Kısa Güzel Sözler - Sevdiklerinizi etkileyecek kısa güzel sözler.

 

Birbirinden anlamlı kısa güzel sözler sizler için blogumuzda sizlerde farklı ve güzel sözleri çin bizi takip etmeye devam edin.


Kısa Güzel Sözler

  • Can kelimesi birçok manaya geldiği gibi en çok sevgili için kullanılır. Hani canımın içi deriz ya öyle işte... Bu sayfada can ile ilgili sözler ve can sözler bulacaksınız.
  • Biz sevdik mi yer oluruz. Biz sevdik mi sel oluruz. Biz sevdik mi lâl oluruz. Biz sevdik mi "can" oluruz.
  • Ömür boyu kalır mısın yanımda? Yoksa ölüm boyu kahır mısın hayatıma? Canıma et misin? Canımdan etmeye sebep mi?
  • Sen oradan bi canım dersin. Benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burada...
  • Can ararsan can olursun. Av için yemek ararsan yemek olursun. Neyi ararsan o olursun. - Hz. Mevlana
  • Seni seviyorum. Yüreğime aktıkça damarıma kan olan. Yokluğuyla intihar varlığıyla can olan...


Etkili kısa güzel

  • Can kırıkları. Cam kırıkları gibi değildir. Öyle süpürünce gitmez; İçinde kalır, aklına geldikçe de batar...
  • Görmezden geliyorsun ya hani. Kalemimden kan, kelamımdan can çıkıyor...
  • Sükutum Sırılsıklamdı. Anladım ki. Gözyaşının Dışa Değil de, İçe Akanı Çok Can Yakıyormuş...
  • Gönlümün yıkıntılarında can çekişiyor umutlarım...
  • Ve mevsim geçer... Gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar... Canından saydığın yar bile bir gün gelir el olur. - Mevlana    güzel sözler
  • Peki ya yüreğim! Haddi hesabı yok içindeki "can" kırıklarının...
  • Gülüşüyle hayat veren, gidişiyle can alır...
  • Feryadıma şahit gökteki yıldızlar, gelinlik-kefeni giyiyorum. Kabrime melekler gözyaşı döküyor. Unut beni be can ölüyorum...
  • Dostluk illa yan yana, diz dize olmak değildir.. Asıl can cana, kalp kalbe olmaktır. - Mevlana
  • Yaz dedi can dost. Yaz... Yazarsan duyulur isyan, diner bu feryat. Yaz... Ben yazdım, kalem tükendi, sabır tükendi, kelam tükendi...
  • Dost dediğin işte öyle olmalı. Seni en karmaşık cümlelerinle anlayabilmeli. Seni çözebilmeli Can olmalı. Candan öte...

Anlamlı Kısa Sözler

  • Bana adım bile atmıyordu. Olsun dedim beklerim. Acelesi varmış gibi başkasına koşarken gördüm onu. O gün ilk kez bir taş parçası olmak istedim, ayağına takılmak istedim, düşsün koşamasın istedim. Ben o gün ilk kez canını yakmak istedim.    güzel sözler
  • "UNUT"! Diyorlar! Ne de kolay söylüyorlar.... Kurşun kalemin yazdığını silince bile izi kalıyor beyaz kağıt'ta... Kalbe "CAN" diye yazılanı nasıl sileyim iki satırda....!
  • İnan Benim İçime Attıklarım, Senin İçine Aldıklarından Daha Çok Acıtır Canını...
  • Altın ne oluyor, can ne oluyor, inci, mercan da nedir bir sevgiye harcanmadıktan, bir sevgiliye feda edilmedikten sonra. - Hz. Mevlana
  • Can ve gönül de yani kalpte hakikat coşkunluklarını kaldıracak takat, kulakta da bunu işitecek istidad yoksa, ben kime ne söyleyeyim? - Hz. Mevlana
  • Aşka yanmalı can dediğin. Ya canan olmalı yada canını almalı. Yar diyemezsin ki herkese içindeki yaran olmalı... Herkesin de bir yüreği vardır amma yürek dediğin bir başka yanmalı. - Hz. Mevlana
  • Can konağını aramadaysan, cansın; bir lokma ekmek arıyorsan ekmeksin, bir damla su arıyorsan susun, zulmün peşindeysen zalimsin, aşkı arıyorsan aşıksın, Gönlün neye kapılmışsa O'sun sen. - Hz. Mevlana
  • Keşke seninle biraz mümkün olabilseydik. Bu kadar imkansızlık canımı acıtıyor...
  • Yanında olmayan insanlar için sıkma canını. Bir insan gerçekten isterse, yanında olmanın bir yolunu elbet bulur. ve unutma; bahaneler, sadece uzak kalmayı tercih edenler içindir. - Can Yücel


Anlamlı etkili sözler

  • Bana bir insanın yalnızlıktan ölebilme ihtimalini anlat doktor, ilaçların canı cehenneme!
  • Canını yaktıysam keyfimden değil, üşüme diye...
  • Gözlerin yaşlı dua ederek, Allah'ım al şu sevgiyi içimden diye yalvardın mı? Bu kadar yandı mı canın?
  • Eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen, gün gelir en sağlam yerinden kopar, canın yanar?    güzel sözler
  • Artık sarılsan da geçmez acım. Teninden başkasının kokusu gelir, daha çok yanar canım!
  • Sahi neydi o kural... Sevince mi kaybediyorduk? Sen sen ol arkanda canlı ceset bırakma...
  • Sen gelmesen de ben beklerim. Ne olacak sanki cebimden mi gidiyor, canımdan gidiyor...
  • Üşüyor musun? Üzülme. Gel yanıma... O kadar yaktın ki canımı. Isınırsın üşümezsin bir daha...
  • Seni unutulmaz yapan her şeyin canı cehenneme...



Duyulmamış kısa güzel sözler

  • Canım sıkıldığı için mi böyleyim, yoksa gerçekten acı mı çekiyorum bilmiyorum...
  • Yum gözünü aç elini. Yüreğim senindir. İster cam kenarına koy, güneş alsın, ister can kenarına koy; hep sende kalsın...
  • Vur emri ile aranan bir 'firari' sınırı ihlal eden bir 'kaçakçıymışsın' gibi saklıyorum seni 'can-evimde' bilesin!
  • Canıma işledin sen can... Adını başkasının sesinden duymayı bile kıskanıyorum...
  • Kirpiklerinle kafiye ol şiirime, her satır sonunda gözlerini göreyim. Sımsıkı sarıl bana bu şehirde, her canın yandığında ben senin uğruna öleyim...
  • Canımdan Bir Parça Can Oluşunu Duymasın Ne Olur Annem Kıskanır...
  • Can bu ya, sana yandı işte...
  • Rüzgar yine kokunu getirdi, anlayacağın bu gece de canım burnumda...
  • Taş olsa dayanmaz bu gidişe, sen cansın, şükret sabır ile...
  • Ben yıkılmış dünyamın içinde kazazedeyim! Senin sayende hayatımdaki göçük duygularımın altında can çekişiyorum...
  • Benim tüm pencerelerim sana bakıyor. Varlığın cam kırığı, yokluğun yüreğimde can kırığı...



#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top