DUYULMAMIŞ Ağır Abi Sözleri - Efkarlı ağır Abi Sözleri

DUYULMAMIŞ Ağır Abi Sözleri

  • Yokuş çıkmak zor ama; manzara yüksekten seyredilir buralarda Reis.  Efkarlı ağır Abi Sözleri
  • Hayatımızın hiçbir döneminde gerçek hırsızları bilip de onları alkışlayanlardan olmadık Reis!
  • Geçmişi unutan kardeştir, unutmayan kalleştir.
  • Ben dayak yiyeceğimi bildiğim halde çamurla oynayan bir çocuktum. Ne kadar vurursan o kadar oynarım seninle, hayat!
  • Atarlı, giderli yürüyüşüne lafım yok ama, omuzun bana çarpmasın!
  • Her geceyi yeni güne eklerken, kızımdır aklımda her yolum ona giderken. Yaşıyorum var olmam gerek, varsa dikilmeli karşıma namertte o yürek.
  • Kralları tahtında, çakalları köşe başında titreten varlığımız Allah'ın biçtiği son nefese kadar zalimlerin ensesinden soluyacaktır. DUYULMAMIŞ Ağır Abi Sözleri 
  • Hiç yaşamadım hayatı gülerek güzelim ağır romanlar yazdık içine acılarımızı sakladık, sende gözyaşlarınla hayata başlama güzelim biz alıştık çekeriz derdi kederi uzak dur benden ve ağır sözlerimden.
  • Biz deli rüzgârların deli dalgaların adamıyız. Sevdik mi destan; kızdık mı katliam oluruz!
  • Buralarda ön yargı hangi sayfadansın diye başlar. Bizim sayfanın adını verirsin, yargı biter saygı başlar.
  • Biz ormanların kralıyız aslanım ite çakala verecek canımız yok.
  • Bizim sözümüz dosta tatlı düşmana kurşundur namerde hançer merde candır canımız, dosta feda düşmana beladır dostluğumuz yücedir ne alınır ne satılır ölümünedir.
  • Bundan sonra bana gelen her gemiyi yakarım. En acımasız liman benim artık.
  • Çevrem çok kalabalık ama ben bu insanların içinde yalnızım. DUYULMAMIŞ Ağır Abi Sözleri 
  • Düzgün konuşmasını öğretmediler bize, Bir "Selamun Aleyküm" demesini biliriz gelince , Birde "Eyvallah" demesini biliriz gidince...
  • Bu hayatı o kadar ciddiye alma yeğenim. Nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksın.
  • Reislerle kurduk mekanı, dayılarla harcadık bu yolları, serserilerle aleme daldık, delikanlılarla şekil yaptık, bizler ağır abileriz herkezi severiz.    güzel sözler
  • Aslansan avını yersin, kurtsan düşeni yersin, çakalsan artık yersin, böceksen her bir haltı yersin. Peki sen hangisisin?  Efkarlı ağır Abi Sözleri
  • Bir gün beni boynu eğik görürseniz bilin ki yere düşen birini kaldırmak için boynumu eğmişimdir. DUYULMAMIŞ Ağır Abi Sözleri 
  • Yitebileceğin kadarını ısır. Yoksa senin dişlerini tek tek söker tesbih yaparım, sülalene çekerim.
  • Ülkücüyüz biz Reis. Türk'üz. At biliriz, ok biliriz, düşmanı gözünden vurmayı biliriz!
  • Madem mafya geçmişi konuşmaz, biz de geleceği konuşalım.
  • Ne kralız ne mafyayız biz delikanlıyız adamına göre muemele yaparız.
  • Duydum ki takip ediyorlarmış. Söyleyin iyi izlesinler tekrarımız yok.
  • Reisler iz bırakır çakallar kıskanır ne yangınlar söner dönüp arkana bakma reisler önde gider
  • Farkımız tarzımız bizim delikanlı olmamız ya kan kustururuz yada tam sustururuz bu hususta ne kural nede kral tanırız...
  • Yakarım şu dünya da tek TÜRK'ü ezdirmem. ALLAH şahidim olsun sizi bu sokaklarda rahat gezdirmem!
  • Siz sokakların efendisi sandığınız semtlerin çocuklarısınızı, bizler sizlere bağışlakdık o sokakları.
  • Karanlık gecelerde çıkar ismimiz aleme ağır abidir adımız bilir alem bizi...
  • Kalabalıkta artistlik yapanın tenhada özrünü kabul etmem kardeş.
  • Bilge Kağan'ı gördün mü Reis? Kürşad karşıladı mı seni at üstünde? Başbuğ açtı mı kollarını sana? Yanyana mı duruyor hala Selçuk ve Halil abiler? Ruhun şad, mekanın uçmağ olsun reis...
  • Odtü'den diploman olacağına Rize'den nüfus cüzdanın olsun.
  • Doğruların gözle görünmeyen orduları vardır.


 Efkarlı ağır Abi Sözleri

  • Güzelsin, şirinsin, şahanesin. Çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi, şeytan mı bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzağa atsan da olur ben seni seviyorum sen sevmesen de olur.
  • Biz nabza göre şerbet verenlerdeniz. Laf kulağıma gelirse, laf getirenin kulağını keser, lafı çıkartana yediririm...
  • Türk- İslam'ın bayrağı, senin başındaki taş. Kalplerde yaşıyorsun, ölmedin ki ülküdaş.
  • İkiyüzlü dostun olacağına. Delikanlı düşmanın olsun. Hiç olmazsa dostun gibi sırtından değil delikanlı gibi alnından vurur.
  • Bir yere varmak için değil yol almak için dolaşıyorum.
  • Devlete yanlış yaparsan ceza keser; ama ailene dokunmaz. DUYULMAMIŞ Ağır Abi Sözleri 
  • Madem sokaklar kötülüklerle dolu unutma biz şeytanı ayağımıza getireniz...
  • Zincir soğuk, zindan yaş. Belki biraz üşürüz. Hele başım zindandan çıksın da görüşürüz.
  • Yalan çok çabuk herkese ulaşır. Doğruysa yavaş ama tam zamanında yetişir.
  • Her hesabın bir tersi, her zulmün süresi var. Bir tilki hükmü varsa, bir de kurt töresi var. Bir bozkurt töresi var.    güzel sözler
  • Biz, biz olduğumuz için sevildik, bizi satanları kalbimizden sildik. Seveni ölene kadar sevdik, sevmeyeni ahirete kadar sildik.
  • İmza atmadık diye küçümsemeyin bizi, gerektiği yerde parmak basarız!
  • Zincir soğuk, zindan yaş. Belki biraz üşürüz. Hele başım zindandan çıksın da görüşürüz.
  • Ya av olacaksın ya da avcı! Ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.
  • Elbet biz de biliriz lafı en inceden dokundurup, içini acıtmasını. Lakin kıyılıyoruz ama kıyamıyoruz sevdiklerimize işte. DUYULMAMIŞ Ağır Abi Sözleri 
  • Paranı kaybedersen; geri kazanırsın. Gücünü kaybedersen; geri alırsın. Namını kaybedersen; her şeyini kaybedersin. Efkarlı ağır Abi Sözleri
  • Siz benim tellerime, hangi notadan vuruyorsanız; ben o makamdan çalıp söylerim. Sıkıntı yok!
  • Siyahın kaderi suçlanmak. Beyazın kaderi kirlenmektir.
  • Terbiyesize terbiye öğretmek, terbiyesizlikle olmaz.    güzel sözler
  • Seni bizim infazımızı verdiğin yere getirdik ki, hafızan tazelensin.
  • Haklısın güzelim bizden adam olmaz; çünkü biz aşkı hala kalpte arıyoruz!
  • Alemde dayı olmuşuz ne fayda, sözlerde kral olmuşuz ne fayda, bir güzel sevdik sonunda. O da bize bakmıyor batsın bu sevda.
  • Dumanımda o yoktu sigarayı bıraktım, kadehimde o yoktu içkiyi bıraktım, rüyalarımda o yoktu uyumayı bıraktım, baktım ki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım.
  • Bizim fakirlikten kesemediğimiz kirli sakallarımız şimdi zengin çocuklarına imaj olmuş...
  • O kadar kızın arasında gözün benim hatunuma kayarsa, ben de o zaman sana kayarım adamım.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top