Çıkma Teklifi İçin Mesajlar - Romantik Çıkma Teklifi Sözleri

Evlilik teklifi sözleri

  •  Güzelliğin ruhunun aydınlığından, uyumun güzelliğinden, bana getirdiğin düzen uyumundan, kalbimdeki barış düzeninden, içimdeki his bütününden; aşkınla, sevginle gel gel de tamamlansın bu beden.
  •  Hep senle dolu, benim aşkımla deli, ümitlerimle, hayallerimle bezeli, hem hisli hem içli hem çok güçlü dünyamı senli kılar mısın? elimi sımsıkı tutar mısın sevdiceğim?.
  •  Bir sen oldu bende; bildiklerimi unutturan, doğrularımı saptıran, ezberlerimi bozup hayatımı senden önce senden sonraya ayıran. Bir geldin böldün, parçaladın, çıkardın ama yine de razıyım. Yeter ki beni senle çarp, senle çoğalt ama asla sensiz bırakma. Yürür müyüz beraberce hayat yolunda?.
  •  Kelebeklerin ömrü bir gün. Sana hayatımın sorusunu sorarken kelebekler uçurmak istemiştim. Şimdi kargaları uçuracağım yadırgama sakın. 400 yüz yıl yaşayabiliyorlarmış çünkü. Benimle evlenip katlanabilir misin bana çok uzun yıllar?.
  •  Engelli koşan atletler gibi, koştum, atladım, aştım tüm engelleri. Şimdi önümde bir tane kaldı. Eğer onu da geçebilirsem, mutlu yorgun ama gönlünün şampiyonu olmak istiyorum. Benimle evlenir misin?.
  •  Günün geceye, tohumun toprağa, toprağın yağmura, gülün bülbüle, yarımın bütüne hasreti gibi; ışığına, saflığına, bereketine, çokluğuna, naif varlığına muhtaçlığım var sana. Kalplerimiz bir, dünyamız biz olsun. Evlenir misin benimle sonsuzluğa?.
  •  Seninle güldüm, seninle ağladım ben. Yaşamı sende bulup sende doğdum ben. Hiçbir şey tadımlık, bir anlık, bir adım sonrası yalnızlık olsun istemiyorum. Tüm aşkım, tüm varlığımla sorsam sana; benimle evlenir misin?.
  •  İster güneyden gelen karayel, ister kuzeyden gelen poyraz ol, dilersen beni tümden ıslatan sağanaklar ol, güneşinle yanıp, serinliğine bırakayım kendimi, denizinde. Umut ol bana, her şey çok güzel olacak de. Sımsıkı sar üşütmem seni de, çocuklarımız olacak bize benzeyecekler de. Evlen benimle.
  •  Senle yendim makûs talihimi. Kırdım; umutsuzluğun-mutsuzluğun, kimsesizliğin-yalnızlığın birbirine sıkıca bağlandığı zinciri. Kıymetlim tut elimi. Eşim ol. Bir ömür boyu bırakma beni.
  •  Bir yuvamız olsun artık. Bize dair, bizi anlatan, bizle dolu. Evimiz derken içimizin hoplayacağı, her şeyi uzaklaştırırken bizi yakınlaştıracak duvarları, pencereleri, odaları, bizle dolu kokusuyla evimiz olsun. İçinde sen olsun, ben olsun, sevgi olsun.
  •  Geriye dönüp baktığımızda; sadece anlar, anılar olmasın anlatacak. Paylaştığımız yaşam, birlikte yaşanmışlık, beraber yaşlanmaya adanmışlık olsun. Bir ömre sığacak tüm anlar için benimle evlenir misin?.
  •  Her gece sen uyurken yıldızlar dolsun koynuna. Ve her sabah yaşamın içine koşarken; nasıl böyle ışıldadığın muamma olsun başkalarına. Hatta sen bile anlama. Varlığın anlamım, senin mutluluğun andım oldu. Evlenir misin benimle, sayısız yıldızlarımla.
  •  Beceriksizin biriyim ben. Ne sana olan hislerimi anlatacak bir bestem, ne güzelliğini betimleyecek bir tablom nede mısraları senle akan bir şiirim var. Ama umudum, senle başlayan bir hikâyem ve bana katılırsan mutlu sonla bitebilecek uzun soluklu bir romanım var.
  •  Gözlerimde tutuyorum seni, gözyaşlarım sen. Kalbime hapsettim, her atışı sen. Dilimdeki içli şarkı, burnumdaki sıla kokusu, yanımdaki yamacımdaki yoldaşlık, içimdeki bambaşkalık hepsi sen, sen, sen. Olmasan neylerim ki ben. Varlığını varlığıma armağan eder misin? benimle evlenir misin?.
  •  Gözlerinde ki bana bakış, gülümsemende ki iyimserlik, huylarında ki yumuşaklık, burnunda ki kararlılık, doğruda ki inatçılık ve bedeninde ki sımsıcaklık yeter bana. Öylece gel, kendince. Evlenir misin benimle?.
  •  Hep beni sana getirecek yollar, senle bana açılacak kapılar, kokunla dolu odalar, seni bende uyutacak yataklar istiyorum. Her şeyden çokta senle anlam bulan sıcacık bir yuva istiyorum. Benimle evlenir misin sevgilim?.
  •  Kendi yalnızlığımı kucakladım, başka birini bir kalkan gibi görmeden yalnızlığa. Kimsenin beni seyretmesine gereksinim duymadan süzüldüm semalarda yalnız bir kartal gibi. Ta ki seni görene dek. Salt sevip kabullenerek benimle uzun soluklu bir yürüyüşe var mısın?.
  •  Bir resim çerçevesi istiyorum, altın, gümüş filan olmasa da etrafı. Biliyorum ki dünyanın en kıymetlisi en paha biçilemezi dolduracak içini. İster el ele, ister sarmaş dolaş bana yaşamımın en güzel anını en güzel pozunu verir misin benimle bir çerçeve içine girer misin aşkım?.
  •  Senin yerin başımın üstü, kalbimin odaları; ama sen misafirim değil ruhumun ortağı, bir başınalıkla savaşımın kahramanı. Yüz akım, gururum, aşkım, anlamım gel bir daha gitme bu kalbimdeki federe cumhuriyetinden, mülkiyeti artık sana ait bedenden.
  •  Rüyalarımdan gerçeğime, karanlıktan ışığa geçişime, gündüzden geceme, dünümden yarınıma ortak, sesime, nefesime, sensiz aciz bedenime destek, ruhuma, kalbime, beynime eş ol istiyorum. Gelip hep benimle ol istiyorum.
  •  Hayat denen şey zaten akıp gidiyor herkes payına düşenleri sırtlarken. Mutluluklar kadar sıkıntılarda iz bırakmadan yitip gidiveriyor. Anlam kazanmıyor geçen şeyler paylaşılmış anlardan anılara dönüşmedikçe. Ortak bir hafızamız, geçmişimiz, anılarımız, bölüşüp çoğaltacağımız geleceğimiz de olsun istiyorum artık. Senin dahil olmadığın akıp giden bir zamana da tahammül edemiyorum artık. Benimle evlenir misin aşkım?.
  •  Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim. Hayatım boyunca yanında olacağıma söz veriyorum, benimle bir olmayı ister misin?.
  •  Belki seçimdir, belki değil. Belki doğaçlamadır, belki rüya. Kurnazlıktır belki. Belki de hesaptır, koşulların denkliğidir, ihtiyaçtır. Zorunluluktur, zorladır. İstemli hırs, ekonomik yaklaşımdır belki de kim bilir kim nasıl kurar. Ben seni ruhuma, aklıma, bedenime üç olmazsa olmazla istiyorum. Benimle evlenir misin?.
  •  Sen böyle güzelken bana söz düşmez bakma, şiirler yazdığıma. Seni çok seviyorum benimle evlenir misin?.
  •  Gönlümün meclisinde herkes konuşsun istemem, kimse müdahale etmesin aşka. Yer gök şahidimdir ki siyasi görüşüm yoktur senden başka. Benimle dünya ve ahirette hayatı paylaşır mısın?.
  •  Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim. Sensiz boğazımdan geçmiyor. Gel ve hayatımda ol. Benimle evlenir misin?.

Çıkma teklifi nasıl edilir ?

  •  Beni tanımassın ben uzaklardan gelen yabancıyım seni tanımaya geldim bana kapını açarmısın?.
  •  Sensizlik yalan seninle olmak masal gibi gelir bana; ne zaman seninle evlenirsem o zaman inanırım gerçek olduğuna… benimle evlenir misin aşkım?.
  •  Dünya için sadece bir insan olabilirsin. Ama sen benim için tüm dünyasın. Benimle evlenir misin?.
  •  Hayat kısa iken yaşamayı güzelliğin solmadan öpülmeyi seninle bir ömür geçirmeyi istiyorum, benimle evlenir misin?.
  •  Bu dünyada yüzümü güldüren çok fazla insan var ama kalbimi bir tek sen güldürebiliyorsun. Benimle evlenir misin?.
  •  Aramızda kopan tek şey nişan yüzüklerimizin kırmızı kurdelesi olsun. Benimle evlenir misin?.
  •  Hayatı yaşamaya değer kılan, bütün mutluluklarımın sebebi… bir ömür boyu, iyi günde, kötü günde birlikte bir hayat için benimle evlenir misin?.
  •  Evlilik aşkı öldürür diyorlar, ölür müsün benimle….
  •  Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkarmısın.
  •  Pardon senı rahatsız etmek ıstememıstım sadece dudagından opmek ıstedım tamam belkı pek ınce teklıf edemedım ama ben o bıldıgın romantıklerden dıılım sen yıne de karar ver soyle ıstıyorsun bence.
  •  Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkar mısın?.
  •  Bulutların maviliğini ellerine, yıldızların parlaklığını gözlerine, sevgilerin en yücesini kalbine usulca bırakıyorum kabul eder misin?.
  •  Bir ömrü benimle olabilmen, her saniye aklında kalabilmem, hep beni sevmen her şeye göğüs germen mümkün mü acaba sevgilim?.
  •  Gayem zatıâlinizi taciz etmek değil bilakis efkârı umumiyede muhabbet kurmaktır. Testi cevabın kalbi ha zalimi tamiri temin edeceğinden muhabbetinize talibim.
  •  Beyaz gelinlik yakışır sana, güzel sözlerimin ilahısın sen ey sevgili! mutluluğum adıdır ismin, benimle evlenir misin?.
  •  Çoğu zaman uykuya dalmak istemiyorum, sana aşık olmanın gerçekliği rüyalarımdan çok daha harika. Bu rüya sonsuza dek sürsün diye, benimle sonsuz bir uykuya dalmaya ne dersin?.
  •  Hep senle dolu, benim aşkımla deli, ümitlerimle, hayallerimle bezeli, hem hisli hem içli hem çok güçlü dünyamı senli kılar mısın? elimi sımsıkı tutar mısın sevdiceğim?.
  •  Eğer senin bir parçan olmam gerekseydi, gözyaşların olurdum. Kalbinden gelip, gözlerinde doğmak, yanaklarında yaşamak ve dudaklarında ölmek için. Benimle bir bütün olmaya var mısın?.
  •  Seninle, en az senin kadar güzel bir hayat yaşamak istiyorum. Benimle evlenir misin?.
  •  Seninle ağlamayı öğrendim peki seninle yaşamayı da öğrensem çok görür müsün aşkım bana? benimle evlenir misin?.


Teklif Nasıl Edilir - Teklif Sözleri

  •  Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkar mısın?.
  •  Hasretle açan bir gül gibi bir insanın özlemleri olmalı, özlemle açan gül gibi bir insanın bir tanesi olmalı, benim bir tanem olur musun?.
  •  Son günüm, sözüm son mutluluk seninle olacak, son gözyaşım, son nefesim, seninle son bulacak, ilk nikahım gibi sonu da seninle olacak, bu böyle bilinsin.
  •  Ya teklifimi kabul edersin ya da peşinde koşarken yırtığım ayakkabıların paralarını ödersin.
  •  Çiçeklerin en güzeli gül, güllerin en güzeli sen, çiçeklerden gülü güllerden seni seviyorum, seninle tanışmak istiyorum.
  •  Meleğim desem uçar gidersin, çiçeğim desem solar gidersin, sevgilim desem ne dersin?.
  •  Gayem zatialinizi taciz etmek değil efkar-i umumiyrde muhabbet kurmaktır cevabı müspetiniz kalbi hayalimi tamiri tayan edeceğinden dest-i muhabbetinize talibim.
  •  O kadar güzel gülüyorsun ki yağmur başlıyor. Benim de seninle gülmeme izin verir misin?.
  •  Gözlerine baktığımda heyecanlanıyorum, güzelliğin gözlerimi kamaştırıyor, seninle aynı havayı solumak bile beni mutlu ediyor. Hayatıma girersen dünyanın en mutlu insanı olurum.
  •  Ömrüme ömür katmaya, hayatıma ortak olmaya, benimle geleceğe bir adım atmaya var mısın?.
  •  Sen benim hayatıma yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi girdin, hayatımı renklendirdin, gökkuşağım olarak kalmaya evet der misin?.
  •  Sen çiçeklerin en güzeli, sen dünya güzeli, sen cennetten düşen bir parça, sen etrafa neşe saçan. Hayatıma güzellik katar mısın?.
  •  Seninle geceleri mesajlaşırken telefon suratıma düşsün istiyorum.
  •  Seni görünce kalbimin duracağını hissediyorum ama bırakıp gidemiyorum çünkü seni seviyorum benimle çıkar mısın sevgilim?.
  •  Madem ikimiz de yatınca tavanla bakışıyoruz, bu neden aynı tavan olmasın.
  •  Kalbin birini görünce atmıyorsa ve sadece beni görünce atıyorsa benimde kalp atışlarımı dinlemek istersen benim olur musun?.
  •  Arkadaşlarım sana yenge demek istiyor ne dersin?.
  •  Önümüzdeki 40-50 yıl içinde yapacak başka bir planın yoksa benimle çıkar mısın?.
  •  + 3. Sevgilime çok benziyorsun + kaç sevgilin oldu? – 2.
  •  Yüzük parmağın baştaysa şayet, doldurmak isterim. Bunun için ilk adımı atar mısın?.



 

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top