikte.
  • Sevginin sıcaklığı aralığın soğuk günlerinde hissedilir.

Aşırı Anlamlı Sözler


  • Sevgimi yazın bulmuştum bir temmuz ayıydı aralık ayında vedalaşıyorum.
  • Aralık ayında sevmek başkadır.
  • Aralık ayı yeni yıla girmen üzere olan aşkların ayıdır.
  • Pencereyi açıp bağırasım var! Nisansın sen Aralık değil! Kısa Güzel Sözler
  • Soğuk ayların en soğuğudur aralık ayı, yürekleriniz üşür.
  • Kaç suskunluk sonra gelirsin? Aralık geldi, yıl bitiyor...
  • 21 Aralık falan hikaye. Benim için sensiz geçen her gece, en uzun gece.
  • Aralığın gelişi, beni diğer aylarla karıştırmayın der gibi; aniden, buz gibi, veda gibi...
  • Kasım'da sevdiğin gibi, Aralık'ta da sevecek misin beni?
  • Aralık acıtır diyordu şairler. Biz şiirlerini okuyup hüzünleniyorduk. Oysa bu hüzünden biraz daha fazlasıymış sevgilim. Kısa Güzel Sözler
  • Sıcak bir Aralık gecesi, ıslatır yanmış tenimi, yaklaşır o güzel bedeni. Kendisi yakamoz güzeli...
  • Hoş geldin Aralık ayı, hoş geldin hüzün ve aşkın en güzel yaşanacağı ay...
  • Tesadüf bu ya; aylardan Aralık, günlerden salı ve sen gidiyorsun salına salına bütün aralıklardan yüreğime... - Küçük İskender
  • Dünyanın en uzun gecesi; 21 aralık değil, senin beni bırakıp gittiğin gecedir. - Küçük İskender


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top