Kırgınlık pişmanlık sözleri - Eski Sevgiliye pişmanlık Sözleri

 

Kırgınlık pişmanlık sözleri

  • Kahır yok. Sitem yok. Pişmanlık hiç. Suya yenik düşen bir gül olacağım söz...
  • Senin sayende mutlu oldum, senin sayende hata yaptım, pişman oldum. Çok şey öğrettin, çok yol gösterdin bana. Sitem etmekte haklısın. Bende pişmanlık yaşamakta...
  • Keşke seninle ayrı dünyalarda yaşayan iki aynı olsaydık. Oysa şimdi, sadece aynı dünyada yaşayan iki ayrıyız...
  • İnsanlarla mesafeli olmak iyidir, gereksiz pişmanlıklar yaşamazsın... Kırgınlık pişmanlık sözleri
  • Hayatını sevmekle o kadar meşgul ol ki; korkuya, pişmanlığa ya da düşmanlığa ayıracak vaktin olmasın. - Karen Salmansohn
  • Öyle bir an gelir ki tüm kararlar kötüdür; sorun, sonradan en az pişman olacağın kararı bulup seçmektir. - Amin Maalouf    güzel sözler
  • Bugünümüzü çalan iki hırsız vardır; 1. Geçmişe duyduğumuz pişmanlık, 2. Geleceğe ilişkin kaygılarımız.Eski Sevgiliye pişmanlık Sözleri
  • Sessiz kalır insan. hayalleri gittikçe uzaklaşır. İzlemek sadece, acıdan çok pişmanlıklar bırakır ardında...
  • Ben sana geç kalmışım sevgilim, bozuk bir saat yüzünden kaçırdığım son trenin arkasından duyduğum pişmanlık gibisin yüreğimde... - Melike Melis
  • Bir kötülük yaptıktan sonra pişmanlık hissetmek, Allah (c.c.)'ın inayet ve muhabbetine mazhar olmanın delilidir. - Hz. Mevlana
  • Keşke sen ben olsan; seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan. Keşke ben sen olsam; bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam...
  • Ne yaparsan yap, pişman öleceksin. Belki yaptıklarından, belki de yapmadıklarından. - Dostoyevski Kırgınlık pişmanlık sözleri
  • Her pişmanlık gerçek pişmanlık değildir.Gerçek pişmanlık aklınızdan hiç çıkmamasıdır. Kalbinizin düzeltebilmek adına son bir şans diye yalvarmasıdır size. Gerçek pişmanlık yaşadıklarınızı yeniden yaşamak pahasına geçmişe dönmek istemenizdir...
  • Hiç sormadın ama pişman olduğum üç şey vardı. Ben hazırdım, seni seviyordum ve herkese meydan okuyabilirdim, önüme çıkan herkese! - Jeux D'enfants
  • Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin? Neler dururken, sen neyi seçtin. - Nazım Hikmet
  • Hüzün, kalana düşse de, pişmanlık, hep gidenin payına. Kırgınlık pişmanlık sözleri
  • Yaşanan pişmanlıklar zamanla geçer, ama yaşayamadığının pişmanlığı hep içinde kalır.
  • Birinin suçunu affedip bağışladıktan sonra pişman olma, cezalandırdığın zaman da sevinme. - Hz. Ali (r.a.)
  • Orada değil aslında, durmadan burdayım. Burası çatık zamanda ısrar, burası özenle pişman... - Seyyidhan Kömürcü
  • Kendinle olan savaşında kaybettiklerine dikkat et. Çünkü vazgeçtiğin için değil; geç kaldığın için pişman olursun... Eski Sevgiliye pişmanlık Sözleri
  • Bundan yirmi yıl sonra yapmadığınız şeylerden dolayı, yaptıklarınızdan daha fazla pişman olacaksınız. Demir alın ve güvenli limanlardan çıkın artık. Rüzgarları arkanıza alın, araştırın, hayal edin ve keşfedin. - Mark Twain
  • Güvendiğiniz kim varsa hepsinden vazgeçin; çünkü ondan bana zarar gelmez dediğiniz herkes, sizi önce pişman sonra paramparça edecek...
  • Birbirimize söyleyemediklerimizden pişman olalım diye, ölüm var... - Oğuz Bal

Eski Sevgiliye pişmanlık Sözleri

  • O kadar emin adımlarla, o kadar gururlu ve bencilce yaşıyorsunuz ki, sanki daha önce hiç kimseyi kaybetmemiş, hiç pişman olmamış gibi...    güzel sözler
  • Aşk nedir biliyormusun? Bir kişi için herkesten vazgeçmek ve bundan pişman olmamak...
  • Hiç yaşamak gelmiyor içimden. Bir kaç yıllığına ölebilsem keşke...
  • Keşke sevenleri ayırmak yerine, helal ile haramı ayırabilseydik... Kırgınlık pişmanlık sözleri
  • Bir gün herkes birine geç kaldığına ya da birinden erken gittiğine pişman olacak...
  • Gözlerimi kaçırdığım için pişman oluyorum bazen. Sonra özlüyorum. Keşke doya doya baksaydım diyorum.
  • 7-8 yıl sonra hiç ummadığım anda, hiç ummadığım yerde o'nunla karşılaşmak istiyorum. Kim pişman gibi bakacak çok merak ediyorum çünkü.
  • Pişman olacağınız şeyler yapmayın, biz affedecek kadar iyi insanlar değiliz!..
  • Dönek yalnızlığım benim. Yine hangi pişmanlığın peşindesin... - Şükrü Erbaş
  • Benim pişmanlığım başkalarının "biz demiştik" neşesine dönüşmeyecekse, rahat rahat pişman olacağım. - Çiğdem Yalırsu
  • Ne zaman pişman olursun biliyor musun? Yarım bıraktığını başkası tamamladığında... - Suskunlar
  • Üzülmem dedim, üç beş salladım ardından, yemedi tabi... Pişmanım. Ama o mutlu. Demek Allah'ın sevgili kuluymuş. Gitti, kurtuldu. Elhamdülillah, benim de bu dünyadaki sınavım oldu...
  • Hayatımın yarısı telafisi imkânsız hatalar yapmakla diğer yarısı da buna pişman olmakla geçiyor. - Ahmet Hamdi Tanpınar
  • Sonra biri giriyor hayatına; dününden pişman, yarınından tedirgin oluyorsun... Kırgınlık pişmanlık sözleri
  • Ölüler yaşayanlardan daha çok çiçek alır; çünkü pişmanlık minnetten daha güçlüdür... - Anna Frank
  • İnan bana, büyük acı yoktur, büyük pişmanlıklar, büyük anılar yoktur. Her şey unutulur, büyük aşklar bile. Yaşamda aynı anda hüznün ve coşkunluğun bulunuşu bundandır... - Albert Camus
  • Sizi bilmem ama ben; pişmanlık duyan, utanabilen insanları seviyorum. Pişkinlik ne kadar ucuzsa, utanç o kadar değerlidir çünkü. - Elif Şafak
  • Yıllar sonra tekrar karşılaşacağız, ikimizde susacağız. Sen pişmanlığını saklayacaksın, ben ise kırgınlıklarımı...
  • Bir damla sudan oluşan bize bak! Nasıl da kibirliyiz! Bir gün çok pişman olacağız... - Hz. Mevlana
  • Bir kadın, bir adam ve bir sürü pişmanlık...Kırgınlık pişmanlık sözleri
  • Tanıdığım için değil, güvendiğim için pişmanım...
  • Öyle şeyler vardır ki insan onları daha yapmadan pişman olur; fakat yine de yapar. - F. Hebbel
  • Konuştuğum için pişman olmuşumdur ama sustuğum için asla pişman olmadım. - Lokman Hekim
  • Aklıma yatan tek pişmanlık, yapılmış değil yapılmamış bir şey yüzünden hissedilen olabilir. - Charles Bukowski
  • İmkanım varken sarılmadığım her saniyenin pişmanlığını yaşıyorum. Elini tutmadığım, sarılmadığım her saniyeye yakalım bu gece...    güzel sözler
  • Hata değildi. Seni sevmem, güvenmem. Hiçbiri hata değildi. Pişman değilim. Hep "iyi ki" dedim sana. Tekrar tanışsak, yeniden karşılaşsak yine severim seni. Sil, baştan...
  • Aklına geleyim. Sebepsiz, nedensiz ve zamansız bir yerde. Önce gülümse. Sonra pişman ol. Ve pişman oluşun hiçbir işe yaramasın...
  • Sözlerin de zaman gibi geri dönüşü yok. Nedense pişman olmak için hep geç kalıyor insan...
  • Yaptığınız şeyler için pişmanlık zamanla geçer, ne var ki, yapmadığınız şeylere pişmanlığın çaresi yoktur. - Sydney J. Harris
  • Sonra yazdığın her cümle için pişman oluyorsun, çektiğin her acı için buruk kalıyorsun biraz... Eski Sevgiliye pişmanlık Sözleri
  • Hiç kimsenin benim sana baktığım gibi bakmadığını farkettiğinde pişman olacaksın...Eski Sevgiliye pişmanlık Sözleri
  • Ne mutlu, yaptığı suçtan pişman olup ağlayanlara! - Hz. Muhammed Kırgınlık pişmanlık sözleri
  • Sana karşı gurursuz ve yüzsüz olduğum için tek kez pişman olmadım, çünkü ben seni sevdim, yaptığım ayıp değildi...
  • Öyle insanlar tanıdım ki bırak tanımaktan pişman olmayı, aynı atmosferde solumak bile zoruma gidiyor.
  • Neden pişman oluyorsun ki? Kim ikinci kez yaşıyor bu hayatı? İlk kez yaşadığın bir hayatta, nereden bilebilirsin ki ne doğru ne değil?
  • Keşke seninle biraz mümkün olabilseydik. Bu kadar imkansızlık canımı acıtıyor...

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top