Sevgiliye Etkileyici Sözler Mesajlar - Kısa, Anlamlı Sözler.

 Kısa, Anlamlı Sözler.

  • Teşekkür ederim, aşkım, beni her zaman dünyanın en güzel kadını/erkeği gibi hissettirdiğin için...
  • Seni her düşündüğümde bir çiçeğim olsaydı, bahçemde sonsuza kadar yürüyebilirdim.
  • Değişim ve kaos dolu bu çılgın dünyada, emin olduğum bir şey var, değişmeyen bir şey var: Sana olan aşkım.
  • Sabah uyandığımda seni düşünüyorum. Geceleri uyumaya gittiğimde seni düşünüyorum. Aradaki tüm bu saatlerde ise bizi düşünüyorum. Seninle çok mutluyum aşkım.
  • Meleğim, hayatım, tüm dünyam... İstediğim tek şey sensin, ihtiyacım olan sensin, hep birlikte olalım, aşkım, her şeyim...
  • Bu sabah uyandım ve hayatımdaki önemini düşümdüm. Yaptığın her şey için teşekkürler, iyi ki hayatımdasın. Seni seviyorum her şeyim...
  • Senin ilk flörtün, ilk sevdiğin ya da ilk aşkın olmayabilirim; ama senin son her şeyin ben olmak istiyorum.
  • Kimsenin kalbine sahip olmasını, dudaklarını öpmesini veya kollarında olmasını istemiyorum çünkü buralar sadece benim yerim!
  • Seninle tanışmadan önce, birisine bakıp gülümsemenin sebepsiz olduğunu hiç bilmiyordum.
  • Ellerini kullanmadan bana dokunma şekline aşık oldum ben, sen bilmezsin...Sevgiliye Etkileyici Sözler Mesajlar 
  • Ansızın senin fotoğrafını telefonumda gördüğümde otuz iki dişimle gülümsüyorum, anlamsızca... Sana her bakışımda aşık oluyorum ben...
  • Tüm şehir senin üzerine giydirmişler sanki, öyle sonsuz, öyle ışıklı, öyle rengarenk, öyle etkileyici ve öyle güzelsin...
  • Ellerimin tuttuğu her şey için en iyisi sensin.Sevgiliye Etkileyici Sözler Mesajlar 
  • Milyonlarca insandan sadece biri olduğunu düşünüyorsun ama benim için milyonda birsin.
  • Beni olabileceğimi düşündüğümden daha mutlu ediyorsun ve izin verirsen hayatımın geri kalanını sana aynı şekilde hissettirmeye çalışacağım.
  • Sözlerin, dudaklarından dökülen her sözcük benim yemeğim, nefesin şarabım. Sen benim herşeyimsin...
  • Hiç şüphem olmadı hislerimden. Sende farklı bir şeyler var. Sende kimsede olmayanı buldum ben. Seni seviyorum. Sana tamamen inanıyorum. Sen benim en sevdiğimsin. Yaşama nedenimsin...
  • Seni sevdiğimi söyledim ve bu sonsuza dek böyle olacak. Buna kalpten söz veriyorum aşkım. Seninle hayallerini kurduğumuz her şeye ulaşacağımız güne kadar elini bırakmayacağıma söz veriyorum. Sen benim bu hayatta en değer verdiğim insansın. Seni seviyorum iyi ki hayatımdasın.
  • Seni seviyorum çünkü tüm evren seni bulmama yardım etmek için işbirliği yaptı. Buna eminim. Başka türlüsü olamazdı, senin gibi biriyle tanışamazdım, seni bulamazdım sevgilim...

Sevgiliye Etkileyici Sözler Mesajlar 

  • Allah'a şükrediyorum hergün. Seninle tanıştım için. Umarım hayatımızın geri kalanını her zaman birlikte geçiririz ve inşallah birbirimize olan sevgimiz hiç eksilmez. Hiçbir zaman ellerini bırakmayacağıma söz veriyorum. Ne olursa olsun seni seveceğim, seni koruyacağım, arkanda olacağım, destek olacağım. Bunların hepsi için sana söz veriyorum. Sende bana söz ver. Ellerimi tut...
  • Seni seviyorum mu? Bana bunu soruyorsun. Eğer senin sevgin bir kum tanesi olsaydı, benimki bir plajlar evreni olurdu! Seni ne kadar sevdiğimi anlatır sanırım...
  • Yarın ya da hayatımın geri kalanında ne olursa olsun, şimdi mutluyum; çünkü seni seviyorum...
  • İlk görüşte, son görüşte, sürekli ve her zaman görüşte, tek bir adı vardı "aşktı". Sen aşksın sevgilim...
  • Seni sevdim; Çünkü bir tek sana sarılınca yuva gibi kokuyordu içim...Sevgiliye Etkileyici Sözler Mesajlar 
  • Seni nasıl anlatabilirim ki? Sen benim için herkesten çok farklısın. O eşsiz kahkahan ve güzel alışkanlıkların... Aşırı sevimli, aşırı sevilesi...
  • Sana olsan sevgim, güneşin batışı kadar benzersiz ve etkileyici, güneşin doğuşu kadar umut ve mutluluk verici. Senin hayatıma kattığın anlam her tanımın ötesinde. İyi ki hayatımdasın ve iyi ki benimlesin sevgilim iyi geceler.
  • Benim hayatımı nasıl değiştirdin biliyor musun? Senin yüzünden çokça mutluyum, çok az ağlıyorum, hemen hemen hiç karamsar değilim, umut doluyom ve çok daha fazla gülümsüyorum. Teşekkürler aşkım seni çok seviyorum.
  • Seni sevdiğimi söylediğimde, alışkanlıktan bahsetmiyorum, sana hayatım olduğunu hatırlatıyorum.
  • Cennete ihtiyacım yok çünkü seni buldum. Hayallere ihtiyacım yok çünkü zaten sana sahibim.Sevgiliye Etkileyici Sözler Mesajlar 
  • Sen uykuya dalmadan önce aklımdaki son düşünce ve her sabah uyandığımda aklıma gelen ilk düşüncesin. Sensiz bir hayat düşünemiyorum, seni seviyorum!
  • Güneş parıldıyor, gökyüzü mavi, bugün çok güzel ve sen de öyle...

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top