Paylaşılacak Güzel Sözler - Kısa, Etkili, Anlamlı 2022 sözleri

 


Paylaşılacak Güzel Sözler

  •  Ben gideyim, yol gitsin, ben gideyim, yol gitsin; iki yanımdan aksın, bir sel gibi fenerler. Tak, tak, ayak sesimi aç köpekler işitsin; yolumun zafer tâkı, gölgeden taş kemerler. Necip fazıl kısakürek.
  •  Bana karşı şu an hissettiklerini boş ver. Hiç tanışmamış olsak, kalabalığın içinde beni görsen şu an, yine bana aşık olur muydun onu söyle.
  •  Güneşin doğduğu yerde parlayan bir ışık görürsen. Bil ki senin için yanan kalbimdir.
  •  Sevgi, dostlara saygılı olmakla güçlenir. Hz. Ali.
  •  İmkânsız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkânsız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkânsız potansiyeldir. Geçicidir. İmkânsız yoktur. Muhammed ali.
  •  İmkânsız, bu dünyayı değiştirebilecek gücü içlerinde keşfetmek yerine, kendilerine sunulan dünyada yaşamayı daha kolay bulan, küçük insanların ortaya attığı büyük bir kelimedir. Muhammed ali.
  •  Bazı yenilgilerin nedeni, insanların işi yarıda bıraktıklarında, başarıya ne kadar yakın olduklarını bilememeleridir. Thomas edison.
  •  Bir çocuk gibi küçük bir şekerle her şeyi unutup affetmek. Evet, çocuklardan öğrenilecek çok şeyler var. Onur gör.
  •  Özür dilemek, sizin haksız olduğunuz manasına gelmez. Karşınızdaki insana verdiğiniz değerin; egonuzdan yüksek olduğunu gösterir. Sıgmund freud.
  •  Bir an bekle, arkana dön ve unuttuklarını anımsa. Kaybettiysen ara, kırdıysan af dile, kırıldıysan affet: çünkü hayat çok kısa. Mevlana celaleddin-i rumi.
  •  İntikam alıp da sonunda pişman olmaktansa, affedip de pişman olmak daha iyidir. Cafer b. Muhammed.
  •  Her yerde olmak gibi bir duan varsa; gönüllere gir. Çünkü sevenler; sevdiklerini gönüllerinde taşırlar. Mevlana.
  •  Yaşamın en büyük dramı insanların yok olması değil aşktan vazgeçmeleridir.
  •  Bazen sana gayesiz, raslantısal bakardım sense kaçırırdın gözlerini benden. Oysa sana bakarken gözlerinde kalbini görürdüm.
  •  Korkunun olduğu yerde sevgide yoktur..
  •  Seviyorum sevmenin acı verdiğini her sevenin sevilmediği bile bile ama yine de bir umut taşıyorum. Belki seven sevilir diye.
  •  Biraz seni bilirler, biraz beni. Ama ne bilirler bu delinin seni ne çok sevdiğini.
  •  Dünya güzel olsaydı doğarken ağlamazdık, eğer memnun kalsaydık ölürken ağlamazdık.
  •  Bir kum bir mutluluk tanesiyse bütün sahiller senin olsun bir tanem.
  •  Sevenlerin gözyaşları deniz olup aktığı zaman dalgalar sahile şu imzayı atar, seni seviyorum.
  •  Yüksek olur gemilerin direği, yanık olur sevenlerin yüreği.
  •  Sevilen uzakta olsa ne yazar. Sevgi aynı sevgi. Azalır zannetmeyin; yüreğe nakş olduysa, yüreğe yazıldıysa eğer.
  •  Sevgi bizi zamanın yıkımından koruyan, yıkılmaz bir kaledir. Constance foster.
  •  Yalnızlığım yanımda kimse olmadığından değil, yalnızlığım yanımda sen olmadığındandır.
  •  Sevmekten sonra en büyük mutluluk, sevgiyi itiraf etmektir. Andre gide.
  •  Sesini duysam da her an yüzünü görmek gibi değil, özlediğimi bil, hiçbir şey seni sevmek gibi değil.
  •  Sevgi insanı birliğe, egoizm ise yalnızlığa götürür. Friedrich schiller.
  •  Kendine karşı sevgi, başkalarını sevebilme yetisine sahip olanlarda görülür. Erich fromm.
  •  İnsan, yalnızca sevdiği zaman kötülük etmez. Anatole france.
  •  Sevginin gücü, güce olan sevgiye üstün geldiğinde, dünya barışı tanıyacaktır. Jimi hendrix.
  •  Sevgi, karşılıklı verilen mutluluktur. Sabina.




instagram'da paylaşılacak güzel sözler

  •  Gözlerin nehir, kaşların köprü olsa, tam ortasından geçerken ipler kopsa ve ben yanaklarından süzülüp düşsem dudaklarına, beni öper misin? yoksa gözyaşı gibi siler misin?.
  •  Bir soluk kadar yakın, yıldızlar kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın, dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama unutamazsın.
  •  İnsanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi, insanın özlemleri olmalı umutla açan çiçekler gibi, insanın “bir tanesi” olmalı bendeki “sen” gibi.
  •  Gökyüzü benim için ağlıyor, gözlerim ümitsizce seni arıyor, dudaklarım senin ismini sayıklıyor, kollarım seni sarmak istiyor ve kalbim yalnız senin için atıyor.
  •  Ne zaman bir ressam kristalin yere düşüp de kırıldığı anda çıkardığı sesi çizebilirse, işte sana olan sevgim o zaman biter.
  •  Umutlardır insana geleceği bekleten, gözyaşıdır insana derdini döktüren. Ağlamak istemezdim sakın yanlış anlama, aşktır insani dertli söyleten.
  •  Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer bana geri dönecek olursan, ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.
  •  Ne içimde seni unutmak gibi bir his var, ne de aklımı körükleyen bir rüzgar, ne seni görmeyecek kadar güçlüyüm, ne de görmeye dayanacak kalbim var.
  •  Denizler sonsuzdur ama sevgim kadar değil, güneş ısıtır ama senin kadar değil, herkes seni sever ama benim kadar değil.
  •  İnsanın yaşadığı çok zor günler vardır, bazen mevsim kara kış, bazen mevsim bahardır, sevecen yüreklerde yaşatılan anılar, sessizce söylenen şarkılardır.
  •  Bütün gün uyuyorum diye bana deli diyorlar. Budalalar rüyamda seni gördüğümü bilmiyorlar.
  •  Bazen en yüksek tepelerden, uçsuz bucaksız denizlere, bırakmak istiyorum bedenimi sonra düşünüyorum, içimde sen varsın, ya sana bir şey olursa.
  •  Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel, herkesin sevmeyi hak edemeyeceği kadar özelsin.
  •  Kirpiklerindeki bir damla yaş süzülürse yanaklarından dudaklarına ve sen o serinliği biriyle paylaşmak istersen, yüzünü rüzgara çevir, ben o rüzgarda olacağım.
  •  Bir deniz düşün, susuz. Bir insan düşün, mutsuz. Bir gece düşün, uykusuz. Bir bahar düşün çiçeksiz. Bir de beni düşün, sensiz.
  •  Kalbim kırık dökük ve de yaralıdır. Tamirat dolayısıyla geçici bir süre yeni aşklara kapalıdır.
  •  Gittin ama sanma ki yerin dolacak ve senden başka biri benim olacak. Ya bana senin gibi bir sevgili, ya sana benim kadar seven bulunacak.
  •  Beni ateşe at vücudum yansın, sadece kalbimi bırak çünkü orda sen varsın.
  •  Sevsen de olur sevmesen de, dönsen de olur dönmesen de, görsem de olur artık görmesem de. Bitmeyecek bu yağmur sevdaları.
  •  Hayat gözlerinde yaş değil dudaklarında kahkaha olsun bir tanem.
  •  Savaş yalnız sınırlarda olmaz. Savaş bir milletin topyekûn ateşe girmesidir. Eğer bu bütünlük sağlanmamışsa zafer tesadüfi, yenilgi kaderdir. 2. Abdülhamid.
  •  Aptallar ne affeder ne unutur, saflar affeder ve unutur, akıllılar ise affeder; ama asla unutmaz. Thomas szasz.
  •  Başkalarına karşı zafer kazanan kuvvetlidir, kendi nefsine karşı zafer kazanan ise kudretlidir. Lao-tzu.
  •  Onu sana tüm yaptıklarına rağmen affedebilirsin; zor olan onu affettiğin için kendini affedebilmektir. Charles bukowski.
  •  Kaybetmeyi ahlaksız bir teklife tercih et. İlkinin acısı bir an, diğerinin vicdan azabı bir ömür boyu sürer. Kızılderili atasözleri.
  •  Bazı amaçlar o kadar değerlidir ki, o yolda mağlup olmak bile zafer sayılır. Ahmet haşim .
  •  Düşmanlarınızı her zaman bağışlayın. Hiçbir şey onların bu kadar çok canını yakmaz. Oscar wilde.
  •  Zafer zafer değildir; yenilen düşman yenilgiyi kabul etmedikçe. Claudıanus.
  •  Yol onun, varlık onun, gerisi hep angarya; yüzüstü çok süründün, ayağa kalk, sakarya! necip fazıl kısakürek.
  •  Gencim, yakışıklıyım, hızlıyım, sevimliyim ve yenilmezdim. Muhammed ali.

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top