Ruh halim bunalım Sözleri - Psikolojik Bunalım Sözleri



Ruh halim bunalım Sözleri

  •  Sensizliğin rüzgarı üşütür bedenimi, sensizliğin acısı yakar içimi canısı! şimdi gözyaşlarım şahittir yalnızlığıma her nefesimde adını anıyorum bıraktığın yerde seni bekliyorum.
  •  Kalp kırılganlığı bir süre sonra geçer de, incinen gurur bir türlü iyileşemez.
  •  Özlüyorum seni ve seni özlüyorum kendimde, sen benden gittiğinden beri ben bende değilim, kendimi tanıyamaz oldum sensizliği kaldıramıyorum dön gel sevgili!.
  •  Nasıl da soğuyor. Sanki sırtında bir hırkaydım da, çıkarıp kenara attın.Ruh halim bunalım Sözleri
  •  Bende unutabilmek isterdim senin gibi yaşadıklarımızı, çekip gitmek isterdim senin gibi uzak diyarlara, bende gülmek isterdim yıkıp gittiğim hayatın ardından senin gibi.
  •  Lşıklar arasında kararmış, tek lamba gibi hissediyorum.
  •  Dertlerim içimde birikiyor kum misali, gözlerime vuruyor acısı kalbimi dağlıyor yarası sensizlik bitiriyor beni dön gel ne olur canısı.
  •  Ey hayat! o kadar yorgunum ki, susupta ağlayasım, ölüpte dinlenesim var.
  •  Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık. Çünkü sen rüzgarın coşturduğu bir toz bulutusun. Bugün bana esersin yarın ellere.
  •  Dışımda kahkahalardan bir suret, içimde kan ağlayan bir çocuk var.
  •  Önceleri hasreti hiç tatmadım. Yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım. Zor geldi ayrılık alışamadım.
  •  Giyinip boyansan da renkler üzerinde solar ruhun siyahsa. Ruh halim bunalım Sözleri
  •  Hüznümü ikiye böldüm. Birini sabah, birini gece yaşıyorum. Bu saatten sonra kimseyi çekemem ben, kendi yükümü zor taşıyorum.
  •  Dönsen ne dönmesen ne şimdi! geç değil “hiç” oldu artık! emre gökçe.
  •  Ne kadar kalmak istesek de bazen gitmek zorunda kalırız ve ne kadar gitmek zorunda olsakta, kalmakten yanadır sol yanımız.
  •  Kimseden bir şey bekleme, böylece asla hayal kırıklığı yaşamazsın!.
  •  Sen istersen eğer, geçmiş unutulabilir ama yaptığın her seçimde bir daha düşün: çünkü gelecek, geçmiş kadar insaflı olmayabilir. Paul auster.
  •  Kaybedecek birşeyi kalmayınca kendini kaybediyor insan. Barış ylaçın.
  •  Hep kalanlara gidenleri kattım. Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler.
  •  Boşuna mutlu olmaya çalışmayın, çalıştığınız yerden sormuyorlar!.
  •  Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadım! yarı yolda bırakanı da; bir daha adam yerine koymadım.
  •  Değişimler her zaman bunalım anlarında gerçekleşirler. Paulo coelho.
  •  Yıprandım bittim kalmadı yaşamak için dermanım, gözlerine bakıp ağladım ama beni hiç anlamadın.
  •  Eski insanlar birbirine ilaçtı. Günümüz insanları ise devasız birer dert.
  •  İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? yoksa insan büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?.
  •  Gönlüm deniz değil ki, efkarım sahile vursun. Ruh halim bunalım Sözleri
  •  Kırılan sigara bile olsa duman vermiyorsa eğer, kırılan kalpten sevgi bekleme!.
  •  Ağlasam sustuklarım dökülür mü ellerime ellerin gibi?.
  •  Canını sıkma. Zorluğun arkası kolaylıktır. Her şeyin bir vakti ve takdiri vardır.
  •  Denize kıyısı var sanki yüreğimin, hep serin, hep rutubetli.
  •  Ne diyordu şair; yıkıldı yolunu bekleyen şehir. Artık gelsen de bir gelmesen de bir.
  •  Bir gözyaşı düşer toprağa. Toprak anlarda insanı, insan anlamaz insanı.
  •  Çok sıkıldıysan bir mezarlığa git. Ölüler iyi bilir, yaşamak güzeldir. Necip fazıl kısakürek.
  •  Bir hoşçakala sığdırdı beni, o yerlere göklere sığdıramadığım.

 


Psikolojik Bunalım Sözleri

  • gül filizlendigi günden itibaren güneşe aşıktır her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz.
  • acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim.Psikolojik Bunalım Sözleri
  • her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi.
  • her deniz bir martı,her rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam.
  • vaktinden önce çiçek açmaz rüzgara kelepçe vurulmaz bende sen bitmedikçe veya bende ben ölmedikçe sana olan bu sevgim bitmez.
  • ben sensizdim! akşamın yaklaştığı saatlerde kahrolursun görme ağladığımı başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı.
  • bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belki belkilerle dolu bir hayattı bu….
  • ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş… yok be aşkım asıl ölmek “sensizlikmiş”.
  • bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.
  • adını kalbime aşkla kazımıştım boşver aldırma belki bir gün silerimgüzel bir rüyayı gerçek sanmıştım seni sevdiğim için özür dilerim.
  • aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kırpımı kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı.
  • bir ömür boyu seninleyim desende istemem artıkçünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusunbugün bana esersin yarın ellere….
  • hep kalanlara gidenleri kattımbir gün yerine geçemedilero kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler Psikolojik Bunalım Sözleri
  • önceleri hasreti hiç tatmadım yarimden hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktımzor geldi ayrılık alışamadım.
  • an gelir insan gülerken ağlarmış gözyaşları sel olup kalbine akarmış kahkaha bir maske derler bilrimisin? insan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
  • bir eski dost gibi hatırla benibir selam ver yeterunutmuş olsanda eski günleriadımı arasıra an yeter.
  • seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dedilerboynumu büküpte baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.
  • buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün,bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğimseni benden ayrıdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.
  • güller anlatsın sana olan sevgimi güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsınben anlatamadım güller anlatsın. Damardan bunalım sözler.
  • yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor. Bunalım sevgi sözleri.


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top