Romantik Güzel Sözler Ve Mesajlar - En güzel sözler ile romantik saatler.

Etkileyici romantik sözler

Bir gülüyorsun bir gülüyorsun sen tamam diyorum dünya bitti kapatın gidelim.

Yeter ki diline dolanayım; istersen bir küfür, istersen bir şarkı olayım.

Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın.

O senin neyin olur dediler. Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.

Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem…

Bazen aşk iki lafı bir araya getirememektir. Seni dersin… Tükenir nefesin.

Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.

Sensiz bir gün daha akşam oldu. İçim el vermiyor. Biz buna “gün” demeyelim.

Hep aklıma geliyorsun bak gördün mü senin de gidecek başka yerin yok. Özdemir Asaf

Eğer adına eşlik edecekse soyadım, Allah için ahirete kadar senindir sol yanım.

Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.



Romantik Sözler Kısa

Yaşam sen olmadan koca bir yalanmış. Her şey seninle başladı sevgilim ve seninle son bulacak.

Nefes almak sen olmadığın sürece o kadar manasız ki… Sadece yanındayken çiçeklerin bu kadar güzel koktuğunu ve en güzel kadın parfümünün saçlarından gelen o müthiş koku olduğunu biliyor muydun

Tanıştığımız anı hatırlıyorum da, ne kadar da hızlı çarpmıştı kalbim ve sonunda duracak sanmıştım. Ama kalbim beni yanılttı ve seninle tanıştığım andan beri hiç durmadan hep aynı hızla çarptı benim bir tanecik sevgilim.

Sesin ve kokun bu dünyada hiç vazgeçemeyeceğim iki şey… Onlar olmadan bir gün daha geçiremem sevgilim.

Dünyanın dönüş hızında bir yanlışlık olmalı… Senin yanındayken geçen zaman ile senden uzaktayken geçen zaman arasında dağlar kadar fark var sevgilim.

Sen günlerin en güzeli, gökyüzünün en mavisisin canım sevgilim. Sen, hayallerimden de güzelsin, adeta bir meleksin…

Yumuşacık saçların, kadife gibi sesin ve boncuk boncuk bakan gözlerinle öyle güzel bir mucizesin ki sevgilim… Varlığınla güneşi doğuruyorsun sanki yeniden ve rüzgârınla fırtınalar çıkarabilir gibi saçların…

Sadece senin sesin güzelleştirebilir günümü ve sadece senin bakışlarınla yeniden doğmuş gibi olabilirim bir an içinde… Öyle bir yerin var ki dünyamda, seni çıkarsam boşluğunu doldurmak için bir ömür koymam gerekir yerine…

En güzel rüyalarımın beden bulmuş halisin. Senden daha iyisini hayal dahi edemezdim benim biricik sevgilim. İyi ki yanımdasın, iyi ki benimlesin…

Sen benim en değerli yol arkadaşımsın, sırdaşımsın, mutluluğum ve huzurumsun. Senden daha çok hiç kimse mutlu edemezdi beni bir tanem…

Canımın içi sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine.



SEVGI DOLU ROMANTİK SÖZLER

Sensiz geçen günlerimin kazası yok sevgilim.

Seni düşünürken içim geçmiş, severken de ömrüm.

Yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen.

Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.

Sen en güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyesin.

Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.

Ölümü boş ver, kefenim sen kokacak mı onu söyle?

En modern alışkanlıktır ölmek ben seni doğasıya seviyorum.

Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.

Sevdim. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.

Sen bana Allah’ın emanetisin. Seni sevmek aşktır bana.

Sensin, kalbim değildir. Böyle göğsüme vuran… Sabahattin Ali

Yar, bütün şiirlerime sebep ettim seni, hakkını helal et!

Sen olmayınca buralar buz gibi. Sensizlik bir iklim adı şimdilerde…

Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.

Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.

Şurama batan, şurama batana özlem demeselerdi bıçak derdim.

Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.

O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.

Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, benimle yine tanış yine seveyim.

Tahir gibi sev mesela, özür dilerim daha önce gelemediğim için de.

Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme… Yanıma gel, mevzu kalbimde!

Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.





En romantik aşk sözleri

Bu coğrafyadaki en güzel bölge neresi diye sorsalar defalarca aynı cevabı veririm: Sevgilimin kalbinin içi…

Yaşanacak günlerimiz, yazılacak hikâyemiz, dinlenecek müziklerimiz, okunacak daha çok yazılarımız var sevgilim. Yeter ki sen yanımda ol…

Yollarımın sonu hep senin kapına çıkıyor ve ellerimi ne zaman uzatsam hep sen tutuyorsun ve kurtarıyorsun beni karanlıklardan. Öyle minnettarım ki sana sevgilim; herkes gittiğinde bile hep yanımda kalıp bana aşkını ve kalbini hiç bıkmadan verdiğin için bir tanem…

Bir şarkı dinliyorum ve melodisi beni mest ediyor. Gözlerin geliyor aklıma ve incecik parmakların. Sonra saçların dalgalanıyor rüzgârda ve müthiş bir koku… Sana olan aşkımın en büyük özetisin sen bir tanem…

Onlarca şehir değiştirsem bile ya da belki de ülkemi Yüzlerce başka evde yaşasam da Hiçbir yer, gözlerinin içi kadar güven veremez bana Ve evimde gibi hissettiremez asla…

Eğer çıkmasaydın karşıma ve tanımasaydım seni hep bir şeyler eksik kalırdı hayatımda ve ömrümü seni aramakla geçirmek zorunda kalırdım sevgilim. İyi ki çıkmışsın karşıma ve gözlerim kilitlenmiş gözlerine…

Ekmek ve su olmadan bir süre dayanabilir bu beden ama sen olmadan bir gün bile yaşayamaz bu ruh sevgilim. Sakın mahrum etme kendinden beni…

Yaşamımın en güzel bahanesisin. Ellerini tutarak dünyayı yalınayak bile dolaşabilirim sevgilim, yeter ki yanımda nefes almaya devam et sen.

Her canım sıkıldığında ya da ruhum daraldığında senin gözlerin geliyor aklıma. Çünkü beni bu dünyada sakinleştirebilen ve bana umut veren tek şey senin gözlerin bir tanem…

Haydi, ellerimi tut da gidelim buralardan bir tanem. Seninle bambaşka bir dünya bulalım kendimize, sadece aşkın olduğu ve iyi olmayan hiçbir şeyin içeriye dahi alınmadığı…

Aşk tam olarak sana benzer sevgilim: Gözleri senin gibi bakar ve saçları tam olarak senin saçların gibi yumuşak ve mis kokuludur.




Dünyanın en romantik sözleri

Dünyanın her köşesinde aradım ve sonra en yakınımda buldum sevdiğim kadını. Hoş geldin benim biriciğim, hayatıma renk verdin.

Rüyalarımın kadını, senle başladı benim hayatım ve sen olmadan tüm renklerini kaybederdi…

Tüm dünyanın önünde seni ne kadar çok sevdiğimi haykırmak ve gözlerinin içine bakarak sana aşkımı haykırmak istiyorum. Seninle bir ömür boyu mutlu olmak, bir an bile ayrılmamak istiyorum…

Sesini duyduğum an hayatımı değiştirecek melodinin senin o yumuşacık sesin olduğunu anlamıştım. Anlamadığım tek şey, sana olan aşkım her geçen gün bu kadar artarken kalbimin nasıl olup da hala aynı boyutta kaldığı.

Aşk ile doğan güneş Ve sadece aşk yok olunca batar. Tıpkı ellerini tuttuğumda gökyüzünün aydınlanması Ve sen gittiğinde karanlıkların çökmesi gibi…

Bir insanın hayallerinden daha değerli hiçbir şeyi yoktur. Benim tüm hayalim sensin sevgilim… Senin içinde olduğun hayatın hayali ile daha güçlüyüm Senin içinde olmadığın hiçbir kare o kadar da değerli değil…

Sabahın beşinde Denizin köşesinde Dünyanın ortasında Hayallerimin sonundayım… Seninleyim…

Bir göz var etkilendiğim Bir kız var arka mahalleden. Bir ruh var sanki ruh ikizim Bir aşk var ömür boyu hissetmek istediğim



Anlamlı Romantik aşk sözleri

Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yaşanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni.

Baharda toprağa düşen cemre gibi düştün yüreğime kırkikindi yağmurları gibi ıslattın düşlerimi o günden sonra hep kalbimde çiçek açtın ey sevgili.

Canımı kapına, yüreğimi ellerine, ruhumu bedenine, uykumu yatağına, öpücüklerimi dudağına göndereceğim! Ve yemin ederim seni ölünceye kadar seveceğim!

Puslu sabahlarda, kırağı tutan çiçek yapraklarında, bir idam mangası karşısında nefes bile almadan sevdim seni. Öyle sevdim ki ölecek kadar çok sevdim.

Adını gökyüzüne yazdım her sabah sende doğsun diye, yüreğini yüreğime yazdım canın yandığında benimle yansın diye, adını canım koydum sen öldüğünde bende öleyim diye.

Dün gece çoban yıldızı ile seni bekledik deniz kenarında sabaha dek. Denizin mavi sularında gözlerinin izi kalmış. Şafak söktü ben deniz kenarında kaldım yalnız sırılsıklam.

Aşk bir rüyadır. Kimi gerçekten sadece hayallerinde yaşar. Kimi yaşarken gözleri ve yüreği ile görür. Bildiğin rüya işte, yaşarken yaşanan mucize; gözü açık rüya görmektir seninle aşk…

Aşk seni koklamaktır. Senin kokunu alıp içime çektiğim, sonra sana kendimi verdiğim, her nefesin diyetidir. Seni koklamaya doyamayıp, zamanın durmasını istemektir.

Ya çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik bilmiyorum. Sevgili desem değil aşık desem değil bildiğin rastlantıydık işte, ondan öteye gidemedik…

Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma belki karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.

Hasretim sana yar, seni sevmem bir kızılcık çiçeğinin baharına dönmesi gibidir. Senin bakışların ömrümü uzatan bir iksir… Ve ben sevgili, şimdiye kadar hiç kimsede hissetmediğim duyguları seninle yaşıyorum.

Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken, başka şişelerden şarap olmuşuz, başka hayatlarda harap olmuşuz. Biz seninle bir denizin iki aşık balığı iken, başka sularda yüzüp durmuşuz, başka kıyılara vurmuşuz.

Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Belli ki uyurken de sevdim seni.


ÖZLENEN SEVGİLİYE ROMANTİK SÖZLER

Şehrime gel sevgili. Yarın çık gel. Bırak her şeyi bir bekleyenim var de gel. Gel ki bu şehir adımlarınla anlamlansın. Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın. Gel ki nefes alayım. Gel. Nazım Hikmet

Canım benim bilir misin? Canım dediğimde içimden canım çıkıp sana koştuğunu duyarım hep. Ahmet Arif

Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye işte ben onlardan değilim. Ben sensiz de yaşarım ama seninle bir başka yaşarım. Nazım Hikmet

Bazı duyguları yazamazsın. Anlatamazsın. Çünkü tefsiri ancak his ile mümkündür. Bu yüzden sadece yaşarsın.

Sana yerine getiremeyeceğim sözler veremem, fakat istersen hiç kullanılmamış tertemiz bir kalp verebilirim.

Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.

Kapına geldim. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Sen yeter ki “kim o” de. Kim olmamı istiyorsan, o olmaya geldim. Mevlana

Belki hiçbir evrakta isimlerimiz yan yana gelmedi. Ama gayri resmi birçok hayalde ben seninle aynı yastıkta yaşlandım.

O kadar yakınsın ki seni ben sandım, sana o kadar yakınım ki beni sen sandım. Sen mi benim ben mi sensin şaşırdım kaldım… Mevlana

Sizi hayallerinden vazgeçecek kadar seven bir kalp bulduysanız Allah’tan yeni bir ömür isteyin. Çünkü bir ömür yetmez onu sevmeye.

Seni bana veren rabbime şükürler. Yaşanan senli her anıma şükürler. Göz görüp gönlüm severse sevgim için seni gören gözlerime teşekkürler.

Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazıma düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam, inan hep güzel gözlerinin hasretindendir.

Aşka uçarsan kanatların yanar. Aşka uçamazsan kanatların neye yarar? Aşka varınca kanadı kim arar? Aşkın açamadığı kapı, kanatlanıp uçamadığı yer mi var? Aşk, kanatlanıp uçmaktır ey yar!

Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.

İlla birini seveceksen tene değil cana değeceksin. İlla birini seveceksen, dışını değil içini seveceksin. Gördüğünü herkes sever. Ama sen görmediklerini seveceksin, sözde değil özde istiyorsan şayet; tene değil cana değeceksin. Hz. Mevlana

Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşamüstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.

Kömür karası sevdam var benim, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar kadar güzel, bir o kadar da göz alıcı kirli insanlardan uzak tertemiz engin denizlere benzeyen gözlerini hapsettiğim damarlarımdan akıp giden nefesinle kalbime ulaştın, sen benim yaşayamadığım her şeysin sen cansın heyecansın.

Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği… Ben seni oraya hapsettim. Seni hapsettim kırık bir aşk şarkısı eşliğinde. Hüzne buladım seni. Deniz meltemlerini okşayan saçlarını hapsettim kalbimin kıvrımlarına. Ordasın artık. Oradasın ve ne kadar olman gerekiyorsa.

Yağmurlu bir günde koşar sana gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla, ansızın dudaklarımı dudaklarıma değdir. Masum bir çocuk gibi konuşursam anla ki sana muhtacım; ver elini elime yalanda olsa bir kez seni seviyorum de…

Senin gözbebeklerin var ya, kadın kadın gülen, insan insan bakan gözbebeklerin. Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta. Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Bir açarsın ki mutluyum. Bir kaparsın her şey elimden gitmiş.

Sen benim bakışına hasret kaldığım sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam, hayalim ama en çok ağlatan, en çok kanatansın… Sen tarifi imkânsızımsın.
Aşk çare midir yalnızlığa? Yoksa tutsak mı eder yüreğine? Ya da uçurur mu kafesindeki çırpınan kuşu, özgür bırakır mı? Aşk nedir sahi? Aşk sevmektir sevginin de doz aşımı yoktur. Korkmayın doya doya sevin sarmalayın sevdiğinizi…


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top