Anlamlı Kısa Güzel Sözler - 2022 YıIı En Sevilen Güzel Sözler.

 




Anlamlı Kısa Güzel Sözler

  •  Dudaklarını ısırma. Yoksa kendimi tutamayacağım.
  •  Seninle bu gece aynı evde baş başa olmak isterim.
  •  Bekle bekle nereye kadar. Külle ne yapılabilir? önemli olan ateşin en gür vaktinde ısınmasını bilmek.
  •  Çok dikkat çekici bir vücudun var. Gözlerimi senden bir an olsun ayıramıyorum.
  •  Geceyi nasıl bekleyeceğiz ki, baksana daha kaç saat var elime düşmene?.
  •  Bu gece sabaha kadar yanında olmayı çok isterdim. Anlamlı Kısa Güzel Sözler
  •  Yatağa girmeden önce gerdanıma mutlaka parfüm sıkarım, güzel kokular olmadan sevişilemeyeceğine inanırım.
  •  Seni öpmek, dokunmak ve sarılmak istiyorum.
  •  Emin ol ki bu eteğin altındakileri gördüğün zaman kalbin şimdikinin iki misli hızlı atacak.
  •  Her yerini saatlerce öpmek istiyorum.
  •  Ne duruyorsun, harekete geçme zamanın daha gelmedi mi?.
  •  Şu an üstümde olan şu elbiselerden ve ayakkabılardan kurtulup çırılçıplak yatağa serilmek istiyorum.
  •  Cinsel ilişki hakkında ne düşünüyorsun?. Anlamlı Kısa Güzel Sözler
  •  Uyarmakta fayda var. İlk görüşmede veya çok samimi olmadığınız bir kadına bu sözleri söylemeden önce bir düşünün. İlişkiniz bu sözler için şu an hazır mı?.
  •  Gider gitmez önce bir duş alacağım sonra o gül aromalı kremle güzelce bir cildimi nemlendireceğim.
  •  Merak etme, her ne biliyorsam onları sana da öğreteceğim.
  •  Ben neler neler gördüm şu hayatta. Bakalım sen bana neler göstereceksin.
  •  Yatak odamda her şey kırmızı renktedir. Ben de bu gün içim dışım kırmızıyım.
  •  İki saat yatağa gelmeni mi bekleyeceğim, koşarak gelmelisin.


 Aziz sancar sözleri

 Türk akademisyen, biyokimyager, moleküler biyolog ve bilim insanı Aziz sancar'a ait birbirinden guzel ve anlamli sozler


  •  Gözünüzü seveyim politikayla uğraşmayın, onu yapanlar var, çok çalışın. Ne yaparsanız, iyi yapmaya çalışın, çalışmadan olmaz. Ben öğrenciyken günde 18 saat çalışırdım. Gazeteler yazmıştı, çok zaman gecelerimi laboratuvarda geçirdim. Çalışmak kendimize, ailemize, milletimize vatan, namus borcudur.
  •  Gereği kadar öğrenin, aşırıya kaçmak yaratıcılığı öldürüyor. Okumanın yanı sıra düşünmek için de kendinize zaman ayırın. eğitim ve araştırma için yurt dışına çıkın ama sonra muhakkak ülkenize dönün.
  •  Kanser tedavisinde kullanılan ilaçların çoğu DNA'yı tahrip ediyor ve vücutta bulunan DNA onarım mekanizmaları, o kanser hücrelerinin yaşamasını sağlıyor. Biz bu mekanizmayı anlamak, aydınlatmak için bir çalışma başlattık. Bu mekanizmayı anlayınca onu "inhibe" edip, kanser hücrelerinin normal hücrelerden daha önce öldürülmesini sağlamaya çalışacağız. DNA onarımı mekanizmasını aydınlatmak, kanser tedavisi noktasında çok önemli. Gayemiz bu mekanizmayı açıklamak.
  •  Memleketim adına sevindim, Mardin adına sevindim. Memleketim için hayırlı uğurlu olsun. İnşallah bundan sonra daha büyük övgüler kazanırlar. Türkiye'de bilime çok büyük katkıda bulunurlar.
  •  Saygı istiyorsanız, önce kendinize saygı göstereceksiniz. Herkesten üstün değiliz ama kimseden de aşağı değiliz. Kendimizle iftihar edelim ki başkası da bize saygı göstersin.
  •  Türkiye için bu kadar önemli olduğunu bilseydim 2 misli çalışır ve 20 yıl önce alırdım bu ödülü.
  •  Bana çok güzel öğretim veren kendi memleketimdir. Bana olağanüstü tıp eğitimi verdi ve o buradaki başarımın kaynağı oldu.
  •  Hedefimiz DNA onarımının ne zaman minimum ne zaman maksimum olduğunu belirleyerek, DNA onarımı potansiyelinin en az olduğu zaman ilaç tedavisi uygulayarak, hem ilacın etkisini çoğaltmak, hem de yan etkileri azaltmak.
  •  Maalesef biz memleket olarak, her şeyimizi tenkitten hoşlanıyoruz. O dönem okullarımız harikaydı. Olağanüstü öğretmenlerim vardı ilkokulda. Oradaki ilkokul eğitimini burada Amerika’daki en iyi ilkokullarda verirler mi vermezler mi bilmiyorum. O kadar iyiydi.
  •  Bütün enerjinizi işinize verin. Bilim öğrenmeye çalışın. Günlük dedikodularla, politikalarla uğraşmayın.
  •  Ben Türkiye’deki günlük politik çekişmeleri takip edersem üzüntümden çalışamam. Bu yüzden gençlere tavsiyem bu tür kavgalara girmeyin. Memlekete hizmet için bilim lazım. Avrupa ve ABD seviyesinde olmak için bilim lâzım.
  •  Ben Türk'üm, o kadar! Mardin'de doğmuşsam, Cizre'de de doğmuşsam, Kars'ta da doğmuşsam ben Türk'üm.


#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top