Romantik Sözler 2022: Sevgiliye Söylenecek Romantik, Duygusal Ve En Etkileyici Aşk Sözleri

Romantik Sözler 2022: Sevgiliye Söylenecek Romantik, Duygusal Ve En Etkileyici Aşk Sözleri



Sevgiliye Söylenecek Romantik SÖZLER

 Sevgilinizi etkileyecek romantik ve etkili aşk sözleri onu mutlu edecek, ilişkinizi daha sıcak bir hale getirecektir. İlişkinizin mutlu şekilde ilerlemesi için romantizm gereklidir. Kolayca telefonunuza kaydederek ona gönderebileceğiniz en etkili aşk sözleri arasından birini seçebilirsiniz. Ayrıca bu sözleri sosyal platformlarda da paylaşarak ona olan aşkınızı kolayca dile getirebilirsiniz.

Senden önce kendimi kaybolmuş gibi hissediyordum. Her yer karanlıktı ve bir daha asla güneş doğmayacaktı sanki içimde. Sonra sen geldin ve beni saklandığım o karanlık kuyudan çıkardın. Bana yeniden sevmeyi daha da önemlisi tekrardan güvenebilmeyi öğrettin. O kadar sıkı sarıldın ki bana, sanki yıllarca kaldık öyle. Ellerimi tuttuğun o ilk günden beri kalbim yalnızca senin için atıyor sevgilim.

Her sabah, seni severek yeni güne başlamanın verdiği mutluluk tarif edilemez sevgilim. Sanki yeni doğmuş bir bebek gibi hayata en başından başladım. Senden öncesi öylesine eksik ve manasız ki. Sensiz geçen senelerin acısını çıkarırcasına gözlerine dalıp, saatlerce güzel bir manzarayı izler gibi seyretmek istiyorum güzel yüzünü.

Sen benim kutup yıldızım gibisin. Ne zaman yolumu şaşırsam gökyüzüne bakıp da yönümü bulur gibi kalbimdeki sana bakarak doğru yola gidiyorum. Ne zaman kötü bir düşünce gelse aklıma hemen seni düşünüyorum. Birlikte geçireceğimiz o güzel hayatı, yenilerini ekleyeceğimiz eşsiz anılarımızı. Hayatımda olduğun sürece asla kaybolmayacağımı bilmek çok güzel bir his sevgilim.

Eskiden şiirler manasız gelirdi. Yağmur canımı sıkar, yeni doğan gün bir anlam ifade etmezdi. Şimdi senin varlığın başlı başına bir şiir, aşkın şair etti beni. Yağmurda seninle dans etmek, her yeni sabaha seninle uyanmak istiyorum sevgilim. Kalbinden daha konforlu hiçbir yerde bulunmamıştım bugüne kadar.

‘’Aşkın olduğu yеrdе yaşam da vardır.” diyor Mahatma Gandhi. Senden önce ben yaşamıyormuşum meğer. Ne aldığım nefesin kıymeti varmış ne de yemeğimin tadı tuzu. Seninle birlikte yeniden doğdum, meğer hayat denilen şey çenendeki o mahcup gamzeymiş.

Dünyaya bin kez daha gelecek olsam, bin kez daha arar, bulur, severim seni.

Seni düşünürken içim geçmiş, severken de ömrüm.

Yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen.

Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.



Sevgiliy

e Uzun Güzel Sözler

Mutluluğun en güzeli seninle olanmış. Gittin ve ben bir daha mutlu olmadım.

Yine ilkbahar geldi. Seni bekliyorum. Gel ki çiçekler açsın, gel ki gökyüzü renklensin.

Coşku doluydu sözlerin, güneş gibiydi sözlerin. Beni benden aldı, seni bana yazdı.

Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.

Sana şiir yazmak ne haddime. Varlığın şiir zaten…

Yağmur başlayınca gelse de ıslansak diyeceği biri olmalı insanın.

Sen en güzel şiirlerin bile kuramadığı kafiyesin.

Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim  yaşımsın.

Ölümü boş ver, kefenim sen kokacak mı onu söyle?

En modern alışkanlıktır ölmek ben seni doğasıya seviyorum.

Kelimelerin güzellik karşısında anlamsız kaldığını sende gördüm.

Ben kalbimin senden önce bu kadar çarpabildiğini bilmiyordum.


Sevgiliye Etkileyici Sözler

Korktuğum karanlığa açtığım perdelerimsin. Uzanıp ellerimi tutacağına emin olduğum sığınağım. Kelimelerim ve her acımda kaçtığım kucağım. Sen benim yaşamam için elimde olan sebeplerimsin.

Sen benim gözümün daldığı, yüreğimin aşkla yandığısın. Nerede olursa ol sen bende candan fazlasın.

Gözlerindeki hayat ışığı dünyamı aydınlatıyor, yaşadığım hayat seni kıskanıyor bebeğim.

İlkokula başlayan çocuğun heyecanı oluşuyor içimde senli anlarda.

Bir kere görmesi yeter; en derin okyanus bile kıskanır gözlerini.

Dertlerini bana ver sevinçler senin olsun, sen sevilmeye değersin.

Bu dünyada bir sürü insan var, kimi mutlu kimi mutsuz, kimi gülüyor kimi ağlıyor, ama iyiliğe ve güzelliklere layık olan tek bir insan var o da şu an mesajımı okuyor...

Ben seni kazandıktan sonra neyi kaybettiğime hiç bakmadım.

Fazlasının zarar değil de şifa olduğu tek şey senin kokun.

Güneşe gerek yok, gözlerindeki sıcaklık içimi ısıtıyor.

Eğer mutluluğun bir kokusu olsaydı, bu senin kokun olurdu.

Daha gözlerimi kapattığımda özlüyorum seni, uzun gecelere nasıl dayanayım?

Gün gelir de yanında olamazsam eğer, her yağmur yağdığında çık dışarı ve ellerini iki yana aç. Ellerine dokunan her yağmur tanesinde beni hisset. Çünkü ben de aynı anda yağmur damlalarında hissedeceğim seni.

Hayatım boyunca birlikte bir hayat süreceğim o kişiyi aradım ama bulamadım. Benim bulduğum çok daha kıymetlisiydi. Asla onsuz bir hayat sürdüremeyeceğim kişiyi buldum.

Çölün yağmura, bir çocuğun annesine, ayın güneşe olan özlemi gibi özledim seni. Kendinden emin ve en temiz hislerle…

Seninleyken kendimi dünyanın en iyi insanı gibi hissediyorum. Nasıl bir iyilik yaptım, ne yaptım da seni verdi hayat bana? Hediye gibisin sevgilim, iyi ki varsın.

Gözlerinin içine baktığımda ne dert kalıyor ne de tasa. Bunca sene seni sevmeyi beklemiş sanki kalbim. Sabrımın hediyesi gibi geldin, hoş geldin sevgilim.

Hangi buluş benim seni bulmamdan daha önemli olabilir? Öyle bir çıktın ki karşıma, her bakışta yeniden aşık oluyorum sana.

Sen yokken sanki koca sokağın ortasında yapayalnız kalmış bir çocuk gibiyim. Ellerin ellerimden bir an bile ayrılmasın istiyorum.

Ne çiçekler, ne gökyüzü, ne denizler ne de ağaçlar… Yeryüzünde senin gülüşünden daha güzeline rastlamadım…


Sevgiliye Güzel Sözler (Kısa)

Hayatım boyunca hiçbir şeyden bu kadar emin olmamıştım. Ancak gözlerinin içine baktığımda sonsuzluğa bir kez daha inanıyorum. Seni Seviyorum.

Gerçekleşmiş bir rüya gibisin benim için. Sanki birazdan sabah alarmı çalacak, güneş dolduracak odamın içini. İşte bu yüzden gözlerimi kapatıp sarılıyorum sana her defasında. Asla uyanmak istemediğim rüyama sığınıyorum her defasında.

Seninle her mevsim çiçek bahar. Yürüdüğün yollar hep çiçek. Bu şehir güzelse eğer, sen içinde yaşadığın içindir. Bu adam mutluysa eğer, sen sevdiğin içindir.

Belki Mecnun gibi çöllere düşemem ya da Ferhat gibi dağları delemem senin için. Ama sadık kalbimle seni canımdan bile çok sevebilirim bir tanem.

İnsanlar birbirlerini en iyi yolda tanırlarmış. Sen ki benim yol arkadaşım, en büyük yoldaşım, aşkım... Sen yanımdayken geri kalan her şey teferruat benim için. İyi ki varsın.

Kuş tüyü yastıklar beton zemin sayılır ellerinin yumuşaklığı karşısında.

Gözlerine bakınca cenneti görüyorum bir tanem, güzel gözlerinden sen sorumlusun.

Sen bir kere gülsen, dünyanın bütün çiçekleri kendinden sanır seni. Bir gözyaşı döksen yağmur utanır güzelliğinden. Öfken bile kıskandırır çakan şimşekleri. Her halinle öyle güzelsin ki…




Sevgiliye Güzel Sözler Tumblr

Gece yatağa yattığımda aklımda kalan tek gerçek şey sen oluyorsun.

Sensiz geçen günlerimin kazası yok sevgilim.

Seni her görüşümde ilk kez görüyor gibi heyecan kaplarken kalbimi, her ayrılık içimden bir parça koparıyor. Öyle güzel seviyorsun ki beni, bazen kendi kendimi bile kıskanıyorum.

Elinin değdiği çöllerde şelaleler akıyor sevgilim. Seninleyken daha çok gülüyorum, herkesi daha çok seviyorum, hayatla daha iyi anlaşıyorum. Seninle ben daha bir güzel oluyorum.

Yarının ötesinde, bugünümde ve sonsuzluğumda yanımdasın. Her zaman en iyi arkadaşım, sevgilim ve sonsuza kadar ruh eşim olarak kalacaksın.

Hayatta her şeyin onunla anlam bulduğunu farkettiğinizde, ona en güzel sözleri söylemek, en anlamlı mesajları göndermek istersiniz. Sadece etkilemek veya ilgisini çekmenin ötesinde ne denli derin hisleriniz olduğunu anlatacak kelimeleri bulmakta zorluk çektiğiniz zamanlar olur. 

Sevgiliniz yanınızdayken anlamlı, kısa güzel sözlerle sebepsiz mutlu etmek istersiniz..

Çok uzaktayken duyduğunuz özlemle, sevgiliye uzun ve anlamlı güzel sözler söylemek gelir hep içinizden..

Telefonla arayıp sesini duyamadığınız anlarda bile kısa bir mesajla biricik sevgilinize  güzel bir kaç kelam etmek istersiniz..  

Dünyanın her yerinde bunun adı "aşk" olarak isimlendirilir. En büyük mutlulukların kaynağıdır. Birbirini seven iki kişinin sürekli güzel sözler söyleme isteğini pekiştiren de bu duygudur.

Adın öylesine derin kazınmış ki kalbime, her nefeste seni anıyorum. Kaç yıl yaşarsam yaşayım, sonsuza dek kalbimi ısıtacak bu sevdanın başladığı o anı, gözlerimin içine ilk kez bakışını asla unutmayacağıma söz veriyorum sevgilim.

Kendi kendime konuşurken her şey yolunda ama seninle baş başa kalınca, senin için hazırladığım onca cümle gökyüzüne uçuyor. Heyecandan elim, ayağım birbirine dolanıyor. Ama şunu bil sevgilim, bir çiçek nasıl muhtaçsa güneşe, ben de senin gül yüzüne öyle muhtacım...

Seninle tüm mevsimleri yaşamak istiyorum, tüm yolları yürümek, bütün çiçekleri koklamak. Dünyanın en lezzetli yemeklerini yemek istiyorum seninle birlikte, tüm denizlerde yüzmek istiyorum. İçinde senin olmadığın tek bir anı bile yaşamak istemiyorum.

Dinlediğim en güzel şarkı: iki dudağının arasından süzülen adım, sevgilim. Sesinde Nazım’ın Piraye’si; Kafka’nın Milena’sı var. Bıkmadan, usanmadan bir ömür seni dinlemek istiyorum.

Birlikte olmanın ne kadar zor olduğu umurumda bile değil, hiçbir şey seninle ayrı olmaktan daha kötü olamaz sevgilim.

Tüm güzellikleri toplamışsın sanki etrafına. Bir gülümsemenle yaz geliyor memleketimin dört bir yanına.

Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.



Sevgiliye Aşk Sözleri

Sen bu karanlık ömrümün içine bir sevinç ışığı gibi, kurumaya yüz tutan can veren bir nisan yağmuru gibi birdenbire geldin…

Seni severken haddimi aşmak istiyorum. Öylesine sonsuz, öylesine soluksuz, nefesimi keser gibi…

Geceye ay düşer, aklıma gözlerin. Bu nasıl özlemek…Ucu bucağı yok, dibi yok, sonu yok!

Bütün sesler, bütün yüzler ve bütün gülüşler sana benzemeye başladı. Ya da ben seni özledikçe deliriyorum.

Keşke yanımda olsan da o yanaklarını sıksam.

Gitmek başkalarına karışmaktır. Ne olur gitme!

Yağmur gibi sev beni… Kaçmak mümkün olmasın.

Bazen o kadar çok özlersin ki; bütün şehir sevdiğin kokar.

O kadar çok bu kadar çok diyemem sevgin için aşığım sana gözlerimin ışığısın.

Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur.

Benden seni seviyorum dememi bekleme sevgili. Bizde zikir sessiz çekilir.

Hayatımın anlamı, yaşama sebebim. Sen benim özlemimsin.

Vazgeçilmezim, gel ve güneşin odamı aydınlatsın.

Işık saçıyor gözlerin, saçların çöl rüzgârı gibi kokuyor. Sen hiç gitme benden, mevsimim hep yaz olsun.

Zamansız gelme elim kolum dağınıksa sarılamam.

Gönül, han değil dergâhtır. Paldır küldür girip çıkılmaz, günahtır!

Çek bakışlarını gözlerimden, aşk bu şeytan doldurur.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top